Kan jij eens benoemen waarin ik zeg dat christenen het probleem zijn?quote:Op donderdag 17 april 2025 09:39 schreef ToT het volgende:
Frankrijk is ook zo'n lekker voorbeeld.
https://www.ndtv.com/worl(...)s-into-effect-467843
Als mensen XR en Just Stop Oil al irritant vinden......
En maar lekker radicaliseren...
https://www.inss.org.il/p(...)amic-radicalization/
En Engeland; aanvallen met accuzuur, grootschalige seksschandalen enz.
Maar nee; volgens TS zijn de christenen het probleem!
Zelden dat ik het met je eens ben, maar moeten we tóch gebukt gaan onder een religie, dan kies ik absoluut voor het christendom.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Atheïstisch-agnostische samenleving
Ah.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Atheïstisch-agnostische samenleving
Je OP.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan jij eens benoemen waarin ik zeg dat christenen het probleem zijn?![]()
Moedwillig desinformatie verspreiden...
Door je argumenten heen?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, nee.
Nazi-Duitsland maakte namelijk geen observatie over hoe Westerse samenlevingen veranderde door de influx van miljoenen niet-Westerse migranten. Nazi-Duitsland had plannen om Westerse samenlevingen zelf actief en doelbewust te veranderen in lijn met de door hun verzonnen rassentheorieën, waar mensen die zij op basis van raciale kenmerken als inferieur zagen zoals Joden en Roma uit de weg moesten worden geruimd.
Geen idee waarom je daar tegen zou zijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah.
Nou, dan ben je natuurlijk ook wel tegen de influx van miljoenen sterk religieuze migranten uit Islamitische landen, toch?
Die maakten zich blijkbaar ook zorgen om omvolking, maar dan door joden, punt 1, maar toen was het een waanidee gebaseerd op haat:quote:Op donderdag 17 april 2025 11:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, nee.
Nazi-Duitsland maakte namelijk geen observatie over hoe Westerse samenlevingen veranderde door de influx van miljoenen niet-Westerse migranten. Nazi-Duitsland had plannen om Westerse samenlevingen zelf actief en doelbewust te veranderen in lijn met de door hun verzonnen rassentheorieën, waar mensen die zij op basis van raciale kenmerken als inferieur zagen zoals Joden en Roma uit de weg moesten worden geruimd.
Alles draait om perceptie en perspectief imho.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:51 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Die maakten zich blijkbaar ook zorgen om omvolking, maar dan door joden, punt 1, maar toen was het een waanidee gebaseerd op haat:
Bekijk deze YouTube-video
Waarom een door AI in het Engels vertaald verhaal i.p.v. het oorspronkelijke verhaal?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:51 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Die maakten zich blijkbaar ook zorgen om omvolking, maar dan door joden, punt 1, maar toen was het een waanidee gebaseerd op haat:
Bekijk deze YouTube-video
Dat is precies hoe religieuze extremisten denken over andere overtuigingen. Vervang "religie" in je post met "atheïsme en andere religies dan de mijne" en je post leest als dat van een religieuze waanzinnige. Alleen ben je daar de atheïstische variant van.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:30 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
yes!!! Dit.
We moeten ons ontdoen van deze waanzin, er kan NIETS goeds uitkomen als we religie hun zin geven.
Alleen maar verdeeldheid, dood en verderf, en onnoemelijk verdriet.
Hoe overtuig je iemand die zegt bevrijdt te zijn, dat die moet worden bevrijdt?
Hoe overtuig je iemand die zegt geredt te zijn, dat die moet worden geredt?
Dat, is het vergif, puur vergif.
Ook niets doen is een keuze dus mi weldegelijk politiek gestuurdquote:Op donderdag 17 april 2025 09:46 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk in je vergelijking met de Golfstaten, maar of het echt een bewuste politieke keuze is geweest is van West-Europese politici voor mij niet helder. Het is en was natuurlijk voor de politici ook een duidelijk zichtbare ontwikkeling in de bevolkingssamenstelling, maar is er politiek actief op gestuurd of is het een proces dat de politiek overkwam en waarop de politiek niet heeft bijgestuurd.
Ik weet wel dat Oost-Europese landen met enorme afschuw kijken naar de migratieproblematiek en de verandering van de bevolkingssamenstelling in de West-Europese landen en daarom er juist bewust voor kiezen om weinig open te staan voor (niet-westerse) immigratie. Niet vanuit de bevolking en niet vanuit de politiek.
Nee hoor. Sterker nog, zoals jij het hier omschrijft is prima.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Maar de 'zorgwekkende demografische ontwikkelingen' en dat autochtonen een minderheid in eigen land kunnen worden is een extreemrechtse complottheorie en voorbarige angst.
Nou, wie is men die het zo gewild heeft? Is dat links??quote:Op donderdag 17 april 2025 10:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je je vraag wat duidelijk wilt toelichten wel, volgens mij is mijn post toch duidelijk verder?
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 17 april 2025 12:03 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Alles draait om perceptie en perspectief imho.
Heb er nog een voor je, btw voor iedereen die geïnteresseerd is in dit onderwerp en onze geschiedenis en avonturen, in Suriname
Google: "Antisemitisme in een Grensgebied". Het is een document, een Masterscriptie van iemand op de UVA.. ik vind dit document bijdragen aan Perspectief en Perceptie.
Bij deze, een uitstekende leestip. Doe er je voordeel mee
Iedereen die tussen de regels kan lezen, zou er goed aan doen deze geschiedenis van Suriname eens aandachtig te bestuderen.. ik heb het in 1 ruk uitgelezen, en nog steeds ben ik verbaasd dat NIEMAND dit ooit noemt.
Dit hebben ze niet onderwezen, noch kwam dit voorbij tijdens de Media-Campagne over ons slavernij verleden.
Lees het, download het, en trek je eigen conclusie!
Dat Hitler overal wordt bijgesleept is wel zeer vermoeiend ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee hoor. Sterker nog, zoals jij het hier omschrijft is prima.
Alleen willen veel mensen die dat denken of vinden om een of andere reden telkens complot of nazi gedachtegoed er aan hangen. Geeft je te denken.
Ook hier gaat het weer over joden en Hitler
Haa leuk geprobeerd!quote:Op donderdag 17 april 2025 12:06 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Dat is precies hoe religieuze extremisten denken over andere overtuigingen. Vervang "religie" in je post met "atheïsme en andere religies dan de mijne" en je post leest als dat van een religieuze waanzinnige. Alleen ben je daar de atheïstische variant van.
Eens. Dat kan echter prima zonder er dingen als omvolking en andere gekkigheid bij te halen. Overigens wil ik geen enkele vorm van religieuze politiek.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat Hitler overal wordt bijgesleept is wel zeer vermoeiend ja.
De politieke islam is verder wel een zeer gevaarlijke ideologie die je gewoon niet te veel ruimte zou moeten geven.
Je zorgen maken over demografische ontwikkelingen is geen extreemrechtse complottheorie en dat stelt ook niemand.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Maar de 'zorgwekkende demografische ontwikkelingen' en dat autochtonen een minderheid in eigen land kunnen worden is een extreemrechtse complottheorie en voorbarige angst.
De christenen zijn toch ook indringers in onze Westerse wereld?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelden dat ik het met je eens ben, maar moeten we tóch gebukt gaan onder een religie, dan kies ik absoluut voor het christendom.
Dat staat er helemaal niet. Ik richt mijn berichten altijd naar religies, niet naar christenen, moslims of andere individuen.quote:
Het enige "complot" dat er achter zit is dat de (beroeps)bevolking moet groeien: de economie / economische wetenschap kan niet overweg met bevolkingskrimp.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee hoor. Sterker nog, zoals jij het hier omschrijft is prima.
Alleen willen veel mensen die dat denken of vinden om een of andere reden telkens complot of nazi gedachtegoed er aan hangen. Geeft je te denken.
Ook hier gaat het weer over joden en Hitler
Waarom? Als er hier oorlog uitbreekt, dan wil ik ook een veilig onderkomen. Iedereen streeft naar geluk.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah.
Nou, dan ben je natuurlijk ook wel tegen de influx van miljoenen sterk religieuze migranten uit Islamitische landen, toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |