Waarom, omdat het je niet bevalt? Doet het pijn aan je ogen?quote:
Nee, omdat het klinkklare onzin is en riekt naar het omvolkingsverhaal. Laat diegene die dat roept eens een en ander bewijzen. Ik hoor graag van je waar de Engelsen bewust inzetten op Islamisering van hun eigen volk. Met bewijzen.quote:Op donderdag 17 april 2025 15:28 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Waarom, omdat het je niet bevalt? Doet het pijn aan je ogen?
"Ga maar naar de hoek waar niemand kijkt, naar de achteraf straat waar niemand je hoort.. want ik kan de waarheid niet aan".
Is dat je beweegreden om dat verzoek te doen?
Of, je komt met tegenargumenten dat het allemaal onzin is. Of is dat teveel gevraagd?bang voor een weerwoord, bang dat het wel zo is? Dat is jòuw probleem!
Heb echt een hekel, aan dat doorverwijzen naar BNW -naar de achteraf hoek- als JOU iets niet bevalt.
Ga dan zelf in een Safe-Space zitten, op een forum met 100% middle-of-the-road reacties zoals: "wat erg allemaal" of deze "Dit is zorgelijk"..
Nee, je leest de grafiek verkeerd, maar ik moet toegeven dat het ook niet heel duidelijk is. Het Christelijke geloof is totaal 34,5% en daaronder staan de drie stromingen Katholiek, Orthodox en Evangelisch, die samen die 34,5% zijn. Daarom hebben ze ook allemaal hetzelfde kleurtje in het plaatje.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Katholiek is christelijk geloof.
[ afbeelding ]
Dan zou het christelijk geloof op 52% komen.
Maar die 2 van elkaar scheiden komt nu ineens beter uit?
Protestants misschien? Die staat nog niet in het lijstje.quote:
Dat totale staat idd ook in dezelfde kleur en dan hebben ze iets meegerekend wat niet op de lijst staat.quote:Op donderdag 17 april 2025 15:52 schreef knoopie het volgende:
Nee, je leest de grafiek verkeerd, maar ik moet toegeven dat het ook niet heel duidelijk is. Het Christelijke geloof is totaal 34,5% en daaronder staan de drie stromingen Katholiek, Orthodox en Evangelisch, die samen die 34,5% zijn. Daarom hebben ze ook allemaal hetzelfde kleurtje in het plaatje.
Alle niet moslims naar BNWquote:
Ben er bang voor jaquote:Op donderdag 17 april 2025 08:43 schreef ToT het volgende:
Typisch voor deze TS om het weer om te buigen naar het christendom.
De verislamisering van dit continent is echt een serieus probleem. Onder hun bewind ga je het echt veel zwaarder krijgen dan met wat voor conservatieve christelijke partijen ook. Om nog maar te zwijgen over criminaliteit.
Je ziet inderdaad vanuit progressieve en linkse contreien een duidelijke voorliefde voor meer migratie en meer Islam.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, wie is men die het zo gewild heeft? Is dat links??
Mwah, nee, dat denk ik dan weer niet. Bekeren tot de Islam zal niet verplicht worden, maar wat je wel gaat zien is dat de Islam in cultureel oogpunt een steeds grotere rol in de samenleving gaat krijgen en de rol gaat overnemen die normaal gezien was weggelegd voor het Christendom en in mindere mate het Jodendom.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:06 schreef -Deluzion- het volgende:
Het is treurig om te zien hoe Wenen overspoeld wordt door moslimleerlingen en Nederland gaat dezelfde kant op. Het voelt alsof moslims ons land overnemen en straks worden we nog verplicht om ons tot de islam te bekeren. Een vak over democratie en burgerschap zoals in Wenen is een zwakke poging om dit tij te keren.![]()
Wat zij graag zien is een zo multicultureel mogelijk samenleving waar Westerse autochtonen en inheemse culturen langzaam een minderheid worden in eigen land. Dit komt doordat zij deze culturen en mensen ronduit slecht vinden en erfzonde hebben aan zaken zoals kolonialisme, imperialisme, blanke suprematie, homofobie, misogynie en andere vormen van onderdrukking.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:06 schreef -Deluzion- het volgende:
laten alle Nederlanders behalve de linkse progressieve rakkers die dit omarmen emigreren naar Scandinavië om onze identiteit te redden. Die linkse types mogen hier lekker blijven zwelgen in hun ideaalplaatje. Nederland zal dan in een oogwenk een derdewereldland worden precies wat ze willen.
Dit al vind ik 76% van de mensen religieus vrij veelquote:Op donderdag 17 april 2025 10:08 schreef roos94 het volgende:
Ah, weer eens een klassiek moslimbash topics. Dat was al een tijd geleden.
Nuja, dan weten wij waar wij naartoe moeten he.. Zal alvast wat talen beginnen leren.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, nee. Het betreft voornamelijk bepaalde landen zoals het VK, Zweden, Frankrijk, België, Duitsland en Nederland zijn als eerste aan de buurt. Landen zoals Polen, Hongarije, Slowakije en de Baltische Staten krijgt de Islam weinig voet aan de grond en lijkt er vanuit de Islamitische landen ook niet veel drang om heen te migreren.
Zoiets maar dan op grotere schaal:quote:Op donderdag 17 april 2025 22:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja, dan weten wij waar wij naartoe moeten he.. Zal alvast wat talen beginnen leren.
Ik vraag me soms wel af hoe het dan hier zou verder gaan? Zou het hier worden zoals in de landen waar ze nu vandaan komen? Waar ze van vluchten? Zouden zij de huidige maatschappij en welvaart gewoon netjes verder kunnen zetten?
Ja maar als heel het land zo zou zijn? Ergens moet daar toch ook een balans in komen?quote:Op donderdag 17 april 2025 22:05 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zoiets maar dan op grotere schaal:
Docu toont islamisering in probleemwijk Londen: ’Het is een staat in een staat’
Waarom zou je denken dat ze daar over nadenken?quote:Op donderdag 17 april 2025 22:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar als heel het land zo zou zijn? Ergens moet daar toch ook een balans in komen?
Ik denk maar hardop he.. maar die staten in staten profiteren nog mee van de 'westerse' wereld en zorgstelsels, uitkeringen, enz enz... Dus ergens zullen ze zelf toch ook massaal in die functies moeten stappen? De welvaart en economie draaiende houden? Zo niet dan is het binnen 50j een even grote shitshow hier en moeten ze weer op de vlucht gaan naar andere plaatsen..
Veel van hen vluchten niet voor oorlog maar zoeken ook gewoon een beter leven en profiteren van onze sociale voorzieningen. De media schilderen hen vaak als zielig maar behalve Oekraïense vluchtelingen is dat beeld onzin. Als we niet uitkijken krijgen we hier praktijken zoals in die landen. Hier een voorbeeld van zo’n steniging.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja, dan weten wij waar wij naartoe moeten he.. Zal alvast wat talen beginnen leren.
Ik vraag me soms wel af hoe het dan hier zou verder gaan? Zou het hier worden zoals in de landen waar ze nu vandaan komen? Waar ze van vluchten? Zouden zij de huidige maatschappij en welvaart gewoon netjes verder kunnen zetten?
Ezel, steen, dit dat? Ergens leer je toch dingen?quote:Op donderdag 17 april 2025 22:19 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom zou je denken dat ze daar over nadenken?
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:21 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Veel van hen vluchten niet voor oorlog maar zoeken ook gewoon een beter leven en profiteren van onze sociale voorzieningen. De media schilderen hen vaak als zielig maar behalve Oekraïense vluchtelingen is dat beeld onzin. Als we niet uitkijken krijgen we hier praktijken zoals in die landen. Hier een voorbeeld van zo’n steniging.Haal dat eens weg manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:21 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Veel van hen vluchten niet voor oorlog maar zoeken ook gewoon een beter leven en profiteren van onze sociale voorzieningen. De media schilderen hen vaak als zielig maar behalve Oekraïense vluchtelingen is dat beeld onzin. Als we niet uitkijken krijgen we hier praktijken zoals in die landen. Hier een voorbeeld van zo’n steniging.Buiten je spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die sociale voorzieningen zijn belangrijk voor hun (voor ons ook). Die gaan ze dan zelf moeten verder zetten? Zo niet dan begint alles van voor af aanHorum omnium fortissimi sunt Belgae
Merciquote:Op donderdag 17 april 2025 22:25 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Alright, chill, ik haal het weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |