abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217393079
Het is treurig om te zien hoe Wenen overspoeld wordt door moslimleerlingen en Nederland gaat dezelfde kant op. Het voelt alsof moslims ons land overnemen en straks worden we nog verplicht om ons tot de islam te bekeren. Een vak over democratie en burgerschap zoals in Wenen is een zwakke poging om dit tij te keren. :')

laten alle Nederlanders behalve de linkse progressieve rakkers die dit omarmen emigreren naar Scandinavië om onze identiteit te redden. Die linkse types mogen hier lekker blijven zwelgen in hun ideaalplaatje. Nederland zal dan in een oogwenk een derdewereldland worden precies wat ze willen.
Graag verwijderen
pi_217393091
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 13:07 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Niks bash. Gewoon feiten benoemen. Maar na jou komt de zondvloed begrijp ik?
Nee, Roos is fan van Timmerfrans en denkt dat we straks hand in hand allemaal dansen door de hoofdstad. Dat tot dusver vrijwel nergens een multiculturele samenleving (met dergelijke invloeden) geslaagd is zegt uiteraard niks :)
  donderdag 17 april 2025 @ 14:17:30 #153
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217393148
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:08 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nee, Roos is fan van Timmerfrans en denkt dat we straks hand in hand allemaal dansen door de hoofdstad. Dat tot dusver vrijwel nergens een multiculturele samenleving (met dergelijke invloeden) geslaagd is zegt uiteraard niks :)
Over pak 'm beet 30 jaar zijn de grotere Europese steden verworden tot Islamtische ghetto's en vertrekt de autochtone bevolking richting Oost-Europa omdat men daar begrijpt dat de Culturele Verrijking in West-Europa niet zo'n succes is gebleken.
Le Diable
pi_217393207
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:17 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Over pak 'm beet 30 jaar zijn de grotere Europese steden verworden tot Islamtische ghetto's en vertrekt de autochtone bevolking richting Oost-Europa omdat men daar begrijpt dat de Culturele Verrijking in West-Europa niet zo'n succes is gebleken.
Je hebt gelijk over een jaar of dertig zullen steden in West Europa, inclusief Nederland onherkenbaar zijn door de oprukkende islamitische invloed. Het wordt dan echt te gevaarlijk vooral voor vrouwen om nog in deze islamized steden te blijven. De autochtone Nederlanders zullen massaal emigreren, waarschijnlijk naar Oost Europa of Denemarken waar men de zogenaamde "culturele verrijking" terecht wantrouwt. Het is een trieste toekomst maar is helaas onvermijdelijk als deze trend doorzet.
Graag verwijderen
pi_217393213
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:17 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
30 jaar? Ik denk dat je met 30 maanden eerder warm zit. Er zijn al wat Europese hoofdsteden waar sommige wijken inderdaad tot een soort veredelde getto's gebombardeerd zijn en waar de politie er een gedoogbeleid op nahoudt.

Nee, iedereen moet de linkse polonaise maar meelopen en net doen of het allemaal goed is; maar ik denk dat zelf de grootste positivo's zien dat dit gewoon een doodlopend spoor is.
  donderdag 17 april 2025 @ 14:31:16 #156
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217393231
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:27 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Je hebt gelijk over een jaar of dertig zullen steden in West Europa, inclusief Nederland onherkenbaar zijn door de oprukkende islamitische invloed. Het wordt dan echt te gevaarlijk vooral voor vrouwen om nog in deze islamized steden te blijven. De autochtone Nederlanders zullen massaal emigreren, waarschijnlijk naar Oost Europa of Denemarken waar men de zogenaamde "culturele verrijking" terecht wantrouwt. Het is een trieste toekomst maar is helaas onvermijdelijk als deze trend doorzet.
Onze analyse lijkt op dit moment nog wat ondenkbaar, maar dit gaat gebeuren. Neem als voorbeeld het VK: daar is de islamisering openlijk, met goedkeuring van bovenaf en daardoor in alle hevigheid bezig.

Voorheen kon je nog naar de provincie om niet cultureel verrijkt te worden, maar zelf in de kleinste gehuchten van Nederland worden AZC's gezet om de sociale cohesie te breken en het verval in te luiden.
Le Diable
pi_217393244
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Katholiek is christelijk geloof.

[ afbeelding ]

Dan zou het christelijk geloof op 52% komen.
Maar die 2 van elkaar scheiden komt nu ineens beter uit?
41,2% importgelovigen is enorm: daar gaat dit onderwerp over.
pi_217393253
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:31 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Onze analyse lijkt op dit moment nog wat ondenkbaar, maar dit gaat gebeuren. Neem als voorbeeld het VK: daar is de islamisering openlijk, met goedkeuring van bovenaf en daardoor in alle hevigheid bezig.

Voorheen kon je nog naar de provincie om niet cultureel verrijkt te worden, maar zelf in de kleinste gehuchten van Nederland worden AZC's gezet om de sociale cohesie te breken en het verval in te luiden.
Onder die landverrader Starmer wordt de islamisering daar openlijk gepromoot inderdaad. Rechters daar delen absurde straffen uit aan iedereen die durft te protesteren, zelfs voor een kritische post op social media word je al van je bed gelicht lachwekkend maar vooral tragisch.

[ Bericht 13% gewijzigd door -Deluzion- op 17-04-2025 15:21:47 ]
Graag verwijderen
pi_217393267
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:06 schreef -Deluzion- het volgende:
Het is treurig om te zien hoe Wenen overspoeld wordt door moslimleerlingen en Nederland gaat dezelfde kant op. Het voelt alsof moslims ons land overnemen en straks worden we nog verplicht om ons tot de islam te bekeren. Een vak over democratie en burgerschap zoals in Wenen is een zwakke poging om dit tij te keren. :')

laten alle Nederlanders behalve de linkse progressieve rakkers die dit omarmen emigreren naar Scandinavië om onze identiteit te redden. Die linkse types mogen hier lekker blijven zwelgen in hun ideaalplaatje. Nederland zal dan in een oogwenk een derdewereldland worden precies wat ze willen.
Nederland gaat dezelfde kant op? Nederland is al in deze fase aanbeland! Loop eens langs een gemiddeld schoolplein van een basischool in een middelgrote stad tijdens de pauzes, daar loopt weinig Nederlands meer tussen hoor. De toekomst van het straatbeeld.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_217393271
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Islam is niet te vergelijken met de Christelijk-Joodse fundamenten van het Westen. Door alles op een hoop gooien en doen alsof het hetzelfde is, kijkt men weg van wat de Islam is.

Religieuze Mohammedanen zijn dan ook niet zomaar een 'conservatieve groep' maar een groep met een specifiek ideologisch en helaas ook vaak zeer autoritair gedachtegoed dat haaks staat op bijna alle aspecten van het Westen.

Ik ben zoals wel bekend zelf conservatief en heb helemaal niets gemeen met het gedachtegoed van moslims, behalve dan wellicht dat we het er beide over eens zijn dat je (jonge) kinderen niet moet wijsmaken dat ze hun geslacht zelf kunnen kiezen.

Verder ben ik voor het behoud van conservatief-liberale waarden en de Westerse cultuur die is gebaseerd op het Christendom en het Jodendom en niet de Islam.
Oprechte vraag, niet bijdehand bedoelt of om klem te zetten, etc.

Maar vindt je dit nu geen trieste constatering die je doet? Dat er -kennelijk- in jouw en veler beleving alleen maar "tactisch / strategisch" te kiezen is uit:

Christendom
Islam
Judaisme
Atheisme <- en deze is dan de slechtste, want Pot, Mao, etc.

Thats it?? Wat vind je daar nu écht van?

Is dit niet een vorm van Geestelijke armoede, een verschraling van ons bestaan dat aan doelmatigheid alleen maar inboet. We komen knarsend piepend tot stilstand, dat is mijn verwachting. Ik "voorspel" weinig goeds, luister eens een avondje naar EindTijd fanatici.. man man, wat een hel en verdoemenis. En ze verwelkomen het! :P

Wat voor progressie zit hier in? Weet dat in mijn beleving, in mijn "wereld", hadden we in t jaar 250 v. Chr. al op de Maan kunnen staan. In mijn beleving, zijn we waar we nu zijn ondanks Religie, niet dankzij.. Technologisch gezien. Geestelijk en spiritueel gezien, meen ik dat we nog altijd in het jaar 0 zitten.. vast in een Time-Loop, in de val.

Dit geintje moeten we nu eens doorzien:

Al het goede dat gebeurt: Ja das Religie, alle lof voor de religie!

Al het slechte dat gebeurt: Ja das Atheisme. Zie je wel dat religie nodig is!

Bij Israel is dit effect héél sterk in werking, als iets goed gebeurt "alle lof voor Judaisme", als iets slechts gebeurt: Hoppa, das op de rekening van "Israel", val dat maar aan.. zolang Judaisme maar buiten schot blijft, en dùrf die 2 eens samen te beschouwen!! Lol, het is hilarisch.

Well well well ;)

Men MAAKT het waar, men manifesteert de leugen, opdat er geen andere keuze mogelijk lijkt... lijkt.
pi_217393284
quote:
9s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Nederland gaat dezelfde kant op? Nederland is al in deze fase aanbeland! Loop eens langs een gemiddeld schoolplein van een basischool in een middelgrote stad tijdens de pauzes, daar loopt weinig Nederlands meer tussen hoor. De toekomst van het straatbeeld.
Is een soort dagopvang. In het weekend worden ze gehersenspoeld op de islamscholen.
pi_217393290
quote:

[ afbeelding ]

Wat begrijp je niet aan "davon"?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_217393301
quote:

[ afbeelding ]

Zo kan ik ook alles relativeren, het gaat om de glijdende schaal. Oostenrijk is al eeuwen christelijk. 41% islam binnen een aantal decennia is een absurd hoog aantal, daarnaast fokken ze als konijnen waardoor dit in de toekomst nog hoger gaat zijn. Dit kun je met recht 'Zorgwekkende demografische ontwikkelingen' noemen en dit gaat nooit goed aflopen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_217393323
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Zo kan ik ook alles relativeren, het gaat om de glijdende schaal. Oostenrijk is al eeuwen christelijk. 41% islam binnen een aantal decennia is een absurd hoog aantal, daarnaast fokken ze als konijnen waardoor dit in de toekomst nog hoger gaat zijn. Dit kun je met recht 'Zorgwekkende demografische ontwikkelingen' noemen en dit gaat nooit goed aflopen.
Het fokken is hier niet het issue.

Het doorgeven en in stand houden van een spiraal, dat is het probleem.

De een zal zeggen, dat de spiraal virtueus is. De ander dat die vicieus is.. ik zit uiteraard bij de 2e, het is vicieus. Want vicieus is de "belofte" in de geschriften, dood en verderf.

Bedoel, het STAAT er potdomme letterlijk in! :D

Een ding moeten religieuzen nu eens GOED bedenken: je gaat nooit, maar dan ook nóóit, de 100% halen.

Nooit, zal er een situatie ontstaan dat 1 vd wereldreligies de volle 100% van alle (nog levende) mensen in haar gelederen heeft. Al maken ze iedereen die weigert (om Noachitisch te leven) af, de 100% is niét haalbaar: Forget it!

Dat, kan en zal, nóóit gebeuren. Geen Walhalla, geen Nirvana, geen hemel op aarde, geen kalifaat, etc.

De grap, een hele sinistere, is dat wat zij zèggen dat er komt.. allang IS!! (En allang was).

Het was paradijs, het was "hemel op aarde", totdat een groepje hele "snuggere" mensen bedachten.. dat er met/aan tevreden en Happy mensen niks te behalen en verdienen valt.

Blije, gelukkige mensen.. zijn de Vijand van religie. Zij hebben NIETS nodig, en redden zichzelf prima. Alleen met dwang, en pure ellende, krijg je hen op de knieën en smeken ze om iets dat ze eigenlijk niet willen.

Denk er eens over na :)

Knock knock
Who's there?
It's Jesus
What do you want?
That you open the door
Why?
To save you.
Save me from what?

From what I'm going to do to you, if you don't open the door!

Dit!

[ Bericht 6% gewijzigd door Buikbrein op 17-04-2025 15:19:26 ]
pi_217393339
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:51 schreef Buikbrein het volgende:

[..]
Het fokken is hier niet het issue.

Het doorgeven en in stand houden van een spiraal, dat is het probleem.

De een zal zeggen, dat de spiraal virtueus is. De ander dat die vicieus is.. ik zit uiteraard bij de 2e, het is vicieus. Want vicieus is de "belofte" in de geschriften, dood en verderf.

Bedoel, het STAAT er potdomme letterlijk in! :D

Een ding moeten religieuzen nu eens GOED bedenken: je gaat nooit, maar dan ook nóóit, de 100% halen.

Nooit, zal er een situatie ontstaan dat 1 vd wereldreligies de volle 100% van alle (nog levende) mensen in haar gelederen heeft.

Dat, kan en zal, nóóit gebeuren. Geen Walhalla, geen Nirvana, geen hemel op aarde, geen kalifaat, etc.
Je kunt wel doen alsof, met onderdrukking.
Net zoals er genoeg landen zijn waar geen homo's zijn, aldus de moslimregeringen aldaar.
pi_217393357
Meer holocaustonderwijs, maar dan als waarschuwing want empathie kun je wel vergeten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_217393358
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:55 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Je kunt wel doen alsof, met onderdrukking.
Net zoals er genoeg landen zijn waar geen homo's zijn, aldus de moslimregeringen aldaar.
Zeker, alleen met dwang, oppressie, en Fakery krijg je een illusiore 100%.

Ik ben van weinig dingen bang, maar ik ga t hier toegeven.. ik ben doodsbang van de Abrahamitische religie en haar algehele doelstellingen tesamen.. dit meen ik uit de grond van mn hart. Als je niet bang bent, dan ben je imho niet goed geinformeerd.

Opsluiting, claustrofobische verstikking, een deur die achter je dichtvalt.

Dat moment.. voel ik naderen. Daarom ben ik hier, daarom type ik zoveel :D

Ik heb niet de indruk, dat veel mensen deze angst met mij delen, of realiseren hoe de schaakstukken staan, wat deze 3 religies voor de wereld "in petto" heeft.
  donderdag 17 april 2025 @ 15:02:07 #168
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217393362
Wat een idiote paniek weer.
Of het christenen of moslims zijn maakt geen ene fuck uit.
Beide kanten van dezelfde munt.

Wat belangrijk is, is dat ze hun best doen op school en hun steen bijdragen in de samenleving.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217393370
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 15:02 schreef Harvest89 het volgende:

Wat belangrijk is, is dat ze hun best doen op school en hun steen bijdragen in de samenleving.
Bedankt, ik ben weer helemaal gerustgesteld! :)
pi_217393428
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Mee eens.

Volgens mij gaat het er ook om dat de scholen zich moeten aanpassen aan de Islam omdat dat het grootste geloof is. Groter dan het Christendom.
Maar volgens mij is het Christendom hoger tenzij je het opsplitst.
pi_217393440
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 15:02 schreef Harvest89 het volgende:

:z :Z
pi_217393445
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Islam is niet te vergelijken met de Christelijk-Joodse fundamenten van het Westen. Door alles op een hoop gooien en doen alsof het hetzelfde is, kijkt men weg van wat de Islam is.

Religieuze Mohammedanen zijn dan ook niet zomaar een 'conservatieve groep' maar een groep met een specifiek ideologisch en helaas ook vaak zeer autoritair gedachtegoed dat haaks staat op bijna alle aspecten van het Westen.

Ik ben zoals wel bekend zelf conservatief en heb helemaal niets gemeen met het gedachtegoed van moslims, behalve dan wellicht dat we het er beide over eens zijn dat je (jonge) kinderen niet moet wijsmaken dat ze hun geslacht zelf kunnen kiezen.

Verder ben ik voor het behoud van conservatief-liberale waarden en de Westerse cultuur die is gebaseerd op het Christendom en het Jodendom en niet de Islam.
Dat is allemaal mooi vanuit je invalshoek ingestoken, maar dat zien anderen, waaronder ikzelf, toch echt heel anders.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 17 april 2025 @ 15:22:25 #173
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217393454
quote:

[ afbeelding ]

Die 34,5% is een totaal van de 3 stromingen die eronder staan. ;)
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_217393456
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:31 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Enkeltje BNW gaarne.
Allah Al Watan Al Malik
pi_217393461
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 15:22 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Die 34,5% is een totaal van de 3 stromingen die eronder staan. ;)
Dan kom ik op 33.7%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')