tijd voor de elfstedentocht!!quote:
Mooi Paasweekend?quote:
zondag 17 graden en dan de hele week 17 of 18.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooi Paasweekend?
Zou wel leuk zijn voor de kermis
Maar het is toch al weken mooi weer geweest?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zondag 17 graden en dan de hele week 17 of 18.
Maar ja mag het ook ff? Bijna mei![]()
Daarna wordt het weer minder
Ik vond het vorige week ook prima. Het was gewoon prima weer om naar een dierentuin te gaan..quote:Op woensdag 16 april 2025 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is toch al weken mooi weer geweest?
Tenminste, ik zit al weken s middags steeds buiten. Alleen vandaag niet
Ja hallo, er moet wel ergens over geklaagd kunnen worden natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar is @Nattekat al voorquote:Op woensdag 16 april 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hallo, er moet wel ergens over geklaagd kunnen worden natuurlijk
Ohja sorryquote:Op woensdag 16 april 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hallo, er moet wel ergens over geklaagd kunnen worden natuurlijk
Zonnig ja. Warm niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het was ook niet koud? Ja s avonds, s nachts en s ochtends. Maar s middags was het ook prima qua temperatuur?quote:
Ja hoor, paar daagjesquote:Op woensdag 16 april 2025 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het was ook niet koud? Ja s avonds, s nachts en s ochtends. Maar s middags was het ook prima qua temperatuur?
Volgens mij is het al veel vaker veel warmer geweest dan eigenlijk de bedoeling is.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het was ook niet koud? Ja s avonds, s nachts en s ochtends. Maar s middags was het ook prima qua temperatuur?
Ja in mijn beleving met hoeveel ik buiten heb gezeten afgelopen weken was het al steeds best warm voor se tijd van het jaarquote:Op woensdag 16 april 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij is het al veel vaker veel warmer geweest dan eigenlijk de bedoeling is.
[ afbeelding ]
ZLMgodenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag maar eens de moeite genomen om al mijn woonverzekeringen over te hevelen naar mijn autoverzekering (ZLMgoden), scheelt toch een goede 200 euro per jaar
Ja, lekker voor je. Maar 25 graden is het al 800 dagen niet meer geweest dus ik wil het NU en ik wou het begin maart ook alquote:Op woensdag 16 april 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij is het al veel vaker veel warmer geweest dan eigenlijk de bedoeling is.
[ afbeelding ]
je gaat voortaan in je auto wonen?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag maar eens de moeite genomen om al mijn woonverzekeringen over te hevelen naar mijn autoverzekering (ZLMgoden), scheelt toch een goede 200 euro per jaar
quote:
Omdat jij waarschijnlijk buiten het dekkingsgebied woontquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |