google lens leert mij dat het op https://border.nl/product/saxifraga-marto-hot-rose/ lijktquote:Op woensdag 16 april 2025 16:40 schreef kwiwi het volgende:
@:crack_ kijk dit is ook een mooi plantje voor in de tuin, is zo'n bodembedekker. Weet alleen niet hoe het heet![]()
[ afbeelding ]
volgens mijn google lens is dit een saxifrage bryoides, en wel in de variant "blutenteppich"quote:Op woensdag 16 april 2025 16:40 schreef kwiwi het volgende:
@:crack_ kijk dit is ook een mooi plantje voor in de tuin, is zo'n bodembedekker. Weet alleen niet hoe het heet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
google lens leert mij dat het op https://border.nl/product/saxifraga-marto-hot-rose/ lijkt
Bedankt nerdjes van mequote:Op woensdag 16 april 2025 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn google lens is dit een saxifrage bryoides, en wel in de variant "blutenteppich"
niet zo scheldenquote:
Steenbreek.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
ik gok overigens dat het blütenteppich moet zijn, dat is meteen een stuk aangenamerquote:
Doe je dat bewust in het Duits?quote:Op woensdag 16 april 2025 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn google lens is dit een saxifrage bryoides, en wel in de variant "blutenteppich"
Thanks, ziet er mooi uit!quote:Op woensdag 16 april 2025 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zo loop ik ook steeds rond, gewoon een beetje kijken wat er mooi uitzietquote:Op woensdag 16 april 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks, ziet er mooi uit!![]()
![]()
Er zijn echt zoveel opties, weet het echt even niet meerga gewoon iets kiezen
Wat een rare snuiterquote:Op woensdag 16 april 2025 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is wel vaker even weg toch? Die gek heeft een leven
zo heb ik dat ook vaker gedaan.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks, ziet er mooi uit!![]()
![]()
Er zijn echt zoveel opties, weet het echt even niet meerga gewoon iets kiezen
Dat doe ik ook, muv van paar bolletjesquote:Op woensdag 16 april 2025 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zo loop ik ook steeds rond, gewoon een beetje kijken wat er mooi uitzietIk let er wel altijd op dat het winterhard is, anders moet ik elk jaar opnieuw beginnen
Hier linzensalade met feta en groenten. Niet echt een paasmaaltijdquote:Op woensdag 16 april 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
gebakken zalmpje, asperges, nieuwe aardappeltjes, sausje er bij. Een echte paasmaaltijd
hmm, het is wel hotwing woensdag bij de kfc..quote:
klinkt ook lang niet zo lekkerquote:Op woensdag 16 april 2025 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier linzensalade met feta en groenten. Niet echt een paasmaaltijd
Ik denk dat ik dat te pittig vind en ik eet liever bonelesskipquote:Op woensdag 16 april 2025 16:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, het is wel hotwing woensdag bij de kfc..
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
gebakken zalmpje, asperges, nieuwe aardappeltjes, sausje er bij. Een echte paasmaaltijd
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo heb ik dat ook vaker gedaan.
gewoon naar het tuincentrum en random dingen meegenomen die er leuk uitzagen
KFC eet ik echt nooit.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, het is wel hotwing woensdag bij de kfc..
bijna weekend!quote:Op woensdag 16 april 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben echt geslooptblok d heb ik zulke intense lesdagen, pufpuf. Maar meer omdat ik het niet ben gewend dat het zwaar is denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |