ZLMgodenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag maar eens de moeite genomen om al mijn woonverzekeringen over te hevelen naar mijn autoverzekering (ZLMgoden), scheelt toch een goede 200 euro per jaar
Ja, lekker voor je. Maar 25 graden is het al 800 dagen niet meer geweest dus ik wil het NU en ik wou het begin maart ook alquote:Op woensdag 16 april 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij is het al veel vaker veel warmer geweest dan eigenlijk de bedoeling is.
[ afbeelding ]
je gaat voortaan in je auto wonen?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag maar eens de moeite genomen om al mijn woonverzekeringen over te hevelen naar mijn autoverzekering (ZLMgoden), scheelt toch een goede 200 euro per jaar
quote:
Omdat jij waarschijnlijk buiten het dekkingsgebied woontquote:
Dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat jij waarschijnlijk buiten het dekkingsgebied woont
je gaat je woonverzekeringen overhevelen naar je autoverzekering... ja dat klinkt alsof je met je autoverzekering je woonsituatie verzekerd dus dat je in je auto woontquote:Op woensdag 16 april 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze bieden gewoon allerlei verzekeringen aan, en mijn autoverzekering had ik daar al
Zou best een dutje kunnen doen in de godin, maar er in wonen gaat denk ik wat verquote:Op woensdag 16 april 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je gaat je woonverzekeringen overhevelen naar je autoverzekering... ja dat klinkt alsof je met je autoverzekering je woonsituatie verzekerd dus dat je in je auto woont
Kan me die van ons niet eens meer herinneren. Misschien was er geen examenstuntquote:Op woensdag 16 april 2025 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Zoon van collega hing vanmiddag angstig aan de lijn dat er rellen waren op school. Vroeger was een examenstunt leuk kan ik me herinneren
begrijpelijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou best een dutje kunnen doen in de godin, maar er in wonen gaat denk ik wat ver
Oh ik ook die van mezelf niet, alleen die van de Koen juniorsquote:Op woensdag 16 april 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me die van ons niet eens meer herinneren. Misschien was er geen examenstunt
Oh doen ze tegenwoordig heel Brabant? Vroeger was het alleen maar het hoekje ten westen van de A16 zeg maarquote:
Wat waren die van de juniors?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh ik ook die van mezelf niet, alleen die van de Koen juniors
Gelukkig is mijn huis niet zo duurquote:Op woensdag 16 april 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
begrijpelijk.
is wel goedkoper dan in een huis wonen
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh doen ze tegenwoordig heel Brabant? Vroeger was het alleen maar het hoekje ten westen van de A16 zeg maar
staat niet waar in zl of nbquote:De opgegeven postcode ligt buiten ons werkgebied. ZLM Verzekeringen is alleen werkzaam in Zeeland en Noord-Brabant.
Gewoon leuk, stormbanen en schieten met waterpistooltjes etcquote:
Beste verzekering van het landquote:
Wij hadden o.a. een auto voor de deur geparkeerd, en de tegels eromheen eruit gehaald en daar struiken in gezet.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me die van ons niet eens meer herinneren. Misschien was er geen examenstunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |