Ik vond het meh, maar hou sowieso niet van turn based.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:45 schreef Peejtur het volgende:
Mooi spel?
Weet niet of ik turn-based leuk ga vinden. Filmpjes zien er wel goed uit.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:32 schreef Evangelion het volgende:
State houdt niet van turn based jrpgs, dit wordt niks.
quote:Op donderdag 24 april 2025 23:17 schreef Evangelion het volgende:
Goh. (geen idee meer over welke game dit ging)
[..]
Op een gegeven moment wel hoor.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij is zij geen volwaardig party member?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Als kijker kun je dan SMS-enquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:53 schreef Ang3l het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/122156
O, en Untill Dawn komt er blijkbaar ook aan
Wacht. Dat wist ik. Want toen vroeg ik me nog af: maar met welke keuzes gaan ze werken dan?
Geen, het is absoluut niets zoals het spel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:53 schreef Ang3l het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/122156
O, en Untill Dawn komt er blijkbaar ook aan
Wacht. Dat wist ik. Want toen vroeg ik me nog af: maar met welke keuzes gaan ze werken dan?
Ik las 't jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geen, het is absoluut niets zoals het spel.
Nee nu herhalen ze de nacht
Flikker op met deze trash
Nein mein neger. Wel gedownload al maar ik moet van mezelf eerst Baldur's Gate 3 platinum halen zodat ik dat boek kan afsluiten. Vanmorgen met m'n Durge aangekomen in Act 3 waar ik de meeste content kan overslaan dus ik denk over een week of 2 33 een keertje opstarten.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:52 schreef StateOfMind het volgende:
Even snel een kopje thee en dan Clara 33 aanslingeren.
@:Drankster ben jij al aan Clara 33 begonnen?
🤣quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gravity Rush movie wordt kino #believe
Gisteren een uurtje gespeeld en vond het meh, mede door mijn aversie tegen turn based.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nein mein neger. Wel gedownload al maar ik moet van mezelf eerst Baldur's Gate 3 platinum halen zodat ik dat boek kan afsluiten. Vanmorgen met m'n Durge aangekomen in Act 3 waar ik de meeste content kan overslaan dus ik denk over een week of 2 33 een keertje opstarten.
Wat vond jij ervan?
De meest recente en krachtigste PlayStation console is zelfs al digital onlyquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Trouwens wel jammer dat steeds meer games Digital Only gaan zoals Forza en DG remastered. Ik denk ook om tweedehands en de eigen prijs onder controle te houden.. en nieuwere consoles zullen wel helemaal Digital Only waar het nu nog een keuze was deze generatie..
Nog wel uit te breiden met een dicsdrive. Vraag mij af of de nieuwe Xbox er nog èèn heeft gelet op Gamepass en Sony wil ook maar al te graag alles via de PS Store laten lopen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De meest recente en krachtigste PlayStation console is zelfs al digital only
Gears of War vond ik erg tof om te spelenquote:Op zondag 27 april 2025 15:42 schreef DKUp het volgende:
Forza Horizon 5 is wel genieten na de jaren alleen The Crew.
Ik heet Halo The Master Chief Collection en Gears of War Collection alvast hartelijk welkom![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |