Aan Virtuous gevenquote:Op dinsdag 22 april 2025 17:10 schreef DKUp het volgende:
In dit tempo kunnen beter andere ontwikkelaars TES en Fallout overnemen…..
Velen hier hebben ook een xdoos en aangezien het Xbox topic zo goed als dood is, zet ik het hier ook neerquote:
Voor 12,50 zeg ik het jequote:Op dinsdag 22 april 2025 18:34 schreef Friday12 het volgende:
Waar is mijn physical editie:(
Waar is Days Gone 2
Waar is TLoU 3
Bij Spores lever je je wildshapes eigenlijk in het meeste van de tijd. Dus bedenk je goed wat je wilt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
Denk dat ik sowieso de nieuwe playthrough tzt als Druid ga.
Twijfel nog tussen die beestenboel of Circle of Spores.
Welke druïd class zou je aanraden voor een beginner cq n00b?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij Spores lever je je wildshapes eigenlijk in het meeste van de tijd. Dus bedenk je goed wat je wilt.
55 euro zie ik.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:19 schreef MMaRsu het volgende:
Staat nu ook in de Playstation store
Bekijk deze YouTube-video
Moon is voor beginners het meest eenvoudig. Beetje wildshapen, en als je geen wildshape meer hebt, lekker achteraan staan met supportspells of nog een blast spell.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welke druïd class zou je aanraden voor een beginner cq n00b?
Dan zal die het denk ik worden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moon is voor beginners het meest eenvoudig. Beetje wildshapen, en als je geen wildshape meer hebt, lekker achteraan staan met supportspells of nog een blast spell.
Zou wel heel top zijn als het er wel in zit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
We shall see
Ik las streamlined goals en geen free roam
dat is wat ze zelf zeiden haha
Dit wel ja.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:34 schreef Friday12 het volgende:
Waar is mijn physical editie:(
Waar is Days Gone 2
Waar is TLoU 3
Zeker maar zij hebben natuurlijk zelf op hun site gezet van die 2 minute timer en streamlined goalsquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zou wel heel top zijn als het er wel in zit.
Ze hopen tweedehands zo tegen te gaan he. Meer aankopen via store is meer omzet.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit wel ja.
Forza Horizon 5, Oblivion Remastered en Days Gone Remastered wil ik het liefst gewoon op disc![]()
Days Gone 2 komt echt niet meer als deze remaster flopt door Oblivion Remastered die even alles weg gaat vegen![]()
TLOU Part III komt wel over een aantal jaar.
Eerlijk, het is ook gewoon een hele goede game.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan zal die het denk ik worden.
Nu jij en @:Ang3l het continue over die game hebben, begint het toch te kriebelen
Ik heb sowieso KCD2 momenteel gepauzeerd staan en ik denk dat ik daar weer mee verder ga als de 1e dlc uit is (in de zomer dacht ik).
En dat ik na AC Shadows en Oblivion Remastered aan de 2e poging van Baldur's Gate 3 ga beginnen
Tijd an sich wel, ik werk ben halve dagen aanwezigquote:Op woensdag 23 april 2025 08:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerlijk, het is ook gewoon een hele goede game.
Veel toegankelijker dan een Pathfinder bijvoorbeeld. Als ik de tijd had, zou ik wel samen met jou, Jimbo en Ang3l een coop willen doen.
Lekker de nieuwe classes uitproberen. Hexblade, Giant Barb, shadow sorc en een healer.
Je hebt nogal veel te spelen. Heb je ook de tijd?
O ik dacht dat t een soort winter olympic spel was; forever skies.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:21 schreef Questular het volgende:
Wat is forever skies een heerlijk ontspannende game. Beetje je zeppelin uitbouwen, vliegen, dingetjes craften.
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:05 schreef Drankster het volgende:
Lost Odyssey walked so Clair Obscur: Expedition 33 could run. Ik twijfel nu of ik deze via GamePass ga spelen of gewoon koop voor de PS5 Pro.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:15 schreef Evangelion het volgende:
^ ik was net bezig maar kreeg 3x een twitter embed error
[ x ]
Als de geruchten dat GTA6 op de base PS5 idd maar 30fps loopt, en Ghost of Yotei komt redelijk tegelijkertijd met GTA, dan ga ik voor Ghost of Yotei, absoluutquote:Op woensdag 23 april 2025 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze durven het aan, 2 oktober. Je hoorde veel over publishers die bewust aan het wachten zijn om GTA VI te ontlopen. Ze gokken er dus op eerder te zijn.
GTA wacht toch niemand op joh.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze durven het aan, 2 oktober. Je hoorde veel over publishers die bewust aan het wachten zijn om GTA VI te ontlopen. Ze gokken er dus op eerder te zijn.
Ik denk dat je de enige persoon op aarde bent.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als de geruchten dat GTA6 op de base PS5 idd maar 30fps loopt, en Ghost of Yotei komt redelijk tegelijkertijd met GTA, dan ga ik voor Ghost of Yotei, absoluut
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk dat je de enige persoon op aarde bent.
+1quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nope, GTA kan wachten.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
quote:
Gek genoeg om niet voor GTA te gaan jaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 april 2025 14:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit, en deze video is 7 jaar oud en over een paar maanden net zo relevant (ik hoop dat ik ongelijk heb).
100%, de Western wereld van RDR is echt duizendmaal interessanter dan de grote steden van GTA. RDR is echt een avontuur, daarin speel je als Arthur Morgan, een cowboy.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Two can play that game. R* games zijn magisch.
Dat soort dingen klinken wel tof. Tot je bedenkt dat je dan 50+ uur tijd moet vinden om met de zelfde vriend co op te doen.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:05 schreef Questular het volgende:
Ik zou graag een GTA storymode co-op zien, dat zou wel legendarisch gaaf zijn.
Ik vond co-op Gears, Resident Evil 5 en 6 en Dead Space 3 al behoorlijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat soort dingen klinken wel tof. Tot je bedenkt dat je dan 50+ uur tijd moet vinden om met de zelfde vriend co op te doen.
En dat is onmogelijk tegenwoordigIedereen is oud en hebben een leven
Ik heb 2 co-op dagen per week met een vaste co-op partner. Het duurt wel even maar we spelen alles uit waar we aan beginnenquote:Op woensdag 23 april 2025 15:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat soort dingen klinken wel tof. Tot je bedenkt dat je dan 50+ uur tijd moet vinden om met de zelfde vriend co op te doen.
En dat is onmogelijk tegenwoordigIedereen is oud en hebben een leven
Zag er wel vet uit.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:05 schreef Drankster het volgende:
Lost Odyssey walked so Clair Obscur: Expedition 33 could run. Ik twijfel nu of ik deze via GamePass ga spelen of gewoon koop voor de PS5 Pro.
[ afbeelding ]
Er is echt niks mis met turn based zolang de game fun is maakt het echt niet uitquote:Op woensdag 23 april 2025 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat ik weinig aandacht gegeven heb aan die game, omdat ik een aversie tegen turn based heb (het is een gods/allahs/jahwehs/budhad/vliegendspaghettimonsters wonder dat ik BG3 gekocht heb
Maar ik moet zeggen dat nu ik de beelden reviews zie, dat mijn interesse toch wel gewekt is nu
Weer een voor op de inmiddels lange lijst
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit, en deze video is 7 jaar oud en over een paar maanden net zo relevant (ik hoop dat ik ongelijk heb).
Ik heb er gewoon helemaal niks mee, vind het verschrikkelijkquote:Op woensdag 23 april 2025 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er is echt niks mis met turn based zolang de game fun is maakt het echt niet uit
De eerste grote game aankondiging in oktober/november. Lijkt er steeds meer op.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ghosts of Yotei komt in october uit.
Dat bevestigd al bijna dat Gta6 in november uitkomt en iedereen aan de kant gaat
Dat zelfs GTA aan de kant gaat voor Ghost of Y zegt genoeg ja.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ghosts of Yotei komt in october uit.
Dat bevestigd al bijna dat Gta6 in november uitkomt en iedereen aan de kant gaat
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat zelfs GTA aan de kant gaat voor Ghost of Y zegt genoeg ja.
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat zelfs GTA aan de kant gaat voor Ghost of Y zegt genoeg ja.
Dit is toch triest om je hier post launch mee bezig te houdenquote:Op woensdag 23 april 2025 19:38 schreef DKUp het volgende:
Side ledge parkour komt blijkbaar terug in AC Shadows.
Ubisoft was een nu of nooit moment.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is toch triest om je hier post launch mee bezig te houden
Volgens mij is zij geen volwaardig party member?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lijk een bugje te hebben. Jaheira is aangesloten, is in mijn kamp etc. Ze is geleveld tot level 10, ik kan haar toevoegen aan de party.
Maaaaaaaarrrrr
Ze kan geen buffs casten op ons, want zijn geen allies. Haar cirkel is geel ipv groen. Werd ook niet meegenomen in de combat met de rest toen we 3 doppelgangers ontmoeten.
Zeer raar en jammer.
Als je bij de Video settings de Exposure op +1.0 zet zie je voldoende in het donker en in Tombs.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:44 schreef MMaRsu het volgende:
Misschien kunnen ze een torch erin patchen voor de momenten dat je geen hand voor ogen ziet
Ik vond het meh, maar hou sowieso niet van turn based.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:45 schreef Peejtur het volgende:
Mooi spel?
Weet niet of ik turn-based leuk ga vinden. Filmpjes zien er wel goed uit.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:32 schreef Evangelion het volgende:
State houdt niet van turn based jrpgs, dit wordt niks.
quote:Op donderdag 24 april 2025 23:17 schreef Evangelion het volgende:
Goh. (geen idee meer over welke game dit ging)
[..]
Op een gegeven moment wel hoor.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij is zij geen volwaardig party member?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Als kijker kun je dan SMS-enquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:53 schreef Ang3l het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/122156
O, en Untill Dawn komt er blijkbaar ook aan
Wacht. Dat wist ik. Want toen vroeg ik me nog af: maar met welke keuzes gaan ze werken dan?
Geen, het is absoluut niets zoals het spel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:53 schreef Ang3l het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/122156
O, en Untill Dawn komt er blijkbaar ook aan
Wacht. Dat wist ik. Want toen vroeg ik me nog af: maar met welke keuzes gaan ze werken dan?
Ik las 't jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geen, het is absoluut niets zoals het spel.
Nee nu herhalen ze de nacht
Flikker op met deze trash
Nein mein neger. Wel gedownload al maar ik moet van mezelf eerst Baldur's Gate 3 platinum halen zodat ik dat boek kan afsluiten. Vanmorgen met m'n Durge aangekomen in Act 3 waar ik de meeste content kan overslaan dus ik denk over een week of 2 33 een keertje opstarten.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:52 schreef StateOfMind het volgende:
Even snel een kopje thee en dan Clara 33 aanslingeren.
@:Drankster ben jij al aan Clara 33 begonnen?
🤣quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gravity Rush movie wordt kino #believe
Gisteren een uurtje gespeeld en vond het meh, mede door mijn aversie tegen turn based.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nein mein neger. Wel gedownload al maar ik moet van mezelf eerst Baldur's Gate 3 platinum halen zodat ik dat boek kan afsluiten. Vanmorgen met m'n Durge aangekomen in Act 3 waar ik de meeste content kan overslaan dus ik denk over een week of 2 33 een keertje opstarten.
Wat vond jij ervan?
De meest recente en krachtigste PlayStation console is zelfs al digital onlyquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Trouwens wel jammer dat steeds meer games Digital Only gaan zoals Forza en DG remastered. Ik denk ook om tweedehands en de eigen prijs onder controle te houden.. en nieuwere consoles zullen wel helemaal Digital Only waar het nu nog een keuze was deze generatie..
Nog wel uit te breiden met een dicsdrive. Vraag mij af of de nieuwe Xbox er nog èèn heeft gelet op Gamepass en Sony wil ook maar al te graag alles via de PS Store laten lopen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De meest recente en krachtigste PlayStation console is zelfs al digital only
Gears of War vond ik erg tof om te spelenquote:Op zondag 27 april 2025 15:42 schreef DKUp het volgende:
Forza Horizon 5 is wel genieten na de jaren alleen The Crew.
Ik heet Halo The Master Chief Collection en Gears of War Collection alvast hartelijk welkom![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |