abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2025 @ 11:30:52 #101
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217392052
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 09:39 schreef ToT het volgende:
Frankrijk is ook zo'n lekker voorbeeld.

https://www.ndtv.com/worl(...)s-into-effect-467843
Als mensen XR en Just Stop Oil al irritant vinden......

En maar lekker radicaliseren...
https://www.inss.org.il/p(...)amic-radicalization/

En Engeland; aanvallen met accuzuur, grootschalige seksschandalen enz.

Maar nee; volgens TS zijn de christenen het probleem! _O-
Kan jij eens benoemen waarin ik zeg dat christenen het probleem zijn? :?

Moedwillig desinformatie verspreiden...
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_217392056
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:28 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Atheïstisch-agnostische samenleving
Zelden dat ik het met je eens ben, maar moeten we tóch gebukt gaan onder een religie, dan kies ik absoluut voor het christendom.
  donderdag 17 april 2025 @ 11:31:48 #103
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217392059
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:28 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Atheïstisch-agnostische samenleving
Ah.

Nou, dan ben je natuurlijk ook wel tegen de influx van miljoenen sterk religieuze migranten uit Islamitische landen, toch?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217392066
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:30 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Kan jij eens benoemen waarin ik zeg dat christenen het probleem zijn? :?

Moedwillig desinformatie verspreiden...
Je OP.
pi_217392080
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, nee.

Nazi-Duitsland maakte namelijk geen observatie over hoe Westerse samenlevingen veranderde door de influx van miljoenen niet-Westerse migranten. Nazi-Duitsland had plannen om Westerse samenlevingen zelf actief en doelbewust te veranderen in lijn met de door hun verzonnen rassentheorieën, waar mensen die zij op basis van raciale kenmerken als inferieur zagen zoals Joden en Roma uit de weg moesten worden geruimd.
Door je argumenten heen?

Gaan we weer.... Nazi's en Joden, Nazi's en Joden.

Blablablabla.

Het houdt nooit meer op :N zucht...
  donderdag 17 april 2025 @ 11:36:21 #106
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217392099
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah.

Nou, dan ben je natuurlijk ook wel tegen de influx van miljoenen sterk religieuze migranten uit Islamitische landen, toch?
Geen idee waarom je daar tegen zou zijn.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217392169
We moeten multicultureel leren worden want zelfverdediging en zelfbehoud is voor fascisten.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_217392208
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, nee.

Nazi-Duitsland maakte namelijk geen observatie over hoe Westerse samenlevingen veranderde door de influx van miljoenen niet-Westerse migranten. Nazi-Duitsland had plannen om Westerse samenlevingen zelf actief en doelbewust te veranderen in lijn met de door hun verzonnen rassentheorieën, waar mensen die zij op basis van raciale kenmerken als inferieur zagen zoals Joden en Roma uit de weg moesten worden geruimd.
Die maakten zich blijkbaar ook zorgen om omvolking, maar dan door joden, punt 1, maar toen was het een waanidee gebaseerd op haat:
Bekijk deze YouTube-video
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_217392278
Maar de 'zorgwekkende demografische ontwikkelingen' en dat autochtonen een minderheid in eigen land kunnen worden is een extreemrechtse complottheorie en voorbarige angst.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_217392298
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:51 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Die maakten zich blijkbaar ook zorgen om omvolking, maar dan door joden, punt 1, maar toen was het een waanidee gebaseerd op haat:
Alles draait om perceptie en perspectief imho.

Heb er nog een voor je, btw voor iedereen die geïnteresseerd is in dit onderwerp en onze geschiedenis en avonturen, in Suriname :)

Google: "Antisemitisme in een Grensgebied". Het is een document, een Masterscriptie van iemand op de UVA.. ik vind dit document bijdragen aan Perspectief en Perceptie.

Bij deze, een uitstekende leestip. Doe er je voordeel mee :)

Iedereen die tussen de regels kan lezen, zou er goed aan doen deze geschiedenis van Suriname eens aandachtig te bestuderen.. ik heb het in 1 ruk uitgelezen, en nog steeds ben ik verbaasd dat NIEMAND dit ooit noemt.

Dit hebben ze niet onderwezen, noch kwam dit voorbij tijdens de Media-Campagne over ons slavernij verleden.

Lees het, download het, en trek je eigen conclusie!
pi_217392302
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:51 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Waarom een door AI in het Engels vertaald verhaal i.p.v. het oorspronkelijke verhaal?
pi_217392305
"Balancing respect for religion with democratic education."

Nou, succes zou ik zeggen.
pi_217392320
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:30 schreef Buikbrein het volgende:

[..]
yes!!! Dit.

We moeten ons ontdoen van deze waanzin, er kan NIETS goeds uitkomen als we religie hun zin geven.

Alleen maar verdeeldheid, dood en verderf, en onnoemelijk verdriet.

Hoe overtuig je iemand die zegt bevrijdt te zijn, dat die moet worden bevrijdt?

Hoe overtuig je iemand die zegt geredt te zijn, dat die moet worden geredt?

Dat, is het vergif, puur vergif.
Dat is precies hoe religieuze extremisten denken over andere overtuigingen. Vervang "religie" in je post met "atheïsme en andere religies dan de mijne" en je post leest als dat van een religieuze waanzinnige. Alleen ben je daar de atheïstische variant van.
  donderdag 17 april 2025 @ 12:06:57 #114
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_217392322
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 09:46 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Je hebt natuurlijk gelijk in je vergelijking met de Golfstaten, maar of het echt een bewuste politieke keuze is geweest is van West-Europese politici voor mij niet helder. Het is en was natuurlijk voor de politici ook een duidelijk zichtbare ontwikkeling in de bevolkingssamenstelling, maar is er politiek actief op gestuurd of is het een proces dat de politiek overkwam en waarop de politiek niet heeft bijgestuurd.

Ik weet wel dat Oost-Europese landen met enorme afschuw kijken naar de migratieproblematiek en de verandering van de bevolkingssamenstelling in de West-Europese landen en daarom er juist bewust voor kiezen om weinig open te staan voor (niet-westerse) immigratie. Niet vanuit de bevolking en niet vanuit de politiek.
Ook niets doen is een keuze dus mi weldegelijk politiek gestuurd
  Forum Admin donderdag 17 april 2025 @ 12:08:29 #115
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217392331
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Maar de 'zorgwekkende demografische ontwikkelingen' en dat autochtonen een minderheid in eigen land kunnen worden is een extreemrechtse complottheorie en voorbarige angst.
Nee hoor. Sterker nog, zoals jij het hier omschrijft is prima.

Alleen willen veel mensen die dat denken of vinden om een of andere reden telkens complot of nazi gedachtegoed er aan hangen. Geeft je te denken.

Ook hier gaat het weer over joden en Hitler :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 17 april 2025 @ 12:08:42 #116
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217392334
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 10:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als je je vraag wat duidelijk wilt toelichten wel, volgens mij is mijn post toch duidelijk verder?
Nou, wie is men die het zo gewild heeft? Is dat links??
pi_217392341
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:03 schreef Buikbrein het volgende:

[..]
Alles draait om perceptie en perspectief imho.

Heb er nog een voor je, btw voor iedereen die geïnteresseerd is in dit onderwerp en onze geschiedenis en avonturen, in Suriname :)

Google: "Antisemitisme in een Grensgebied". Het is een document, een Masterscriptie van iemand op de UVA.. ik vind dit document bijdragen aan Perspectief en Perceptie.

Bij deze, een uitstekende leestip. Doe er je voordeel mee :)

Iedereen die tussen de regels kan lezen, zou er goed aan doen deze geschiedenis van Suriname eens aandachtig te bestuderen.. ik heb het in 1 ruk uitgelezen, en nog steeds ben ik verbaasd dat NIEMAND dit ooit noemt.

Dit hebben ze niet onderwezen, noch kwam dit voorbij tijdens de Media-Campagne over ons slavernij verleden.

Lees het, download het, en trek je eigen conclusie!
Bedankt voor de tip!
https://scripties.uba.uva.nl/download?fid=c3514916
  donderdag 17 april 2025 @ 12:11:20 #118
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217392354
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Alleen willen veel mensen die dat denken of vinden om een of andere reden telkens complot of nazi gedachtegoed er aan hangen. Geeft je te denken.

Dat Hitler overal wordt bijgesleept is wel zeer vermoeiend ja.

De politieke islam is verder wel een zeer gevaarlijke ideologie die je gewoon niet te veel ruimte zou moeten geven.
pi_217392359
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:06 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Dat is precies hoe religieuze extremisten denken over andere overtuigingen. Vervang "religie" in je post met "atheïsme en andere religies dan de mijne" en je post leest als dat van een religieuze waanzinnige. Alleen ben je daar de atheïstische variant van.
Haa leuk geprobeerd!

Maar de "Base Line", is niet Religie.

De Base Line, is vrije volkeren vrij van tirannie.

Bedankt voor je inzicht, jij kan je -netals vele anderen- geen wereld voorstellen vrij van tirannie van religie.

En dat, is toch echt iets, waar jijzelf wat aan kan doen :) ik kan je alleen maar prikkelen na te denken.

Bijv, beantwoord de volgende vraag maar eens voor jezelf (het antwoord mag je voor jezelf houden by all means):

Wat was er eerder, anti-gentilism, of anti-semitisme?

Succes!!

Btw, ik hoef niks te verdedigen. Ik verklaar mezelf vrij van elke vorm van tirannie en religie, ik ben:

Mens, aardbewoner, zoogdier, homo sapiens. Muzikant, lover, partner, vriend, broer, IT-nerd, etc.

En dat is voor mij genoeg.

Ik hoef niet beter, mooier, heiliger, of zaligverklaard te worden door een "autoriteit" die geen enkele basis heeft!! :D ik heb geen missie zoals Tikkun Olam, waarom zou ik?? De arrogantie ervan, alsof ik de wereld zou moeten "verbeteren". (Zie Tikkun Olam) en voor wie?

Voor wie gaan zij de wereld willen verbeteren?? :D je raadt t al, voor henzelf! Dankje de koekkoek

Ik heb geen religie of figuur in de wolken nodig, om te doen wat ik DONDERSGOED wel weet dat goed is, of niet.

Ik kàn alleen maar in de "min" gaan met religie, er is geen "plus"!

Laat staan dat ik onschuldige dieren moet slachten, uit naam van.. of noem maar een gekke zijstraat.

Ik hoef niks uit te leggen en sta "naakt" en rechtovereind, tegenover de waanzin van religie.

Nu jij weer.. wat is jouw inbreng?

[ Bericht 8% gewijzigd door Buikbrein op 17-04-2025 12:22:38 ]
  Forum Admin donderdag 17 april 2025 @ 12:13:18 #120
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217392360
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:11 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De politieke islam is verder wel een zeer gevaarlijke ideologie die je gewoon niet te veel ruimte zou moeten geven.

Eens. Dat kan echter prima zonder er dingen als omvolking en andere gekkigheid bij te halen. Overigens wil ik geen enkele vorm van religieuze politiek.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 17 april 2025 @ 12:16:47 #121
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217392386
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Je zorgen maken over demografische ontwikkelingen is geen extreemrechtse complottheorie en dat stelt ook niemand.

Het gaat om de term 'omvolking'. Dát is een extreemrechtse complottheorie.
pi_217392392
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:31 schreef ToT het volgende:

[..]
Zelden dat ik het met je eens ben, maar moeten we tóch gebukt gaan onder een religie, dan kies ik absoluut voor het christendom.
De christenen zijn toch ook indringers in onze Westerse wereld?
  donderdag 17 april 2025 @ 12:17:34 #123
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217392393
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:32 schreef ToT het volgende:

[..]
Je OP.
Dat staat er helemaal niet. Ik richt mijn berichten altijd naar religies, niet naar christenen, moslims of andere individuen.
pi_217392395
quote:

[..]

Het enige "complot" dat er achter zit is dat de (beroeps)bevolking moet groeien: de economie / economische wetenschap kan niet overweg met bevolkingskrimp.
  donderdag 17 april 2025 @ 12:18:30 #125
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217392400
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah.

Waarom? Als er hier oorlog uitbreekt, dan wil ik ook een veilig onderkomen. Iedereen streeft naar geluk.
pi_217392408
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 08:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
En wordt deze groep progressiever of conservatiever?
Conservatiever. Maar dat ligt natuurlijk aan Tate...
pi_217392409
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 08:22 schreef LXIV het volgende:
De samenstelling op de scholen nu is de samenstelling op straat in de toekomst
Mogelijk, maar de toekomst voorspellen is vrij lastig. Er zijn ook steeds meer wensen voor remigratie namelijk. Maar er spelen nog veel factoren een rol.
Allah Al Watan Al Malik
pi_217392428
quote:

[..]

Dat, maar ook de vermeende oplossingen waar deze mensen mee komen is vaak ook nogal ranzig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_217392452
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:11 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Weet niet of ik dit wel moet posten, maar goed.
Gpt alert
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 april 2025 @ 12:28:21 #130
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217392455
En zo zal heel Europa uiteindelijk ten val komen.

Alleen heeft de autochtone bevolking totaal geen benul van wat hen gaat overkomen. Anders waren ze hier nooit aan begonnen.

Those who refuse to learn from history are doomed to repeat it.

donderdag 17 april 2025 @ 12:29:58 #131
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217392459
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:18 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Waarom? Als er hier oorlog uitbreekt, dan wil ik ook een veilig onderkomen. Iedereen streeft naar geluk.
Dat is dan merkwaardig. Je stelt dus voor een atheïstisch-agnostische samenleving te zijn. Maar bent niet tegen de toestroom van grote hoeveelheden sterk religieuze moslims naar het Westen. Het wekt de indruk dat je dan eigenlijk ook helemaal niet zo zweert bij het atheïstische dan wel agnostische zoals je stelde.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217392464
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:12 schreef Buikbrein het volgende:

[..]
Haa leuk geprobeerd!

Maar de "Base Line", is niet Religie.

De Base Line, is vrije volkeren vrij van tirannie.

Bedankt voor je inzicht, jij kan je -netals vele anderen- geen wereld voorstellen vrij van tirannie van religie.

En dat, is toch echt iets, waar jijzelf wat aan kan doen :) ik kan je alleen maar prikkelen na te denken.

Bijv, beantwoord de volgende vraag maar eens voor jezelf (het antwoord mag je voor jezelf houden by all means):

Wat was er eerder, anti-gentilism, of anti-semitisme?

Succes!!
Heeft niks met leuk proberen te maken. Je denkwijze, het generaliseren en zwartmaken in je post, is dezelfde als die van extremisten die een religies of ideologie aanhangen. Dat is gewoon herkenbaar. Je baseline vind ik kort door de bocht, omdat geschiedenis aantoont dat het atheïsme ook voor veel ellende kan zorgen, waarbij gelovigen zwaar onderdrukt werden en miljoenen burgers vermoord werden.
  donderdag 17 april 2025 @ 12:31:43 #133
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217392471
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:28 schreef Tengano het volgende:
En zo zal heel Europa uiteindelijk ten val komen.
Mwah, nee. Het betreft voornamelijk bepaalde landen zoals het VK, Zweden, Frankrijk, België, Duitsland en Nederland zijn als eerste aan de buurt. Landen zoals Polen, Hongarije, Slowakije en de Baltische Staten krijgt de Islam weinig voet aan de grond en lijkt er vanuit de Islamitische landen ook niet veel drang om heen te migreren.
pi_217392476
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is dan merkwaardig. Je stelt dus voor een atheïstisch-agnostische samenleving te zijn. Maar bent niet tegen de toestroom van grote hoeveelheden sterk religieuze moslims naar het Westen. Het wekt de indruk dat je dan eigenlijk ook helemaal niet zo zweert bij het atheïstische dan wel agnostische zoals je stelde.
Of hij is niet tegen de instroom van een specifieke conservatieve groep, maar juist breder. En richt hij zijn peilen dus niet alleen op moslims.Ooit daaraan gedacht? Dat lijkt mij logischer en consequenter.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 17 april 2025 @ 12:34:57 #135
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217392488
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mwah, nee. Het betreft voornamelijk bepaalde landen zoals het VK, Zweden, Frankrijk, België, Duitsland en Nederland zijn als eerste aan de buurt. Landen zoals Polen, Hongarije, Slowakije en de Baltische Staten krijgt de Islam weinig voet aan de grond en lijkt er vanuit de Islamitische landen ook niet veel drang om heen te migreren.
Nou, mogen we van geluk spreken zeg :+
pi_217392503
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is valt inderdaad op, maar het is hetzelfde met de Pride Month bijvoorbeeld, waar Westerse merken hun logo veranderen in regenboogkleuren, maar niet in het Midden-Oosten en Azië. En dit alles om de Islam niet tegen het zere been te stoten.
Lale gül wilde eens zo’n tv show maken met een moslima en een zwarte jongen, maar kreeg nergens ingangen bij de media en netflix. ‘Te gevoelig’.
pi_217392508
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:30 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Heeft niks met leuk proberen te maken. Je denkwijze, het generaliseren en zwartmaken in je post, is dezelfde als die van extremisten die een religies of ideologie aanhangen. Dat is gewoon herkenbaar. Je baseline vind ik kort door de bocht, omdat geschiedenis aantoont dat het atheïsme ook voor veel ellende kan zorgen, waarbij gelovigen zwaar onderdrukt werden en miljoenen burgers vermoord werden.
Waar maak ik wat precies zwart? (Ha! Alsof het nog zwarter gemaakt kan worden.. hij is leuk!)

Ok, in mijn ogen, zijn we nog steeds in het jaar 0.. dat cruciale moment in de geschiedenis, waar wijze mensen het soortvan "hebben opgegeven" (lees: vermoord, uitgeroeid, onderdrukt, verbrandt, etc kuch)

Dat moment waar mensen veronderstellen -zonder bewijs!- te weten dat er een God is, dat er iets is na de dood, enz. En hoe je moet leven, hoe je sex moet hebben, hoe je met dieren moet omgaan ( :r )

In dat opzicht, zie de discussie vandaag en alle anderen, zijn we nog steeds in het jaar 0!

De factoren tijd + hoeveelheid, doen mij dus helemaal niets.. en ik ben blij dat ik nog zelf zaken objectief kan vaststellen, zoals "water is nat".

Al zouden nu 4 miljard mensen vurig beweren, dat water niet nat is.

En al zou 90% van de wereldbevolking al 2000 jaar lang roepen, met geweld enforced, dat water niet nat is.

Sorry, tijd en hoeveelheid nullificeer ik.. het doet mij volledig niets.

Water is nat, en hoeveel mensen dat ook ontkennen, hoe lang ze dat ontkennen, met hoeveel geweld ze het forceren te èrkennen.

Ik weiger te erkennen, water is nat, punt. En wie er toch voor zwicht, uit angst, of voor Goodies die ze altijd in de aanbieding hebben (valse beloftes en troost).. sorry je bent "Theologisch Overwonnen".

Je bent af en je draagt de verantwoordelijkheid voor de toekomst.

Iedereen kan NU besluiten, ermee te stoppen. Het mooie is: daar vallen precies -hou je vast-: 0 doden bij!

0..
pi_217392518
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:10 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Mwa: de jongste generatie moslims is eerder strenger dan minder streng in de leer dan hun ouders.
Jij zal het wel beter weten. Want ik woon hier ten slotte.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_217392519
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:17 schreef torentje het volgende:

[..]
De christenen zijn toch ook indringers in onze Westerse wereld?
Het christendom komt idd uit de grote zandbakken, maar dat geloof is gelukkig flink getemd de afgelopen paar honderd jaar.
  donderdag 17 april 2025 @ 12:42:54 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217392537
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:39 schreef Buikbrein het volgende:

[..]

Ik weiger te erkennen, water is nat, punt. En wie er toch voor zwicht, uit angst, of voor Goodies die ze altijd in de aanbieding hebben (valse beloftes en troost).. sorry je bent "Theologisch Overwonnen".

Je bent af.
Jij bent 100% af, water is niet nat, water MAAKT nat :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_217392556
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Jij bent 100% af, water is niet nat, water MAAKT nat :W.
I see :P wel vooruit, dan is dat de stelling.

Het moge duidelijk zijn wat ik bedoel hoop ik :D dank voor je scherpte.
pi_217392587
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:40 schreef knoopie het volgende:

[..]
Jij zal het wel beter weten. Want ik woon hier ten slotte.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ls-dreigt-segregatie
https://www.trouw.nl/nieu(...)%2Fduckduckgo.com%2F
  donderdag 17 april 2025 @ 12:52:35 #143
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217392619
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Of hij is niet tegen de instroom van een specifieke conservatieve groep, maar juist breder. En richt hij zijn peilen dus niet alleen op moslims.Ooit daaraan gedacht? Dat lijkt mij logischer en consequenter.
De Islam is niet te vergelijken met de Christelijk-Joodse fundamenten van het Westen. Door alles op een hoop gooien en doen alsof het hetzelfde is, kijkt men weg van wat de Islam is.

Religieuze Mohammedanen zijn dan ook niet zomaar een 'conservatieve groep' maar een groep met een specifiek ideologisch en helaas ook vaak zeer autoritair gedachtegoed dat haaks staat op bijna alle aspecten van het Westen.

Ik ben zoals wel bekend zelf conservatief en heb helemaal niets gemeen met het gedachtegoed van moslims, behalve dan wellicht dat we het er beide over eens zijn dat je (jonge) kinderen niet moet wijsmaken dat ze hun geslacht zelf kunnen kiezen.

Verder ben ik voor het behoud van conservatief-liberale waarden en de Westerse cultuur die is gebaseerd op het Christendom en het Jodendom en niet de Islam.
pi_217392623
quote:
Het ging over overrepresentatie, omdat in Oostenrijk iedereen per definitie geregistreerd gelovig is, tenzij je officieel uit de geloofsgemeenschap bent uitgetreden.

De situatie is hier weldegelijk anders, omdat het niet twee hele grote groepen zijn (Turken en Marrokanen), maar een mix van een heleboel kleinere groepen gelovigen uit verschillende landen. Dat vermengen zich niet zo snel, net zoals Nederlandse protestanten ook niet zomaar naar de katholieke kerk gaan. Waarschijnlijk zal er ook bij de strenggelovigen hier een soortgelijke tendens zichtbaar zijn, maar je kan niet alles één op één van NL naar AT vertalen.
pi_217392628
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Het christendom komt idd uit de grote zandbakken, maar dat geloof is gelukkig flink getemd de afgelopen paar honderd jaar.
Nog niet genoeg, want de eretekens van die indringers staan nog overal in het Westen evenals de eretekens van de Islam en andere religies.
  donderdag 17 april 2025 @ 13:07:55 #146
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217392685
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 10:08 schreef roos94 het volgende:
Ah, weer eens een klassiek moslimbash topics. Dat was al een tijd geleden.
Niks bash. Gewoon feiten benoemen. Maar na jou komt de zondvloed begrijp ik?
  donderdag 17 april 2025 @ 13:10:18 #147
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217392697
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 09:39 schreef nixxx het volgende:
Rampzalige cijfers dit… Wenen kan wel weer wat gevleugelde huzaren gebruiken.
Ik heb huzarensalade en chickenwings in de koelkast en vriezer liggen, telt dat ook?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217392742
quote:
11s.gif Op donderdag 17 april 2025 13:10 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik heb huzarensalade en chickenwings in de koelkast en vriezer liggen, telt dat ook?
Nope, alleen schnitzel en alleen van kalfsvlees!
  donderdag 17 april 2025 @ 13:21:57 #149
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217392750
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 13:20 schreef knoopie het volgende:

[..]
Nope, alleen schnitzel en alleen van kalfsvlees!
*gaat naar supermarkt
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217393010
Katholiek is christelijk geloof.

Dan zou het christelijk geloof op 52% komen.
Maar die 2 van elkaar scheiden komt nu ineens beter uit?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gizmogirl28 op 17-04-2025 14:03:12 ]
pi_217393079
Het is treurig om te zien hoe Wenen overspoeld wordt door moslimleerlingen en Nederland gaat dezelfde kant op. Het voelt alsof moslims ons land overnemen en straks worden we nog verplicht om ons tot de islam te bekeren. Een vak over democratie en burgerschap zoals in Wenen is een zwakke poging om dit tij te keren. :')

laten alle Nederlanders behalve de linkse progressieve rakkers die dit omarmen emigreren naar Scandinavië om onze identiteit te redden. Die linkse types mogen hier lekker blijven zwelgen in hun ideaalplaatje. Nederland zal dan in een oogwenk een derdewereldland worden precies wat ze willen.
Graag verwijderen
pi_217393091
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 13:07 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Niks bash. Gewoon feiten benoemen. Maar na jou komt de zondvloed begrijp ik?
Nee, Roos is fan van Timmerfrans en denkt dat we straks hand in hand allemaal dansen door de hoofdstad. Dat tot dusver vrijwel nergens een multiculturele samenleving (met dergelijke invloeden) geslaagd is zegt uiteraard niks :)
  donderdag 17 april 2025 @ 14:17:30 #153
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217393148
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:08 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nee, Roos is fan van Timmerfrans en denkt dat we straks hand in hand allemaal dansen door de hoofdstad. Dat tot dusver vrijwel nergens een multiculturele samenleving (met dergelijke invloeden) geslaagd is zegt uiteraard niks :)
Over pak 'm beet 30 jaar zijn de grotere Europese steden verworden tot Islamtische ghetto's en vertrekt de autochtone bevolking richting Oost-Europa omdat men daar begrijpt dat de Culturele Verrijking in West-Europa niet zo'n succes is gebleken.
Le Diable
pi_217393207
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:17 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Over pak 'm beet 30 jaar zijn de grotere Europese steden verworden tot Islamtische ghetto's en vertrekt de autochtone bevolking richting Oost-Europa omdat men daar begrijpt dat de Culturele Verrijking in West-Europa niet zo'n succes is gebleken.
Je hebt gelijk over een jaar of dertig zullen steden in West Europa, inclusief Nederland onherkenbaar zijn door de oprukkende islamitische invloed. Het wordt dan echt te gevaarlijk vooral voor vrouwen om nog in deze islamized steden te blijven. De autochtone Nederlanders zullen massaal emigreren, waarschijnlijk naar Oost Europa of Denemarken waar men de zogenaamde "culturele verrijking" terecht wantrouwt. Het is een trieste toekomst maar is helaas onvermijdelijk als deze trend doorzet.
Graag verwijderen
pi_217393213
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:17 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
30 jaar? Ik denk dat je met 30 maanden eerder warm zit. Er zijn al wat Europese hoofdsteden waar sommige wijken inderdaad tot een soort veredelde getto's gebombardeerd zijn en waar de politie er een gedoogbeleid op nahoudt.

Nee, iedereen moet de linkse polonaise maar meelopen en net doen of het allemaal goed is; maar ik denk dat zelf de grootste positivo's zien dat dit gewoon een doodlopend spoor is.
  donderdag 17 april 2025 @ 14:31:16 #156
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217393231
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:27 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Je hebt gelijk over een jaar of dertig zullen steden in West Europa, inclusief Nederland onherkenbaar zijn door de oprukkende islamitische invloed. Het wordt dan echt te gevaarlijk vooral voor vrouwen om nog in deze islamized steden te blijven. De autochtone Nederlanders zullen massaal emigreren, waarschijnlijk naar Oost Europa of Denemarken waar men de zogenaamde "culturele verrijking" terecht wantrouwt. Het is een trieste toekomst maar is helaas onvermijdelijk als deze trend doorzet.
Onze analyse lijkt op dit moment nog wat ondenkbaar, maar dit gaat gebeuren. Neem als voorbeeld het VK: daar is de islamisering openlijk, met goedkeuring van bovenaf en daardoor in alle hevigheid bezig.

Voorheen kon je nog naar de provincie om niet cultureel verrijkt te worden, maar zelf in de kleinste gehuchten van Nederland worden AZC's gezet om de sociale cohesie te breken en het verval in te luiden.
Le Diable
pi_217393244
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[ afbeelding ]

41,2% importgelovigen is enorm: daar gaat dit onderwerp over.
pi_217393253
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:31 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Onze analyse lijkt op dit moment nog wat ondenkbaar, maar dit gaat gebeuren. Neem als voorbeeld het VK: daar is de islamisering openlijk, met goedkeuring van bovenaf en daardoor in alle hevigheid bezig.

Voorheen kon je nog naar de provincie om niet cultureel verrijkt te worden, maar zelf in de kleinste gehuchten van Nederland worden AZC's gezet om de sociale cohesie te breken en het verval in te luiden.
Onder die landverrader Starmer wordt de islamisering daar openlijk gepromoot inderdaad. Rechters daar delen absurde straffen uit aan iedereen die durft te protesteren, zelfs voor een kritische post op social media word je al van je bed gelicht lachwekkend maar vooral tragisch.

[ Bericht 13% gewijzigd door -Deluzion- op 17-04-2025 15:21:47 ]
Graag verwijderen
pi_217393267
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:06 schreef -Deluzion- het volgende:
Het is treurig om te zien hoe Wenen overspoeld wordt door moslimleerlingen en Nederland gaat dezelfde kant op. Het voelt alsof moslims ons land overnemen en straks worden we nog verplicht om ons tot de islam te bekeren. Een vak over democratie en burgerschap zoals in Wenen is een zwakke poging om dit tij te keren. :')

laten alle Nederlanders behalve de linkse progressieve rakkers die dit omarmen emigreren naar Scandinavië om onze identiteit te redden. Die linkse types mogen hier lekker blijven zwelgen in hun ideaalplaatje. Nederland zal dan in een oogwenk een derdewereldland worden precies wat ze willen.
Nederland gaat dezelfde kant op? Nederland is al in deze fase aanbeland! Loop eens langs een gemiddeld schoolplein van een basischool in een middelgrote stad tijdens de pauzes, daar loopt weinig Nederlands meer tussen hoor. De toekomst van het straatbeeld.
pi_217393271
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Islam is niet te vergelijken met de Christelijk-Joodse fundamenten van het Westen. Door alles op een hoop gooien en doen alsof het hetzelfde is, kijkt men weg van wat de Islam is.

Religieuze Mohammedanen zijn dan ook niet zomaar een 'conservatieve groep' maar een groep met een specifiek ideologisch en helaas ook vaak zeer autoritair gedachtegoed dat haaks staat op bijna alle aspecten van het Westen.

Ik ben zoals wel bekend zelf conservatief en heb helemaal niets gemeen met het gedachtegoed van moslims, behalve dan wellicht dat we het er beide over eens zijn dat je (jonge) kinderen niet moet wijsmaken dat ze hun geslacht zelf kunnen kiezen.

Verder ben ik voor het behoud van conservatief-liberale waarden en de Westerse cultuur die is gebaseerd op het Christendom en het Jodendom en niet de Islam.
Oprechte vraag, niet bijdehand bedoelt of om klem te zetten, etc.

Maar vindt je dit nu geen trieste constatering die je doet? Dat er -kennelijk- in jouw en veler beleving alleen maar "tactisch / strategisch" te kiezen is uit:

Christendom
Islam
Judaisme
Atheisme <- en deze is dan de slechtste, want Pot, Mao, etc.

Thats it?? Wat vind je daar nu écht van?

Is dit niet een vorm van Geestelijke armoede, een verschraling van ons bestaan dat aan doelmatigheid alleen maar inboet. We komen knarsend piepend tot stilstand, dat is mijn verwachting. Ik "voorspel" weinig goeds, luister eens een avondje naar EindTijd fanatici.. man man, wat een hel en verdoemenis. En ze verwelkomen het! :P

Wat voor progressie zit hier in? Weet dat in mijn beleving, in mijn "wereld", hadden we in t jaar 250 v. Chr. al op de Maan kunnen staan. In mijn beleving, zijn we waar we nu zijn ondanks Religie, niet dankzij.. Technologisch gezien. Geestelijk en spiritueel gezien, meen ik dat we nog altijd in het jaar 0 zitten.. vast in een Time-Loop, in de val.

Dit geintje moeten we nu eens doorzien:

Al het goede dat gebeurt: Ja das Religie, alle lof voor de religie!

Al het slechte dat gebeurt: Ja das Atheisme. Zie je wel dat religie nodig is!

Bij Israel is dit effect héél sterk in werking, als iets goed gebeurt "alle lof voor Judaisme", als iets slechts gebeurt: Hoppa, das op de rekening van "Israel", val dat maar aan.. zolang Judaisme maar buiten schot blijft, en dùrf die 2 eens samen te beschouwen!! Lol, het is hilarisch.

Well well well ;)

Men MAAKT het waar, men manifesteert de leugen, opdat er geen andere keuze mogelijk lijkt... lijkt.
pi_217393284
quote:
9s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Nederland gaat dezelfde kant op? Nederland is al in deze fase aanbeland! Loop eens langs een gemiddeld schoolplein van een basischool in een middelgrote stad tijdens de pauzes, daar loopt weinig Nederlands meer tussen hoor. De toekomst van het straatbeeld.
Is een soort dagopvang. In het weekend worden ze gehersenspoeld op de islamscholen.
pi_217393290
quote:

[ afbeelding ]

Wat begrijp je niet aan "davon"?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_217393301
quote:

[ afbeelding ]

Zo kan ik ook alles relativeren, het gaat om de glijdende schaal. Oostenrijk is al eeuwen christelijk. 41% islam binnen een aantal decennia is een absurd hoog aantal, daarnaast fokken ze als konijnen waardoor dit in de toekomst nog hoger gaat zijn. Dit kun je met recht 'Zorgwekkende demografische ontwikkelingen' noemen en dit gaat nooit goed aflopen.
pi_217393323
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Zo kan ik ook alles relativeren, het gaat om de glijdende schaal. Oostenrijk is al eeuwen christelijk. 41% islam binnen een aantal decennia is een absurd hoog aantal, daarnaast fokken ze als konijnen waardoor dit in de toekomst nog hoger gaat zijn. Dit kun je met recht 'Zorgwekkende demografische ontwikkelingen' noemen en dit gaat nooit goed aflopen.
Het fokken is hier niet het issue.

Het doorgeven en in stand houden van een spiraal, dat is het probleem.

De een zal zeggen, dat de spiraal virtueus is. De ander dat die vicieus is.. ik zit uiteraard bij de 2e, het is vicieus. Want vicieus is de "belofte" in de geschriften, dood en verderf.

Bedoel, het STAAT er potdomme letterlijk in! :D

Een ding moeten religieuzen nu eens GOED bedenken: je gaat nooit, maar dan ook nóóit, de 100% halen.

Nooit, zal er een situatie ontstaan dat 1 vd wereldreligies de volle 100% van alle (nog levende) mensen in haar gelederen heeft. Al maken ze iedereen die weigert (om Noachitisch te leven) af, de 100% is niét haalbaar: Forget it!

Dat, kan en zal, nóóit gebeuren. Geen Walhalla, geen Nirvana, geen hemel op aarde, geen kalifaat, etc.

De grap, een hele sinistere, is dat wat zij zèggen dat er komt.. allang IS!! (En allang was).

Het was paradijs, het was "hemel op aarde", totdat een groepje hele "snuggere" mensen bedachten.. dat er met/aan tevreden en Happy mensen niks te behalen en verdienen valt.

Blije, gelukkige mensen.. zijn de Vijand van religie. Zij hebben NIETS nodig, en redden zichzelf prima. Alleen met dwang, en pure ellende, krijg je hen op de knieën en smeken ze om iets dat ze eigenlijk niet willen.

Denk er eens over na :)

Knock knock
Who's there?
It's Jesus
What do you want?
That you open the door
Why?
To save you.
Save me from what?

From what I'm going to do to you, if you don't open the door!

Dit!

[ Bericht 6% gewijzigd door Buikbrein op 17-04-2025 15:19:26 ]
pi_217393339
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:51 schreef Buikbrein het volgende:

[..]
Het fokken is hier niet het issue.

Het doorgeven en in stand houden van een spiraal, dat is het probleem.

De een zal zeggen, dat de spiraal virtueus is. De ander dat die vicieus is.. ik zit uiteraard bij de 2e, het is vicieus. Want vicieus is de "belofte" in de geschriften, dood en verderf.

Bedoel, het STAAT er potdomme letterlijk in! :D

Een ding moeten religieuzen nu eens GOED bedenken: je gaat nooit, maar dan ook nóóit, de 100% halen.

Nooit, zal er een situatie ontstaan dat 1 vd wereldreligies de volle 100% van alle (nog levende) mensen in haar gelederen heeft.

Dat, kan en zal, nóóit gebeuren. Geen Walhalla, geen Nirvana, geen hemel op aarde, geen kalifaat, etc.
Je kunt wel doen alsof, met onderdrukking.
Net zoals er genoeg landen zijn waar geen homo's zijn, aldus de moslimregeringen aldaar.
pi_217393357
Meer holocaustonderwijs, maar dan als waarschuwing want empathie kun je wel vergeten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_217393358
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:55 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Je kunt wel doen alsof, met onderdrukking.
Net zoals er genoeg landen zijn waar geen homo's zijn, aldus de moslimregeringen aldaar.
Zeker, alleen met dwang, oppressie, en Fakery krijg je een illusiore 100%.

Ik ben van weinig dingen bang, maar ik ga t hier toegeven.. ik ben doodsbang van de Abrahamitische religie en haar algehele doelstellingen tesamen.. dit meen ik uit de grond van mn hart. Als je niet bang bent, dan ben je imho niet goed geinformeerd.

Opsluiting, claustrofobische verstikking, een deur die achter je dichtvalt.

Dat moment.. voel ik naderen. Daarom ben ik hier, daarom type ik zoveel :D

Ik heb niet de indruk, dat veel mensen deze angst met mij delen, of realiseren hoe de schaakstukken staan, wat deze 3 religies voor de wereld "in petto" heeft.
  donderdag 17 april 2025 @ 15:02:07 #168
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217393362
Wat een idiote paniek weer.
Of het christenen of moslims zijn maakt geen ene fuck uit.
Beide kanten van dezelfde munt.

Wat belangrijk is, is dat ze hun best doen op school en hun steen bijdragen in de samenleving.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217393370
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 15:02 schreef Harvest89 het volgende:

Wat belangrijk is, is dat ze hun best doen op school en hun steen bijdragen in de samenleving.
Bedankt, ik ben weer helemaal gerustgesteld! :)
pi_217393428
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Mee eens.

Volgens mij gaat het er ook om dat de scholen zich moeten aanpassen aan de Islam omdat dat het grootste geloof is. Groter dan het Christendom.
Maar volgens mij is het Christendom hoger tenzij je het opsplitst.
pi_217393440
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 15:02 schreef Harvest89 het volgende:

:z :Z
pi_217393445
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Dat is allemaal mooi vanuit je invalshoek ingestoken, maar dat zien anderen, waaronder ikzelf, toch echt heel anders.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 17 april 2025 @ 15:22:25 #173
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217393454
quote:

[ afbeelding ]

Die 34,5% is een totaal van de 3 stromingen die eronder staan. ;)
pi_217393456
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:31 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Enkeltje BNW gaarne.
Allah Al Watan Al Malik
pi_217393461
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 15:22 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Die 34,5% is een totaal van de 3 stromingen die eronder staan. ;)
Dan kom ik op 33.7%
pi_217393466
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 15:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dan kom ik op 33.7%
0,8% rest-christenen.
pi_217393476
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 15:25 schreef CarbonC het volgende:

[..]
0,8% rest-christenen.
Die staat niet op de kaart. Geen Lingo. -O-
pi_217393481
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 15:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Enkeltje BNW gaarne.
Waarom, omdat het je niet bevalt? Doet het pijn aan je ogen?

"Ga maar naar de hoek waar niemand kijkt, naar de achteraf straat waar niemand je hoort.. want ik kan de waarheid niet aan".

Is dat je beweegreden om dat verzoek te doen?

Of, je komt met tegenargumenten dat het allemaal onzin is. Of is dat teveel gevraagd? :') bang voor een weerwoord, bang dat het wel zo is? Dat is jòuw probleem!

Heb echt een hekel, aan dat doorverwijzen naar BNW -naar de achteraf hoek- als JOU iets niet bevalt.

Ga dan zelf in een Safe-Space zitten, op een forum met 100% middle-of-the-road reacties zoals: "wat erg allemaal" of deze "Dit is zorgelijk"..
pi_217393494
De kinderlijke naïviteit van sommige mensen :')
pi_217393518
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 15:28 schreef Buikbrein het volgende:

[..]
Waarom, omdat het je niet bevalt? Doet het pijn aan je ogen?

"Ga maar naar de hoek waar niemand kijkt, naar de achteraf straat waar niemand je hoort.. want ik kan de waarheid niet aan".

Is dat je beweegreden om dat verzoek te doen?

Of, je komt met tegenargumenten dat het allemaal onzin is. Of is dat teveel gevraagd? :') bang voor een weerwoord, bang dat het wel zo is? Dat is jòuw probleem!

Heb echt een hekel, aan dat doorverwijzen naar BNW -naar de achteraf hoek- als JOU iets niet bevalt.

Ga dan zelf in een Safe-Space zitten, op een forum met 100% middle-of-the-road reacties zoals: "wat erg allemaal" of deze "Dit is zorgelijk"..
Nee, omdat het klinkklare onzin is en riekt naar het omvolkingsverhaal. Laat diegene die dat roept eens een en ander bewijzen. Ik hoor graag van je waar de Engelsen bewust inzetten op Islamisering van hun eigen volk. Met bewijzen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_217393553
Veroveren ze toch uiteindelijk nog Wenen, en ze krijgen er nog gratis geld voor ook.
pi_217393600
quote:

[ afbeelding ]

Nee, je leest de grafiek verkeerd, maar ik moet toegeven dat het ook niet heel duidelijk is. Het Christelijke geloof is totaal 34,5% en daaronder staan de drie stromingen Katholiek, Orthodox en Evangelisch, die samen die 34,5% zijn. Daarom hebben ze ook allemaal hetzelfde kleurtje in het plaatje.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 15:25 schreef CarbonC het volgende:

[..]
0,8% rest-christenen.
Protestants misschien? Die staat nog niet in het lijstje.
pi_217393723
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 15:52 schreef knoopie het volgende:
Nee, je leest de grafiek verkeerd, maar ik moet toegeven dat het ook niet heel duidelijk is. Het Christelijke geloof is totaal 34,5% en daaronder staan de drie stromingen Katholiek, Orthodox en Evangelisch, die samen die 34,5% zijn. Daarom hebben ze ook allemaal hetzelfde kleurtje in het plaatje.
Dat totale staat idd ook in dezelfde kleur en dan hebben ze iets meegerekend wat niet op de lijst staat.
Komt op mij niet echt heel betrouwbaar over zo.
pi_217393792
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 15:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Enkeltje BNW gaarne.
Alle niet moslims naar BNW 8)7
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_217394138
Mensen hebben jarenlang in de veronderstelling geleefd dat het wel mee zou vallen omdat ze zich lieten misleiden door statistieken die gingen over de gehele bevolking.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_217394150
Wenen kan niet meer, 'k zou niet weten hoe...
pi_217394165
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 08:43 schreef ToT het volgende:
Typisch voor deze TS om het weer om te buigen naar het christendom.

De verislamisering van dit continent is echt een serieus probleem. Onder hun bewind ga je het echt veel zwaarder krijgen dan met wat voor conservatieve christelijke partijen ook. Om nog maar te zwijgen over criminaliteit.
Ben er bang voor ja :o
♡♡♡♡
  donderdag 17 april 2025 @ 17:56:16 #188
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217394341
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:08 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nou, wie is men die het zo gewild heeft? Is dat links??
Je ziet inderdaad vanuit progressieve en linkse contreien een duidelijke voorliefde voor meer migratie en meer Islam.
quote:
Mwah, nee, dat denk ik dan weer niet. Bekeren tot de Islam zal niet verplicht worden, maar wat je wel gaat zien is dat de Islam in cultureel oogpunt een steeds grotere rol in de samenleving gaat krijgen en de rol gaat overnemen die normaal gezien was weggelegd voor het Christendom en in mindere mate het Jodendom.
quote:
Wat zij graag zien is een zo multicultureel mogelijk samenleving waar Westerse autochtonen en inheemse culturen langzaam een minderheid worden in eigen land. Dit komt doordat zij deze culturen en mensen ronduit slecht vinden en erfzonde hebben aan zaken zoals kolonialisme, imperialisme, blanke suprematie, homofobie, misogynie en andere vormen van onderdrukking.

En hoe kun je deze culturen beter buitenspel zetten door zoveel mogelijk mensen van andere culturen hier toe te laten? Dat is een effectieve manier om te zorgen voor een enorme culturele verandering op de lange termijn.

Dit is ook meteen de verklaring waarom men zo'n wrok voelt jegens landen zoals Polen, Hongarije of Slowakije, waar er wél wordt geprobeerd de inheemse cultuur te beschermen en te veel invloeden uit niet-Westerse en Islamitische landen buiten de deur te houden. Dit werkt binnen progressieve en linkse kringen als een rode lap op een stier.
  Redactie Sport donderdag 17 april 2025 @ 18:06:15 #189
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217394427
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 10:08 schreef roos94 het volgende:
Ah, weer eens een klassiek moslimbash topics. Dat was al een tijd geleden.
Dit al vind ik 76% van de mensen religieus vrij veel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 22:00:06 #190
441859 crew  Lenny77
pi_217397334
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nuja, dan weten wij waar wij naartoe moeten he.. Zal alvast wat talen beginnen leren.

Ik vraag me soms wel af hoe het dan hier zou verder gaan? Zou het hier worden zoals in de landen waar ze nu vandaan komen? Waar ze van vluchten? Zouden zij de huidige maatschappij en welvaart gewoon netjes verder kunnen zetten?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_217397408
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nuja, dan weten wij waar wij naartoe moeten he.. Zal alvast wat talen beginnen leren.

Ik vraag me soms wel af hoe het dan hier zou verder gaan? Zou het hier worden zoals in de landen waar ze nu vandaan komen? Waar ze van vluchten? Zouden zij de huidige maatschappij en welvaart gewoon netjes verder kunnen zetten?
Zoiets maar dan op grotere schaal:
Docu toont islamisering in probleemwijk Londen: ’Het is een staat in een staat’
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 22:10:01 #192
441859 crew  Lenny77
pi_217397454
quote:
Ja maar als heel het land zo zou zijn? Ergens moet daar toch ook een balans in komen?
Ik denk maar hardop he.. maar die staten in staten profiteren nog mee van de 'westerse' wereld en zorgstelsels, uitkeringen, enz enz... Dus ergens zullen ze zelf toch ook massaal in die functies moeten stappen? De welvaart en economie draaiende houden? Zo niet dan is het binnen 50j een even grote shitshow hier en moeten ze weer op de vlucht gaan naar andere plaatsen..
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 22:11:37 #193
441859 crew  Lenny77
pi_217397478
Punt is: als je steeds de loop op moet gaan van hetgeen je eigenlijk wou.. dan zou je jezelf toch eens een keer achter de oren moeten krabben?
pi_217397590
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja maar als heel het land zo zou zijn? Ergens moet daar toch ook een balans in komen?
Ik denk maar hardop he.. maar die staten in staten profiteren nog mee van de 'westerse' wereld en zorgstelsels, uitkeringen, enz enz... Dus ergens zullen ze zelf toch ook massaal in die functies moeten stappen? De welvaart en economie draaiende houden? Zo niet dan is het binnen 50j een even grote shitshow hier en moeten ze weer op de vlucht gaan naar andere plaatsen..
Waarom zou je denken dat ze daar over nadenken?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_217397611
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Veel van hen vluchten niet voor oorlog maar zoeken ook gewoon een beter leven en profiteren van onze sociale voorzieningen. De media schilderen hen vaak als zielig maar behalve Oekraïense vluchtelingen is dat beeld onzin. Als we niet uitkijken krijgen we hier praktijken zoals in die landen. Hier een voorbeeld van zo’n steniging.
Graag verwijderen
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 22:22:48 #196
441859 crew  Lenny77
pi_217397625
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:19 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom zou je denken dat ze daar over nadenken?
Ezel, steen, dit dat? Ergens leer je toch dingen?
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 22:23:58 #197
441859 crew  Lenny77
pi_217397636
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:21 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Veel van hen vluchten niet voor oorlog maar zoeken ook gewoon een beter leven en profiteren van onze sociale voorzieningen. De media schilderen hen vaak als zielig maar behalve Oekraïense vluchtelingen is dat beeld onzin. Als we niet uitkijken krijgen we hier praktijken zoals in die landen. Hier een voorbeeld van zo’n steniging.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haal dat eens weg man :r
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 22:25:21 #198
441859 crew  Lenny77
pi_217397651
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:21 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
SPOILER
Buiten je spoiler... :{w
Die sociale voorzieningen zijn belangrijk voor hun (voor ons ook). Die gaan ze dan zelf moeten verder zetten? Zo niet dan begint alles van voor af aan
pi_217397657
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Haal dat eens weg man :r
Alright, chill, ik haal het weg.
Graag verwijderen
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 22:26:42 #200
441859 crew  Lenny77
pi_217397665
quote: