SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
Gaafquote:Op woensdag 16 april 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
in de trein had ik een zelfverwarmende bento box![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is weer op cursus natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waar is @:4everblackeyed heen trouwens?
Laat ze ons alleenquote:Op woensdag 16 april 2025 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is weer op cursus natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 april 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
in de trein had ik een zelfverwarmende bento box![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben een plofkip.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:35 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tigen-huren-is-zonde
Nou nou wat een prestatie Merna![]()
Collega van me heeft gisteren een huis met groot zwembad gekocht, gewoon net wat harder werken dan kun je gewoon kopen wat je wil, iedereen wil tegenwoordig biefstuk zijn maar niemand heeft er wat voor over en blijven dus die verse worst en plofkip.
quote:Op woensdag 16 april 2025 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
De ober pakte de inktvis met zijn handen op en smeet het op tafel om te laten zien hoe vers het was
Om ze dood te maken, anders eten de vipsen jou op in plaats van andersom.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
De ober pakte de inktvis met zijn handen op en smeet het op tafel om te laten zien hoe vers het was
nee hij was al dood. was een stukje filet op de rijst.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om ze dood te maken, anders eten de vipsen jou op in plaats van andersom.
Zouden de baby-inktvisjes nu naar de uitgang proberen zwemmen?quote:Op woensdag 16 april 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om ze dood te maken, anders eten de vipsen jou op in plaats van andersom.
Ik had toen van die enorme rubberen zuignappen, heb ik aardig wat tijd mee zitten spelen en op gekauwd.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij was al dood. was een stukje filet op de rijst.
zwemmen vannacht naar je neusquote:Op woensdag 16 april 2025 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou de baby-inktvisjes nu naar de uitgang proberen zwemmen?
gatverquote:Op woensdag 16 april 2025 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had toen van die enorme rubberen zuignappen, heb ik aardig wat tijd mee zitten spelen en op gekauwd.
Hoe ben je daar weer vanaf gekomen?quote:Op woensdag 16 april 2025 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had toen van die enorme rubberen zuignappen, heb ik aardig wat tijd mee zitten spelen en op gekauwd.
Door te Fokken.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ben je daar weer vanaf gekomen?
Aankomende nacht, Konnichiwaquote:Op woensdag 16 april 2025 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou de baby-inktvisjes nu naar de uitgang proberen zwemmen?
Een Belgische vriend was er verslaafd aan dus die heb ik lopen voeren.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ben je daar weer vanaf gekomen?
Namen en rugnummers aub.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
We moeten echt eens mods kunnen blokkeren.
had je het filmpje gezien van de bento box? dacht dat die door het tafeltje zou smelten. hij werd zo heetquote:Op woensdag 16 april 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die Japanners zijn klein en dun he. Niet eerlijk.
Dat is een gebruik daar.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:10 schreef Karzai het volgende:
buig je daar ook voordat je het eten krijgt?
ja klein buigje als bedankje. geen idee of ik het goed doe :pquote:Op woensdag 16 april 2025 14:10 schreef Karzai het volgende:
buig je daar ook voordat je het eten krijgt?
joh?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:14 schreef Karzai het volgende:
nederlanders hebben wel een eeuwen oude verhouding met de japaners we mochten daar als enige handel drijven met de voc
Decima in Nagasaki.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:14 schreef Karzai het volgende:
nederlanders hebben wel een eeuwen oude verhouding met de japaners we mochten daar als enige handel drijven met de voc
Nee, klopt. Daar zit een reden achter, weet het alleen even niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klein buigje als bedankje. geen idee of ik het goed doe :p
quote:Itadakimas
Dit is een Japanse uitdrukking die wordt gebruikt voordat je begint met eten. Het wordt vaak vertaald als ‘Eet smakelijk’ maar het betekent iets anders (‘eet smakelijk’ in het Japans is ‘Meshiagare’ – maar dit wordt vaak gebruikt door degene die het eten gekookt heeft). Itadakimas zeg je om dankbaarheid en respect uit te drukken voor alles (de mensen en de natuurlijke wereld) wat heeft bijgedragen aan het bereiden van de maaltijd. Het wordt vertaald als “ik ontvang” of “ik neem”. Je brengt je handen samen en maakt een lichte buiging.
quote:
Middagquote:
Inderdaad, ik mis haar.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
ja thats fuckedup, ik hoop echt dat je hier vanaf komtquote:Op woensdag 16 april 2025 14:47 schreef essnhills het volgende:
Het is koud, het regent, en ik ben moe
Ohnoesquote:Op woensdag 16 april 2025 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geldt alleen voor vrouwelijke gingers.
*schouderklopje geeft*quote:Op woensdag 16 april 2025 14:47 schreef essnhills het volgende:
Het is koud, het regent, en ik ben moe
In maart was er een update dat ze in de eerste 3 maanden in totaal (verspreid over de 3 klinieken) circa 230 patiënten hebben gezien. En dat er nu ook een kliniek specifiek voor kinderen open ging.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:50 schreef Karzai het volgende:
nog iets van de kliniek gehoor essje? ik snap ook niet dat hier veel meer werk van gemaakt word tienduizenden mensen hebben er last van in nederland en je hoort er amper iets over in de media
Die is wel vaker even weg toch? Die gek heeft een levenquote:Op woensdag 16 april 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een wat?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is wel vaker even weg toch? Die gek heeft een leven
er is natuurlijk ook nog geen medicijn voor, ik vind het maar vaag allemaalquote:Op woensdag 16 april 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
In maart was er een update dat ze in de eerste 3 maanden in totaal (verspreid over de 3 klinieken) circa 230 patiënten hebben gezien. En dat er nu ook een kliniek specifiek voor kinderen open ging.
Als het goed is komt er "binnenkort" een officiële update. Eind vorig jaar had 1 van de betrokken artsen een informatief webinar gedaan over wat ze nou precies gingen doen. Dus hopelijk weer zoiets en met wat eerste resultaten.
Maar ik krijg meer info uit updates van patiënten die langs zijn geweest in de facebookgroepen. Die posten regelmatig wat er allemaal is getest (18 buisjes bloed afnemen etc) en welke medicijnen ze krijgen.
Als daar een update over komt dan ga ik zelf naar de huisarts met of ik dat zelf mag testen. Al zal het dan niet vergoed worden.
Nee, er is nog geen medicijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
er is natuurlijk ook nog geen medicijn voor, ik vind het maar vaag allemaal
ik hoop het voor jequote:Op woensdag 16 april 2025 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, er is nog geen medicijn.
Ze testen wat middelen uit die eigenlijk voor andere ziektes zijn, maar die bijvoorbeeld in hele lage dosis een positief effect lijken te hebben. En daar word ik dan niet beter van, maar als ik dan bijvoorbeeld 30% meer energie erbij krijg, of dat die brainfog halveert.. dan kan ik ineens alweer veel meer doen dan nu.
Heeft ze daar wel onze toestemming voor gevraagd?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mannelijke gingers. Enkele van mijn beste vrienden zijn gingers!quote:
ja in bed blijven liggen lost ook niet veel opquote:Op woensdag 16 april 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga proberen iets te doen want heb net geslapen weer nadat ik al 12 uur had geslapen.
Mijn halve familie bestaat uit gingers, de vrouwen allemaal.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mannelijke gingers. Enkele van mijn beste vrienden zijn gingers!
Thanksquote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 16 april 2025 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze daar wel onze toestemming voor gevraagd?
Als ik geen kat had en geen medicijnen moest slikken zou ik het doen.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja in bed blijven liggen lost ook niet veel op
mja pick yourself up je hebt toch ook veel vrienden die iets voor je doen?quote:Op woensdag 16 april 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik geen kat had en geen medicijnen moest slikken zou ik het doen.
Tsja dat is makkelijk praten.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja pick yourself up je hebt toch ook veel vrienden die iets voor je doen?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:11 schreef essnhills het volgende:
Ik heb voor vanavond weer een wraps met kiep, zoete aardappel, sperzieboontjes, ei en kerrie
Portie ligt al te ontdooien. Straks alleen ff opwarmen en in de wraps doen
Ja maar ik heb geen zin om alles op te noemen het komt er gewoon op neer dat ik het leven wel zat ben.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
maja als je hier hints geeft en niet zegt wat er wat aan de hand is kunnen wij ook niets doen
nee amaquote:Op woensdag 16 april 2025 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om alles op te noemen het komt er gewoon op neer dat ik het leven wel zat ben.
Wij kunnen sowieso niets doen, het is hard werken om eruit te komen. En dat moet ze toch echt zelf doen.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
maja als je hier hints geeft en niet zegt wat er wat aan de hand is kunnen wij ook niets doen
Fijnquote:
google lens leert mij dat het op https://border.nl/product/saxifraga-marto-hot-rose/ lijktquote:Op woensdag 16 april 2025 16:40 schreef kwiwi het volgende:
@:crack_ kijk dit is ook een mooi plantje voor in de tuin, is zo'n bodembedekker. Weet alleen niet hoe het heet![]()
[ afbeelding ]
volgens mijn google lens is dit een saxifrage bryoides, en wel in de variant "blutenteppich"quote:Op woensdag 16 april 2025 16:40 schreef kwiwi het volgende:
@:crack_ kijk dit is ook een mooi plantje voor in de tuin, is zo'n bodembedekker. Weet alleen niet hoe het heet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
google lens leert mij dat het op https://border.nl/product/saxifraga-marto-hot-rose/ lijkt
Bedankt nerdjes van mequote:Op woensdag 16 april 2025 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn google lens is dit een saxifrage bryoides, en wel in de variant "blutenteppich"
niet zo scheldenquote:
Steenbreek.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
ik gok overigens dat het blütenteppich moet zijn, dat is meteen een stuk aangenamerquote:
Doe je dat bewust in het Duits?quote:Op woensdag 16 april 2025 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn google lens is dit een saxifrage bryoides, en wel in de variant "blutenteppich"
Thanks, ziet er mooi uit!quote:Op woensdag 16 april 2025 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zo loop ik ook steeds rond, gewoon een beetje kijken wat er mooi uitzietquote:Op woensdag 16 april 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks, ziet er mooi uit!![]()
![]()
Er zijn echt zoveel opties, weet het echt even niet meerga gewoon iets kiezen
Wat een rare snuiterquote:Op woensdag 16 april 2025 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
zo heb ik dat ook vaker gedaan.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks, ziet er mooi uit!![]()
![]()
Er zijn echt zoveel opties, weet het echt even niet meerga gewoon iets kiezen
Dat doe ik ook, muv van paar bolletjesquote:Op woensdag 16 april 2025 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zo loop ik ook steeds rond, gewoon een beetje kijken wat er mooi uitzietIk let er wel altijd op dat het winterhard is, anders moet ik elk jaar opnieuw beginnen
Hier linzensalade met feta en groenten. Niet echt een paasmaaltijdquote:Op woensdag 16 april 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
gebakken zalmpje, asperges, nieuwe aardappeltjes, sausje er bij. Een echte paasmaaltijd
hmm, het is wel hotwing woensdag bij de kfc..quote:
klinkt ook lang niet zo lekkerquote:Op woensdag 16 april 2025 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier linzensalade met feta en groenten. Niet echt een paasmaaltijd
Ik denk dat ik dat te pittig vind en ik eet liever bonelesskipquote:Op woensdag 16 april 2025 16:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, het is wel hotwing woensdag bij de kfc..
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
gebakken zalmpje, asperges, nieuwe aardappeltjes, sausje er bij. Een echte paasmaaltijd
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo heb ik dat ook vaker gedaan.
gewoon naar het tuincentrum en random dingen meegenomen die er leuk uitzagen
KFC eet ik echt nooit.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, het is wel hotwing woensdag bij de kfc..
bijna weekend!quote:Op woensdag 16 april 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben echt geslooptblok d heb ik zulke intense lesdagen, pufpuf. Maar meer omdat ik het niet ben gewend dat het zwaar is denk ik
Ik eigenlijk ook weinig, maar ze zitten wel hier in het winkelcentrumquote:
Hier alleen de Burger King echt in het winkelcentrum.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook weinig, maar ze zitten wel hier in het winkelcentrum
morgen vrij, vrijdag nog een paar uurtjes en dan weekendquote:
Lekkekieieie, en ook lang weekend?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen vrij, vrijdag nog een paar uurtjes en dan weekend
Wanneer is zo?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
Wil iemand mij zo helpen herinneren dat ik het oud papier nog buiten moet zetten?
Zet een wekker op je telefoonquote:Op woensdag 16 april 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
Wil iemand mij zo helpen herinneren dat ik het oud papier nog buiten moet zetten?
Oh chill komen ze daar ook ophalen. Is niet in iedere gemeente maar wij hebben dat ook.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 16 april 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
yupquote:
Voor half 8 ofzo?quote:
Same.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Oh wtf, komende vier? maandagen ben ik vrij
Maar ik heb jullie tochquote:Op woensdag 16 april 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zet een wekker op je telefoon![]()
Ja ze komen hier met een oudpapierwagen langsquote:Op woensdag 16 april 2025 17:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh chill komen ze daar ook ophalen. Is niet in iedere gemeente maar wij hebben dat ook.
Katten begrijpen dat wrl, maar ze negeren het meestal gewoon.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:27 schreef Ama het volgende:
Of nou ja zo ver katten dat begrijpen maar ik vind dat gewoon.
Ik vind dat altijd mooi rond kerst en wanneer mensen vakantiegeld hebben gehad. Staat altijd propvol en je ziet meteen dat iedereen weer een nieuwe TV heeft enz.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze komen hier met een oudpapierwagen langssuperchill
Ja dat ze oost Indisch doof zijn was me wel bekend.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Katten begrijpen dat wrl, maar ze negeren het meestal gewoon.
hier hebben we containers dus kun je niet zien wat er allemaal in zit aan papierquote:Op woensdag 16 april 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd mooi rond kerst en wanneer mensen vakantiegeld hebben gehad. Staat altijd propvol en je ziet meteen dat iedereen weer een nieuwe TV heeft enz.
Wat?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat ze oost Indisch doof zijn was me wel bekend.
Dat is wel kut als je hele grote dingen hebt want dan moet je dat eerst allemaal wel helemaal kapot makenquote:Op woensdag 16 april 2025 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier hebben we containers dus kun je niet zien wat er allemaal in zit aan papier
quote:
nee hoor, lukt prima. ziet er ook een stuk opgeruimder uit bij de straatquote:Op woensdag 16 april 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is wel kut als je hele grote dingen hebt want dan moet je dat eerst allemaal wel helemaal kapot maken
wowww echtquote:Op woensdag 16 april 2025 17:22 schreef Ama het volgende:
Huh wow heb ik al bijna drie maanden weer een kat. Wat gaat dat snel.
Ik weet nog niet of ik het ga doen, ik werk op maandag als onderzoeker en dat werk zou dan drie weken stil komen te liggen? Dat levert meer werk op dan dat het me rust gaat gevenquote:
Toen net nadat mijn vader de keuken in elkaar had gezet. Tig dozen natuurlijk. Had ie alles in de doos van de oven ofzo gedaan.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is wel kut als je hele grote dingen hebt want dan moet je dat eerst allemaal wel helemaal kapot maken
Dat had ik wel willen zien. Lolquote:Op woensdag 16 april 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen net nadat mijn vader de keuken in elkaar had gezet. Tig dozen natuurlijk. Had ie alles in de doos van de oven ofzo gedaan.
Dus het werd een grote zware doos vol met oud papier. Ik kon die doos niet eens verschuiven
De oudpapier mannen kregen hem niet in de wagen met zijn tweeën. De chauffeur moest ook uitstappen en met zijn drieën lukte het wel
Ja hier heb ik ook gewoon de lampen aanquote:Op woensdag 16 april 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
Nou ik weet niet hoe het bij jullie is maar het is hier behoorlijk donker als ik geen lamp aan heb.
Nja ik moet ook gewoon door met school, het is nu alleen wel wat meer een zelfstudie deze periode, met de helft minder lesmomenten.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wowww echt
[..]
Ik weet nog niet of ik het ga doen, ik werk op maandag als onderzoeker en dat werk zou dan drie weken stil komen te liggen? Dat levert meer werk op dan dat het me rust gaat geven
eindhoven de gekstequote:Op woensdag 16 april 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
Nou ik weet niet hoe het bij jullie is maar het is hier behoorlijk donker als ik geen lamp aan heb.
Eindhoven is wel in Brabant ja, dus daar brandt nog lichtquote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen net nadat mijn vader de keuken in elkaar had gezet. Tig dozen natuurlijk. Had ie alles in de doos van de oven ofzo gedaan.
Dus het werd een grote zware doos vol met oud papier. Ik kon die doos niet eens verschuiven
De oudpapier mannen kregen hem niet in de wagen met zijn tweeën. De chauffeur moest ook uitstappen en met zijn drieën lukte het wel
Ahjaquote:Op woensdag 16 april 2025 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hier moet je alles in pakketjes van bepaalde afmetingen en samengebonden aan de straat zetten, mag ook niet meer dan een paar kilo wegen. Want áls ze het komen ophalen (2x per jaar) zijn het kinderen van een vereniging. Maar als je een auto hebt breng je het gewoon naar de afvalverwerkingsplaats.
Mijn probleem is juist dat m'n werk niet stil ligt want de vragen en taken blijven gewoon binnenkomen, dus dan lig je als je terug bent direct alweer achter.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
Het idee dat vrije dagen je niet per se blijer maken omdat je werk anders stil ligt is wel pijnlijk herkenbaar.
Vrijdag feestdag. Maar ik ga gewoon werken, anders ga ik het werk helemaal niet af krijgen.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
Het idee dat vrije dagen je niet per se blijer maken omdat je werk anders stil ligt is wel pijnlijk herkenbaar.
Poteeto potaato. Er moeten dingen gebeuren die niet gebeuren als je niet werkt.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn probleem is juist dat m'n werk niet stil ligt want de vragen en taken blijven gewoon binnenkomen, dus dan lig je als je terug bent direct alweer achter.
Bij ons was er van bovenaf ineens een idee. Er kwamen veel klachten over werkdruk, dus iedereen kreeg een budget toegewezen om de werkdruk te verlagen.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
notedquote:Op woensdag 16 april 2025 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgenavond weer dat Pasj0n geneuzel op TV. Gelukkig hoef ik niet te kijken en ga ik dat ook niet doen
Huh.. een budget toegewezen om de werkdruk te verlagen? Er is toch eigenlijk niks dat de werkdruk echt verlaagt, behalve minder werk (ergo extra leraren)?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij ons was er van bovenaf ineens een idee. Er kwamen veel klachten over werkdruk, dus iedereen kreeg een budget toegewezen om de werkdruk te verlagen.
Ik heb toen gekozen om het toe te wijzen aan mijn pensioen geloof ik. Anderen kozen voor een aantal snipperdag of dagdelen. Nou snap jij dat als je de les op maandag niet geeft, deze op dinsdag alsnog gegeven moet worden.
Dus bijna niemand maakt gebruik van deze snipperdagen.
Management heeft ook weer lekker gewerkt.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij ons was er van bovenaf ineens een idee. Er kwamen veel klachten over werkdruk, dus iedereen kreeg een budget toegewezen om de werkdruk te verlagen.
Ik heb toen gekozen om het toe te wijzen aan mijn pensioen geloof ik. Anderen kozen voor een aantal snipperdag of dagdelen. Nou snap jij dat als je de les op maandag niet geeft, deze op dinsdag alsnog gegeven moet worden.
Dus bijna niemand maakt gebruik van deze snipperdagen.
Als je een poetspersoon in kunt huren met extra centjes kan dat je werkdruk wel verlagen; alleen is dat dan de druk thuis en niet op je werk.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh.. een budget toegewezen om de werkdruk te verlagen? Er is toch eigenlijk niks dat de werkdruk echt verlaagt, behalve minder werk (ergo extra leraren)?
KPI gehaald, bonus weer in de pocketquote:Op woensdag 16 april 2025 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Management heeft ook weer lekker gewerkt.
Werknemers een fooitje geven om hun bek te houden over werkdruk is goedkoper dan meer werknemers die ook kunnen klagen over werkdruk.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh.. een budget toegewezen om de werkdruk te verlagen? Er is toch eigenlijk niks dat de werkdruk echt verlaagt, behalve minder werk (ergo extra leraren)?
Exact.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meer personeel dat ondersteunt, of personeel dat meer ondersteunt?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Exact.
Dus er is daarna (ook?) geld toegewezen aan meer ondersteunend personeel.
Hoe heb ik er meer dan jij?quote:Op woensdag 16 april 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
thuis. Pfff. 8686 stapjes. De 10.000 worden erg lastig vandaag.
Gewoon nog even een uurtje aan je noodradio slingerenquote:Op woensdag 16 april 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
thuis. Pfff. 8686 stapjes. De 10.000 worden erg lastig vandaag.
Ik gok omdat jij meer stapjes heb gelopen vandaagquote:
Kwiwi doet niet aan noodweer, die valt als eerste aan.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
@:kwiwi, dat noodweer in Italië/Zwitserland, is dat bij jou ook?
Hmm. Interessante hypothese.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gok omdat jij meer stapjes heb gelopen vandaag
Nee is in het zuiden van het land. Vooral in en om het Italiaanse deel. Die hebben de laatste twee jaren al steeds pech met het weer in de lente/zomer. Normaal gingen we daar heel vaak heen omdat het daar bijna altijd mooi weer wasquote:Op woensdag 16 april 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
@:kwiwi, dat noodweer in Italië/Zwitserland, is dat bij jou ook?
Offense is the best defensequote:Op woensdag 16 april 2025 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kwiwi doet niet aan noodweer, die valt als eerste aan.
Wilde gok iddquote:
Ahjaquote:Op woensdag 16 april 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is in het zuiden van het land. Vooral in en om het Italiaanse deel. Die hebben de laatste twee jaren al steeds pech met het weer in de lente/zomer. Normaal gingen we daar heel vaak heen omdat het daar bijna altijd mooi weer was
Noodweer, brandweer. Ik snap de link welquote:
ahhquote:Op woensdag 16 april 2025 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nja ik moet ook gewoon door met school, het is nu alleen wel wat meer een zelfstudie deze periode, met de helft minder lesmomenten.
ditquote:Op woensdag 16 april 2025 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn probleem is juist dat m'n werk niet stil ligt want de vragen en taken blijven gewoon binnenkomen, dus dan lig je als je terug bent direct alweer achter.
Wat verkoop je zoal?quote:Op woensdag 16 april 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Vanavond wordt er weer wat opgehaald van marktplaats, dan staat de teller op 45 euro marktplaats-winst! Whoopwhoop
Dat is het voordeel van ZZP’er zijn. Kun je altijd werken.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik die vergeet dat het maandag tweede paasdag is en gewoon deadlines inplant.
als ik je advies mag geven. Ik zou je nagels niet omknakken. Dat is pijnlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme da's nou twee keer in een uur tijd dat ik een nagel omknak
Feestdagentarief doorberekenen.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van ZZP’er zijn. Kun je altijd werken.
Goed advies, dank je.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik je advies mag geven. Ik zou je nagels niet omknakken. Dat is pijnlijk
Was dit niet een gepersonaliseerd advies voor Fles?quote:
ik geef altijd algemeen advies.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was dit niet een gepersonaliseerd advies voor Fles?
Ik heb weer een snugglehoodie aan.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vest aangetrokken. Ik vind het koud.
Ja, best een temperatuursverschil met gisteren.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb weer een snugglehoodie aan.
En natuurlijk een dekentje
Gister zat ik alleen in een jurkje buiten en had ik het zelfs warm
Nee!quote:Op woensdag 16 april 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat je papier al buiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja behoorlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, best een temperatuursverschil met gisteren.
Opbokken met die kou!quote:Op woensdag 16 april 2025 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, best een temperatuursverschil met gisteren.
tijd voor de elfstedentocht!!quote:
Mooi Paasweekend?quote:
zondag 17 graden en dan de hele week 17 of 18.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooi Paasweekend?
Zou wel leuk zijn voor de kermis
Maar het is toch al weken mooi weer geweest?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zondag 17 graden en dan de hele week 17 of 18.
Maar ja mag het ook ff? Bijna mei![]()
Daarna wordt het weer minder
Ik vond het vorige week ook prima. Het was gewoon prima weer om naar een dierentuin te gaan..quote:Op woensdag 16 april 2025 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is toch al weken mooi weer geweest?
Tenminste, ik zit al weken s middags steeds buiten. Alleen vandaag niet
Ja hallo, er moet wel ergens over geklaagd kunnen worden natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar is @Nattekat al voorquote:Op woensdag 16 april 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hallo, er moet wel ergens over geklaagd kunnen worden natuurlijk
Ohja sorryquote:Op woensdag 16 april 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hallo, er moet wel ergens over geklaagd kunnen worden natuurlijk
Zonnig ja. Warm niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het was ook niet koud? Ja s avonds, s nachts en s ochtends. Maar s middags was het ook prima qua temperatuur?quote:
Ja hoor, paar daagjesquote:Op woensdag 16 april 2025 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het was ook niet koud? Ja s avonds, s nachts en s ochtends. Maar s middags was het ook prima qua temperatuur?
Volgens mij is het al veel vaker veel warmer geweest dan eigenlijk de bedoeling is.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het was ook niet koud? Ja s avonds, s nachts en s ochtends. Maar s middags was het ook prima qua temperatuur?
Ja in mijn beleving met hoeveel ik buiten heb gezeten afgelopen weken was het al steeds best warm voor se tijd van het jaarquote:Op woensdag 16 april 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij is het al veel vaker veel warmer geweest dan eigenlijk de bedoeling is.
[ afbeelding ]
ZLMgodenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag maar eens de moeite genomen om al mijn woonverzekeringen over te hevelen naar mijn autoverzekering (ZLMgoden), scheelt toch een goede 200 euro per jaar
Ja, lekker voor je. Maar 25 graden is het al 800 dagen niet meer geweest dus ik wil het NU en ik wou het begin maart ook alquote:Op woensdag 16 april 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij is het al veel vaker veel warmer geweest dan eigenlijk de bedoeling is.
[ afbeelding ]
je gaat voortaan in je auto wonen?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag maar eens de moeite genomen om al mijn woonverzekeringen over te hevelen naar mijn autoverzekering (ZLMgoden), scheelt toch een goede 200 euro per jaar
quote:
Omdat jij waarschijnlijk buiten het dekkingsgebied woontquote:
Dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat jij waarschijnlijk buiten het dekkingsgebied woont
je gaat je woonverzekeringen overhevelen naar je autoverzekering... ja dat klinkt alsof je met je autoverzekering je woonsituatie verzekerd dus dat je in je auto woontquote:Op woensdag 16 april 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze bieden gewoon allerlei verzekeringen aan, en mijn autoverzekering had ik daar al
Zou best een dutje kunnen doen in de godin, maar er in wonen gaat denk ik wat verquote:Op woensdag 16 april 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je gaat je woonverzekeringen overhevelen naar je autoverzekering... ja dat klinkt alsof je met je autoverzekering je woonsituatie verzekerd dus dat je in je auto woont
Kan me die van ons niet eens meer herinneren. Misschien was er geen examenstuntquote:Op woensdag 16 april 2025 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Zoon van collega hing vanmiddag angstig aan de lijn dat er rellen waren op school. Vroeger was een examenstunt leuk kan ik me herinneren
begrijpelijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou best een dutje kunnen doen in de godin, maar er in wonen gaat denk ik wat ver
Oh ik ook die van mezelf niet, alleen die van de Koen juniorsquote:Op woensdag 16 april 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me die van ons niet eens meer herinneren. Misschien was er geen examenstunt
Oh doen ze tegenwoordig heel Brabant? Vroeger was het alleen maar het hoekje ten westen van de A16 zeg maarquote:
Wat waren die van de juniors?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh ik ook die van mezelf niet, alleen die van de Koen juniors
Gelukkig is mijn huis niet zo duurquote:Op woensdag 16 april 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
begrijpelijk.
is wel goedkoper dan in een huis wonen
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh doen ze tegenwoordig heel Brabant? Vroeger was het alleen maar het hoekje ten westen van de A16 zeg maar
staat niet waar in zl of nbquote:De opgegeven postcode ligt buiten ons werkgebied. ZLM Verzekeringen is alleen werkzaam in Zeeland en Noord-Brabant.
Gewoon leuk, stormbanen en schieten met waterpistooltjes etcquote:
Beste verzekering van het landquote:
Wij hadden o.a. een auto voor de deur geparkeerd, en de tegels eromheen eruit gehaald en daar struiken in gezet.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me die van ons niet eens meer herinneren. Misschien was er geen examenstunt
Ohhh ja wij hadden ook zo'n opblaasbare stormbaan en waterballetquote:Op woensdag 16 april 2025 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon leuk, stormbanen en schieten met waterpistooltjes etc
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden o.a. een auto voor de deur geparkeerd, en de tegels eromheen eruit gehaald en daar struiken in gezet.
En dan ook nog eens 8% extra korting omdat ik daar nu meerdere verzekeringen heb, ook op de autoverzekeringquote:
Je vezekeringspost deed me er ineens aan denken dat er dinsdag iemand van de verzekering langskomt en ik die afspraak nog moet verplaatsen. Waar de KSC al niet goed voor isquote:Op woensdag 16 april 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan ook nog eens 8% extra korting omdat ik daar nu meerdere verzekeringen heb, ook op de autoverzekering
Ik heb het gedelegeerd.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar is @:nattekat al voor
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal je even VOLPROPPEN met paaseitjes
helpt altijd
Zonder de KSC zouden we alles vergetenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je vezekeringspost deed me er ineens aan denken dat er dinsdag iemand van de verzekering langskomt en ik die afspraak nog moet verplaatsen. Waar de KSC al niet goed voor is
Het is net een echte gemeenschapquote:Op woensdag 16 april 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder de KSC zouden we alles vergetenZelfs basis dingen als een bed opmaken of de papierbak buiten zetten
Supquote:
Elke cao is daarin andersquote:Op woensdag 16 april 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik leer net dat vrijdag alleen voor ambtenaren een vrije dag is in Nederland? Waarom hebben ambtenaren andere vrije dagen dan de rest?
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Min dochter moest naar huis want de hele school zat onder rookvan vuurwerk en zooi.
Perks perks perks.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik leer net dat vrijdag alleen voor ambtenaren een vrije dag is in Nederland? Waarom hebben ambtenaren andere vrije dagen dan de rest?
- Oh blijkbaar zelfs niet alle ambtenaren, never mind![]()
Thnx… ik moet mijn papiercontainer nog ophalenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder de KSC zouden we alles vergetenZelfs basis dingen als een bed opmaken of de papierbak buiten zetten
Ettoooooquote:Op woensdag 16 april 2025 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
esssiiiieeeeeeeeee, esssieeeeeeeeeeeee....
Ygrittepitte, knuppelaar van Gomaristenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Thnx… ik moet mijn papiercontainer nog ophalen
Misschien moeten we gewoon dagelijks even een checklist posten, kan iedereen nagaan of ie alles gedaan heeftquote:Op woensdag 16 april 2025 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Thnx… ik moet mijn papiercontainer nog ophalen
Wat is dat voor tokkie schoolquote:Op woensdag 16 april 2025 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Min dochter moest naar huis want de hele school zat onder rookvan vuurwerk en zooi.
One big happy familyquote:
Ik heb net de vaatwasser aangezet, misschien dat anderen dat ook nog zijn vergetenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon dagelijks even een checklist posten, kan iedereen nagaan of ie alles gedaan heeft
had me wel gescheeld als ik dinsdagochtend er aan gedacht had dat papier bij de straat moest. ik dacht groen deze week... en was al op weg met de fiets naar mn ouders...quote:Op woensdag 16 april 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon dagelijks even een checklist posten, kan iedereen nagaan of ie alles gedaan heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |