SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
Gaafquote:Op woensdag 16 april 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
in de trein had ik een zelfverwarmende bento box![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is weer op cursus natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waar is @:4everblackeyed heen trouwens?
Laat ze ons alleenquote:Op woensdag 16 april 2025 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is weer op cursus natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 april 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
in de trein had ik een zelfverwarmende bento box![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben een plofkip.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:35 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tigen-huren-is-zonde
Nou nou wat een prestatie Merna![]()
Collega van me heeft gisteren een huis met groot zwembad gekocht, gewoon net wat harder werken dan kun je gewoon kopen wat je wil, iedereen wil tegenwoordig biefstuk zijn maar niemand heeft er wat voor over en blijven dus die verse worst en plofkip.
quote:Op woensdag 16 april 2025 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
De ober pakte de inktvis met zijn handen op en smeet het op tafel om te laten zien hoe vers het was
Om ze dood te maken, anders eten de vipsen jou op in plaats van andersom.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
De ober pakte de inktvis met zijn handen op en smeet het op tafel om te laten zien hoe vers het was
nee hij was al dood. was een stukje filet op de rijst.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om ze dood te maken, anders eten de vipsen jou op in plaats van andersom.
Zouden de baby-inktvisjes nu naar de uitgang proberen zwemmen?quote:Op woensdag 16 april 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om ze dood te maken, anders eten de vipsen jou op in plaats van andersom.
Ik had toen van die enorme rubberen zuignappen, heb ik aardig wat tijd mee zitten spelen en op gekauwd.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij was al dood. was een stukje filet op de rijst.
zwemmen vannacht naar je neusquote:Op woensdag 16 april 2025 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou de baby-inktvisjes nu naar de uitgang proberen zwemmen?
gatverquote:Op woensdag 16 april 2025 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had toen van die enorme rubberen zuignappen, heb ik aardig wat tijd mee zitten spelen en op gekauwd.
Hoe ben je daar weer vanaf gekomen?quote:Op woensdag 16 april 2025 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had toen van die enorme rubberen zuignappen, heb ik aardig wat tijd mee zitten spelen en op gekauwd.
Door te Fokken.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ben je daar weer vanaf gekomen?
Aankomende nacht, Konnichiwaquote:Op woensdag 16 april 2025 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou de baby-inktvisjes nu naar de uitgang proberen zwemmen?
Een Belgische vriend was er verslaafd aan dus die heb ik lopen voeren.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ben je daar weer vanaf gekomen?
Namen en rugnummers aub.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
We moeten echt eens mods kunnen blokkeren.
had je het filmpje gezien van de bento box? dacht dat die door het tafeltje zou smelten. hij werd zo heetquote:Op woensdag 16 april 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die Japanners zijn klein en dun he. Niet eerlijk.
Dat is een gebruik daar.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:10 schreef Karzai het volgende:
buig je daar ook voordat je het eten krijgt?
ja klein buigje als bedankje. geen idee of ik het goed doe :pquote:Op woensdag 16 april 2025 14:10 schreef Karzai het volgende:
buig je daar ook voordat je het eten krijgt?
joh?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:14 schreef Karzai het volgende:
nederlanders hebben wel een eeuwen oude verhouding met de japaners we mochten daar als enige handel drijven met de voc
Decima in Nagasaki.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:14 schreef Karzai het volgende:
nederlanders hebben wel een eeuwen oude verhouding met de japaners we mochten daar als enige handel drijven met de voc
Nee, klopt. Daar zit een reden achter, weet het alleen even niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klein buigje als bedankje. geen idee of ik het goed doe :p
quote:Itadakimas
Dit is een Japanse uitdrukking die wordt gebruikt voordat je begint met eten. Het wordt vaak vertaald als ‘Eet smakelijk’ maar het betekent iets anders (‘eet smakelijk’ in het Japans is ‘Meshiagare’ – maar dit wordt vaak gebruikt door degene die het eten gekookt heeft). Itadakimas zeg je om dankbaarheid en respect uit te drukken voor alles (de mensen en de natuurlijke wereld) wat heeft bijgedragen aan het bereiden van de maaltijd. Het wordt vertaald als “ik ontvang” of “ik neem”. Je brengt je handen samen en maakt een lichte buiging.
quote:
Middagquote:
Inderdaad, ik mis haar.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
ja thats fuckedup, ik hoop echt dat je hier vanaf komtquote:Op woensdag 16 april 2025 14:47 schreef essnhills het volgende:
Het is koud, het regent, en ik ben moe
Ohnoesquote:Op woensdag 16 april 2025 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geldt alleen voor vrouwelijke gingers.
*schouderklopje geeft*quote:Op woensdag 16 april 2025 14:47 schreef essnhills het volgende:
Het is koud, het regent, en ik ben moe
In maart was er een update dat ze in de eerste 3 maanden in totaal (verspreid over de 3 klinieken) circa 230 patiënten hebben gezien. En dat er nu ook een kliniek specifiek voor kinderen open ging.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:50 schreef Karzai het volgende:
nog iets van de kliniek gehoor essje? ik snap ook niet dat hier veel meer werk van gemaakt word tienduizenden mensen hebben er last van in nederland en je hoort er amper iets over in de media
Die is wel vaker even weg toch? Die gek heeft een levenquote:Op woensdag 16 april 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een wat?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is wel vaker even weg toch? Die gek heeft een leven
er is natuurlijk ook nog geen medicijn voor, ik vind het maar vaag allemaalquote:Op woensdag 16 april 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
In maart was er een update dat ze in de eerste 3 maanden in totaal (verspreid over de 3 klinieken) circa 230 patiënten hebben gezien. En dat er nu ook een kliniek specifiek voor kinderen open ging.
Als het goed is komt er "binnenkort" een officiële update. Eind vorig jaar had 1 van de betrokken artsen een informatief webinar gedaan over wat ze nou precies gingen doen. Dus hopelijk weer zoiets en met wat eerste resultaten.
Maar ik krijg meer info uit updates van patiënten die langs zijn geweest in de facebookgroepen. Die posten regelmatig wat er allemaal is getest (18 buisjes bloed afnemen etc) en welke medicijnen ze krijgen.
Als daar een update over komt dan ga ik zelf naar de huisarts met of ik dat zelf mag testen. Al zal het dan niet vergoed worden.
Nee, er is nog geen medicijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
er is natuurlijk ook nog geen medicijn voor, ik vind het maar vaag allemaal
ik hoop het voor jequote:Op woensdag 16 april 2025 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, er is nog geen medicijn.
Ze testen wat middelen uit die eigenlijk voor andere ziektes zijn, maar die bijvoorbeeld in hele lage dosis een positief effect lijken te hebben. En daar word ik dan niet beter van, maar als ik dan bijvoorbeeld 30% meer energie erbij krijg, of dat die brainfog halveert.. dan kan ik ineens alweer veel meer doen dan nu.
Heeft ze daar wel onze toestemming voor gevraagd?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is wel vaker even weg toch? Die gek heeft een leven
Ik heb niks tegen mannelijke gingers. Enkele van mijn beste vrienden zijn gingers!quote:
ja in bed blijven liggen lost ook niet veel opquote:Op woensdag 16 april 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga proberen iets te doen want heb net geslapen weer nadat ik al 12 uur had geslapen.
Mijn halve familie bestaat uit gingers, de vrouwen allemaal.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mannelijke gingers. Enkele van mijn beste vrienden zijn gingers!
Thanksquote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 16 april 2025 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze daar wel onze toestemming voor gevraagd?
Als ik geen kat had en geen medicijnen moest slikken zou ik het doen.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja in bed blijven liggen lost ook niet veel op
mja pick yourself up je hebt toch ook veel vrienden die iets voor je doen?quote:Op woensdag 16 april 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik geen kat had en geen medicijnen moest slikken zou ik het doen.
Tsja dat is makkelijk praten.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja pick yourself up je hebt toch ook veel vrienden die iets voor je doen?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:11 schreef essnhills het volgende:
Ik heb voor vanavond weer een wraps met kiep, zoete aardappel, sperzieboontjes, ei en kerrie
Portie ligt al te ontdooien. Straks alleen ff opwarmen en in de wraps doen
Ja maar ik heb geen zin om alles op te noemen het komt er gewoon op neer dat ik het leven wel zat ben.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
maja als je hier hints geeft en niet zegt wat er wat aan de hand is kunnen wij ook niets doen
nee amaquote:Op woensdag 16 april 2025 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om alles op te noemen het komt er gewoon op neer dat ik het leven wel zat ben.
Wij kunnen sowieso niets doen, het is hard werken om eruit te komen. En dat moet ze toch echt zelf doen.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
maja als je hier hints geeft en niet zegt wat er wat aan de hand is kunnen wij ook niets doen
Fijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |