76% religieus... En 2/3de van de volledige bevolking in Wenen is momenteel christelijk.quote:Moslimleerlingen nu grootste groep op Weense scholen terwijl stad discussie voert over burgerschapsvorming
Met een groeiend aandeel moslimleerlingen zetten onderwijsleiders in Wenen zich in voor een nieuw vak over democratie en samenleven in Oostenrijkse scholen.
Nieuwe cijfers van de stad Wenen tonen aan dat kinderen met een islamitisch geloof nu de grootste religieuze groep vormen in de basisscholen en middelbare scholen van de stad. Zij maken 41,2 procent uit van alle leerlingen. Dat is een lichte maar merkbare stijging ten opzichte van 39,4 procent vorig jaar – en het zorgt nu al voor nieuwe discussies over diversiteit, integratie en de rol van scholen bij het vormen van gedeelde waarden in een steeds pluralistischer stad.
De gegevens, vrijgegeven door het kantoor van de Weense onderwijswethouder Bettina Emmerling (Neos), hebben betrekking op ongeveer 112.600 kinderen in het basisonderwijs, secundair onderwijs, speciaal onderwijs en de polytechnische scholen.
De veranderende religieuze samenstelling van Wenen
De cijfers weerspiegelen hoe de leerlingenpopulatie in Wenen door de jaren heen is veranderd.
Terwijl het aandeel moslimleerlingen is gegroeid, vertegenwoordigen christelijke geloofsovertuigingen nu samen 34,5 procent, waaronder 17,5 procent rooms-katholiek en 14,5 procent orthodox. Nog eens 23 procent van de leerlingen geeft aan geen religieuze affiliatie te hebben. Kleinere groepen zijn boeddhisten (0,2 procent), joden (0,1 procent) en andere religies (0,9 procent).
Hoewel de multiculturele samenstelling van Wenen niet nieuw is, zorgen het tempo en de zichtbaarheid van deze veranderingen voor debat.
Steeds pluralistischer? Ik zie het tegenovergestelde in deze cijfers.quote:bij het vormen van gedeelde waarden in een steeds pluralistischer stad.
Dat worden gewoon burgeroorlogen uiteindelijk net zoals in het Midden-Oosten.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:43 schreef ToT het volgende:
Typisch voor deze TS om het weer om te buigen naar het christendom.
De verislamisering van dit continent is echt een serieus probleem. Onder hun bewind ga je het echt veel zwaarder krijgen dan met wat voor conservatieve christelijke partijen ook. Om nog maar te zwijgen over criminaliteit.
Ik wil wel dat mijn zoon nog een beetje prettig opgroeit, en zijn eventuele toekomstige kinderen.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat worden gewoon burgeroorlogen uiteindelijk net zoals in het Midden-Oosten.
Tegen die tijd lig ik al in de grond, dat scheelt.
Ik denk dat we in de toekomst opeens een soort lawine krijgen van bekeringen naar de islam. Geen oorlog.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat worden gewoon burgeroorlogen uiteindelijk net zoals in het Midden-Oosten.
Tegen die tijd lig ik al in de grond, dat scheelt.
Tja, dit is wat men in sommige kringen schijnbaar graag wil. Er is vaak voor gewaarschuwd en men heeft het altijd afgedaan als 'Islamofobie' en 'racisme' en is zich driftig hard blijven maken voor méér migranten en méér Islam. Nu zal men krijgen wat men wil.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:22 schreef LXIV het volgende:
De samenstelling op de scholen nu is de samenstelling op straat in de toekomst
Het wordt pas een probleem als je er uit wil stappen.quote:
Wie is ‘men’…?quote:Op donderdag 17 april 2025 08:53 schreef HowardRoark het volgende:
Schrikbarend percentage kinderen en jongeren dat Islamitisch is. Maar goed, in Nederland is het bij scholieren tussen de 15 en 18 jaar ook al 15%, wat Islam de grootste religie maakt in die leeftijdcategorie.
[..]
Tja, dit is wat men in sommige kringen schijnbaar graag wil. Er is vaak voor gewaarschuwd en men heeft het altijd afgedaan als 'Islamofobie' en 'racisme' en is zich driftig hard blijven maken voor méér migranten en méér Islam. Nu zal men krijgen wat men wil.
Die kans is zeker aanwezig. We zien immers nu al een groeiende interesse en aantrekkingskracht tot de Islam bij sommigen, vooral bij degenen die staan te trappelen om aan te sluiten bij een iftar en elke vorm van kritiek op deze ideologie/religie willen bestrijden. Want ook kritiek wordt dan weer geframed als 'Islamofobie'.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat we in de toekomst opeens een soort lawine krijgen van bekeringen naar de islam. Geen oorlog.
Je kunt vinden van de Islam wat je wil, maar ze is niet racistisch. Iedereen mag moslim worden.
Dit land zit vol met useful idiots.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die kans is zeker aanwezig. We zien immers nu al een groeiende interesse en aantrekkingskracht tot de Islam bij sommigen, vooral bij degenen die staan te trappelen om aan te sluiten bij een iftar en elke vorm van kritiek op deze ideologie/religie willen bestrijden.
Ja, het is onvoorstelbaar. Terwijl de Islam gewoon een algemeen bekend trackrecord heeft van het veroveren en onderwerpen van christelijke landen. Van Libanon tot Egypte en Byzantium.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die kans is zeker aanwezig. We zien immers nu al een groeiende interesse en aantrekkingskracht tot de Islam bij sommigen, vooral bij degenen die staan te trappelen om aan te sluiten bij een iftar en elke vorm van kritiek op deze ideologie/religie willen bestrijden. Want ook kritiek wordt dan weer geframed als 'Islamofobie'.
Ach hier staan Jetten, Klaver en Timmermans geil van te likkebaarden en zien niks liever dan dat de Islam Europa overneemt. Maar tegen die tijd zitten zij zelf ver weg van het gespuis.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:43 schreef ToT het volgende:
De verislamisering van dit continent is echt een serieus probleem. Onder hun bewind ga je het echt veel zwaarder krijgen dan met wat voor conservatieve christelijke partijen ook. Om nog maar te zwijgen over criminaliteit.
Ja ik las dat de verislamisering van het continent de superrijken op korte termijn nog veel rijker zouden kunnen maken op één of andere manier (goedkope werkkrachten?), maar op de lange termijn is het ook voor hen heel nadelig.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ach hier staan Jetten, Klaver en Timmermans geil van te likkebaarden en zien niks liever dan dat de Islam Europa overneemt. Maar tegen die tijd zitten zij zelf ver weg van het gespuis.
Dat kan niet. 23% is niet gedomineerd. Dat zijn ongelovigen. Dus je moet nog maar eens goed naar je cijfers kijken.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:01 schreef Mikeytt het volgende:
En 2/3de van de volledige bevolking in Wenen is momenteel christelijk.
Foei dat mag je niet benoemden want dan ben je Islamofoob.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, het is onvoorstelbaar. Terwijl de Islam gewoon een algemeen bekend trackrecord heeft van het veroveren en onderwerpen van christelijke landen. Van Libanon tot Egypte en Byzantium.
Nota bene dat bijvoorbeeld de islamisering van Turkije tot in de 20-Stee eeuw doorging.
"Weg met ons!"quote:Op donderdag 17 april 2025 09:06 schreef rutger05 het volgende:
Interessant om te zien hoe een bevolkingssamenstelling in relatief korte tijd zo drastisch kan veranderen zonder dat hier ogenschijnlijk doelbewuste politieke keuzes aan ten grondslag liggen.
En een totaal van 132.7% in het plaatje van je openingspost kan een statisticus mij hier dit uitleggen.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:01 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.thelocal.at/2(...)ates-civic-education
Extra bron omtrent nieuwe curriculum: https://europeanconservat(...)live-in-a-democracy/
[..]
76% religieus... En 2/3de van de volledige bevolking in Wenen is momenteel christelijk.
Europa heeft gewoon bewuste keuzes maakt door gastarbeiders te naturaliseren en een open grenzen beleid te voeren. Indien de golf staten het zelfde hadden gedaan was Hindoeïsme daar nu de grootste religie.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:06 schreef rutger05 het volgende:
Interessant om te zien hoe een bevolkingssamenstelling in relatief korte tijd zo drastisch kan veranderen zonder dat hier ogenschijnlijk doelbewuste politieke keuzes aan ten grondslag liggen.
Totale bevolking vs schoolgangers.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En een totaal van 132.7% in het plaatje van je openingspost kan een statisticus mij hier dit uitleggen.
De ironie is dat dit soort mensen straks door de Islam het hardst aangepakt gaat wordenquote:Op donderdag 17 april 2025 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
"Weg met ons!"
"Grenzen zijn slechts door mensen bedacht, de wereld is van iedereen!"
"Iedereen heeft het recht zich veilig te voelen."
En uiteraard goedkope ongeschoolde krachten.
Queers For Palestine enzo!quote:Op donderdag 17 april 2025 09:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
De ironie is dat dit soort mensen straks door de Islam het hardst aangepakt gaat worden
Europa verandert de facto in een Libanon 2.0 Steden worden enorme shitholes zoals Beiroet. Iets wat je al gaande ziet in veel Europese voorsteden.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, het is onvoorstelbaar. Terwijl de Islam gewoon een algemeen bekend trackrecord heeft van het veroveren en onderwerpen van christelijke landen. Van Libanon tot Egypte en Byzantium.
Nota bene dat bijvoorbeeld de islamisering van Turkije tot in de 20-Stee eeuw doorging.
Het is een niet heel duidelijk plaatje, maar de christelijke geloven zijn twee keer genoemd. Een keer in totaal (34,5%) en nog een keer opgesplitst daaronder. Die moet je dus niet twee keer meetellen om in totaal op 100% te komen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En een totaal van 132.7% in het plaatje van je openingspost kan een statisticus mij hier dit uitleggen.
We zouden eigenlijk allemaal moeten bekeren en de Islam zo salonfähig maken en vormen naar onze Westerse normen en waarden dat er van de huidige doctrine weinig overblijft, dan wordt het voor die booslims die nu pertinent in een verontwaardigde spagaat liggen ook niet meer leuk als je ze hun slachtofferrol ontneemt.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat we in de toekomst opeens een soort lawine krijgen van bekeringen naar de islam. Geen oorlog.
Je kunt vinden van de Islam wat je wil, maar ze is niet racistisch. Iedereen mag moslim worden.
Maar no way dat een Marokkaanse meid of Turkse meid met een zwarte jongen mag thuiskomen, ook al is hij moslim.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk in je vergelijking met de Golfstaten, maar of het echt een bewuste politieke keuze is geweest is van West-Europese politici voor mij niet helder. Het is en was natuurlijk voor de politici ook een duidelijk zichtbare ontwikkeling in de bevolkingssamenstelling, maar is er politiek actief op gestuurd of is het een proces dat de politiek overkwam en waarop de politiek niet heeft bijgestuurd.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:20 schreef mackinac het volgende:
[..]
Europa heeft gewoon bewuste keuzes maakt door gastarbeiders te naturaliseren en een open grenzen beleid te voeren. Indien de golf staten het zelfde hadden gedaan was Hindoeïsme daar nu de grootste religie.
Moslims verheugen zich op het vooruitzicht dat hun kinderen zullen sterven als martelaars in die strijd. Wij gruwen er van en heroverwegen of we daarin wel kinderen willen nemen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Europa verandert de facto in een Libanon 2.0 Steden worden enorme shitholes zoals Beiroet. Iets wat je al gaande ziet in veel Europese voorsteden.
Leuk vooruitzicht voor onze kinderen
Dat is eerder cultureel dan islamitischquote:Op donderdag 17 april 2025 09:44 schreef Homey het volgende:
[..]
Maar no way dat een Marokkaanse meid of Turkse meid met een zwarte jongen mag thuiskomen, ook al is hij moslim.
Waarom mag je volgens de cultuur dan niet met een donkere Moslim trouwen, eigenlijk?quote:Op donderdag 17 april 2025 09:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is eerder cultureel dan islamitisch
Ik zie heel af en toe een arabische oudere man met een zwart kleinkind.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:44 schreef Homey het volgende:
[..]
Maar no way dat een Marokkaanse meid of Turkse meid met een zwarte jongen mag thuiskomen, ook al is hij moslim.
Allemaal leuk en aardig tot de leraren bedreigd worden en er 1 op straat onthoofd wordt.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ah kijk, in Wenen zit men nog in de naieve "gooi er een paar lesjes tegenaan en dan komt het goed"-modus. Onzin natuurlijk, alsof conservatieve gelovigen van hun denkbeelden afstappen omdat de juf zegt dat je lief tegen homo's en joden moet doen.
West Europa heeft zichtzelf de ondergang in getolereerd.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:20 schreef mackinac het volgende:
[..]
Europa heeft gewoon bewuste keuzes maakt door gastarbeiders te naturaliseren en een open grenzen beleid te voeren. Indien de golf staten het zelfde hadden gedaan was Hindoeïsme daar nu de grootste religie.
En de opmars van het Ottomaanse rijk stokte nog wel in Wenen, 400 jaar geleden...quote:Op donderdag 17 april 2025 08:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja want Hitler....quote:Op donderdag 17 april 2025 09:59 schreef Zoddie het volgende:
[..]
West Europa heeft zichtzelf de ondergang in getolereerd.
Moslim worden is prima, de omgekeerde route is wat lastiger dankzij de religie van vrede.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Correct. Die liggen er dus natuurlijk ook wél bewuste beslissingen aan ten grondslag.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
"Weg met ons!"
"Grenzen zijn slechts door mensen bedacht, de wereld is van iedereen!"
"Iedereen heeft het recht zich veilig te voelen."
En uiteraard goedkope ongeschoolde krachten.
Het type racisme waar men in bepaalde kringen dan weer van wegkijkt.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:44 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden een filmpje van een stel moslims in Engeland die een blank jongetje wat woorden liet opzeggen, en boem: hij was een moslim. Iedereen op straat ging helemaal uit z'n dak!quote:Op donderdag 17 april 2025 10:06 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Moslim worden is prima, de omgekeerde route is wat lastiger dankzij de religie van vrede.
De shahada?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden een filmpje van een stel moslims in Engeland die een blank jongetje wat woorden liet opzeggen, en boem: hij was een moslim. Iedereen op straat ging helemaal uit z'n dak!
Ik ken iemand in Indonesië en daar een collega van was ongeveer het zelfde overkomen; er kwam een imam op het werk, die zat wat tegen hem te lullen, die vent was helemaal overdonderd en hij moest wat woordjes nazeggen en boem: hij was ook ineens een moslim geworden!
Als je je vraag wat duidelijk wilt toelichten wel, volgens mij is mijn post toch duidelijk verder?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Howard, heb je deze nog voor me?
'Ogenschijnlijk'quote:Op donderdag 17 april 2025 09:06 schreef rutger05 het volgende:
Er zijn dan ook veel van zulke videos te vinden. Bepaalde moslimjongeren, die vaak in het algemeen ook veel mondiger en dominanter zijn dan autochtone jongeren, zijn actief bezig met leeftijdgenoten te bekeren.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden een filmpje van een stel moslims in Engeland die een blank jongetje wat woorden liet opzeggen, en boem: hij was een moslim. Iedereen op straat ging helemaal uit z'n dak!
Ik ken iemand in Indonesië en daar een collega van was ongeveer het zelfde overkomen; er kwam een imam op het werk, die zat wat tegen hem te lullen, die vent was helemaal overdonderd en hij moest wat woordjes nazeggen en boem: hij was ook ineens een moslim geworden!
https://nl.wikipedia.org/(...)id%20bedoeld%20heeft.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Binnen de islam wordt door de fitra aangenomen dat ieder kind als moslim wordt geboren, waarbij wordt aangenomen dat het de natuurlijke religie is die God de Schepper voor de mensheid bedoeld heeft. Dit heeft tot gevolg dat men zich niet kan ‘bekeren’ tot de islam, maar dat men tot inkeer komt, berouw toont en zodoende terugkeert tot God.
Ziek.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:16 schreef rutger05 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)id%20bedoeld%20heeft.
[..]
De bevolkingsgroei is geëxplodeerd na de WO2. Ik vind het zelf een gezonde ontwikkeling als de bevolking ook weer krimpt. Veel vervelende problemen houden verband met een te omvangrijke bevolking.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Ogenschijnlijk'
Keuze van ongeremde groei omdat ze zien dat de inheemse bevolking niet meer groeit als 50 jaar terug.
Daar moet alsnog vervanging voor zijn natuurlijk om die groei te bewerkstelligen.
Ik ook.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:19 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De bevolkingsgroei is geëxplodeerd na de WO2. Ik vind het zelf een gezonde ontwikkeling als de bevolking ook weer krimpt. Veel vervelende problemen houden verband met een te omvangrijke bevolking.
Wenen is de-facto al Oost-Europa. Wenen is juist zo ontzettend divers omdat 25% van de bevolking niet in Oostenrijk geboren is, maar (grotendeels) uit Oost-Europa komt. Veel vluchtelingen uit de Balkanoorlog bijvoorbeeld, maar ook families die hun wortels in het Hongarije e.d. hebben uit de tijd dat het Oostenrijks/Hongaarse rijk nog groter was. Heel veel mensen die van zichzelf vinden dat ze echte "Wiener" zijn, hebben een achternaam die overduidelijk Hongaars, Sloveens of Joegoslavisch is.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:46 schreef rutger05 het volgende:
Ik weet wel dat Oost-Europese landen met enorme afschuw kijken naar de migratieproblematiek en de verandering van de bevolkingssamenstelling in de West-Europese landen en daarom er juist bewust voor kiezen om weinig open te staan voor (niet-westerse) immigratie. Niet vanuit de bevolking en niet vanuit de politiek.
I know!quote:Op donderdag 17 april 2025 10:16 schreef rutger05 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)id%20bedoeld%20heeft.
[..]
Bedankt voor deze aanvulling. Ik hoop dat het samenleven daardoor in Wenen ook prettiger verloopt door de grotere bekendheid met elkaars cultuur over en weer gedurende een relatief langere periode.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:22 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wenen is de-facto al Oost-Europa. Wenen is juist zo ontzettend divers omdat 25% van de bevolking niet in Oostenrijk geboren is, maar (grotendeels) uit Oost-Europa komt. Veel vluchtelingen uit de Balkanoorlog bijvoorbeeld, maar ook families die hun wortels in het Hongarije e.d. hebben uit de tijd dat het Oostenrijks/Hongaarse rijk nog groter was. Heel veel mensen die van zichzelf vinden dat ze echte "Wiener" zijn, hebben een achternaam die overduidelijk Hongaars, Sloveens of Joegoslavisch is.
Hier zijn dus juist relatief veel moslims uit Oost-Europa, en het is wel een andere situatie dan in Nederland, waar er twee hele grote groepen (Turken en Marokkanen) het overgrote deel van de immigranten waren/zijn.
Of heb jij gewoon wat moeite om de realiteit onder ogen te zien?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:08 schreef roos94 het volgende:
Ah, weer eens een klassiek moslimbash topics. Dat was al een tijd geleden.
Nee joh, doe niet zo mal.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ach, mischien word er vroeg of laat weer een mislukte schilder afgewezen op de kunstacademie...
Whats there to love??quote:Op donderdag 17 april 2025 10:08 schreef roos94 het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:29 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze aanvulling. Ik hoop dat het samenleven daardoor in Wenen ook prettiger verloopt door de grotere bekendheid met elkaars cultuur over en weer gedurende een relatief langere periode.
https://en.wikipedia.org/wiki/Global_Liveability_Rankingquote:The Global Liveability Ranking is a yearly assessment published by the Economist Intelligence Unit (EIU), ranking 172 global cities (previously 140) for their urban quality of life based on assessments of stability, healthcare, culture and environment, education and infrastructure. Austria's capital, Vienna, was ranked the most liveable city in 2024, 2023, and 2022 among the 172 cities surveyed by The Economist Intelligence Unit, having previously won in 2019 and 2018, and came second in 2017 and 2016.[1] [2] Auckland was ranked the most liveable city in 2021. Melbourne, Australia, was ranked by the EIU as the world's most liveable city for seven years in a row, from 2011 to 2017.[3]
Het is de combinatie die nog nooit vertoond is in reclames of in series. Dat is altijd een blank meisje met een zwarte jongen, of heel soms een zwart meisje met een blanke man. Maar een moslima met een zwarte man?quote:Op donderdag 17 april 2025 09:55 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik zie heel af en toe een arabische oudere man met een zwart kleinkind.
Daar heb ik toen echt even over na zitten denken, want dat zie je echt nooit, zwarte mensen met een arabische partner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa: de jongste generatie moslims is eerder strenger dan minder streng in de leer dan hun ouders.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:44 schreef knoopie het volgende:
Nuance in Oostenrijk is trouwens wel dat je per definitie als gelovig geregistreerd staat zodra je ouders als gelovig geregistreerd staan/stonden. En je moet zelf actief uitschrijven als je niet meer als gelovig geregistreerd wil zijn. In de praktijk zal het aantal praktiserende gelovigen dus een stuk lager liggen.
Dit is valt inderdaad op, maar het is hetzelfde met de Pride Month bijvoorbeeld, waar Westerse merken hun logo veranderen in regenboogkleuren, maar niet in het Midden-Oosten en Azië. En dit alles om de Islam niet tegen het zere been te stoten.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:02 schreef Homey het volgende:
[..]
Het is de combinatie die nog nooit vertoond is in reclames of in series. Dat is altijd een blank meisje met een zwarte jongen, of heel soms een zwart meisje met een blanke man. Maar een moslima met een zwarte man?
Is dit een verkapte doodswens?quote:
Godzijdank zijn moslims de enige die overlast veroorzaken in deze wereldquote:Op donderdag 17 april 2025 10:54 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Whats there to love??
En dat is nog niet genoeg, de Islam moet en zal gebashed worden zolang ik adem, zolang ik leef. (Let op, de Islam, niet de mensen)
Met elke vezel in mijn lijf, verwerp ik deze ACHTERLIJKHEID en het ziekmakende geweld dat dit ons heeft gebracht. Als je het daar mee oneens bent, dat mag, sorry dan beschouw ik dat als PISSEN op vele graven, en vele slachtoffers die het heeft gemaakt.. en nog gaat maken.
Is je al het geweld in NL nog niet opgevallen, hoe ze met ons omgaan? Lees je weleens een krant of nieuws site? Niet?
En er is niets wat jij daaraan gaat veranderen, ik zal nóóit een Islam lover worden en neutraliteit is dodelijk. Begrijp je dat nog niet??
De Islam, hoort hier niet thuis, noch in Irak, of Iran, of de VS, of Rusland, etc.. dus ook niet in Wenen, of Zweden, enz.
Newsflash: de Islam hoort nergens thuis, en elk land dat dit vergeet, heeft daar ongelooflijk spijt van (als men nog leeft om t na te vertellen).
Iran, moet gewoon weer Persie worden en dat vele vele landen mogen volgen. Het hoort nergens thuis!!! Het is zo "Alien" als de bijbel/thora.. het hoort nergens thuis, en is wat mij betreft "onaards".
Ik meen dat ik met deze gedachten, vredelievender en mens-erender ben, dan jij.
Jij wilt mensen lekker in hun drijfzand laten spartelen, ik zeg: Bevrijdt ALLE mensen van de tyranie!!
Help hen en help jezelf.. niemand zou moslim moeten zijn. Het is niet biologisch imprinted, er bestaat géén bloedtype Islam!!
Ik gun alle Mensen -de mens achter de Moslim- een tyranie vrij leven.
Jij niet??
Zo zit ik erin, NIEMAND zou moeten opgroeien met dit virus "geinstalleerd".. jij, wilt dat dit kennelijk door mag gaan.
Dank je wel, met deze post kan iedereen nu zien hoe weinig argumenten je hebt.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Godzijdank zijn moslims de enige die overlast veroorzaken in deze wereld
Atheisten doen gelukkig niets
Maar als 10 willekeurige atheistische Nederlanders een moord plegen zijn ze gewoon een moordenaar uit Nederland.
Als 10 willekeurige moslims iets uithalen dan is het een moslimprobleem.
Slaap lekker.
Klopt. Omdat die moslims uit naam van sprookjesboek met de bekende strijdkreet die 10 mensen ombrengen. En die 10 mensen hadden gewoon nog geleefd als die moslims hier niet waren geweest.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Godzijdank zijn moslims de enige die overlast veroorzaken in deze wereld
Atheisten doen gelukkig niets
Maar als 10 willekeurige atheistische Nederlanders een moord plegen zijn ze gewoon een moordenaar uit Nederland.
Als 10 willekeurige moslims iets uithalen dan is het een moslimprobleem.
Slaap lekker.
Blijf lekker haten op moslims. Daar gaan ze vast van weg.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:14 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Dank je wel, met deze post kan iedereen nu zien hoe weinig argumenten je hebt.
Je hebt geen eigen mening, als dit het enige is wat je hebt
Bedankt voor dit inzicht!
Heb je nog een paar vragen gesteld. Post 83.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Blijf lekker haten op moslims. Daar gaan ze vast van weg.
En weer ga je in de valkuil, met een ad hominem.. je miskent 3n verdraaid totaal wat ik zeg.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Blijf lekker haten op moslims. Daar gaan ze vast van weg.
Een inhoudelijke reactie komt er zoals we weten zelden. Men wil alleen maar afgeven op de kritiek de er wordt geleverd.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je nog een paar vragen gesteld. Post 83.
Kun je ook beantwoorden ipv maar te blijven hakken op anderen.
Hoezo is het interessant dat dat kan? Gebeurt elke paar generaties. Lees je bijvoorbeeld in hoe snel het christendom een dominante religie werd.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:06 schreef rutger05 het volgende:
Terugkeer? Hoezo terugkeer?quote:Op donderdag 17 april 2025 08:01 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.thelocal.at/2(...)ates-civic-education
Extra bron omtrent nieuwe curriculum: https://europeanconservat(...)live-in-a-democracy/
[..]
76% religieus... En 2/3de van de volledige bevolking in Wenen is momenteel christelijk.
De langzame terugkeer van religie is op zijn minst gezegd zorgwekkend te noemen.
Goed dat men nieuwe leerstof invoert omtrent vrouwenrechten, antisemitisme en queer rechten. Dat doet religieuze inburgering ten goede. Zou in Nederland weggeschoven worden als woke gedoe.
Christendom, daarvan o.a. katholiek en protestants daaronder.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waar het om draait, en volgens mij begrijp jij dat best, is of het Natuurlijk of Onnatuurlijk is.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoezo is het interessant dat dat kan? Gebeurt elke paar generaties. Lees je bijvoorbeeld in hoe snel het christendom een dominante religie werd.
Omdat de term omvolking letterlijk een andere betekenis heeft dan "de demografie veranderd". Rechtstreeks uit de nazi ideologie.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:12 schreef Richestorags het volgende:
Maar je mag de term "omvolking" niet gebruiken. Als 40+ % van de kinderen in je hoofdstad van een vreemd geloof is, is die trend gewoon gaande.
Het debat kan dan gaan over of dit beleid was ja of nee (ik denk niet een bewust beleid) en hoe hierop te acteren. Dat je er wat mee doet is evident. Als je blijft wegkijken ben je straks echt permanent omgevolkt. Dit heeft verregaande gevolgen op het gebied van veiligheid, vrouwen- en lgbtq rechten en vrijheid van meningsuiting.
Heb jij eigenlijk liever een cultureel Islamitische of cultureel Christelijk-Joodse samenleving?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoezo is het interessant dat dat kan? Gebeurt elke paar generaties. Lees je bijvoorbeeld in hoe snel het christendom een dominante religie werd.
Hoezo niet natuurlijk? Er zijn bovennatuurlijke krachten aan het werk?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:26 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Waar het om draait, en volgens mij begrijp jij dat best, is of het Natuurlijk of Onnatuurlijk is.
Wat nu gebeurt, wat Europa is overkomen en gaat overkomen, is niét natuurlijk.
Kunnen we t daarover eens raken, is dat mogelijk vandaag, hier?
Er is geen andere optie?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk liever een cultureel Islamitische of cultureel Christelijk-Joodse samenleving?
Atheïstisch-agnostische samenlevingquote:Op donderdag 17 april 2025 11:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk liever een cultureel Islamitische of cultureel Christelijk-Joodse samenleving?
yes!!! Dit.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Atheïstisch-agnostische samenleving
Hmm, nee.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Omdat de term omvolking letterlijk een andere betekenis heeft dan "de demografie veranderd". Rechtstreeks uit de nazi ideologie.
Kan jij eens benoemen waarin ik zeg dat christenen het probleem zijn?quote:Op donderdag 17 april 2025 09:39 schreef ToT het volgende:
Frankrijk is ook zo'n lekker voorbeeld.
https://www.ndtv.com/worl(...)s-into-effect-467843
Als mensen XR en Just Stop Oil al irritant vinden......
En maar lekker radicaliseren...
https://www.inss.org.il/p(...)amic-radicalization/
En Engeland; aanvallen met accuzuur, grootschalige seksschandalen enz.
Maar nee; volgens TS zijn de christenen het probleem!
Zelden dat ik het met je eens ben, maar moeten we tóch gebukt gaan onder een religie, dan kies ik absoluut voor het christendom.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ah.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je OP.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan jij eens benoemen waarin ik zeg dat christenen het probleem zijn?![]()
Moedwillig desinformatie verspreiden...
Door je argumenten heen?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, nee.
Nazi-Duitsland maakte namelijk geen observatie over hoe Westerse samenlevingen veranderde door de influx van miljoenen niet-Westerse migranten. Nazi-Duitsland had plannen om Westerse samenlevingen zelf actief en doelbewust te veranderen in lijn met de door hun verzonnen rassentheorieën, waar mensen die zij op basis van raciale kenmerken als inferieur zagen zoals Joden en Roma uit de weg moesten worden geruimd.
Geen idee waarom je daar tegen zou zijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah.
Nou, dan ben je natuurlijk ook wel tegen de influx van miljoenen sterk religieuze migranten uit Islamitische landen, toch?
Die maakten zich blijkbaar ook zorgen om omvolking, maar dan door joden, punt 1, maar toen was het een waanidee gebaseerd op haat:quote:Op donderdag 17 april 2025 11:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, nee.
Nazi-Duitsland maakte namelijk geen observatie over hoe Westerse samenlevingen veranderde door de influx van miljoenen niet-Westerse migranten. Nazi-Duitsland had plannen om Westerse samenlevingen zelf actief en doelbewust te veranderen in lijn met de door hun verzonnen rassentheorieën, waar mensen die zij op basis van raciale kenmerken als inferieur zagen zoals Joden en Roma uit de weg moesten worden geruimd.
Alles draait om perceptie en perspectief imho.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:51 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Die maakten zich blijkbaar ook zorgen om omvolking, maar dan door joden, punt 1, maar toen was het een waanidee gebaseerd op haat:
Bekijk deze YouTube-video
Waarom een door AI in het Engels vertaald verhaal i.p.v. het oorspronkelijke verhaal?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:51 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Die maakten zich blijkbaar ook zorgen om omvolking, maar dan door joden, punt 1, maar toen was het een waanidee gebaseerd op haat:
Bekijk deze YouTube-video
Dat is precies hoe religieuze extremisten denken over andere overtuigingen. Vervang "religie" in je post met "atheïsme en andere religies dan de mijne" en je post leest als dat van een religieuze waanzinnige. Alleen ben je daar de atheïstische variant van.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:30 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
yes!!! Dit.
We moeten ons ontdoen van deze waanzin, er kan NIETS goeds uitkomen als we religie hun zin geven.
Alleen maar verdeeldheid, dood en verderf, en onnoemelijk verdriet.
Hoe overtuig je iemand die zegt bevrijdt te zijn, dat die moet worden bevrijdt?
Hoe overtuig je iemand die zegt geredt te zijn, dat die moet worden geredt?
Dat, is het vergif, puur vergif.
Ook niets doen is een keuze dus mi weldegelijk politiek gestuurdquote:Op donderdag 17 april 2025 09:46 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk in je vergelijking met de Golfstaten, maar of het echt een bewuste politieke keuze is geweest is van West-Europese politici voor mij niet helder. Het is en was natuurlijk voor de politici ook een duidelijk zichtbare ontwikkeling in de bevolkingssamenstelling, maar is er politiek actief op gestuurd of is het een proces dat de politiek overkwam en waarop de politiek niet heeft bijgestuurd.
Ik weet wel dat Oost-Europese landen met enorme afschuw kijken naar de migratieproblematiek en de verandering van de bevolkingssamenstelling in de West-Europese landen en daarom er juist bewust voor kiezen om weinig open te staan voor (niet-westerse) immigratie. Niet vanuit de bevolking en niet vanuit de politiek.
Nee hoor. Sterker nog, zoals jij het hier omschrijft is prima.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Maar de 'zorgwekkende demografische ontwikkelingen' en dat autochtonen een minderheid in eigen land kunnen worden is een extreemrechtse complottheorie en voorbarige angst.
Nou, wie is men die het zo gewild heeft? Is dat links??quote:Op donderdag 17 april 2025 10:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je je vraag wat duidelijk wilt toelichten wel, volgens mij is mijn post toch duidelijk verder?
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 17 april 2025 12:03 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Alles draait om perceptie en perspectief imho.
Heb er nog een voor je, btw voor iedereen die geïnteresseerd is in dit onderwerp en onze geschiedenis en avonturen, in Suriname
Google: "Antisemitisme in een Grensgebied". Het is een document, een Masterscriptie van iemand op de UVA.. ik vind dit document bijdragen aan Perspectief en Perceptie.
Bij deze, een uitstekende leestip. Doe er je voordeel mee
Iedereen die tussen de regels kan lezen, zou er goed aan doen deze geschiedenis van Suriname eens aandachtig te bestuderen.. ik heb het in 1 ruk uitgelezen, en nog steeds ben ik verbaasd dat NIEMAND dit ooit noemt.
Dit hebben ze niet onderwezen, noch kwam dit voorbij tijdens de Media-Campagne over ons slavernij verleden.
Lees het, download het, en trek je eigen conclusie!
Dat Hitler overal wordt bijgesleept is wel zeer vermoeiend ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee hoor. Sterker nog, zoals jij het hier omschrijft is prima.
Alleen willen veel mensen die dat denken of vinden om een of andere reden telkens complot of nazi gedachtegoed er aan hangen. Geeft je te denken.
Ook hier gaat het weer over joden en Hitler
Haa leuk geprobeerd!quote:Op donderdag 17 april 2025 12:06 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Dat is precies hoe religieuze extremisten denken over andere overtuigingen. Vervang "religie" in je post met "atheïsme en andere religies dan de mijne" en je post leest als dat van een religieuze waanzinnige. Alleen ben je daar de atheïstische variant van.
Eens. Dat kan echter prima zonder er dingen als omvolking en andere gekkigheid bij te halen. Overigens wil ik geen enkele vorm van religieuze politiek.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat Hitler overal wordt bijgesleept is wel zeer vermoeiend ja.
De politieke islam is verder wel een zeer gevaarlijke ideologie die je gewoon niet te veel ruimte zou moeten geven.
Je zorgen maken over demografische ontwikkelingen is geen extreemrechtse complottheorie en dat stelt ook niemand.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Maar de 'zorgwekkende demografische ontwikkelingen' en dat autochtonen een minderheid in eigen land kunnen worden is een extreemrechtse complottheorie en voorbarige angst.
De christenen zijn toch ook indringers in onze Westerse wereld?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelden dat ik het met je eens ben, maar moeten we tóch gebukt gaan onder een religie, dan kies ik absoluut voor het christendom.
Dat staat er helemaal niet. Ik richt mijn berichten altijd naar religies, niet naar christenen, moslims of andere individuen.quote:
Het enige "complot" dat er achter zit is dat de (beroeps)bevolking moet groeien: de economie / economische wetenschap kan niet overweg met bevolkingskrimp.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Alleen willen veel mensen die dat denken of vinden om een of andere reden telkens complot of nazi gedachtegoed er aan hangen. Geeft je te denken.
Waarom? Als er hier oorlog uitbreekt, dan wil ik ook een veilig onderkomen. Iedereen streeft naar geluk.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah.
Nou, dan ben je natuurlijk ook wel tegen de influx van miljoenen sterk religieuze migranten uit Islamitische landen, toch?
Conservatiever. Maar dat ligt natuurlijk aan Tate...quote:Op donderdag 17 april 2025 08:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
En wordt deze groep progressiever of conservatiever?
Mogelijk, maar de toekomst voorspellen is vrij lastig. Er zijn ook steeds meer wensen voor remigratie namelijk. Maar er spelen nog veel factoren een rol.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:22 schreef LXIV het volgende:
De samenstelling op de scholen nu is de samenstelling op straat in de toekomst
Dat, maar ook de vermeende oplossingen waar deze mensen mee komen is vaak ook nogal ranzig.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Weet niet of ik dit wel moet posten, maar goed.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat Hitler overal wordt bijgesleept is wel zeer vermoeiend ja.
De politieke islam is verder wel een zeer gevaarlijke ideologie die je gewoon niet te veel ruimte zou moeten geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
Dat is dan merkwaardig. Je stelt dus voor een atheïstisch-agnostische samenleving te zijn. Maar bent niet tegen de toestroom van grote hoeveelheden sterk religieuze moslims naar het Westen. Het wekt de indruk dat je dan eigenlijk ook helemaal niet zo zweert bij het atheïstische dan wel agnostische zoals je stelde.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom? Als er hier oorlog uitbreekt, dan wil ik ook een veilig onderkomen. Iedereen streeft naar geluk.
Heeft niks met leuk proberen te maken. Je denkwijze, het generaliseren en zwartmaken in je post, is dezelfde als die van extremisten die een religies of ideologie aanhangen. Dat is gewoon herkenbaar. Je baseline vind ik kort door de bocht, omdat geschiedenis aantoont dat het atheïsme ook voor veel ellende kan zorgen, waarbij gelovigen zwaar onderdrukt werden en miljoenen burgers vermoord werden.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:12 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Haa leuk geprobeerd!
Maar de "Base Line", is niet Religie.
De Base Line, is vrije volkeren vrij van tirannie.
Bedankt voor je inzicht, jij kan je -netals vele anderen- geen wereld voorstellen vrij van tirannie van religie.
En dat, is toch echt iets, waar jijzelf wat aan kan doenik kan je alleen maar prikkelen na te denken.
Bijv, beantwoord de volgende vraag maar eens voor jezelf (het antwoord mag je voor jezelf houden by all means):
Wat was er eerder, anti-gentilism, of anti-semitisme?
Succes!!
Mwah, nee. Het betreft voornamelijk bepaalde landen zoals het VK, Zweden, Frankrijk, België, Duitsland en Nederland zijn als eerste aan de buurt. Landen zoals Polen, Hongarije, Slowakije en de Baltische Staten krijgt de Islam weinig voet aan de grond en lijkt er vanuit de Islamitische landen ook niet veel drang om heen te migreren.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:28 schreef Tengano het volgende:
En zo zal heel Europa uiteindelijk ten val komen.
Of hij is niet tegen de instroom van een specifieke conservatieve groep, maar juist breder. En richt hij zijn peilen dus niet alleen op moslims.Ooit daaraan gedacht? Dat lijkt mij logischer en consequenter.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is dan merkwaardig. Je stelt dus voor een atheïstisch-agnostische samenleving te zijn. Maar bent niet tegen de toestroom van grote hoeveelheden sterk religieuze moslims naar het Westen. Het wekt de indruk dat je dan eigenlijk ook helemaal niet zo zweert bij het atheïstische dan wel agnostische zoals je stelde.
Nou, mogen we van geluk spreken zegquote:Op donderdag 17 april 2025 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, nee. Het betreft voornamelijk bepaalde landen zoals het VK, Zweden, Frankrijk, België, Duitsland en Nederland zijn als eerste aan de buurt. Landen zoals Polen, Hongarije, Slowakije en de Baltische Staten krijgt de Islam weinig voet aan de grond en lijkt er vanuit de Islamitische landen ook niet veel drang om heen te migreren.
Lale gül wilde eens zo’n tv show maken met een moslima en een zwarte jongen, maar kreeg nergens ingangen bij de media en netflix. ‘Te gevoelig’.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is valt inderdaad op, maar het is hetzelfde met de Pride Month bijvoorbeeld, waar Westerse merken hun logo veranderen in regenboogkleuren, maar niet in het Midden-Oosten en Azië. En dit alles om de Islam niet tegen het zere been te stoten.
Waar maak ik wat precies zwart? (Ha! Alsof het nog zwarter gemaakt kan worden.. hij is leuk!)quote:Op donderdag 17 april 2025 12:30 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Heeft niks met leuk proberen te maken. Je denkwijze, het generaliseren en zwartmaken in je post, is dezelfde als die van extremisten die een religies of ideologie aanhangen. Dat is gewoon herkenbaar. Je baseline vind ik kort door de bocht, omdat geschiedenis aantoont dat het atheïsme ook voor veel ellende kan zorgen, waarbij gelovigen zwaar onderdrukt werden en miljoenen burgers vermoord werden.
Jij zal het wel beter weten. Want ik woon hier ten slotte.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mwa: de jongste generatie moslims is eerder strenger dan minder streng in de leer dan hun ouders.
Het christendom komt idd uit de grote zandbakken, maar dat geloof is gelukkig flink getemd de afgelopen paar honderd jaar.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:17 schreef torentje het volgende:
[..]
De christenen zijn toch ook indringers in onze Westerse wereld?
Jij bent 100% af, water is niet nat, water MAAKT natquote:Op donderdag 17 april 2025 12:39 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Ik weiger te erkennen, water is nat, punt. En wie er toch voor zwicht, uit angst, of voor Goodies die ze altijd in de aanbieding hebben (valse beloftes en troost).. sorry je bent "Theologisch Overwonnen".
Je bent af.
I seequote:Op donderdag 17 april 2025 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent 100% af, water is niet nat, water MAAKT nat.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ls-dreigt-segregatiequote:Op donderdag 17 april 2025 12:40 schreef knoopie het volgende:
[..]
Jij zal het wel beter weten. Want ik woon hier ten slotte.
De Islam is niet te vergelijken met de Christelijk-Joodse fundamenten van het Westen. Door alles op een hoop gooien en doen alsof het hetzelfde is, kijkt men weg van wat de Islam is.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of hij is niet tegen de instroom van een specifieke conservatieve groep, maar juist breder. En richt hij zijn peilen dus niet alleen op moslims.Ooit daaraan gedacht? Dat lijkt mij logischer en consequenter.
Het ging over overrepresentatie, omdat in Oostenrijk iedereen per definitie geregistreerd gelovig is, tenzij je officieel uit de geloofsgemeenschap bent uitgetreden.quote:
Nog niet genoeg, want de eretekens van die indringers staan nog overal in het Westen evenals de eretekens van de Islam en andere religies.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Het christendom komt idd uit de grote zandbakken, maar dat geloof is gelukkig flink getemd de afgelopen paar honderd jaar.
Niks bash. Gewoon feiten benoemen. Maar na jou komt de zondvloed begrijp ik?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:08 schreef roos94 het volgende:
Ik heb huzarensalade en chickenwings in de koelkast en vriezer liggen, telt dat ook?quote:Op donderdag 17 april 2025 09:39 schreef nixxx het volgende:
Rampzalige cijfers dit… Wenen kan wel weer wat gevleugelde huzaren gebruiken.
Nope, alleen schnitzel en alleen van kalfsvlees!quote:Op donderdag 17 april 2025 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb huzarensalade en chickenwings in de koelkast en vriezer liggen, telt dat ook?
*gaat naar supermarktquote:Op donderdag 17 april 2025 13:20 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nope, alleen schnitzel en alleen van kalfsvlees!
Nee, Roos is fan van Timmerfrans en denkt dat we straks hand in hand allemaal dansen door de hoofdstad. Dat tot dusver vrijwel nergens een multiculturele samenleving (met dergelijke invloeden) geslaagd is zegt uiteraard niksquote:Op donderdag 17 april 2025 13:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niks bash. Gewoon feiten benoemen. Maar na jou komt de zondvloed begrijp ik?
Over pak 'm beet 30 jaar zijn de grotere Europese steden verworden tot Islamtische ghetto's en vertrekt de autochtone bevolking richting Oost-Europa omdat men daar begrijpt dat de Culturele Verrijking in West-Europa niet zo'n succes is gebleken.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee, Roos is fan van Timmerfrans en denkt dat we straks hand in hand allemaal dansen door de hoofdstad. Dat tot dusver vrijwel nergens een multiculturele samenleving (met dergelijke invloeden) geslaagd is zegt uiteraard niks
Je hebt gelijk over een jaar of dertig zullen steden in West Europa, inclusief Nederland onherkenbaar zijn door de oprukkende islamitische invloed. Het wordt dan echt te gevaarlijk vooral voor vrouwen om nog in deze islamized steden te blijven. De autochtone Nederlanders zullen massaal emigreren, waarschijnlijk naar Oost Europa of Denemarken waar men de zogenaamde "culturele verrijking" terecht wantrouwt. Het is een trieste toekomst maar is helaas onvermijdelijk als deze trend doorzet.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Over pak 'm beet 30 jaar zijn de grotere Europese steden verworden tot Islamtische ghetto's en vertrekt de autochtone bevolking richting Oost-Europa omdat men daar begrijpt dat de Culturele Verrijking in West-Europa niet zo'n succes is gebleken.
30 jaar? Ik denk dat je met 30 maanden eerder warm zit. Er zijn al wat Europese hoofdsteden waar sommige wijken inderdaad tot een soort veredelde getto's gebombardeerd zijn en waar de politie er een gedoogbeleid op nahoudt.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Over pak 'm beet 30 jaar zijn de grotere Europese steden verworden tot Islamtische ghetto's en vertrekt de autochtone bevolking richting Oost-Europa omdat men daar begrijpt dat de Culturele Verrijking in West-Europa niet zo'n succes is gebleken.
Onze analyse lijkt op dit moment nog wat ondenkbaar, maar dit gaat gebeuren. Neem als voorbeeld het VK: daar is de islamisering openlijk, met goedkeuring van bovenaf en daardoor in alle hevigheid bezig.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:27 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk over een jaar of dertig zullen steden in West Europa, inclusief Nederland onherkenbaar zijn door de oprukkende islamitische invloed. Het wordt dan echt te gevaarlijk vooral voor vrouwen om nog in deze islamized steden te blijven. De autochtone Nederlanders zullen massaal emigreren, waarschijnlijk naar Oost Europa of Denemarken waar men de zogenaamde "culturele verrijking" terecht wantrouwt. Het is een trieste toekomst maar is helaas onvermijdelijk als deze trend doorzet.
41,2% importgelovigen is enorm: daar gaat dit onderwerp over.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Katholiek is christelijk geloof.
[ afbeelding ]
Dan zou het christelijk geloof op 52% komen.
Maar die 2 van elkaar scheiden komt nu ineens beter uit?
Onder die landverrader Starmer wordt de islamisering daar openlijk gepromoot inderdaad. Rechters daar delen absurde straffen uit aan iedereen die durft te protesteren, zelfs voor een kritische post op social media word je al van je bed gelicht lachwekkend maar vooral tragisch.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:31 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Onze analyse lijkt op dit moment nog wat ondenkbaar, maar dit gaat gebeuren. Neem als voorbeeld het VK: daar is de islamisering openlijk, met goedkeuring van bovenaf en daardoor in alle hevigheid bezig.
Voorheen kon je nog naar de provincie om niet cultureel verrijkt te worden, maar zelf in de kleinste gehuchten van Nederland worden AZC's gezet om de sociale cohesie te breken en het verval in te luiden.
Nederland gaat dezelfde kant op? Nederland is al in deze fase aanbeland! Loop eens langs een gemiddeld schoolplein van een basischool in een middelgrote stad tijdens de pauzes, daar loopt weinig Nederlands meer tussen hoor. De toekomst van het straatbeeld.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:06 schreef -Deluzion- het volgende:
Het is treurig om te zien hoe Wenen overspoeld wordt door moslimleerlingen en Nederland gaat dezelfde kant op. Het voelt alsof moslims ons land overnemen en straks worden we nog verplicht om ons tot de islam te bekeren. Een vak over democratie en burgerschap zoals in Wenen is een zwakke poging om dit tij te keren.![]()
laten alle Nederlanders behalve de linkse progressieve rakkers die dit omarmen emigreren naar Scandinavië om onze identiteit te redden. Die linkse types mogen hier lekker blijven zwelgen in hun ideaalplaatje. Nederland zal dan in een oogwenk een derdewereldland worden precies wat ze willen.
Oprechte vraag, niet bijdehand bedoelt of om klem te zetten, etc.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Islam is niet te vergelijken met de Christelijk-Joodse fundamenten van het Westen. Door alles op een hoop gooien en doen alsof het hetzelfde is, kijkt men weg van wat de Islam is.
Religieuze Mohammedanen zijn dan ook niet zomaar een 'conservatieve groep' maar een groep met een specifiek ideologisch en helaas ook vaak zeer autoritair gedachtegoed dat haaks staat op bijna alle aspecten van het Westen.
Ik ben zoals wel bekend zelf conservatief en heb helemaal niets gemeen met het gedachtegoed van moslims, behalve dan wellicht dat we het er beide over eens zijn dat je (jonge) kinderen niet moet wijsmaken dat ze hun geslacht zelf kunnen kiezen.
Verder ben ik voor het behoud van conservatief-liberale waarden en de Westerse cultuur die is gebaseerd op het Christendom en het Jodendom en niet de Islam.
Is een soort dagopvang. In het weekend worden ze gehersenspoeld op de islamscholen.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nederland gaat dezelfde kant op? Nederland is al in deze fase aanbeland! Loop eens langs een gemiddeld schoolplein van een basischool in een middelgrote stad tijdens de pauzes, daar loopt weinig Nederlands meer tussen hoor. De toekomst van het straatbeeld.
Wat begrijp je niet aan "davon"?quote:Op donderdag 17 april 2025 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan ik ook alles relativeren, het gaat om de glijdende schaal. Oostenrijk is al eeuwen christelijk. 41% islam binnen een aantal decennia is een absurd hoog aantal, daarnaast fokken ze als konijnen waardoor dit in de toekomst nog hoger gaat zijn. Dit kun je met recht 'Zorgwekkende demografische ontwikkelingen' noemen en dit gaat nooit goed aflopen.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
Het fokken is hier niet het issue.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Zo kan ik ook alles relativeren, het gaat om de glijdende schaal. Oostenrijk is al eeuwen christelijk. 41% islam binnen een aantal decennia is een absurd hoog aantal, daarnaast fokken ze als konijnen waardoor dit in de toekomst nog hoger gaat zijn. Dit kun je met recht 'Zorgwekkende demografische ontwikkelingen' noemen en dit gaat nooit goed aflopen.
Je kunt wel doen alsof, met onderdrukking.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:51 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Het fokken is hier niet het issue.
Het doorgeven en in stand houden van een spiraal, dat is het probleem.
De een zal zeggen, dat de spiraal virtueus is. De ander dat die vicieus is.. ik zit uiteraard bij de 2e, het is vicieus. Want vicieus is de "belofte" in de geschriften, dood en verderf.
Bedoel, het STAAT er potdomme letterlijk in!
Een ding moeten religieuzen nu eens GOED bedenken: je gaat nooit, maar dan ook nóóit, de 100% halen.
Nooit, zal er een situatie ontstaan dat 1 vd wereldreligies de volle 100% van alle (nog levende) mensen in haar gelederen heeft.
Dat, kan en zal, nóóit gebeuren. Geen Walhalla, geen Nirvana, geen hemel op aarde, geen kalifaat, etc.
Zeker, alleen met dwang, oppressie, en Fakery krijg je een illusiore 100%.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je kunt wel doen alsof, met onderdrukking.
Net zoals er genoeg landen zijn waar geen homo's zijn, aldus de moslimregeringen aldaar.
Bedankt, ik ben weer helemaal gerustgesteld!quote:Op donderdag 17 april 2025 15:02 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een idiote paniek weer.
Of het christenen of moslims zijn maakt geen ene fuck uit.
Beide kanten van dezelfde munt.
Wat belangrijk is, is dat ze hun best doen op school en hun steen bijdragen in de samenleving.
Mee eens.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Zo kan ik ook alles relativeren, het gaat om de glijdende schaal. Oostenrijk is al eeuwen christelijk. 41% islam binnen een aantal decennia is een absurd hoog aantal, daarnaast fokken ze als konijnen waardoor dit in de toekomst nog hoger gaat zijn. Dit kun je met recht 'Zorgwekkende demografische ontwikkelingen' noemen en dit gaat nooit goed aflopen.
quote:Op donderdag 17 april 2025 15:02 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een idiote paniek weer.
Of het christenen of moslims zijn maakt geen ene fuck uit.
Beide kanten van dezelfde munt.
Wat belangrijk is, is dat ze hun best doen op school en hun steen bijdragen in de samenleving.
Dat is allemaal mooi vanuit je invalshoek ingestoken, maar dat zien anderen, waaronder ikzelf, toch echt heel anders.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Islam is niet te vergelijken met de Christelijk-Joodse fundamenten van het Westen. Door alles op een hoop gooien en doen alsof het hetzelfde is, kijkt men weg van wat de Islam is.
Religieuze Mohammedanen zijn dan ook niet zomaar een 'conservatieve groep' maar een groep met een specifiek ideologisch en helaas ook vaak zeer autoritair gedachtegoed dat haaks staat op bijna alle aspecten van het Westen.
Ik ben zoals wel bekend zelf conservatief en heb helemaal niets gemeen met het gedachtegoed van moslims, behalve dan wellicht dat we het er beide over eens zijn dat je (jonge) kinderen niet moet wijsmaken dat ze hun geslacht zelf kunnen kiezen.
Verder ben ik voor het behoud van conservatief-liberale waarden en de Westerse cultuur die is gebaseerd op het Christendom en het Jodendom en niet de Islam.
Die 34,5% is een totaal van de 3 stromingen die eronder staan.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
Enkeltje BNW gaarne.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:31 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Onze analyse lijkt op dit moment nog wat ondenkbaar, maar dit gaat gebeuren. Neem als voorbeeld het VK: daar is de islamisering openlijk, met goedkeuring van bovenaf en daardoor in alle hevigheid bezig.
Voorheen kon je nog naar de provincie om niet cultureel verrijkt te worden, maar zelf in de kleinste gehuchten van Nederland worden AZC's gezet om de sociale cohesie te breken en het verval in te luiden.
Dan kom ik op 33.7%quote:Op donderdag 17 april 2025 15:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die 34,5% is een totaal van de 3 stromingen die eronder staan.
Waarom, omdat het je niet bevalt? Doet het pijn aan je ogen?quote:
Nee, omdat het klinkklare onzin is en riekt naar het omvolkingsverhaal. Laat diegene die dat roept eens een en ander bewijzen. Ik hoor graag van je waar de Engelsen bewust inzetten op Islamisering van hun eigen volk. Met bewijzen.quote:Op donderdag 17 april 2025 15:28 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Waarom, omdat het je niet bevalt? Doet het pijn aan je ogen?
"Ga maar naar de hoek waar niemand kijkt, naar de achteraf straat waar niemand je hoort.. want ik kan de waarheid niet aan".
Is dat je beweegreden om dat verzoek te doen?
Of, je komt met tegenargumenten dat het allemaal onzin is. Of is dat teveel gevraagd?bang voor een weerwoord, bang dat het wel zo is? Dat is jòuw probleem!
Heb echt een hekel, aan dat doorverwijzen naar BNW -naar de achteraf hoek- als JOU iets niet bevalt.
Ga dan zelf in een Safe-Space zitten, op een forum met 100% middle-of-the-road reacties zoals: "wat erg allemaal" of deze "Dit is zorgelijk"..
Nee, je leest de grafiek verkeerd, maar ik moet toegeven dat het ook niet heel duidelijk is. Het Christelijke geloof is totaal 34,5% en daaronder staan de drie stromingen Katholiek, Orthodox en Evangelisch, die samen die 34,5% zijn. Daarom hebben ze ook allemaal hetzelfde kleurtje in het plaatje.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
Protestants misschien? Die staat nog niet in het lijstje.quote:
Dat totale staat idd ook in dezelfde kleur en dan hebben ze iets meegerekend wat niet op de lijst staat.quote:Op donderdag 17 april 2025 15:52 schreef knoopie het volgende:
Nee, je leest de grafiek verkeerd, maar ik moet toegeven dat het ook niet heel duidelijk is. Het Christelijke geloof is totaal 34,5% en daaronder staan de drie stromingen Katholiek, Orthodox en Evangelisch, die samen die 34,5% zijn. Daarom hebben ze ook allemaal hetzelfde kleurtje in het plaatje.
Alle niet moslims naar BNWquote:
Ben er bang voor jaquote:Op donderdag 17 april 2025 08:43 schreef ToT het volgende:
Je ziet inderdaad vanuit progressieve en linkse contreien een duidelijke voorliefde voor meer migratie en meer Islam.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, wie is men die het zo gewild heeft? Is dat links??
Mwah, nee, dat denk ik dan weer niet. Bekeren tot de Islam zal niet verplicht worden, maar wat je wel gaat zien is dat de Islam in cultureel oogpunt een steeds grotere rol in de samenleving gaat krijgen en de rol gaat overnemen die normaal gezien was weggelegd voor het Christendom en in mindere mate het Jodendom.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:06 schreef -Deluzion- het volgende:
Het is treurig om te zien hoe Wenen overspoeld wordt door moslimleerlingen en Nederland gaat dezelfde kant op. Het voelt alsof moslims ons land overnemen en straks worden we nog verplicht om ons tot de islam te bekeren. Een vak over democratie en burgerschap zoals in Wenen is een zwakke poging om dit tij te keren.![]()
Wat zij graag zien is een zo multicultureel mogelijk samenleving waar Westerse autochtonen en inheemse culturen langzaam een minderheid worden in eigen land. Dit komt doordat zij deze culturen en mensen ronduit slecht vinden en erfzonde hebben aan zaken zoals kolonialisme, imperialisme, blanke suprematie, homofobie, misogynie en andere vormen van onderdrukking.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:06 schreef -Deluzion- het volgende:
laten alle Nederlanders behalve de linkse progressieve rakkers die dit omarmen emigreren naar Scandinavië om onze identiteit te redden. Die linkse types mogen hier lekker blijven zwelgen in hun ideaalplaatje. Nederland zal dan in een oogwenk een derdewereldland worden precies wat ze willen.
Dit al vind ik 76% van de mensen religieus vrij veelquote:Op donderdag 17 april 2025 10:08 schreef roos94 het volgende:
Nuja, dan weten wij waar wij naartoe moeten he.. Zal alvast wat talen beginnen leren.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, nee. Het betreft voornamelijk bepaalde landen zoals het VK, Zweden, Frankrijk, België, Duitsland en Nederland zijn als eerste aan de buurt. Landen zoals Polen, Hongarije, Slowakije en de Baltische Staten krijgt de Islam weinig voet aan de grond en lijkt er vanuit de Islamitische landen ook niet veel drang om heen te migreren.
Zoiets maar dan op grotere schaal:quote:Op donderdag 17 april 2025 22:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja, dan weten wij waar wij naartoe moeten he.. Zal alvast wat talen beginnen leren.
Ik vraag me soms wel af hoe het dan hier zou verder gaan? Zou het hier worden zoals in de landen waar ze nu vandaan komen? Waar ze van vluchten? Zouden zij de huidige maatschappij en welvaart gewoon netjes verder kunnen zetten?
Ja maar als heel het land zo zou zijn? Ergens moet daar toch ook een balans in komen?quote:Op donderdag 17 april 2025 22:05 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zoiets maar dan op grotere schaal:
Docu toont islamisering in probleemwijk Londen: ’Het is een staat in een staat’
Waarom zou je denken dat ze daar over nadenken?quote:Op donderdag 17 april 2025 22:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar als heel het land zo zou zijn? Ergens moet daar toch ook een balans in komen?
Ik denk maar hardop he.. maar die staten in staten profiteren nog mee van de 'westerse' wereld en zorgstelsels, uitkeringen, enz enz... Dus ergens zullen ze zelf toch ook massaal in die functies moeten stappen? De welvaart en economie draaiende houden? Zo niet dan is het binnen 50j een even grote shitshow hier en moeten ze weer op de vlucht gaan naar andere plaatsen..
Veel van hen vluchten niet voor oorlog maar zoeken ook gewoon een beter leven en profiteren van onze sociale voorzieningen. De media schilderen hen vaak als zielig maar behalve Oekraïense vluchtelingen is dat beeld onzin. Als we niet uitkijken krijgen we hier praktijken zoals in die landen. Hier een voorbeeld van zo’n steniging.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja, dan weten wij waar wij naartoe moeten he.. Zal alvast wat talen beginnen leren.
Ik vraag me soms wel af hoe het dan hier zou verder gaan? Zou het hier worden zoals in de landen waar ze nu vandaan komen? Waar ze van vluchten? Zouden zij de huidige maatschappij en welvaart gewoon netjes verder kunnen zetten?
Ezel, steen, dit dat? Ergens leer je toch dingen?quote:Op donderdag 17 april 2025 22:19 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom zou je denken dat ze daar over nadenken?
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:21 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Veel van hen vluchten niet voor oorlog maar zoeken ook gewoon een beter leven en profiteren van onze sociale voorzieningen. De media schilderen hen vaak als zielig maar behalve Oekraïense vluchtelingen is dat beeld onzin. Als we niet uitkijken krijgen we hier praktijken zoals in die landen. Hier een voorbeeld van zo’n steniging.Haal dat eens weg manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:21 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Veel van hen vluchten niet voor oorlog maar zoeken ook gewoon een beter leven en profiteren van onze sociale voorzieningen. De media schilderen hen vaak als zielig maar behalve Oekraïense vluchtelingen is dat beeld onzin. Als we niet uitkijken krijgen we hier praktijken zoals in die landen. Hier een voorbeeld van zo’n steniging.Buiten je spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die sociale voorzieningen zijn belangrijk voor hun (voor ons ook). Die gaan ze dan zelf moeten verder zetten? Zo niet dan begint alles van voor af aanHorum omnium fortissimi sunt Belgae
Alright, chill, ik haal het weg.quote:
Merciquote:Op donderdag 17 april 2025 22:25 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Alright, chill, ik haal het weg.
Ze hebben gewoon andere prioriteiten.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ezel, steen, dit dat? Ergens leer je toch dingen?
Hoeveel post-islamitische "atheïstisch-agnostische" samenlevingen zijn er (geweest)?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:24 schreef Mikeytt het volgende:
Alles ligt al besloten in de wil van Allah dus het lijkt me onnodig om de stand van zaken te beoordelen als een luttele sterveling.quote:
Hij zal een traantje van trots wegpinken als straks geen stukje vrouwelijk huid meer door de zon gestreeld zal worden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 07:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Alles ligt al besloten in de wil van Allah dus het lijkt me onnodig om de stand van zaken te beoordelen als een luttele sterveling.
Toch snap ik wel waarom je blij bent; hoe minder mensen niet meegaan in je wanen, hoe echter ze zullen lijken. Het vooruitzicht van géén weerwoord, het gedomineerd worden door een abstractie van machtswellust, zónder dat iemand je daar op kan attenderen, dat moet wel hartverwarmend zijn.
En met die Wil ben ik ontzettend blij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 07:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Alles ligt al besloten in de wil van Allah dus het lijkt me onnodig om de stand van zaken te beoordelen als een luttele sterveling.
Ja iedereen moet maar moslim worden he!quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En met die Wil ben ik ontzettend blij.
Ligt ook in de lijn der verwachting zoals ik die hier ook al járen verkondig. Nogmaals: we are here to stay.
Spatboard²
Orthodoxe Christenen zijn ook import.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
41,2% importgelovigen is enorm: daar gaat dit onderwerp over.
Leuk hoe vuile nazi's er met succes een huidskleur draaitje aan proberen te geven...quote:
Wat wij nu als ongewenst zien is in volgende generaties normaal.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil wel dat mijn zoon nog een beetje prettig opgroeit, en zijn eventuele toekomstige kinderen.
Huidskleur heeft er niets mee te maken. Het gaat om al die nepvluchtelingen die voor een demografische verandering zorgen.quote:Op zondag 20 april 2025 19:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Leuk hoe vuile nazi's er met succes een huidskleur draaitje aan proberen te geven...
Toch voor het gemak even lekker bruine mensen op dat plaatje zetten. Alsof het een blank van zwart dingetje is.quote:Op zondag 20 april 2025 19:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Huidskleur heeft er niets mee te maken. Het gaat om al die nepvluchtelingen die voor een demografische verandering zorgen.
Van buitenaf Europa zijn ze nou eenmaal bruin(er).quote:Op zondag 20 april 2025 20:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Toch voor het gemak even lekker bruine mensen op dat plaatje zetten. Alsof het een blank van zwart dingetje is.
Ja johquote:Op zondag 20 april 2025 20:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Van buitenaf Europa zijn ze nou eenmaal bruin(er).
Niet meer dan een logische associatie wat zelfs een kind zou maken.
Blijkbaar is dit niet voor iedereen zo vanzelfsprekend:quote:Op zondag 20 april 2025 19:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Huidskleur heeft er niets mee te maken. Het gaat om al die nepvluchtelingen die voor een demografische verandering zorgen.
quote:Op zondag 20 april 2025 20:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Van buitenaf Europa zijn ze nou eenmaal bruin(er).
Niet meer dan een logische associatie wat zelfs een kind zou maken.
Als ze een hoofddoek zouden dragen, zou je daar weer bezwaar tegen hebben. Tis nooit goed he?quote:Op zondag 20 april 2025 20:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Toch voor het gemak even lekker bruine mensen op dat plaatje zetten. Alsof het een blank van zwart dingetje is.
Als jij het beeld wil schetsen dat het vooral een huidkleur dingetje is en dat we vooral iedereen met andere huidskleur moeten gaan wantrouwen en beschouwen als "invader", succes!quote:Op zondag 20 april 2025 21:06 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Als ze een hoofddoek zouden dragen, zou je daar weer bezwaar tegen hebben. Tis nooit goed he?
Die leuke samenleving hebben we al met keurig opgevoede kansenparels die wekelijks te zien zijn bij onze lieve Anniko in Opsporing Verzochtquote:Op zondag 20 april 2025 21:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als jij het beeld wil schetsen dat het vooral een huidkleur dingetje is en dat we vooral iedereen met andere huidskleur moeten gaan wantrouwen en beschouwen als "invader", succes!
Lekker een hoop mensen die wel de Nederlandse waarden aanhangen en respecteren tot vijand aanmerken en ze in het zelfde hoekje duwen als het tuig dat denkt de boel in Nederland te kunnen overnemen.
Ik wens je een leuke samenleving toe, have fun.
En jij streeft niet naar een betere samenleving?quote:Op zondag 20 april 2025 22:03 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Die leuke samenleving hebben we al met keurig opgevoede kansenparels die wekelijks te zien zijn bij onze lieve Anniko in Opsporing Verzochten de toekomst wordt nog veeeel gezelliger!
Heb je geen commentaar op de zandbak op de achtergrond?
Nee, dat is namelijk niet te doen als je mensen het land binnenlaat die soms compleet andere normen en waarden hebben en dr religie belangrijker vinden dan meedoen en integreren in de samenleving van het land waarnaar ze geëmigreerd zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 22:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En jij streeft niet naar een betere samenleving?
En wat heeft dit te maken met bruine mensen die al een stuk langer in Nederland leven, mensen met dezelfde normen en waarden als de autochtone Nederlander?quote:Op zondag 20 april 2025 22:30 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nee, dat is namelijk niet te doen als je mensen het land binnenlaat die soms compleet andere normen en waarden hebben en dr religie belangrijker vinden dan meedoen en integreren in de samenleving van het land waarnaar ze geëmigreerd zijn.
Als dat zo was had de PVV geen bestaansrecht.quote:Op zondag 20 april 2025 22:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En wat heeft dit te maken met bruine mensen die al een stuk langer in Nederland leven, mensen met dezelfde normen en waarden als de autochtone Nederlander?
Onder hen zijn ook bruine mensenquote:Op zondag 20 april 2025 22:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En wat heeft dit te maken met bruine mensen die al een stuk langer in Nederland leven, mensen met dezelfde normen en waarden als de autochtone Nederlander?
Niet alle bruine mensen komen uit een andere cultuur.quote:Op zondag 20 april 2025 23:20 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Onder hen zijn ook bruine mensen
En of die allemaal dezelfde normen en waarden hanteren als de autochtone Nederlanders? Nou, zeker niet dezelfde. Hooguit voor een groot deel maar onder andere een andere culturele achtergrond brengt zeker verschillen met zich mee.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 21 april 2025 01:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet alle bruine mensen komen uit een andere cultuur.
Want? Onze autochtone Nederlandse bevolking is bruin? Oorspronkelijk komen alle bruine mensen (deels) ergens anders vandaan en er zijn extreem weinig mensen van wie de voorouders hier al langer dan twee generaties leven, mits ze geen Nederlandse voorouders hebben natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2025 01:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet alle bruine mensen komen uit een andere cultuur.
wishful thinking... zelfs bij meerdere generaties is het nederlands nihil..het interesseert ze niet zij leven in een hele andere wereld dan de nederlanders. en hun hart ligt waar de ouders of grootouders vandaan komen!!quote:Op maandag 21 april 2025 01:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Want? Onze autochtone Nederlandse bevolking is bruin? Oorspronkelijk komen alle bruine mensen (deels) ergens anders vandaan en er zijn extreem weinig mensen van wie de voorouders hier al langer dan twee generaties leven, mits ze geen Nederlandse voorouders hebben natuurlijk.
Bij sommige families betekent dit dat de roots nog enorm sterk aanwezig zijn, bij andere families wordt er thuis Nederlands gepraat en is de opvoeding en de omgeving meer op de Nederlandse cultuur gericht.
quote:
quote:Op maandag 21 april 2025 01:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Want? Onze autochtone Nederlandse bevolking is bruin? Oorspronkelijk komen alle bruine mensen (deels) ergens anders vandaan en er zijn extreem weinig mensen van wie de voorouders hier al langer dan twee generaties leven, mits ze geen Nederlandse voorouders hebben natuurlijk.
Bij sommige families betekent dit dat de roots nog enorm sterk aanwezig zijn, bij andere families wordt er thuis Nederlands gepraat en is de opvoeding en de omgeving meer op de Nederlandse cultuur gericht.
Wanneer we spreken over mensen met bruine huidskleur hebben we in Nederland mensen uit voormalige koloniën (Suriname, Indonesië), mensen van gemengde afkomst (1 ouder autochtoon), mensen (met ouders) uit andere Zuid-Amerikaanse landen, etc. waarvan een hoop volledig geïntegreerd is in de Nederlandse samenleving.quote:Op maandag 21 april 2025 02:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wishful thinking... zelfs bij meerdere generaties is het nederlands nihil..het interesseert ze niet zij leven in een hele andere wereld dan de nederlanders. en hun hart ligt waar de ouders of grootouders vandaan komen!!
Precies.quote:Op maandag 21 april 2025 09:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wanneer we spreken over mensen met bruine huidskleur hebben we in Nederland mensen uit voormalige koloniën (Suriname, Indonesië), mensen van gemengde afkomst (1 ouder autochtoon), mensen (met ouders) uit andere Zuid-Amerikaanse landen, etc. waarvan een hoop volledig geïntegreerd is in de Nederlandse samenleving.
Wat Thorelf beweert is gewoon feitelijk volledig onjuist.
Dit waren doorgaans ook geen asielzoekers, maar mensen van wie de voorouders hier op volledig legale wijze heengekomen zijn en soms zelfs altijd al de Nederlandse nationaliteit gehad hebben.
Dan zijn er ook nog de gastarbeiders uit voornamelijk Turkije en Marokko met vaak een lichte/blanke huidskleur, maar soms ook een bruine.
En dan zijn er ook nog de hedendaagse asielzoekers met diverse huidskleuren waarbij er regelmatig problemen zijn met mensen uit Syrië en mensen uit andere streng Islamitische landen (doorgaans lichte/blanke/lichtgetinte huidskleur, heel soms bruin) en ook regelmatig problemen qua integratie met mensen uit Somalië, Eritrea en waarschijnlijk nog een zooi landen.
Dat er wat aan de massa-immigratie gedaan moet worden en dat nieuwe aanwas sterk beperkt moet worden, dat staat vast. Dat er wat moet worden gedaan mbt integratie (en in sommige gevallen uitzetting) van veel nieuwkomers die zich hier al bevinden, dat staat vast (vb. iemand die predikt dat ongelovigen de vijand zijn, of eerwraak lui, die horen hier gewoon niet).
Maar kijkend naar wie de problemen veroorzaken is het geen blank vs zwart situatie.
Waarom zou je, mensen die helemaal niet bij het probleem betrokken zijn (groep goed geïntegreerde burgers met bruine huidskleur omdat bijv. hun voorouders buitlandse roots hadden), OOK tot vijand willen aanmerken?
Is het probleem wanneer we ons alleen richten op de immigranten die werkelijk problemen veroorzaken, niet al groot genoeg?
Waarom ook nog een hoop mensen die aan jouw kant staan, uit gemakzucht (of uit onwetendheid?) ook afschilderen als bad guys die hier de boel proberen over te nemen?
Dit is een nogal rare post. De realiteit betreft natuurlijk dat het overgrote merendeel van de mensen die hier komt niet blank is, dat men dat dus verwerkt in zo'n meme is niet vreemd. Waarom jij dit meteen wegzet las nazisme is dan ook onbegrijpelijk.quote:Op zondag 20 april 2025 19:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Leuk hoe vuile nazi's er met succes een huidskleur draaitje aan proberen te geven...
Etnisch klopt dit. Maar je moet het natuurlijk cultureel bekijken. De Westerse cultuur heeft niets met huidskleur te maken maar met gedrag. Je hebt bijvoorbeeld genoeg zwarte Amerikanen of mensen uit landen in Azië die erg Westers zijn. Hetzelfde geldt voor de Nederlandse cultuur.quote:Op maandag 21 april 2025 01:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Correct.quote:Op maandag 21 april 2025 12:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies.
Ras en etniciteit is volstrekt irrelevant.
Liever een 'afvallige' Marokkaan dan een bekeerde autochtoon, bijvoorbeeld.
Een groot van de asielzoekers is helemaal niet bruin maar blank of in sommige gevallen lichtgetint. Grootste deel van de asielzoekers komt uit Arabische landen (40% uit Syrië).quote:Op maandag 21 april 2025 12:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is een nogal rare post. De realiteit betreft natuurlijk dat het overgrote merendeel van de mensen die hier komt niet blank is, dat men dat dus verwerkt in zo'n meme is niet vreemd. Waarom jij dit meteen wegzet las nazisme is dan ook onbegrijpelijk.
[..]
Ik heb zulke vermeende nazis hier nog niet op FOK! gezien. Het is vooral dat jij dit denkt te kunnen concluderen op basis van een meme. Dat deze meme ook maar iets met nazisme te maken heeft zijn verder nul bewijzen van.quote:Op maandag 21 april 2025 13:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Een groot van de asielzoekers is helemaal niet bruin maar blank of in sommige gevallen lichtgetint. Grootste deel van de asielzoekers komt uit Arabische landen (40% uit Syrië).
https://www.coa.nl/nl/lij(...)s-gelukszoekers-zijn
En ja, een aanzienlijk deel komt uit Afrika, maar dat is maar een deel. Het zijn dus lui met diverse huidskleuren en helemaal niet overwegend bruin.
Waarom ik het een nazi-dingetje noem, is omdat er wel degelijk neo-nazi's zijn die de huidige werkelijke problemen, als prachtig moment zien om hun eigen ideologie populairder te maken en er, onterecht, een blank vs zwart tintje aan te geven.
Dit in de hoop dat men bevolkingsgroepen verder tegen elkaar kan opzetten ipv de westerse lui te verenigen tegen met tuig dat zich niet wil aanpassen aan onze westerse waarden. Beetje zoals extreem linkse lui dit ook proberen te doen door overal een huidskleur dingetje van te maken.
Ik heb het ook niet over de FOK-users, maar over de makers van dergelijke memes.quote:Op maandag 21 april 2025 13:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb zulke vermeende nazis hier nog niet op FOK! gezien. Het is vooral dat jij dit denkt te kunnen concluderen op basis van een meme. Dat deze meme ook maar iets met nazisme te maken heeft zijn verder nul bewijzen van.
quote:Op donderdag 17 april 2025 08:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bedoelt landen die zelf gekerstend waren middels verovering en onderwerping.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
De kerstening ging met het woord, niet met het zwaardquote:Op maandag 21 april 2025 14:41 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Je bedoelt landen die zelf gekerstend waren middels verovering en onderwerping.
Welke landen zijn gekerstend door verovering en onderwerping?quote:Op maandag 21 april 2025 14:41 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Je bedoelt landen die zelf gekerstend waren middels verovering en onderwerping.
quote:Op maandag 21 april 2025 14:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
De kerstening ging met het woord, niet met het zwaard
Je moeder is een moslima. Beetje raar om zo over haar te praten :|quote:Op donderdag 17 april 2025 08:43 schreef ToT het volgende:
Vertel me dat je een mongool bent zonder dat…quote:Op maandag 21 april 2025 14:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
De kerstening ging met het woord, niet met het zwaard
Hahahaha wat een logica.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Islam steeft werelddominantie na zodat ze dat achterlijke gedachtengoed aan iedereen kunnen opdringen. Lukt het niet via geweld dan wel via zoveel mogelijk nakomelingen - ze fokken echt als konijnen. Troost is dat elke opdringerige religie zichzelf ten gronde richt - zie het Roomskatholieke geloof en bijbehorend geweld uit de middeleeuwenquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:04 schreef matigeuser het volgende:
Gelukkig is de omvolking in West Europe niets meer dan een complottheorie!
En
'Zo'n vaart zal het wel allemaal niet lopen'
Dus niks aan de hand mensen. En tevens, de islam is de religie van vrede. En moslims zijn zeer gelukkige mensen, vooral vrouwen. Dus mocht het zo ver komen dan wordt het hier 1 groot paradijs!
Weer een prachtige oude cultuurstad volledig de vernieling in geholpen door het door ons zo gewaardeerde importvolkquote:
Dus wat is hier weer mis mee? Kamperende mensen, spelende kinderen, overal eten. Misschien gewoon mee doen.quote:
Om woest van te worden. We vernietigen onze eigen cultuur en identiteit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:10 schreef matspontius het volgende:
[..]
Weer een prachtige oude cultuurstad volledig de vernieling in geholpen door het door ons zo gewaardeerde importvolk
Volgens een zorgvuldig uitgezocht filmpje dat geplaatst is door een bekend rage bait-account.quote:
Hier is niks mis mee totdat jij je barbecue aansteekt en nietsvermoedend wat varkensworstjes of speklapjes wil grillen. Want wij moeten accepteren dat ze overal hun tentjes opzetten en met hoofddoekjes paraderen. Maar ow wee als er iets gebeurd wat in hun ogen niet kan. Dan zullen ze zich als hyena's op diegene storten. En jij gaat dit uiteraard weer ontkennen. Maar jouw mening doet mij niks. Een sneue apologeet ben je. Voormalig nazi en potenrammer en nu volledig doorgeschoten in het "deugen" of vind je moslims stiekem gewoon wel ok omdat zij net zo'n hekel aan LHBTi-ers hebben als jij?quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dus wat is hier weer mis mee? Kamperende mensen, spelende kinderen, overal eten. Misschien gewoon mee doen.
Een levendig park is een stuk gezellig dan het saaie ordnung muss sein volk wat je van oudsher in dat land tegen komt.
Wauw jij hebt het ook hoog zitten voor iemand die mijn mening niets doet.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:31 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Hier is niks mis mee totdat jij je barbecue aansteekt en nietsvermoedend wat varkensworstjes of speklapjes wil grillen. Want wij moeten accepteren dat ze overal hun tentjes opzetten en met hoofddoekjes paraderen. Maar ow wee als er iets gebeurd wat in hun ogen niet kan. Dan zullen ze zich als hyena's op diegene storten. En jij gaat dit uiteraard weer ontkennen. Maar jouw mening doet mij niks. Een sneue apologeet ben je. Voormalig nazi en potenrammer en nu volledig doorgeschoten in het "deugen" of vind je moslims stiekem gewoon wel ok omdat zij net zo'n hekel aan LHBTi-ers hebben als jij?
Bravo, je bent in een social media val gelopen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Om woest van te worden. We vernietigen onze eigen cultuur en identiteit.
Dit is helemaal geen park. Dit is het Donau Insel. Als die meneer niet eens weet waar hij precies is, dan heb ik weinig vertrouwen in zijn mening. En dat kleine stukje "park" is natuurlijk op geen enkele manier representatief voor de hele stad.quote:
En een beetje een simpel vergelijk want moslims drinken over het algemeen geen alcohol dus die zul je hier dan ook niet zien professorquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:16 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen park. Dit is het Donau Insel. Als die meneer niet eens weet waar hij precies is, dan heb ik weinig vertrouwen in zijn mening. En dat kleine stukje "park" is natuurlijk op geen enkele manier representatief voor de hele stad.
Ik kan ook wel een foto van het Oktoberfest in Prater laten zien, maar dat is net zo goed niet representatief voor de hele stad. Gelukkig maar.
[ afbeelding ]
Dat twitteraccount is dubieus. Klopt, daar zou ik mijn info ook niet vandaan halen. Maar ik heb genoeg incidenten met moslims meegemaakt (als in ooggetuige) en genoeg gehoord van anderen om te weten dat hetgene wat ik schets grote kans heeft om plaats te vinden als je varkensvlees op je barbecue gooit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wauw jij hebt het ook hoog zitten voor iemand die mijn mening niets doet.
Dat onderbuikgelul over hyena's wat je hier net hebt uitgescheten, dat weet je helemaal niet. Ben je daar in het park geweest, ben je met ze om gegaan? Dat hele twitter account waar die post vandaan komt is sowieso dubieus.
Helemaal geen simpel vergelijk. Beide kleine stukjes van Wenen op een specifiek tijdstip, die beide absoluut niet representatief zijn voor de rest van de stad.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
En een beetje een simpel vergelijk want moslims drinken over het algemeen geen alcohol dus die zul je hier dan ook niet zien professor
Wel degelijk een simpel vergelijk want een zuipfeest, waar zeker geen moslims of wat dan ook aanwezig zullen zijn, vergelijken met een openbaar vrij toegankelijk park is natuurlijk toppie. Maar he, ik kom regelmatig in Wenen voor congressen en he ik ken de stad dus wel een beetje. Hequote:Op dinsdag 22 april 2025 14:26 schreef knoopie het volgende:
[..]
Helemaal geen simpel vergelijk. Beide kleine stukjes van Wenen op een specifiek tijdstip, die beide absoluut niet representatief zijn voor de rest van de stad.
Maar he, jij hebt een twitteraccount gevonden van iemand die je niet persoonlijk kent, en ik woon hier alleen maar. Dus jij zal wel gelijk hebben.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens een zorgvuldig uitgezocht filmpje dat geplaatst is door een bekend rage bait-account.
Want de beelden kloppen niet? Ik zie een park vol met derdewereldvolk. Vroeger hadden we geen parken vol met derdewereldvolk. En dit is geen fenomeen dat alleen op social media te zien is, maar ook in het dagelijkse straatbeeld. Ik vind deze demografische verandering zeer kwalijk.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bravo, je bent in een social media val gelopen.
Ja precies, het straatbeeld in Nederland is niet meer divers, zwart en grijs zijn de dominante kleuren geworden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
[..]
Want de beelden kloppen niet? Ik zie een park vol met derdewereldvolk. Vroeger hadden we geen parken vol met derdewereldvolk. En dit is geen fenomeen dat alleen op social media te zien is, maar ook in het dagelijkse straatbeeld. Ik vind deze demografische verandering zeer kwalijk.
Goede kans dat het gewoon een park met Oostenrijkers is, als ze de papieren hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
[..]
Want de beelden kloppen niet? Ik zie een park vol met derdewereldvolk. Vroeger hadden we geen parken vol met derdewereldvolk. En dit is geen fenomeen dat alleen op social media te zien is, maar ook in het dagelijkse straatbeeld. Ik vind deze demografische verandering zeer kwalijk.
Wen er maar aan, er is weinig meer aan te doen. We hebben een kwaadaardig tumor binnengehaald in Europa.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
[..]
Bijna niemand die ik ken gaat vrijwillig naar Donauinsel als het heet is, omdat er zo veel mooiere plekjes te vinden zijn om aan het water te liggen. Dus dat “openbaar vrij toegankelijke park” is natuurlijk net zo goed niet representatief voor de hele stad.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:42 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wel degelijk een simpel vergelijk want een zuipfeest, waar zeker geen moslims of wat dan ook aanwezig zullen zijn, vergelijken met een openbaar vrij toegankelijk park is natuurlijk toppie. Maar he, ik kom regelmatig in Wenen voor congressen en he ik ken de stad dus wel een beetje. He
Omvolking. Dat is wat ze willen, die neuzenquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:36 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Wen er maar aan, er is weinig meer aan te doen. We hebben een kwaadaardig tumor binnengehaald in Europa.
Een zeer kwaardaardige tumor die uitzaait! Vergelijkbaar met het nazisme van de vorige eeuw - die waren ook heel tolerant en stonden open voor kritiekquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:58 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Omvolking. Dat is wat ze willen, die neuzen
De werkgevers in moslimlanden betalen werknemers minder salaris, dus het is voor moslims lucratiever om naar Europa te verhuizen.quote:Op maandag 28 april 2025 13:22 schreef LethalNinja het volgende:
Wat doen al die moslims in Oostenrijk? jammer dat ze niet gewoon naar andere moslim landen gaan.
Wie zijn die 'neuzen'quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:58 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Omvolking. Dat is wat ze willen, die neuzen
Wat doen ze uberhaupt hier in dit verdorven en heidense Europa? Bedoel; strookt totaal niet hun normen en waarden, worden niet geaccepteerd (duh!!), wensen zich niet aan te passen, klonteren bij elkaar (getto's), wensen niet te integreren en ga zo maar door. Dat is voor die lieve mensen toch ook geen pretje - conclusie: blijf lekker waar je bent en kom niet hier de boel ontregelen en verzieken met je eeuwige geklaag en gezeik en dat achterlijke middeleeuwse gedachtengoed en wat al niet meerquote:Op maandag 28 april 2025 13:22 schreef LethalNinja het volgende:
Wat doen al die moslims in Oostenrijk? jammer dat ze niet gewoon naar andere moslim landen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |