abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 april 2025 @ 12:10:34 #251
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217438215
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 15:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Zo ziet Wenen er tegenwoordig uit.
Weer een prachtige oude cultuurstad volledig de vernieling in geholpen door het door ons zo gewaardeerde importvolk _O_
"Hoka Hey!"
  dinsdag 22 april 2025 @ 12:25:03 #252
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217438307
quote:
[ x ]

Dus wat is hier weer mis mee? Kamperende mensen, spelende kinderen, overal eten. Misschien gewoon mee doen.
Een levendig park is een stuk gezellig dan het saaie ordnung muss sein volk wat je van oudsher in dat land tegen komt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217438632
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 12:10 schreef matspontius het volgende:

[..]
Weer een prachtige oude cultuurstad volledig de vernieling in geholpen door het door ons zo gewaardeerde importvolk _O_
Om woest van te worden. We vernietigen onze eigen cultuur en identiteit.
pi_217438739
quote:
[ x ]

Volgens een zorgvuldig uitgezocht filmpje dat geplaatst is door een bekend rage bait-account. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 22 april 2025 @ 13:31:37 #255
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_217438751
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 12:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dus wat is hier weer mis mee? Kamperende mensen, spelende kinderen, overal eten. Misschien gewoon mee doen.
Een levendig park is een stuk gezellig dan het saaie ordnung muss sein volk wat je van oudsher in dat land tegen komt.
Hier is niks mis mee totdat jij je barbecue aansteekt en nietsvermoedend wat varkensworstjes of speklapjes wil grillen. Want wij moeten accepteren dat ze overal hun tentjes opzetten en met hoofddoekjes paraderen. Maar ow wee als er iets gebeurd wat in hun ogen niet kan. Dan zullen ze zich als hyena's op diegene storten. En jij gaat dit uiteraard weer ontkennen. Maar jouw mening doet mij niks. Een sneue apologeet ben je. Voormalig nazi en potenrammer en nu volledig doorgeschoten in het "deugen" of vind je moslims stiekem gewoon wel ok omdat zij net zo'n hekel aan LHBTi-ers hebben als jij? :')
  dinsdag 22 april 2025 @ 13:35:59 #256
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217438789
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 13:31 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Hier is niks mis mee totdat jij je barbecue aansteekt en nietsvermoedend wat varkensworstjes of speklapjes wil grillen. Want wij moeten accepteren dat ze overal hun tentjes opzetten en met hoofddoekjes paraderen. Maar ow wee als er iets gebeurd wat in hun ogen niet kan. Dan zullen ze zich als hyena's op diegene storten. En jij gaat dit uiteraard weer ontkennen. Maar jouw mening doet mij niks. Een sneue apologeet ben je. Voormalig nazi en potenrammer en nu volledig doorgeschoten in het "deugen" of vind je moslims stiekem gewoon wel ok omdat zij net zo'n hekel aan LHBTi-ers hebben als jij? :')
Wauw jij hebt het ook hoog zitten voor iemand die mijn mening niets doet.
Dat onderbuikgelul over hyena's wat je hier net hebt uitgescheten, dat weet je helemaal niet. Ben je daar in het park geweest, ben je met ze om gegaan? Dat hele twitter account waar die post vandaan komt is sowieso dubieus.
pi_217438828
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 13:18 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Om woest van te worden.
We vernietigen onze eigen cultuur en identiteit.
Bravo, je bent in een social media val gelopen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217439067
quote:
[ x ]

Dit is helemaal geen park. Dit is het Donau Insel. Als die meneer niet eens weet waar hij precies is, dan heb ik weinig vertrouwen in zijn mening. En dat kleine stukje "park" is natuurlijk op geen enkele manier representatief voor de hele stad.

Ik kan ook wel een foto van het Oktoberfest in Prater laten zien, maar dat is net zo goed niet representatief voor de hele stad. Gelukkig maar.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  dinsdag 22 april 2025 @ 14:19:07 #259
287741 matspontius
pi_217439079
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 14:16 schreef knoopie het volgende:

[..]
Dit is helemaal geen park. Dit is het Donau Insel. Als die meneer niet eens weet waar hij precies is, dan heb ik weinig vertrouwen in zijn mening. En dat kleine stukje "park" is natuurlijk op geen enkele manier representatief voor de hele stad.

Ik kan ook wel een foto van het Oktoberfest in Prater laten zien, maar dat is net zo goed niet representatief voor de hele stad. Gelukkig maar.
[ afbeelding ]
En een beetje een simpel vergelijk want moslims drinken over het algemeen geen alcohol dus die zul je hier dan ook niet zien professor
"Hoka Hey!"
  dinsdag 22 april 2025 @ 14:25:54 #260
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_217439117
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2025 13:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wauw jij hebt het ook hoog zitten voor iemand die mijn mening niets doet.
Dat onderbuikgelul over hyena's wat je hier net hebt uitgescheten, dat weet je helemaal niet. Ben je daar in het park geweest, ben je met ze om gegaan? Dat hele twitter account waar die post vandaan komt is sowieso dubieus.
Dat twitteraccount is dubieus. Klopt, daar zou ik mijn info ook niet vandaan halen. Maar ik heb genoeg incidenten met moslims meegemaakt (als in ooggetuige) en genoeg gehoord van anderen om te weten dat hetgene wat ik schets grote kans heeft om plaats te vinden als je varkensvlees op je barbecue gooit.
pi_217439124
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 14:19 schreef matspontius het volgende:

[..]
En een beetje een simpel vergelijk want moslims drinken over het algemeen geen alcohol dus die zul je hier dan ook niet zien professor
Helemaal geen simpel vergelijk. Beide kleine stukjes van Wenen op een specifiek tijdstip, die beide absoluut niet representatief zijn voor de rest van de stad.
Maar he, jij hebt een twitteraccount gevonden van iemand die je niet persoonlijk kent, en ik woon hier alleen maar. Dus jij zal wel gelijk hebben. |:(
  dinsdag 22 april 2025 @ 14:42:11 #262
287741 matspontius
pi_217439196
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 14:26 schreef knoopie het volgende:

[..]
Helemaal geen simpel vergelijk. Beide kleine stukjes van Wenen op een specifiek tijdstip, die beide absoluut niet representatief zijn voor de rest van de stad.
Maar he, jij hebt een twitteraccount gevonden van iemand die je niet persoonlijk kent, en ik woon hier alleen maar. Dus jij zal wel gelijk hebben. |:(
Wel degelijk een simpel vergelijk want een zuipfeest, waar zeker geen moslims of wat dan ook aanwezig zullen zijn, vergelijken met een openbaar vrij toegankelijk park is natuurlijk toppie. Maar he, ik kom regelmatig in Wenen voor congressen en he ik ken de stad dus wel een beetje. He :W
"Hoka Hey!"
pi_217440917
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2025 13:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Volgens een zorgvuldig uitgezocht filmpje dat geplaatst is door een bekend rage bait-account. ^O^
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 april 2025 13:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Bravo, je bent in een social media val gelopen.
Want de beelden kloppen niet? Ik zie een park vol met derdewereldvolk. Vroeger hadden we geen parken vol met derdewereldvolk. En dit is geen fenomeen dat alleen op social media te zien is, maar ook in het dagelijkse straatbeeld. Ik vind deze demografische verandering zeer kwalijk.
pi_217440943
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 19:35 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[..]
Want de beelden kloppen niet? Ik zie een park vol met derdewereldvolk. Vroeger hadden we geen parken vol met derdewereldvolk. En dit is geen fenomeen dat alleen op social media te zien is, maar ook in het dagelijkse straatbeeld. Ik vind deze demografische verandering zeer kwalijk.
Ja precies, het straatbeeld in Nederland is niet meer divers, zwart en grijs zijn de dominante kleuren geworden.
  dinsdag 22 april 2025 @ 19:44:05 #265
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217440978
Tragisch wel.

Al dat deugend woke-volk dat al jaren probeert feminisme en LGBTQ-rechten op de kaart te zetten, wordt straks gewoon genadeloos gebulldozered door salafisten en wahabisten, die ze ooit als 'geallieerden' zagen, want tintje, dus per definitie zielig en slachtoffer, en zelfs tijdens hun eigen rituele onthoofding zullen ze nog oproepen tot 'begrip' en 'tolerantie'.

God helpe onze vrouwen, dochters en homoseksuelen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217442024
Nog 50 jaar en je smeekt China om daar binnen gelaten te worden. Dan is Europa nog een grotere zooi als het midden oosten.
Kijk maar naar opsporing verzocht wat voor kleurrijk tuig we binnen harken.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:17:16 #267
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217442087
quote:

[..]
[..]
Goede kans dat het gewoon een park met Oostenrijkers is, als ze de papieren hebben.
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:36:08 #268
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217442335
quote:

[..]
[..]
Wen er maar aan, er is weinig meer aan te doen. We hebben een kwaadaardig tumor binnengehaald in Europa.
pi_217442386
Ik moet wenen van dit topic
pi_217443086
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 14:42 schreef matspontius het volgende:

[..]
Wel degelijk een simpel vergelijk want een zuipfeest, waar zeker geen moslims of wat dan ook aanwezig zullen zijn, vergelijken met een openbaar vrij toegankelijk park is natuurlijk toppie. Maar he, ik kom regelmatig in Wenen voor congressen en he ik ken de stad dus wel een beetje. He :W
Bijna niemand die ik ken gaat vrijwillig naar Donauinsel als het heet is, omdat er zo veel mooiere plekjes te vinden zijn om aan het water te liggen. Dus dat “openbaar vrij toegankelijke park” is natuurlijk net zo goed niet representatief voor de hele stad.

Een kilometer verder op het eiland is het FKK-gebied. Je gaat daarvan toch ook geen filmpje maken en dan beweren dat in Wenen enkel nog nudisten wonen? |:(
pi_217448309
Ik moet wenen aan dit nieuws
  zaterdag 26 april 2025 @ 13:03:26 #272
287741 matspontius
pi_217471623
Nieuwe lesstof ook - en we weten allemaal wat voor soort stof dit is!!!!
"Hoka Hey!"
pi_217474999
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:36 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Wen er maar aan, er is weinig meer aan te doen. We hebben een kwaadaardig tumor binnengehaald in Europa.
Omvolking. Dat is wat ze willen, die neuzen
  maandag 28 april 2025 @ 12:22:26 #274
287741 matspontius
pi_217485697
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 21:58 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Omvolking. Dat is wat ze willen, die neuzen
Een zeer kwaardaardige tumor die uitzaait! Vergelijkbaar met het nazisme van de vorige eeuw - die waren ook heel tolerant en stonden open voor kritiek 8)7
"Hoka Hey!"
pi_217485720
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')