Conservatiever. Maar dat ligt natuurlijk aan Tate...quote:Op donderdag 17 april 2025 08:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
En wordt deze groep progressiever of conservatiever?
Mogelijk, maar de toekomst voorspellen is vrij lastig. Er zijn ook steeds meer wensen voor remigratie namelijk. Maar er spelen nog veel factoren een rol.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:22 schreef LXIV het volgende:
De samenstelling op de scholen nu is de samenstelling op straat in de toekomst
Dat, maar ook de vermeende oplossingen waar deze mensen mee komen is vaak ook nogal ranzig.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee hoor. Sterker nog, zoals jij het hier omschrijft is prima.
Alleen willen veel mensen die dat denken of vinden om een of andere reden telkens complot of nazi gedachtegoed er aan hangen. Geeft je te denken.
Ook hier gaat het weer over joden en Hitler
Weet niet of ik dit wel moet posten, maar goed.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat Hitler overal wordt bijgesleept is wel zeer vermoeiend ja.
De politieke islam is verder wel een zeer gevaarlijke ideologie die je gewoon niet te veel ruimte zou moeten geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
Dat is dan merkwaardig. Je stelt dus voor een atheïstisch-agnostische samenleving te zijn. Maar bent niet tegen de toestroom van grote hoeveelheden sterk religieuze moslims naar het Westen. Het wekt de indruk dat je dan eigenlijk ook helemaal niet zo zweert bij het atheïstische dan wel agnostische zoals je stelde.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom? Als er hier oorlog uitbreekt, dan wil ik ook een veilig onderkomen. Iedereen streeft naar geluk.
Heeft niks met leuk proberen te maken. Je denkwijze, het generaliseren en zwartmaken in je post, is dezelfde als die van extremisten die een religies of ideologie aanhangen. Dat is gewoon herkenbaar. Je baseline vind ik kort door de bocht, omdat geschiedenis aantoont dat het atheïsme ook voor veel ellende kan zorgen, waarbij gelovigen zwaar onderdrukt werden en miljoenen burgers vermoord werden.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:12 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Haa leuk geprobeerd!
Maar de "Base Line", is niet Religie.
De Base Line, is vrije volkeren vrij van tirannie.
Bedankt voor je inzicht, jij kan je -netals vele anderen- geen wereld voorstellen vrij van tirannie van religie.
En dat, is toch echt iets, waar jijzelf wat aan kan doenik kan je alleen maar prikkelen na te denken.
Bijv, beantwoord de volgende vraag maar eens voor jezelf (het antwoord mag je voor jezelf houden by all means):
Wat was er eerder, anti-gentilism, of anti-semitisme?
Succes!!
Mwah, nee. Het betreft voornamelijk bepaalde landen zoals het VK, Zweden, Frankrijk, België, Duitsland en Nederland zijn als eerste aan de buurt. Landen zoals Polen, Hongarije, Slowakije en de Baltische Staten krijgt de Islam weinig voet aan de grond en lijkt er vanuit de Islamitische landen ook niet veel drang om heen te migreren.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:28 schreef Tengano het volgende:
En zo zal heel Europa uiteindelijk ten val komen.
Of hij is niet tegen de instroom van een specifieke conservatieve groep, maar juist breder. En richt hij zijn peilen dus niet alleen op moslims.Ooit daaraan gedacht? Dat lijkt mij logischer en consequenter.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is dan merkwaardig. Je stelt dus voor een atheïstisch-agnostische samenleving te zijn. Maar bent niet tegen de toestroom van grote hoeveelheden sterk religieuze moslims naar het Westen. Het wekt de indruk dat je dan eigenlijk ook helemaal niet zo zweert bij het atheïstische dan wel agnostische zoals je stelde.
Nou, mogen we van geluk spreken zegquote:Op donderdag 17 april 2025 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, nee. Het betreft voornamelijk bepaalde landen zoals het VK, Zweden, Frankrijk, België, Duitsland en Nederland zijn als eerste aan de buurt. Landen zoals Polen, Hongarije, Slowakije en de Baltische Staten krijgt de Islam weinig voet aan de grond en lijkt er vanuit de Islamitische landen ook niet veel drang om heen te migreren.
Lale gül wilde eens zo’n tv show maken met een moslima en een zwarte jongen, maar kreeg nergens ingangen bij de media en netflix. ‘Te gevoelig’.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is valt inderdaad op, maar het is hetzelfde met de Pride Month bijvoorbeeld, waar Westerse merken hun logo veranderen in regenboogkleuren, maar niet in het Midden-Oosten en Azië. En dit alles om de Islam niet tegen het zere been te stoten.
Waar maak ik wat precies zwart? (Ha! Alsof het nog zwarter gemaakt kan worden.. hij is leuk!)quote:Op donderdag 17 april 2025 12:30 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Heeft niks met leuk proberen te maken. Je denkwijze, het generaliseren en zwartmaken in je post, is dezelfde als die van extremisten die een religies of ideologie aanhangen. Dat is gewoon herkenbaar. Je baseline vind ik kort door de bocht, omdat geschiedenis aantoont dat het atheïsme ook voor veel ellende kan zorgen, waarbij gelovigen zwaar onderdrukt werden en miljoenen burgers vermoord werden.
Jij zal het wel beter weten. Want ik woon hier ten slotte.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mwa: de jongste generatie moslims is eerder strenger dan minder streng in de leer dan hun ouders.
Het christendom komt idd uit de grote zandbakken, maar dat geloof is gelukkig flink getemd de afgelopen paar honderd jaar.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:17 schreef torentje het volgende:
[..]
De christenen zijn toch ook indringers in onze Westerse wereld?
Jij bent 100% af, water is niet nat, water MAAKT natquote:Op donderdag 17 april 2025 12:39 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Ik weiger te erkennen, water is nat, punt. En wie er toch voor zwicht, uit angst, of voor Goodies die ze altijd in de aanbieding hebben (valse beloftes en troost).. sorry je bent "Theologisch Overwonnen".
Je bent af.
I seequote:Op donderdag 17 april 2025 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent 100% af, water is niet nat, water MAAKT nat.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ls-dreigt-segregatiequote:Op donderdag 17 april 2025 12:40 schreef knoopie het volgende:
[..]
Jij zal het wel beter weten. Want ik woon hier ten slotte.
De Islam is niet te vergelijken met de Christelijk-Joodse fundamenten van het Westen. Door alles op een hoop gooien en doen alsof het hetzelfde is, kijkt men weg van wat de Islam is.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of hij is niet tegen de instroom van een specifieke conservatieve groep, maar juist breder. En richt hij zijn peilen dus niet alleen op moslims.Ooit daaraan gedacht? Dat lijkt mij logischer en consequenter.
Het ging over overrepresentatie, omdat in Oostenrijk iedereen per definitie geregistreerd gelovig is, tenzij je officieel uit de geloofsgemeenschap bent uitgetreden.quote:
Nog niet genoeg, want de eretekens van die indringers staan nog overal in het Westen evenals de eretekens van de Islam en andere religies.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Het christendom komt idd uit de grote zandbakken, maar dat geloof is gelukkig flink getemd de afgelopen paar honderd jaar.
Niks bash. Gewoon feiten benoemen. Maar na jou komt de zondvloed begrijp ik?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:08 schreef roos94 het volgende:
Ah, weer eens een klassiek moslimbash topics. Dat was al een tijd geleden.
Ik heb huzarensalade en chickenwings in de koelkast en vriezer liggen, telt dat ook?quote:Op donderdag 17 april 2025 09:39 schreef nixxx het volgende:
Rampzalige cijfers dit… Wenen kan wel weer wat gevleugelde huzaren gebruiken.
Nope, alleen schnitzel en alleen van kalfsvlees!quote:Op donderdag 17 april 2025 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb huzarensalade en chickenwings in de koelkast en vriezer liggen, telt dat ook?
*gaat naar supermarktquote:Op donderdag 17 april 2025 13:20 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nope, alleen schnitzel en alleen van kalfsvlees!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |