Ze hebben gewoon andere prioriteiten.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ezel, steen, dit dat? Ergens leer je toch dingen?
Hoeveel post-islamitische "atheďstisch-agnostische" samenlevingen zijn er (geweest)?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:24 schreef Mikeytt het volgende:
Hoezo is het interessant dat dat kan? Gebeurt elke paar generaties. Lees je bijvoorbeeld in hoe snel het christendom een dominante religie werd.
Alles ligt al besloten in de wil van Allah dus het lijkt me onnodig om de stand van zaken te beoordelen als een luttele sterveling.quote:
Hij zal een traantje van trots wegpinken als straks geen stukje vrouwelijk huid meer door de zon gestreeld zal worden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 07:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Alles ligt al besloten in de wil van Allah dus het lijkt me onnodig om de stand van zaken te beoordelen als een luttele sterveling.
Toch snap ik wel waarom je blij bent; hoe minder mensen niet meegaan in je wanen, hoe echter ze zullen lijken. Het vooruitzicht van géén weerwoord, het gedomineerd worden door een abstractie van machtswellust, zónder dat iemand je daar op kan attenderen, dat moet wel hartverwarmend zijn.
En met die Wil ben ik ontzettend blij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 07:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Alles ligt al besloten in de wil van Allah dus het lijkt me onnodig om de stand van zaken te beoordelen als een luttele sterveling.
Ja iedereen moet maar moslim worden he!quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En met die Wil ben ik ontzettend blij.
Ligt ook in de lijn der verwachting zoals ik die hier ook al járen verkondig. Nogmaals: we are here to stay.
Spatboard˛
Orthodoxe Christenen zijn ook import.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
41,2% importgelovigen is enorm: daar gaat dit onderwerp over.
Leuk hoe vuile nazi's er met succes een huidskleur draaitje aan proberen te geven...quote:
Wat wij nu als ongewenst zien is in volgende generaties normaal.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil wel dat mijn zoon nog een beetje prettig opgroeit, en zijn eventuele toekomstige kinderen.
Huidskleur heeft er niets mee te maken. Het gaat om al die nepvluchtelingen die voor een demografische verandering zorgen.quote:Op zondag 20 april 2025 19:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Leuk hoe vuile nazi's er met succes een huidskleur draaitje aan proberen te geven...
Toch voor het gemak even lekker bruine mensen op dat plaatje zetten. Alsof het een blank van zwart dingetje is.quote:Op zondag 20 april 2025 19:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Huidskleur heeft er niets mee te maken. Het gaat om al die nepvluchtelingen die voor een demografische verandering zorgen.
Van buitenaf Europa zijn ze nou eenmaal bruin(er).quote:Op zondag 20 april 2025 20:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Toch voor het gemak even lekker bruine mensen op dat plaatje zetten. Alsof het een blank van zwart dingetje is.
Ja johquote:Op zondag 20 april 2025 20:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Van buitenaf Europa zijn ze nou eenmaal bruin(er).
Niet meer dan een logische associatie wat zelfs een kind zou maken.
Blijkbaar is dit niet voor iedereen zo vanzelfsprekend:quote:Op zondag 20 april 2025 19:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Huidskleur heeft er niets mee te maken. Het gaat om al die nepvluchtelingen die voor een demografische verandering zorgen.
quote:Op zondag 20 april 2025 20:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Van buitenaf Europa zijn ze nou eenmaal bruin(er).
Niet meer dan een logische associatie wat zelfs een kind zou maken.
Als ze een hoofddoek zouden dragen, zou je daar weer bezwaar tegen hebben. Tis nooit goed he?quote:Op zondag 20 april 2025 20:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Toch voor het gemak even lekker bruine mensen op dat plaatje zetten. Alsof het een blank van zwart dingetje is.
Als jij het beeld wil schetsen dat het vooral een huidkleur dingetje is en dat we vooral iedereen met andere huidskleur moeten gaan wantrouwen en beschouwen als "invader", succes!quote:Op zondag 20 april 2025 21:06 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Als ze een hoofddoek zouden dragen, zou je daar weer bezwaar tegen hebben. Tis nooit goed he?
Die leuke samenleving hebben we al met keurig opgevoede kansenparels die wekelijks te zien zijn bij onze lieve Anniko in Opsporing Verzochtquote:Op zondag 20 april 2025 21:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als jij het beeld wil schetsen dat het vooral een huidkleur dingetje is en dat we vooral iedereen met andere huidskleur moeten gaan wantrouwen en beschouwen als "invader", succes!
Lekker een hoop mensen die wel de Nederlandse waarden aanhangen en respecteren tot vijand aanmerken en ze in het zelfde hoekje duwen als het tuig dat denkt de boel in Nederland te kunnen overnemen.
Ik wens je een leuke samenleving toe, have fun.
En jij streeft niet naar een betere samenleving?quote:Op zondag 20 april 2025 22:03 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Die leuke samenleving hebben we al met keurig opgevoede kansenparels die wekelijks te zien zijn bij onze lieve Anniko in Opsporing Verzochten de toekomst wordt nog veeeel gezelliger!
Heb je geen commentaar op de zandbak op de achtergrond?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |