Ahjaquote:Op woensdag 16 april 2025 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hier moet je alles in pakketjes van bepaalde afmetingen en samengebonden aan de straat zetten, mag ook niet meer dan een paar kilo wegen. Want áls ze het komen ophalen (2x per jaar) zijn het kinderen van een vereniging. Maar als je een auto hebt breng je het gewoon naar de afvalverwerkingsplaats.
Mijn probleem is juist dat m'n werk niet stil ligt want de vragen en taken blijven gewoon binnenkomen, dus dan lig je als je terug bent direct alweer achter.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
Het idee dat vrije dagen je niet per se blijer maken omdat je werk anders stil ligt is wel pijnlijk herkenbaar.
Vrijdag feestdag. Maar ik ga gewoon werken, anders ga ik het werk helemaal niet af krijgen.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
Het idee dat vrije dagen je niet per se blijer maken omdat je werk anders stil ligt is wel pijnlijk herkenbaar.
Poteeto potaato. Er moeten dingen gebeuren die niet gebeuren als je niet werkt.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn probleem is juist dat m'n werk niet stil ligt want de vragen en taken blijven gewoon binnenkomen, dus dan lig je als je terug bent direct alweer achter.
Bij ons was er van bovenaf ineens een idee. Er kwamen veel klachten over werkdruk, dus iedereen kreeg een budget toegewezen om de werkdruk te verlagen.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
notedquote:Op woensdag 16 april 2025 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgenavond weer dat Pasj0n geneuzel op TV. Gelukkig hoef ik niet te kijken en ga ik dat ook niet doen
Huh.. een budget toegewezen om de werkdruk te verlagen? Er is toch eigenlijk niks dat de werkdruk echt verlaagt, behalve minder werk (ergo extra leraren)?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij ons was er van bovenaf ineens een idee. Er kwamen veel klachten over werkdruk, dus iedereen kreeg een budget toegewezen om de werkdruk te verlagen.
Ik heb toen gekozen om het toe te wijzen aan mijn pensioen geloof ik. Anderen kozen voor een aantal snipperdag of dagdelen. Nou snap jij dat als je de les op maandag niet geeft, deze op dinsdag alsnog gegeven moet worden.
Dus bijna niemand maakt gebruik van deze snipperdagen.
Management heeft ook weer lekker gewerkt.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij ons was er van bovenaf ineens een idee. Er kwamen veel klachten over werkdruk, dus iedereen kreeg een budget toegewezen om de werkdruk te verlagen.
Ik heb toen gekozen om het toe te wijzen aan mijn pensioen geloof ik. Anderen kozen voor een aantal snipperdag of dagdelen. Nou snap jij dat als je de les op maandag niet geeft, deze op dinsdag alsnog gegeven moet worden.
Dus bijna niemand maakt gebruik van deze snipperdagen.
Als je een poetspersoon in kunt huren met extra centjes kan dat je werkdruk wel verlagen; alleen is dat dan de druk thuis en niet op je werk.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh.. een budget toegewezen om de werkdruk te verlagen? Er is toch eigenlijk niks dat de werkdruk echt verlaagt, behalve minder werk (ergo extra leraren)?
KPI gehaald, bonus weer in de pocketquote:Op woensdag 16 april 2025 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Management heeft ook weer lekker gewerkt.
Werknemers een fooitje geven om hun bek te houden over werkdruk is goedkoper dan meer werknemers die ook kunnen klagen over werkdruk.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh.. een budget toegewezen om de werkdruk te verlagen? Er is toch eigenlijk niks dat de werkdruk echt verlaagt, behalve minder werk (ergo extra leraren)?
Exact.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meer personeel dat ondersteunt, of personeel dat meer ondersteunt?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Exact.
Dus er is daarna (ook?) geld toegewezen aan meer ondersteunend personeel.
Hoe heb ik er meer dan jij?quote:Op woensdag 16 april 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
thuis. Pfff. 8686 stapjes. De 10.000 worden erg lastig vandaag.
Gewoon nog even een uurtje aan je noodradio slingerenquote:Op woensdag 16 april 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
thuis. Pfff. 8686 stapjes. De 10.000 worden erg lastig vandaag.
Ik gok omdat jij meer stapjes heb gelopen vandaagquote:
Kwiwi doet niet aan noodweer, die valt als eerste aan.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
@:kwiwi, dat noodweer in Italië/Zwitserland, is dat bij jou ook?
Hmm. Interessante hypothese.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gok omdat jij meer stapjes heb gelopen vandaag
Nee is in het zuiden van het land. Vooral in en om het Italiaanse deel. Die hebben de laatste twee jaren al steeds pech met het weer in de lente/zomer. Normaal gingen we daar heel vaak heen omdat het daar bijna altijd mooi weer wasquote:Op woensdag 16 april 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
@:kwiwi, dat noodweer in Italië/Zwitserland, is dat bij jou ook?
Offense is the best defensequote:Op woensdag 16 april 2025 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kwiwi doet niet aan noodweer, die valt als eerste aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |