Het is de combinatie die nog nooit vertoond is in reclames of in series. Dat is altijd een blank meisje met een zwarte jongen, of heel soms een zwart meisje met een blanke man. Maar een moslima met een zwarte man?quote:Op donderdag 17 april 2025 09:55 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik zie heel af en toe een arabische oudere man met een zwart kleinkind.
Daar heb ik toen echt even over na zitten denken, want dat zie je echt nooit, zwarte mensen met een arabische partner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa: de jongste generatie moslims is eerder strenger dan minder streng in de leer dan hun ouders.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:44 schreef knoopie het volgende:
Nuance in Oostenrijk is trouwens wel dat je per definitie als gelovig geregistreerd staat zodra je ouders als gelovig geregistreerd staan/stonden. En je moet zelf actief uitschrijven als je niet meer als gelovig geregistreerd wil zijn. In de praktijk zal het aantal praktiserende gelovigen dus een stuk lager liggen.
Dit is valt inderdaad op, maar het is hetzelfde met de Pride Month bijvoorbeeld, waar Westerse merken hun logo veranderen in regenboogkleuren, maar niet in het Midden-Oosten en Azië. En dit alles om de Islam niet tegen het zere been te stoten.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:02 schreef Homey het volgende:
[..]
Het is de combinatie die nog nooit vertoond is in reclames of in series. Dat is altijd een blank meisje met een zwarte jongen, of heel soms een zwart meisje met een blanke man. Maar een moslima met een zwarte man?
Is dit een verkapte doodswens?quote:
Godzijdank zijn moslims de enige die overlast veroorzaken in deze wereldquote:Op donderdag 17 april 2025 10:54 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Whats there to love??
En dat is nog niet genoeg, de Islam moet en zal gebashed worden zolang ik adem, zolang ik leef. (Let op, de Islam, niet de mensen)
Met elke vezel in mijn lijf, verwerp ik deze ACHTERLIJKHEID en het ziekmakende geweld dat dit ons heeft gebracht. Als je het daar mee oneens bent, dat mag, sorry dan beschouw ik dat als PISSEN op vele graven, en vele slachtoffers die het heeft gemaakt.. en nog gaat maken.
Is je al het geweld in NL nog niet opgevallen, hoe ze met ons omgaan? Lees je weleens een krant of nieuws site? Niet?
En er is niets wat jij daaraan gaat veranderen, ik zal nóóit een Islam lover worden en neutraliteit is dodelijk. Begrijp je dat nog niet??
De Islam, hoort hier niet thuis, noch in Irak, of Iran, of de VS, of Rusland, etc.. dus ook niet in Wenen, of Zweden, enz.
Newsflash: de Islam hoort nergens thuis, en elk land dat dit vergeet, heeft daar ongelooflijk spijt van (als men nog leeft om t na te vertellen).
Iran, moet gewoon weer Persie worden en dat vele vele landen mogen volgen. Het hoort nergens thuis!!! Het is zo "Alien" als de bijbel/thora.. het hoort nergens thuis, en is wat mij betreft "onaards".
Ik meen dat ik met deze gedachten, vredelievender en mens-erender ben, dan jij.
Jij wilt mensen lekker in hun drijfzand laten spartelen, ik zeg: Bevrijdt ALLE mensen van de tyranie!!
Help hen en help jezelf.. niemand zou moslim moeten zijn. Het is niet biologisch imprinted, er bestaat géén bloedtype Islam!!
Ik gun alle Mensen -de mens achter de Moslim- een tyranie vrij leven.
Jij niet??
Zo zit ik erin, NIEMAND zou moeten opgroeien met dit virus "geinstalleerd".. jij, wilt dat dit kennelijk door mag gaan.
Dank je wel, met deze post kan iedereen nu zien hoe weinig argumenten je hebt.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Godzijdank zijn moslims de enige die overlast veroorzaken in deze wereld
Atheisten doen gelukkig niets
Maar als 10 willekeurige atheistische Nederlanders een moord plegen zijn ze gewoon een moordenaar uit Nederland.
Als 10 willekeurige moslims iets uithalen dan is het een moslimprobleem.
Slaap lekker.
Klopt. Omdat die moslims uit naam van sprookjesboek met de bekende strijdkreet die 10 mensen ombrengen. En die 10 mensen hadden gewoon nog geleefd als die moslims hier niet waren geweest.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Godzijdank zijn moslims de enige die overlast veroorzaken in deze wereld
Atheisten doen gelukkig niets
Maar als 10 willekeurige atheistische Nederlanders een moord plegen zijn ze gewoon een moordenaar uit Nederland.
Als 10 willekeurige moslims iets uithalen dan is het een moslimprobleem.
Slaap lekker.
Blijf lekker haten op moslims. Daar gaan ze vast van weg.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:14 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Dank je wel, met deze post kan iedereen nu zien hoe weinig argumenten je hebt.
Je hebt geen eigen mening, als dit het enige is wat je hebt
Bedankt voor dit inzicht!
Heb je nog een paar vragen gesteld. Post 83.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Blijf lekker haten op moslims. Daar gaan ze vast van weg.
En weer ga je in de valkuil, met een ad hominem.. je miskent 3n verdraaid totaal wat ik zeg.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Blijf lekker haten op moslims. Daar gaan ze vast van weg.
Een inhoudelijke reactie komt er zoals we weten zelden. Men wil alleen maar afgeven op de kritiek de er wordt geleverd.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je nog een paar vragen gesteld. Post 83.
Kun je ook beantwoorden ipv maar te blijven hakken op anderen.
Hoezo is het interessant dat dat kan? Gebeurt elke paar generaties. Lees je bijvoorbeeld in hoe snel het christendom een dominante religie werd.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:06 schreef rutger05 het volgende:
Interessant om te zien hoe een bevolkingssamenstelling in relatief korte tijd zo drastisch kan veranderen zonder dat hier ogenschijnlijk doelbewuste politieke keuzes aan ten grondslag liggen.
Terugkeer? Hoezo terugkeer?quote:Op donderdag 17 april 2025 08:01 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.thelocal.at/2(...)ates-civic-education
Extra bron omtrent nieuwe curriculum: https://europeanconservat(...)live-in-a-democracy/
[..]
76% religieus... En 2/3de van de volledige bevolking in Wenen is momenteel christelijk.
De langzame terugkeer van religie is op zijn minst gezegd zorgwekkend te noemen.
Goed dat men nieuwe leerstof invoert omtrent vrouwenrechten, antisemitisme en queer rechten. Dat doet religieuze inburgering ten goede. Zou in Nederland weggeschoven worden als woke gedoe.
Christendom, daarvan o.a. katholiek en protestants daaronder.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En een totaal van 132.7% in het plaatje van je openingspost kan een statisticus mij hier dit uitleggen.
Waar het om draait, en volgens mij begrijp jij dat best, is of het Natuurlijk of Onnatuurlijk is.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoezo is het interessant dat dat kan? Gebeurt elke paar generaties. Lees je bijvoorbeeld in hoe snel het christendom een dominante religie werd.
Omdat de term omvolking letterlijk een andere betekenis heeft dan "de demografie veranderd". Rechtstreeks uit de nazi ideologie.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:12 schreef Richestorags het volgende:
Maar je mag de term "omvolking" niet gebruiken. Als 40+ % van de kinderen in je hoofdstad van een vreemd geloof is, is die trend gewoon gaande.
Het debat kan dan gaan over of dit beleid was ja of nee (ik denk niet een bewust beleid) en hoe hierop te acteren. Dat je er wat mee doet is evident. Als je blijft wegkijken ben je straks echt permanent omgevolkt. Dit heeft verregaande gevolgen op het gebied van veiligheid, vrouwen- en lgbtq rechten en vrijheid van meningsuiting.
Heb jij eigenlijk liever een cultureel Islamitische of cultureel Christelijk-Joodse samenleving?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoezo is het interessant dat dat kan? Gebeurt elke paar generaties. Lees je bijvoorbeeld in hoe snel het christendom een dominante religie werd.
Hoezo niet natuurlijk? Er zijn bovennatuurlijke krachten aan het werk?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:26 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Waar het om draait, en volgens mij begrijp jij dat best, is of het Natuurlijk of Onnatuurlijk is.
Wat nu gebeurt, wat Europa is overkomen en gaat overkomen, is niét natuurlijk.
Kunnen we t daarover eens raken, is dat mogelijk vandaag, hier?
Er is geen andere optie?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk liever een cultureel Islamitische of cultureel Christelijk-Joodse samenleving?
Atheïstisch-agnostische samenlevingquote:Op donderdag 17 april 2025 11:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk liever een cultureel Islamitische of cultureel Christelijk-Joodse samenleving?
yes!!! Dit.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Atheïstisch-agnostische samenleving
Hmm, nee.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Omdat de term omvolking letterlijk een andere betekenis heeft dan "de demografie veranderd". Rechtstreeks uit de nazi ideologie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |