O ik dacht dat t een soort winter olympic spel was; forever skies.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:21 schreef Questular het volgende:
Wat is forever skies een heerlijk ontspannende game. Beetje je zeppelin uitbouwen, vliegen, dingetjes craften.
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:05 schreef Drankster het volgende:
Lost Odyssey walked so Clair Obscur: Expedition 33 could run. Ik twijfel nu of ik deze via GamePass ga spelen of gewoon koop voor de PS5 Pro.
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:15 schreef Evangelion het volgende:
^ ik was net bezig maar kreeg 3x een twitter embed error
[ x ]
Als de geruchten dat GTA6 op de base PS5 idd maar 30fps loopt, en Ghost of Yotei komt redelijk tegelijkertijd met GTA, dan ga ik voor Ghost of Yotei, absoluutquote:Op woensdag 23 april 2025 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze durven het aan, 2 oktober. Je hoorde veel over publishers die bewust aan het wachten zijn om GTA VI te ontlopen. Ze gokken er dus op eerder te zijn.
GTA wacht toch niemand op joh.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze durven het aan, 2 oktober. Je hoorde veel over publishers die bewust aan het wachten zijn om GTA VI te ontlopen. Ze gokken er dus op eerder te zijn.
Ik denk dat je de enige persoon op aarde bent.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als de geruchten dat GTA6 op de base PS5 idd maar 30fps loopt, en Ghost of Yotei komt redelijk tegelijkertijd met GTA, dan ga ik voor Ghost of Yotei, absoluut
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk dat je de enige persoon op aarde bent.
+1quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nope, GTA kan wachten.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
quote:
Gek genoeg om niet voor GTA te gaan jaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 april 2025 14:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit, en deze video is 7 jaar oud en over een paar maanden net zo relevant (ik hoop dat ik ongelijk heb).
100%, de Western wereld van RDR is echt duizendmaal interessanter dan de grote steden van GTA. RDR is echt een avontuur, daarin speel je als Arthur Morgan, een cowboy.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Two can play that game. R* games zijn magisch.
Dat soort dingen klinken wel tof. Tot je bedenkt dat je dan 50+ uur tijd moet vinden om met de zelfde vriend co op te doen.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:05 schreef Questular het volgende:
Ik zou graag een GTA storymode co-op zien, dat zou wel legendarisch gaaf zijn.
Ik vond co-op Gears, Resident Evil 5 en 6 en Dead Space 3 al behoorlijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat soort dingen klinken wel tof. Tot je bedenkt dat je dan 50+ uur tijd moet vinden om met de zelfde vriend co op te doen.
En dat is onmogelijk tegenwoordigIedereen is oud en hebben een leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |