Klopt maar je krijgt er Mizora bijquote:Op maandag 28 april 2025 14:18 schreef MMaRsu het volgende:
Wyll is toch echt de allersaaiste party member
Zitten er romance scènes met Mizora in?quote:Op maandag 28 april 2025 15:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt maar je krijgt er Mizora bij
Mizoraquote:Op maandag 28 april 2025 15:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja.quote:
Op de Series X, want hij staat ook op Game Pass, vind ik het wel meevallen tot nu toe.quote:Op maandag 28 april 2025 16:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Performance is niet helemaal lekker. Ik wacht nog even of dit beter gaat worden.
Jaquote:Op maandag 28 april 2025 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten er romance scènes met Mizora in?
Niet per se, je kan met verschillende personages sexy time doen terwijl je geen relatie met ze hebt. Mizora is daar één van.quote:Op maandag 28 april 2025 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OMG moet een vierde playthrough gaan doen dan maar.
quote:Op maandag 28 april 2025 15:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het is een toffe game en een goede remaster, dus als je het nog niet gespeeld hebt.......quote:
Shaft?quote:Op maandag 28 april 2025 21:32 schreef MMaRsu het volgende:
Weer krijgen Bethesda games de shaft op een Sony platform
En vinden we het nog steeds goed dat Microsoft grote game bedrijven opkooptquote:Op maandag 28 april 2025 21:32 schreef MMaRsu het volgende:
Weer krijgen Bethesda games de shaft op een Sony platform
quote:Op maandag 28 april 2025 22:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En vinden we het nog steeds goed dat Microsoft grote game bedrijven opkoopt
Volgens mij heeft Microsoft niks met de ontwikkeling van Oblivion te makenquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mensen waren hier blij mee want goede competitie ofzo
Bethesda heeft MS inderdaad niet nodig om teleurstellend te zijn, dat kunnen ze zelf wel.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Microsoft niks met de ontwikkeling van Oblivion te maken
Het is ook prima dat MS Bethesda heeft opgekocht. Heeft 0,0 negatieve impact gehad op gamers.
Het ging mij om de opmerking bethesda naait sony platform.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bethesda heeft MS inderdaad niet nodig om teleurstellend te zijn, dat kunnen ze zelf wel.
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het ging mij om de opmerking bethesda naait sony platform.
?????quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bethesda heeft MS inderdaad niet nodig om teleurstellend te zijn, dat kunnen ze zelf wel.
Ja OK, vooral die ja (al is Indy ook mid).quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
?????
Je hebt het over Bethesda Softworks denk ik? De makers can Oblivion etc?
Staat verder volledig los van de rest van de fantastische games die daar gemaakt worden zoals Doom en Indy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |