Mijn halve familie bestaat uit gingers, de vrouwen allemaal.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mannelijke gingers. Enkele van mijn beste vrienden zijn gingers!
Thanksquote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 16 april 2025 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze daar wel onze toestemming voor gevraagd?
Als ik geen kat had en geen medicijnen moest slikken zou ik het doen.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja in bed blijven liggen lost ook niet veel op
mja pick yourself up je hebt toch ook veel vrienden die iets voor je doen?quote:Op woensdag 16 april 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik geen kat had en geen medicijnen moest slikken zou ik het doen.
Tsja dat is makkelijk praten.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja pick yourself up je hebt toch ook veel vrienden die iets voor je doen?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:11 schreef essnhills het volgende:
Ik heb voor vanavond weer een wraps met kiep, zoete aardappel, sperzieboontjes, ei en kerrie
Portie ligt al te ontdooien. Straks alleen ff opwarmen en in de wraps doen
Ja maar ik heb geen zin om alles op te noemen het komt er gewoon op neer dat ik het leven wel zat ben.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
maja als je hier hints geeft en niet zegt wat er wat aan de hand is kunnen wij ook niets doen
nee amaquote:Op woensdag 16 april 2025 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om alles op te noemen het komt er gewoon op neer dat ik het leven wel zat ben.
Wij kunnen sowieso niets doen, het is hard werken om eruit te komen. En dat moet ze toch echt zelf doen.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
maja als je hier hints geeft en niet zegt wat er wat aan de hand is kunnen wij ook niets doen
Fijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |