Die game is zo goedquote:Op woensdag 30 april 2025 17:38 schreef Evangelion het volgende:
Ook maar eens aan de Balatro dan maar
[ afbeelding ]
Dan laat ik Arl voor wat het is.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die game is zo goed
En nee @:StateofMind Ark games zijn zwaar kut
Buggy schijtgames met kut crafting mechanics, zoals er nog wel 1000 anderen zijn (die waarschijnlijk beter zijn), het ziet er poep uit, het speelt poep en je kan nog beter met poep spelen dan met Ark
Probeer Balatro gewoon, het is een roguelike, niet perse "een kaartspelletje".
Heeft niet voor niets zoveel awards gewonnen
Nu 14 uur inzitten, en pas 1 quest gedaanquote:Op woensdag 30 april 2025 18:17 schreef Peejtur het volgende:
Oblivion gedownload. Vana spelen als kinderen in bed liggen.
Dat van die zeis wist ik niet. Nice.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eerste playtrough was in totaal 200 uur en toen heb ik echt elk hoekje en gaatje uitgekamd, dat was nu niet meer nodig.
Myrkull was echt fucked up, veruit de moeilijkste boss. Ik raad je aan Nightsong mee te nemen want zonder haar was het amper te doen. Uiteindelijk een tas met alle explosives naar 'm toe gegooid en met een fire arrow alles opgeblazen.
M'n party was:
• Durge, Monk (Open hand)
• Shadowheart, Cleric (Respec als Life Domain)
• Lae'Zel, Fighter (Respec als Battle Master)
• Minthara, Wizard (Evocation)
Voor het gevecht begint de game in turned based mode zetten en iedereen een invisibility potion laten drinken en goed positioneren. Bovenaan Moonrise ligt een ring waarmee je op undead commands kan laten uitvoeren, hiermee moet je Myrkull z'n Zeis laten droppen zodat hij niet z'n aoe aanval kan doen.
Ik speel nauwelijks meer games. Ik ben alle remakes, remasters, live service games, games die bij launch al iets van 100 DLCs hebben en rehash van spellen met een ander sausje ontzettend beu. Het enige wat ik de afgelopen jaren nog gespeeld heb was Harry Potter. Het spel was qua gameplay best saai, maar ik heb me er toch mee vermaakt omdat ik Harry Potter leuk vindt, en lol heb gehad om zelf in de Harry Potter wereld rond te lopen. Verrder Baldur's Gate 3 gespeeld, en Monster Hunter Wilds.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
Expeditie 33 jongens jullie gaan die halen toch?
Witcher 3, Outer Worlds (zelf niet gespeeld maar lijkt op fallout in space), last of us 1 en 2quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef Alloch87 het volgende:
Ik vroeg me af of mijn vrienden van Fok! me nog van een aantal tips kunnen voorzien voor mijn volgende game.
Vroeger was ik een gamer, de laatste jaren een stuk minder. Echter heb ik onlangs Fallout 4 (ps4) gekocht, en ik was er zo aan verknocht dat ik een paar weken geleden toch maar een ps5 heb gekocht. Overigens de eerste keer dat ik een Fallout game speelde. Geweldig!
Maar nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe titel om te spelen. Ik ga heel goed op games met de gameplay van Fallout, een open-wereld met eenvoudige RPG componenten. Far-cry series heb ik ook altijd kunnen waarderen. Skyrim vond ik tof, maar dat is voor mij al te diepgaand RPG.
Ik zit er dan ook aan te denken om Cyberpunk eens te proberen. Al vanaf de release was ik benieuwd, maar omdat het spel op de ps4 niet speelbaar scheen te zijn heb ik het nooit opgepakt. Ik begrijp dat hij voor de ps5 wel goed is...? Wat vinden jullie?
Als ik kijk naar de games die ik onlangs heb met veel plezier heb gespeeld zijn dat games als God of War, Tomb Raider series en Star Wars Fallen Order. Die laatste 2 vond ik ook absoluut tof, maar daar zou ik geen 70 euro voor neertellen. Dergelijke games rond de 20 euro is prima, en ik ga het Star Wars Jedi survivor dan ook zeker binnenkort downloaden.
Alle tips zijn welkom!
Witcher 3 heb ik al gespeeld, ook helemaal geweldig. Last of us ben ik tot 2 keer toe aan begonnen, maar ik kom er niet doorheen. Raar, want de Uncharted series vond ik geweldig.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Witcher 3, Outer Worlds (zelf niet gespeeld maar lijkt op fallout in space), last of us 1 en 2
Er is nog DLC!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:45 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Witcher 3 heb ik al gespeeld, ook helemaal geweldig.
Cyberpunk is inmiddels echt zeer goed te spelen op de PS5. Echt een heerlijke sfeer. Beetje shooter RPG. Niet te zwaar op de customize en keuzes, dus niet heftig RPG. Fallout nooit gespeeld (alleen de serie gezien) dus weet niet of Cyberpunk zwaarder in de RPG zit eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef Alloch87 het volgende:
Ik vroeg me af of mijn vrienden van Fok! me nog van een aantal tips kunnen voorzien voor mijn volgende game.
Vroeger was ik een gamer, de laatste jaren een stuk minder. Echter heb ik onlangs Fallout 4 (ps4) gekocht, en ik was er zo aan verknocht dat ik een paar weken geleden toch maar een ps5 heb gekocht. Overigens de eerste keer dat ik een Fallout game speelde. Geweldig!
Maar nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe titel om te spelen. Ik ga heel goed op games met de gameplay van Fallout, een open-wereld met eenvoudige RPG componenten. Far-cry series heb ik ook altijd kunnen waarderen. Skyrim vond ik tof, maar dat is voor mij al te diepgaand RPG.
Ik zit er dan ook aan te denken om Cyberpunk eens te proberen. Al vanaf de release was ik benieuwd, maar omdat het spel op de ps4 niet speelbaar scheen te zijn heb ik het nooit opgepakt. Ik begrijp dat hij voor de ps5 wel goed is...? Wat vinden jullie?
Als ik kijk naar de games die ik onlangs heb met veel plezier heb gespeeld zijn dat games als God of War, Tomb Raider series en Star Wars Fallen Order. Die laatste 2 vond ik ook absoluut tof, maar daar zou ik geen 70 euro voor neertellen. Dergelijke games rond de 20 euro is prima, en ik ga het Star Wars Jedi survivor dan ook zeker binnenkort downloaden.
Alle tips zijn welkom!
Als ik het zo lees moet je Elden Ring gaan spelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef Alloch87 het volgende:
Alle tips zijn welkom!
Horizon Zero Dawn gespeeld, ook een pareltje! Wellicht dat Forbidden West een optie is.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cyberpunk is inmiddels echt zeer goed te spelen op de PS5. Echt een heerlijke sfeer. Beetje shooter RPG. Niet te zwaar op de customize en keuzes, dus niet heftig RPG. Fallout nooit gespeeld (alleen de serie gezien) dus weet niet of Cyberpunk zwaarder in de RPG zit eerlijk gezegd.
En Horizon Zero Dawn?
Poeh, Elden Ring durf ik mijn handen niet aan te branden. Ooit begonnen aan Dark Souls, en daar was voor mij echt geen doorkomen aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik het zo lees moet je Elden Ring gaan spelen.
De Star Wars games zijn daar een slap aftreksel van.
Elden Ring is vrij makkelijk om in te komen als een noob.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:48 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Horizon Zero Dawn gespeeld, ook een pareltje! Wellicht dat Forbidden West een optie is.
[..]
Poeh, Elden Ring durf ik mijn handen niet aan te branden. Ooit begonnen aan Dark Souls, en daar was voor mij echt geen doorkomen aan.
Dat lijkt me niet, als er al aangegeven wordt dat Skyrim te zwaar RPG is.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik het zo lees moet je Elden Ring gaan spelen.
ja. Erger nog. Want je hebt geen quest markers of zo. Verhaal moet je ook zelf maar uitzoeken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, als er al aangegeven wordt dat Skyrim te zwaar RPG is.
Is Elden ring dat dan ook niet?
Nee absoluut niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, als er al aangegeven wordt dat Skyrim te zwaar RPG is.
Is Elden ring dat dan ook niet?
Dat maakt het toch niet meer rpg dan een skyrim?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja. Erger nog. Want je hebt geen quest markers of zo. Verhaal moet je ook zelf maar uitzoeken.
Het is echt: Hier is een wereld. Je moet naar die grote boom. Succes zoek het maar uit
En daarna avowedquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:54 schreef Ludachrist het volgende:
Je moet Dragon Age: Veilguard spelen. @:MMarSu zal dit bevestigen.
Het is wel jammer dat het dagjesvolk een turn-based (j)rpg pas ziet staan als het geen anime uiterlijk heeft.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
Expeditie 33 jongens jullie gaan die halen toch?
Oh. Komen ps5 bezitters goed wegquote:
Ja of he.. het kan zomaar... Dat het anime uiterlijk niet voor iedereen is?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat het dagjesvolk een turn-based (j)rpg pas ziet staan als het geen anime uiterlijk heeft.
Casuals
Omdat anime kut is?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat het dagjesvolk een turn-based (j)rpg pas ziet staan als het geen anime uiterlijk heeft.
Casuals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |