Dat is het voordeel van ZZP’er zijn. Kun je altijd werken.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik die vergeet dat het maandag tweede paasdag is en gewoon deadlines inplant.
als ik je advies mag geven. Ik zou je nagels niet omknakken. Dat is pijnlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme da's nou twee keer in een uur tijd dat ik een nagel omknak
Feestdagentarief doorberekenen.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van ZZP’er zijn. Kun je altijd werken.
Goed advies, dank je.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik je advies mag geven. Ik zou je nagels niet omknakken. Dat is pijnlijk
Was dit niet een gepersonaliseerd advies voor Fles?quote:
ik geef altijd algemeen advies.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was dit niet een gepersonaliseerd advies voor Fles?
Ik heb weer een snugglehoodie aan.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vest aangetrokken. Ik vind het koud.
Ja, best een temperatuursverschil met gisteren.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb weer een snugglehoodie aan.
En natuurlijk een dekentje
Gister zat ik alleen in een jurkje buiten en had ik het zelfs warm
Nee!quote:Op woensdag 16 april 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat je papier al buiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja behoorlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, best een temperatuursverschil met gisteren.
Opbokken met die kou!quote:Op woensdag 16 april 2025 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, best een temperatuursverschil met gisteren.
tijd voor de elfstedentocht!!quote:
Mooi Paasweekend?quote:
zondag 17 graden en dan de hele week 17 of 18.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooi Paasweekend?
Zou wel leuk zijn voor de kermis
Maar het is toch al weken mooi weer geweest?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zondag 17 graden en dan de hele week 17 of 18.
Maar ja mag het ook ff? Bijna mei![]()
Daarna wordt het weer minder
Ik vond het vorige week ook prima. Het was gewoon prima weer om naar een dierentuin te gaan..quote:Op woensdag 16 april 2025 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is toch al weken mooi weer geweest?
Tenminste, ik zit al weken s middags steeds buiten. Alleen vandaag niet
Ja hallo, er moet wel ergens over geklaagd kunnen worden natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar is @Nattekat al voorquote:Op woensdag 16 april 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hallo, er moet wel ergens over geklaagd kunnen worden natuurlijk
Ohja sorryquote:Op woensdag 16 april 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hallo, er moet wel ergens over geklaagd kunnen worden natuurlijk
Zonnig ja. Warm niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het was ook niet koud? Ja s avonds, s nachts en s ochtends. Maar s middags was het ook prima qua temperatuur?quote:
Ja hoor, paar daagjesquote:Op woensdag 16 april 2025 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het was ook niet koud? Ja s avonds, s nachts en s ochtends. Maar s middags was het ook prima qua temperatuur?
Volgens mij is het al veel vaker veel warmer geweest dan eigenlijk de bedoeling is.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het was ook niet koud? Ja s avonds, s nachts en s ochtends. Maar s middags was het ook prima qua temperatuur?
Ja in mijn beleving met hoeveel ik buiten heb gezeten afgelopen weken was het al steeds best warm voor se tijd van het jaarquote:Op woensdag 16 april 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij is het al veel vaker veel warmer geweest dan eigenlijk de bedoeling is.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |