Ik heb 2 co-op dagen per week met een vaste co-op partner. Het duurt wel even maar we spelen alles uit waar we aan beginnenquote:Op woensdag 23 april 2025 15:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat soort dingen klinken wel tof. Tot je bedenkt dat je dan 50+ uur tijd moet vinden om met de zelfde vriend co op te doen.
En dat is onmogelijk tegenwoordigIedereen is oud en hebben een leven
Zag er wel vet uit.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:05 schreef Drankster het volgende:
Lost Odyssey walked so Clair Obscur: Expedition 33 could run. Ik twijfel nu of ik deze via GamePass ga spelen of gewoon koop voor de PS5 Pro.
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Er is echt niks mis met turn based zolang de game fun is maakt het echt niet uitquote:Op woensdag 23 april 2025 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat ik weinig aandacht gegeven heb aan die game, omdat ik een aversie tegen turn based heb (het is een gods/allahs/jahwehs/budhad/vliegendspaghettimonsters wonder dat ik BG3 gekocht heb
Maar ik moet zeggen dat nu ik de beelden reviews zie, dat mijn interesse toch wel gewekt is nu
Weer een voor op de inmiddels lange lijst
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit, en deze video is 7 jaar oud en over een paar maanden net zo relevant (ik hoop dat ik ongelijk heb).
Ik heb er gewoon helemaal niks mee, vind het verschrikkelijkquote:Op woensdag 23 april 2025 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er is echt niks mis met turn based zolang de game fun is maakt het echt niet uit
De eerste grote game aankondiging in oktober/november. Lijkt er steeds meer op.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ghosts of Yotei komt in october uit.
Dat bevestigd al bijna dat Gta6 in november uitkomt en iedereen aan de kant gaat
Dat zelfs GTA aan de kant gaat voor Ghost of Y zegt genoeg ja.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ghosts of Yotei komt in october uit.
Dat bevestigd al bijna dat Gta6 in november uitkomt en iedereen aan de kant gaat
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat zelfs GTA aan de kant gaat voor Ghost of Y zegt genoeg ja.
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat zelfs GTA aan de kant gaat voor Ghost of Y zegt genoeg ja.
Dit is toch triest om je hier post launch mee bezig te houdenquote:Op woensdag 23 april 2025 19:38 schreef DKUp het volgende:
Side ledge parkour komt blijkbaar terug in AC Shadows.
Ubisoft was een nu of nooit moment.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is toch triest om je hier post launch mee bezig te houden
Volgens mij is zij geen volwaardig party member?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lijk een bugje te hebben. Jaheira is aangesloten, is in mijn kamp etc. Ze is geleveld tot level 10, ik kan haar toevoegen aan de party.
Maaaaaaaarrrrr
Ze kan geen buffs casten op ons, want zijn geen allies. Haar cirkel is geel ipv groen. Werd ook niet meegenomen in de combat met de rest toen we 3 doppelgangers ontmoeten.
Zeer raar en jammer.
Als je bij de Video settings de Exposure op +1.0 zet zie je voldoende in het donker en in Tombs.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:44 schreef MMaRsu het volgende:
Misschien kunnen ze een torch erin patchen voor de momenten dat je geen hand voor ogen ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |