Ja ze komen hier met een oudpapierwagen langsquote:Op woensdag 16 april 2025 17:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh chill komen ze daar ook ophalen. Is niet in iedere gemeente maar wij hebben dat ook.
Katten begrijpen dat wrl, maar ze negeren het meestal gewoon.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:27 schreef Ama het volgende:
Of nou ja zo ver katten dat begrijpen maar ik vind dat gewoon.
Ik vind dat altijd mooi rond kerst en wanneer mensen vakantiegeld hebben gehad. Staat altijd propvol en je ziet meteen dat iedereen weer een nieuwe TV heeft enz.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze komen hier met een oudpapierwagen langssuperchill
Ja dat ze oost Indisch doof zijn was me wel bekend.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Katten begrijpen dat wrl, maar ze negeren het meestal gewoon.
hier hebben we containers dus kun je niet zien wat er allemaal in zit aan papierquote:Op woensdag 16 april 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd mooi rond kerst en wanneer mensen vakantiegeld hebben gehad. Staat altijd propvol en je ziet meteen dat iedereen weer een nieuwe TV heeft enz.
Wat?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat ze oost Indisch doof zijn was me wel bekend.
Dat is wel kut als je hele grote dingen hebt want dan moet je dat eerst allemaal wel helemaal kapot makenquote:Op woensdag 16 april 2025 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier hebben we containers dus kun je niet zien wat er allemaal in zit aan papier
quote:
nee hoor, lukt prima. ziet er ook een stuk opgeruimder uit bij de straatquote:Op woensdag 16 april 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is wel kut als je hele grote dingen hebt want dan moet je dat eerst allemaal wel helemaal kapot maken
wowww echtquote:Op woensdag 16 april 2025 17:22 schreef Ama het volgende:
Huh wow heb ik al bijna drie maanden weer een kat. Wat gaat dat snel.
Ik weet nog niet of ik het ga doen, ik werk op maandag als onderzoeker en dat werk zou dan drie weken stil komen te liggen? Dat levert meer werk op dan dat het me rust gaat gevenquote:
Toen net nadat mijn vader de keuken in elkaar had gezet. Tig dozen natuurlijk. Had ie alles in de doos van de oven ofzo gedaan.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is wel kut als je hele grote dingen hebt want dan moet je dat eerst allemaal wel helemaal kapot maken
Dat had ik wel willen zien. Lolquote:Op woensdag 16 april 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen net nadat mijn vader de keuken in elkaar had gezet. Tig dozen natuurlijk. Had ie alles in de doos van de oven ofzo gedaan.
Dus het werd een grote zware doos vol met oud papier. Ik kon die doos niet eens verschuiven
De oudpapier mannen kregen hem niet in de wagen met zijn tweeën. De chauffeur moest ook uitstappen en met zijn drieën lukte het wel
Ja hier heb ik ook gewoon de lampen aanquote:Op woensdag 16 april 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
Nou ik weet niet hoe het bij jullie is maar het is hier behoorlijk donker als ik geen lamp aan heb.
Nja ik moet ook gewoon door met school, het is nu alleen wel wat meer een zelfstudie deze periode, met de helft minder lesmomenten.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wowww echt
[..]
Ik weet nog niet of ik het ga doen, ik werk op maandag als onderzoeker en dat werk zou dan drie weken stil komen te liggen? Dat levert meer werk op dan dat het me rust gaat geven
eindhoven de gekstequote:Op woensdag 16 april 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
Nou ik weet niet hoe het bij jullie is maar het is hier behoorlijk donker als ik geen lamp aan heb.
Eindhoven is wel in Brabant ja, dus daar brandt nog lichtquote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen net nadat mijn vader de keuken in elkaar had gezet. Tig dozen natuurlijk. Had ie alles in de doos van de oven ofzo gedaan.
Dus het werd een grote zware doos vol met oud papier. Ik kon die doos niet eens verschuiven
De oudpapier mannen kregen hem niet in de wagen met zijn tweeën. De chauffeur moest ook uitstappen en met zijn drieën lukte het wel
Ahjaquote:Op woensdag 16 april 2025 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hier moet je alles in pakketjes van bepaalde afmetingen en samengebonden aan de straat zetten, mag ook niet meer dan een paar kilo wegen. Want áls ze het komen ophalen (2x per jaar) zijn het kinderen van een vereniging. Maar als je een auto hebt breng je het gewoon naar de afvalverwerkingsplaats.
Mijn probleem is juist dat m'n werk niet stil ligt want de vragen en taken blijven gewoon binnenkomen, dus dan lig je als je terug bent direct alweer achter.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
Het idee dat vrije dagen je niet per se blijer maken omdat je werk anders stil ligt is wel pijnlijk herkenbaar.
Vrijdag feestdag. Maar ik ga gewoon werken, anders ga ik het werk helemaal niet af krijgen.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
Het idee dat vrije dagen je niet per se blijer maken omdat je werk anders stil ligt is wel pijnlijk herkenbaar.
Poteeto potaato. Er moeten dingen gebeuren die niet gebeuren als je niet werkt.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn probleem is juist dat m'n werk niet stil ligt want de vragen en taken blijven gewoon binnenkomen, dus dan lig je als je terug bent direct alweer achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |