Wilde gok iddquote:
Ahjaquote:Op woensdag 16 april 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is in het zuiden van het land. Vooral in en om het Italiaanse deel. Die hebben de laatste twee jaren al steeds pech met het weer in de lente/zomer. Normaal gingen we daar heel vaak heen omdat het daar bijna altijd mooi weer was
Noodweer, brandweer. Ik snap de link welquote:
ahhquote:Op woensdag 16 april 2025 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nja ik moet ook gewoon door met school, het is nu alleen wel wat meer een zelfstudie deze periode, met de helft minder lesmomenten.
ditquote:Op woensdag 16 april 2025 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn probleem is juist dat m'n werk niet stil ligt want de vragen en taken blijven gewoon binnenkomen, dus dan lig je als je terug bent direct alweer achter.
Wat verkoop je zoal?quote:Op woensdag 16 april 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Vanavond wordt er weer wat opgehaald van marktplaats, dan staat de teller op 45 euro marktplaats-winst! Whoopwhoop
Dat is het voordeel van ZZP’er zijn. Kun je altijd werken.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik die vergeet dat het maandag tweede paasdag is en gewoon deadlines inplant.
als ik je advies mag geven. Ik zou je nagels niet omknakken. Dat is pijnlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme da's nou twee keer in een uur tijd dat ik een nagel omknak
Feestdagentarief doorberekenen.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van ZZP’er zijn. Kun je altijd werken.
Goed advies, dank je.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik je advies mag geven. Ik zou je nagels niet omknakken. Dat is pijnlijk
Was dit niet een gepersonaliseerd advies voor Fles?quote:
ik geef altijd algemeen advies.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was dit niet een gepersonaliseerd advies voor Fles?
Ik heb weer een snugglehoodie aan.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vest aangetrokken. Ik vind het koud.
Ja, best een temperatuursverschil met gisteren.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb weer een snugglehoodie aan.
En natuurlijk een dekentje
Gister zat ik alleen in een jurkje buiten en had ik het zelfs warm
Nee!quote:Op woensdag 16 april 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat je papier al buiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja behoorlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, best een temperatuursverschil met gisteren.
Opbokken met die kou!quote:Op woensdag 16 april 2025 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, best een temperatuursverschil met gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |