Als het niet zo lang zou duren, had ik voorgesteld om bg3 coop te spelen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:28 schreef StateOfMind het volgende:
Lords of the Fallen heel even opgestart, blijft een ontzettend toffe game.
Ik laat hem geïnstalleerd staan voor een NG+ tzt.
Heb sowieso wel een flinke backlog inmiddels.
Ben met AC Shadows bezig, als de KCD2 dlc uitkomt weet met die game verder, dan heb ik nog geïnstalleerd staan Lost in Random, Prince of Persia Lost Crown, Banishers Ghosts of New Ede, Asterigos Curse of the Stars en Outcast 2 A New Beginning, en de Phantom Liberty dlc van Cyberpunk
Daarnaast wil ik Baldurs Gate 3 nog een keer een kans geven.
En Stellar Blade en Rise of the Ronin heb ik ook nog niet gespeeld
En dan op de X nog een stuk of 4-5 Game Pass games (Hellblade 2, Avowed, Atomfall, Eternal Strands en volgens mij nog een)
Ik kan nog wel even vooruit tot diep in 2026.
zou sowieso bg 3 met jou spelenquote:Op zondag 20 april 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het niet zo lang zou duren, had ik voorgesteld om bg3 coop te spelen.
Moet ik ergens wat tijd vrijmaken. Moet ook af en toe wat aan vrouw en kind besteden.quote:
nee joh gek, lekker tijd in je vrouwtje(s?) stoppenquote:Op zondag 20 april 2025 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik ergens wat tijd vrijmaken. Moet ook af en toe wat aan vrouw en kind besteden.
al zeker?quote:
Of pcquote:Op maandag 21 april 2025 21:53 schreef StateOfMind het volgende:
En meteen op Game Pass voor degenen met ook een Xbox
Parrrrrrrrrrrdon?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Ang3l ben Shadowheart kwijt
Ze is dood nu.
We will all remember that day.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:29 schreef Evangelion het volgende:
apology for poor english
when were you when shadowheart dies?
i was sat at home fokking when kaneelstokje ring
'shadowheart is kill'
'no'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik romance me helemaal suf met Jan, Alleman en Allegender.
Slechts 1 heb ik af moeten kappen. Wel handig dat ze je een waarschuwing geven of een keuze je in een permanente relatie zet of nietVoor een hoer als ik is dat cruciaal!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben overigens nog steeds vrolijk aan het Dragonageveilguarden.
Net een dik gevecht overleefd.Zou IRL ook wel handig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik romance me helemaal suf met Jan, Alleman en Allegender.
Slechts 1 heb ik af moeten kappen. Wel handig dat ze je een waarschuwing geven of een keuze je in een permanente relatie zet of nietVoor een hoer als ik is dat cruciaal!!
Ik ga haar toch niet een Aasimar laten vermoorden? Wtf.quote:
Waarom niet tho? Ben jij vriendjes met die aasimarquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga haar toch niet een Aasimar laten vermoorden? Wtf.
En kreeg niet de optie om haar eruit te praten.
Je komt daar aan, hoort en ziet dat iemand die duidelijk evil is, met behulp van zijn ondode maatje die necromancer is, een engel heeft vastgezet.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom niet tho? Ben jij vriendjes met die aasimar
Ja ik weet niet meer wat mijn keuzes precies waren maar no way dat ik Shadowheart ging verliezenquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je komt daar aan, hoort en ziet dat iemand die duidelijk evil is, met behulp van zijn ondode maatje die necromancer is, een engel heeft vastgezet.
Je metgezel, die een evil godin aanbidt, wil de engel vermoorden.
En jij zegt ja? Wtf!
Nou ik heb haar ook niet die Aasimar laten vermoorden, maar mij viel ze ook niet aan hoorquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga haar toch niet een Aasimar laten vermoorden? Wtf.
En kreeg niet de optie om haar eruit te praten.
Ja, had het er al over met MMaSu.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik heb haar ook niet die Aasimar laten vermoorden, maar mij viel ze ook niet aan hoor
Beide zaten daarna in mijn team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |