Wilde gok iddquote:
Ahjaquote:Op woensdag 16 april 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is in het zuiden van het land. Vooral in en om het Italiaanse deel. Die hebben de laatste twee jaren al steeds pech met het weer in de lente/zomer. Normaal gingen we daar heel vaak heen omdat het daar bijna altijd mooi weer was
Noodweer, brandweer. Ik snap de link welquote:
ahhquote:Op woensdag 16 april 2025 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nja ik moet ook gewoon door met school, het is nu alleen wel wat meer een zelfstudie deze periode, met de helft minder lesmomenten.
ditquote:Op woensdag 16 april 2025 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn probleem is juist dat m'n werk niet stil ligt want de vragen en taken blijven gewoon binnenkomen, dus dan lig je als je terug bent direct alweer achter.
Wat verkoop je zoal?quote:Op woensdag 16 april 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Vanavond wordt er weer wat opgehaald van marktplaats, dan staat de teller op 45 euro marktplaats-winst! Whoopwhoop
Dat is het voordeel van ZZP’er zijn. Kun je altijd werken.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik die vergeet dat het maandag tweede paasdag is en gewoon deadlines inplant.
als ik je advies mag geven. Ik zou je nagels niet omknakken. Dat is pijnlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme da's nou twee keer in een uur tijd dat ik een nagel omknak
Feestdagentarief doorberekenen.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van ZZP’er zijn. Kun je altijd werken.
Goed advies, dank je.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik je advies mag geven. Ik zou je nagels niet omknakken. Dat is pijnlijk
Was dit niet een gepersonaliseerd advies voor Fles?quote:
ik geef altijd algemeen advies.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was dit niet een gepersonaliseerd advies voor Fles?
Ik heb weer een snugglehoodie aan.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vest aangetrokken. Ik vind het koud.
Ja, best een temperatuursverschil met gisteren.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb weer een snugglehoodie aan.
En natuurlijk een dekentje
Gister zat ik alleen in een jurkje buiten en had ik het zelfs warm
Nee!quote:Op woensdag 16 april 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat je papier al buiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja behoorlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, best een temperatuursverschil met gisteren.
Opbokken met die kou!quote:Op woensdag 16 april 2025 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, best een temperatuursverschil met gisteren.
tijd voor de elfstedentocht!!quote:
Mooi Paasweekend?quote:
zondag 17 graden en dan de hele week 17 of 18.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooi Paasweekend?
Zou wel leuk zijn voor de kermis
Maar het is toch al weken mooi weer geweest?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zondag 17 graden en dan de hele week 17 of 18.
Maar ja mag het ook ff? Bijna mei![]()
Daarna wordt het weer minder
Ik vond het vorige week ook prima. Het was gewoon prima weer om naar een dierentuin te gaan..quote:Op woensdag 16 april 2025 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is toch al weken mooi weer geweest?
Tenminste, ik zit al weken s middags steeds buiten. Alleen vandaag niet
Ja hallo, er moet wel ergens over geklaagd kunnen worden natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar is @Nattekat al voorquote:Op woensdag 16 april 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hallo, er moet wel ergens over geklaagd kunnen worden natuurlijk
Ohja sorryquote:Op woensdag 16 april 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hallo, er moet wel ergens over geklaagd kunnen worden natuurlijk
Zonnig ja. Warm niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het was ook niet koud? Ja s avonds, s nachts en s ochtends. Maar s middags was het ook prima qua temperatuur?quote:
Ja hoor, paar daagjesquote:Op woensdag 16 april 2025 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het was ook niet koud? Ja s avonds, s nachts en s ochtends. Maar s middags was het ook prima qua temperatuur?
Volgens mij is het al veel vaker veel warmer geweest dan eigenlijk de bedoeling is.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het was ook niet koud? Ja s avonds, s nachts en s ochtends. Maar s middags was het ook prima qua temperatuur?
Ja in mijn beleving met hoeveel ik buiten heb gezeten afgelopen weken was het al steeds best warm voor se tijd van het jaarquote:Op woensdag 16 april 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij is het al veel vaker veel warmer geweest dan eigenlijk de bedoeling is.
[ afbeelding ]
ZLMgodenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag maar eens de moeite genomen om al mijn woonverzekeringen over te hevelen naar mijn autoverzekering (ZLMgoden), scheelt toch een goede 200 euro per jaar
Ja, lekker voor je. Maar 25 graden is het al 800 dagen niet meer geweest dus ik wil het NU en ik wou het begin maart ook alquote:Op woensdag 16 april 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij is het al veel vaker veel warmer geweest dan eigenlijk de bedoeling is.
[ afbeelding ]
je gaat voortaan in je auto wonen?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag maar eens de moeite genomen om al mijn woonverzekeringen over te hevelen naar mijn autoverzekering (ZLMgoden), scheelt toch een goede 200 euro per jaar
quote:
Omdat jij waarschijnlijk buiten het dekkingsgebied woontquote:
Dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat jij waarschijnlijk buiten het dekkingsgebied woont
je gaat je woonverzekeringen overhevelen naar je autoverzekering... ja dat klinkt alsof je met je autoverzekering je woonsituatie verzekerd dus dat je in je auto woontquote:Op woensdag 16 april 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze bieden gewoon allerlei verzekeringen aan, en mijn autoverzekering had ik daar al
Zou best een dutje kunnen doen in de godin, maar er in wonen gaat denk ik wat verquote:Op woensdag 16 april 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je gaat je woonverzekeringen overhevelen naar je autoverzekering... ja dat klinkt alsof je met je autoverzekering je woonsituatie verzekerd dus dat je in je auto woont
Kan me die van ons niet eens meer herinneren. Misschien was er geen examenstuntquote:Op woensdag 16 april 2025 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Zoon van collega hing vanmiddag angstig aan de lijn dat er rellen waren op school. Vroeger was een examenstunt leuk kan ik me herinneren
begrijpelijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou best een dutje kunnen doen in de godin, maar er in wonen gaat denk ik wat ver
Oh ik ook die van mezelf niet, alleen die van de Koen juniorsquote:Op woensdag 16 april 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me die van ons niet eens meer herinneren. Misschien was er geen examenstunt
Oh doen ze tegenwoordig heel Brabant? Vroeger was het alleen maar het hoekje ten westen van de A16 zeg maarquote:
Wat waren die van de juniors?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh ik ook die van mezelf niet, alleen die van de Koen juniors
Gelukkig is mijn huis niet zo duurquote:Op woensdag 16 april 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
begrijpelijk.
is wel goedkoper dan in een huis wonen
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh doen ze tegenwoordig heel Brabant? Vroeger was het alleen maar het hoekje ten westen van de A16 zeg maar
staat niet waar in zl of nbquote:De opgegeven postcode ligt buiten ons werkgebied. ZLM Verzekeringen is alleen werkzaam in Zeeland en Noord-Brabant.
Gewoon leuk, stormbanen en schieten met waterpistooltjes etcquote:
Beste verzekering van het landquote:
Wij hadden o.a. een auto voor de deur geparkeerd, en de tegels eromheen eruit gehaald en daar struiken in gezet.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me die van ons niet eens meer herinneren. Misschien was er geen examenstunt
Ohhh ja wij hadden ook zo'n opblaasbare stormbaan en waterballetquote:Op woensdag 16 april 2025 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon leuk, stormbanen en schieten met waterpistooltjes etc
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden o.a. een auto voor de deur geparkeerd, en de tegels eromheen eruit gehaald en daar struiken in gezet.
En dan ook nog eens 8% extra korting omdat ik daar nu meerdere verzekeringen heb, ook op de autoverzekeringquote:
Je vezekeringspost deed me er ineens aan denken dat er dinsdag iemand van de verzekering langskomt en ik die afspraak nog moet verplaatsen. Waar de KSC al niet goed voor isquote:Op woensdag 16 april 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan ook nog eens 8% extra korting omdat ik daar nu meerdere verzekeringen heb, ook op de autoverzekering
Ik heb het gedelegeerd.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar is @:nattekat al voor
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal je even VOLPROPPEN met paaseitjes
helpt altijd
Zonder de KSC zouden we alles vergetenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je vezekeringspost deed me er ineens aan denken dat er dinsdag iemand van de verzekering langskomt en ik die afspraak nog moet verplaatsen. Waar de KSC al niet goed voor is
Het is net een echte gemeenschapquote:Op woensdag 16 april 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder de KSC zouden we alles vergetenZelfs basis dingen als een bed opmaken of de papierbak buiten zetten
Supquote:
Elke cao is daarin andersquote:Op woensdag 16 april 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik leer net dat vrijdag alleen voor ambtenaren een vrije dag is in Nederland? Waarom hebben ambtenaren andere vrije dagen dan de rest?
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Min dochter moest naar huis want de hele school zat onder rookvan vuurwerk en zooi.
Perks perks perks.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik leer net dat vrijdag alleen voor ambtenaren een vrije dag is in Nederland? Waarom hebben ambtenaren andere vrije dagen dan de rest?
- Oh blijkbaar zelfs niet alle ambtenaren, never mind![]()
Thnx… ik moet mijn papiercontainer nog ophalenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder de KSC zouden we alles vergetenZelfs basis dingen als een bed opmaken of de papierbak buiten zetten
Ettoooooquote:Op woensdag 16 april 2025 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
esssiiiieeeeeeeeee, esssieeeeeeeeeeeee....
Ygrittepitte, knuppelaar van Gomaristenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Thnx… ik moet mijn papiercontainer nog ophalen
Misschien moeten we gewoon dagelijks even een checklist posten, kan iedereen nagaan of ie alles gedaan heeftquote:Op woensdag 16 april 2025 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Thnx… ik moet mijn papiercontainer nog ophalen
Wat is dat voor tokkie schoolquote:Op woensdag 16 april 2025 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Min dochter moest naar huis want de hele school zat onder rookvan vuurwerk en zooi.
One big happy familyquote:
Ik heb net de vaatwasser aangezet, misschien dat anderen dat ook nog zijn vergetenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon dagelijks even een checklist posten, kan iedereen nagaan of ie alles gedaan heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |