SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
Gaafquote:Op woensdag 16 april 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
in de trein had ik een zelfverwarmende bento box![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is weer op cursus natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waar is @:4everblackeyed heen trouwens?
Laat ze ons alleenquote:Op woensdag 16 april 2025 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is weer op cursus natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 april 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
in de trein had ik een zelfverwarmende bento box![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben een plofkip.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:35 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tigen-huren-is-zonde
Nou nou wat een prestatie Merna![]()
Collega van me heeft gisteren een huis met groot zwembad gekocht, gewoon net wat harder werken dan kun je gewoon kopen wat je wil, iedereen wil tegenwoordig biefstuk zijn maar niemand heeft er wat voor over en blijven dus die verse worst en plofkip.
quote:Op woensdag 16 april 2025 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
De ober pakte de inktvis met zijn handen op en smeet het op tafel om te laten zien hoe vers het was
Om ze dood te maken, anders eten de vipsen jou op in plaats van andersom.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
De ober pakte de inktvis met zijn handen op en smeet het op tafel om te laten zien hoe vers het was
nee hij was al dood. was een stukje filet op de rijst.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om ze dood te maken, anders eten de vipsen jou op in plaats van andersom.
Zouden de baby-inktvisjes nu naar de uitgang proberen zwemmen?quote:Op woensdag 16 april 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om ze dood te maken, anders eten de vipsen jou op in plaats van andersom.
Ik had toen van die enorme rubberen zuignappen, heb ik aardig wat tijd mee zitten spelen en op gekauwd.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij was al dood. was een stukje filet op de rijst.
zwemmen vannacht naar je neusquote:Op woensdag 16 april 2025 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou de baby-inktvisjes nu naar de uitgang proberen zwemmen?
gatverquote:Op woensdag 16 april 2025 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had toen van die enorme rubberen zuignappen, heb ik aardig wat tijd mee zitten spelen en op gekauwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |