Ohhh ja wij hadden ook zo'n opblaasbare stormbaan en waterballetquote:Op woensdag 16 april 2025 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon leuk, stormbanen en schieten met waterpistooltjes etc
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden o.a. een auto voor de deur geparkeerd, en de tegels eromheen eruit gehaald en daar struiken in gezet.
En dan ook nog eens 8% extra korting omdat ik daar nu meerdere verzekeringen heb, ook op de autoverzekeringquote:
Je vezekeringspost deed me er ineens aan denken dat er dinsdag iemand van de verzekering langskomt en ik die afspraak nog moet verplaatsen. Waar de KSC al niet goed voor isquote:Op woensdag 16 april 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan ook nog eens 8% extra korting omdat ik daar nu meerdere verzekeringen heb, ook op de autoverzekering
Ik heb het gedelegeerd.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar is @:nattekat al voor
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal je even VOLPROPPEN met paaseitjes
helpt altijd
Zonder de KSC zouden we alles vergetenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je vezekeringspost deed me er ineens aan denken dat er dinsdag iemand van de verzekering langskomt en ik die afspraak nog moet verplaatsen. Waar de KSC al niet goed voor is
Het is net een echte gemeenschapquote:Op woensdag 16 april 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder de KSC zouden we alles vergetenZelfs basis dingen als een bed opmaken of de papierbak buiten zetten
Supquote:
Elke cao is daarin andersquote:Op woensdag 16 april 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik leer net dat vrijdag alleen voor ambtenaren een vrije dag is in Nederland? Waarom hebben ambtenaren andere vrije dagen dan de rest?
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Min dochter moest naar huis want de hele school zat onder rookvan vuurwerk en zooi.
Perks perks perks.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik leer net dat vrijdag alleen voor ambtenaren een vrije dag is in Nederland? Waarom hebben ambtenaren andere vrije dagen dan de rest?
- Oh blijkbaar zelfs niet alle ambtenaren, never mind![]()
Thnx… ik moet mijn papiercontainer nog ophalenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder de KSC zouden we alles vergetenZelfs basis dingen als een bed opmaken of de papierbak buiten zetten
Ettoooooquote:Op woensdag 16 april 2025 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
esssiiiieeeeeeeeee, esssieeeeeeeeeeeee....
Ygrittepitte, knuppelaar van Gomaristenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Thnx… ik moet mijn papiercontainer nog ophalen
Misschien moeten we gewoon dagelijks even een checklist posten, kan iedereen nagaan of ie alles gedaan heeftquote:Op woensdag 16 april 2025 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Thnx… ik moet mijn papiercontainer nog ophalen
Wat is dat voor tokkie schoolquote:Op woensdag 16 april 2025 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Min dochter moest naar huis want de hele school zat onder rookvan vuurwerk en zooi.
One big happy familyquote:
Ik heb net de vaatwasser aangezet, misschien dat anderen dat ook nog zijn vergetenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon dagelijks even een checklist posten, kan iedereen nagaan of ie alles gedaan heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |