abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2025 @ 17:15:28 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217334721

Landskampioenschap (25x)
1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008,
2015, 2016, 2018, 2024

KNVB Beker (11x)
1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012, 2022, 2023

Johan Cruijff Schaal (13x)
1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012, 2015, 2016, 2021, 2022, 2023

Europacup I (1x)
1988.

UEFA Cup (1x)
1978.

PSV - RKC 5-1
Heracles - PSV 1-3
Almere CIty - PSV 1-7
PSV - Eagles 3-0
PSV - NEC 2-0
Fortuna - PSV 1-3
Willem II - PSV 0-2
PSV - Sparta 2-1
AZ - PSV 1-2
PSV - PEC Zwolle 6-0
Ajax - PSV 3-2
NAC - PSV 0-3
PSV - FC Groningen 5-0
FC Utrecht - PSV 2-5
PSV - FC Twente 6-1
Heerenveen - PSV 1-0
PSV - Feyenoord 3-0
PSV - AZ 2-2
PEC Zwolle - PSV 3-1
PSV - NAC 3-2
NEC - PSV 3-3
PSV - Willem II 1-1
PSV - FC Utrecht 2-2
Eagles - PSV 3-2
PSV - Heerenveen 2-1
RKC - PSV 0-3
PSV - Ajax 0-2
FC Groningen - PSV 1-3
PSV - Almere City
FC Twente - PSV
PSV - Fortuna
Feyenoord - PSV
PSV - Heracles
Sparta - PSV

Play-off ronde:

Juventus - PSV 2-1
PSV - Juventus 3-1

Halve Finale:

PSV - GAE

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

donderdag 10 april 2025 @ 21:15:55 #2
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217336598
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 17:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Blijkbaar is dit een heel belangrijk ding voor je, maar waar wil je dan precies gelijk in hebben? In het feit dat je 1 jaar in een hol leeft om vervolgens naar buiten te komen en te schreeuwen 'ik zei het toch'?

En dan loop je te zeuren op het huidige beleid maar ondertussen word je ook een beetje zenuwachtig bij de gedachte dat er dan toch een aantal spelers vertrekken? Wat is nou je standpunt precies? Moeten er spelers weg of juist niet?
Vorig jaar in de winter heb ik ook al gezegd dat het beleid nergens op slaat dat je Vertessen laat gaan zonder vervanger bijvoorbeeld. Dat is uiteindelijk nog goed afgelopen. Dus jouw post slaat, zoals gewoonlijk, weer eens nergens op.

Er moeten spelers weg, maar niet alle spelers die een transferverzoek, aflopend contract of kort contract hebben. Het lijkt mij allemaal geen hogere wiskunde, maar wellicht is een cursus begrijpend lezen iets voor je.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 10 april 2025 @ 21:19:09 #3
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217336621
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 17:11 schreef Tarado het volgende:

[..]
Je kan Earnie en Marcel niet alles verwijten, maar zoveel aflopende contracten en het aantrekken van geblesseerde spelers of spelers die net uit een blessure komen wel, dat is iets teveel gokken.
Mwah, niet alles inderdaad, maar wel een hoop. Uiteindelijk zijn ook Bosz en de speler debet aan hoe dit seizoen verloopt, maar er zaten gewoon teveel gaten en (wellicht) ontevreden spelers in deze selectie waardoor de selectie niet klopt. Je kunt Bosz ook niet verwijten dat Earnie en co met koekenbakkers als Karsdorp, Perez, Malacia etc. aan komen zetten waardoor hij weer op jeugdspelers of spelers uit positie terug moet vallen imo. Hij had best meer kunnen doen tactisch gezien, dat wel.
pi_217338077
twitter

*O*
pi_217338799
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Vorig jaar in de winter heb ik ook al gezegd dat het beleid nergens op slaat dat je Vertessen laat gaan zonder vervanger bijvoorbeeld. Dat is uiteindelijk nog goed afgelopen. Dus jouw post slaat, zoals gewoonlijk, weer eens nergens op.

Er moeten spelers weg, maar niet alle spelers die een transferverzoek, aflopend contract of kort contract hebben. Het lijkt mij allemaal geen hogere wiskunde, maar wellicht is een cursus begrijpend lezen iets voor je.
Ja je kunt wel heel hard met je vinger wijzen maar het leggen van verbanden gaat je nog niet zo goed af hé. Vertessen ging weg, jij zei dat ze daar iets hebben laten liggen om vervolgens te concluderen dat 'dat uiteindelijk wel goed ging'. En nu gebruik je dat als punt om aan te tonen dat mijn stelling nergens op slaat :')

Kom op, je mag best een negatieve zuiger zijn. Maar doe op zijn minst een beetje je best :)

En misschien een kleine tip, wellicht kan je deze vertalen naar andere aspecten van je leven, het ziet er meteen wat leuker uit als je niet altijd zo negatief naar dingen kijkt :)
pi_217338806
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Mwah, niet alles inderdaad, maar wel een hoop. Uiteindelijk zijn ook Bosz en de speler debet aan hoe dit seizoen verloopt, maar er zaten gewoon teveel gaten en (wellicht) ontevreden spelers in deze selectie waardoor de selectie niet klopt. Je kunt Bosz ook niet verwijten dat Earnie en co met koekenbakkers als Karsdorp, Perez, Malacia etc. aan komen zetten waardoor hij weer op jeugdspelers of spelers uit positie terug moet vallen imo. Hij had best meer kunnen doen tactisch gezien, dat wel.
Wederom quatsch. Perez was natuurlijk een noodgreep, die geef ik je. Maar Karsdorp en Malacia waren op voorhand gewoon prima logische keuzes, dat het niet uitpakt is wat anders. Maar noem mij is een club waar wél alle transfers goed uitpakken? Ajax heeft er vorig seizoen nog 14 gedaan die niet geslaagd zijn.
  Redactie Sport vrijdag 11 april 2025 @ 08:20:39 #7
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217338823
Conclusie: Soms slaat het positieve iets te hard door en soms slaat het negatieve iets te hard door en als het goed gaat wordt het positieve meer in het gelijk gesteld en als het minder gaat het negatieve.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 11 april 2025 @ 09:07:16 #8
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217339082
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Conclusie: Soms slaat het positieve iets te hard door en soms slaat het negatieve iets te hard door en als het goed gaat wordt het positieve meer in het gelijk gesteld en als het minder gaat het negatieve.
Natuurlijk heb je hier gelijk in. Maar wat moet een technische staf dan doen voordat ze hier als incompetent beschouwd worden? In anderhalf jaar hebben ze geen 1 goede transfer weten te realiseren buiten Perisic die zichzelf aanbood, is er kneiterveel toekomstig transfergeld geld verdampt en hebben we een, aan het begin van het seizoen, nagenoeg zeker kampioenschap weten te verspelen omdat er geen vervangers waren voor meerdere posities.

Ik vind dit geen goede score, als jij als Jan Modaal zo presteert op je werk flikker je er ook gewoon uit.

Edit: en ja, sommige transfers waren op papier wellicht prima. Maar van mensen die dit werk doen, en jaren in de voetballerij meelopen, moet je beter mogen verwachten.
pi_217339262
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 08:16 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wederom quatsch. Perez was natuurlijk een noodgreep, die geef ik je. Maar Karsdorp en Malacia waren op voorhand gewoon prima logische keuzes, dat het niet uitpakt is wat anders. Maar noem mij is een club waar wél alle transfers goed uitpakken? Ajax heeft er vorig seizoen nog 14 gedaan die niet geslaagd zijn.
De noodgreep Perez moet gedaan worden omdat Ernie z'n zaakjes niet op orde had. Pepi valt weg. Dan moet je weten wie je kunt halen. En niet weken nadat het toch niet lukte om een reserve van FCU te huren, een bejaarde Spaanse spits, die eerst eigenlijk niet wilde, halen, omdat er verder niemand beschikbaar is, die fit is en niet verwikkeld is in een of andere strafzaak.
pi_217339545
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 09:42 schreef Halcon het volgende:

[..]
De noodgreep Perez moet gedaan worden omdat Ernie z'n zaakjes niet op orde had. Pepi valt weg. Dan moet je weten wie je kunt halen. En niet weken nadat het toch niet lukte om een reserve van FCU te huren, een bejaarde Spaanse spits, die eerst eigenlijk niet wilde, halen, omdat er verder niemand beschikbaar is, die fit is en niet verwikkeld is in een of andere strafzaak.
Deels mee eens. Je hebt ook nog een Uneken die je in kunt laten vallen (als de Jong niet fit zou zijn) en je kunt natuurlijk ook prima (tijdelijk) spelen met Til of Saibari in de spits. Dat ze daar geen grote aankopen voor doen snap ik wel, aangezien die aankoop toch niet of nauwelijks speelt. Laat staan als Pepi weer terug is.
pi_217339555
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2025 09:07 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Natuurlijk heb je hier gelijk in. Maar wat moet een technische staf dan doen voordat ze hier als incompetent beschouwd worden? In anderhalf jaar hebben ze geen 1 goede transfer weten te realiseren buiten Perisic die zichzelf aanbood, is er kneiterveel toekomstig transfergeld geld verdampt en hebben we een, aan het begin van het seizoen, nagenoeg zeker kampioenschap weten te verspelen omdat er geen vervangers waren voor meerdere posities.

Ik vind dit geen goede score, als jij als Jan Modaal zo presteert op je werk flikker je er ook gewoon uit.

Edit: en ja, sommige transfers waren op papier wellicht prima. Maar van mensen die dit werk doen, en jaren in de voetballerij meelopen, moet je beter mogen verwachten.
Je belicht uiteraard weer de negatieve kant :) Je zou ook kunnen zeggen: vorig jaar een topseizoen gedraaid. Op 1 wedstrijd na ongeslagen gebleven in de Eredvisie; Europees een mooie campagne gedraaid en veel geld verdiend. Qua entertainment waarde ook het beste PSV van de afgelopen 10 (misschien wel 15) jaar.

Dit jaar na de winterstop een slechte fase, maar we worden (denk ik) alsnog wel 2de en Europees alsnog goed gedaan.

Probeer het eens 1x in je leven zonnestraaltje van me, je kunt het! :)
pi_217339600
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 10:30 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Deels mee eens. Je hebt ook nog een Uneken die je in kunt laten vallen (als de Jong niet fit zou zijn) en je kunt natuurlijk ook prima (tijdelijk) spelen met Til of Saibari in de spits. Dat ze daar geen grote aankopen voor doen snap ik wel, aangezien die aankoop toch niet of nauwelijks speelt. Laat staan als Pepi weer terug is.
Uneken vind ik niet echt PSV-niveau. Verschil tussen de Jong / Pepi en Uneken is wel heel groot. Je gaat geen Pepi vinden zo snel, zeker niet als je er niet de hoofdprijs voor wilt betalen (wat terecht is)....
  vrijdag 11 april 2025 @ 10:58:40 #13
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217339812
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 10:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je belicht uiteraard weer de negatieve kant :) Je zou ook kunnen zeggen: vorig jaar een topseizoen gedraaid. Op 1 wedstrijd na ongeslagen gebleven in de Eredvisie; Europees een mooie campagne gedraaid en veel geld verdiend. Qua entertainment waarde ook het beste PSV van de afgelopen 10 (misschien wel 15) jaar.

Dit jaar na de winterstop een slechte fase, maar we worden (denk ik) alsnog wel 2de en Europees alsnog goed gedaan.

Probeer het eens 1x in je leven zonnestraaltje van me, je kunt het! :)
Is dit het account van Earnie zelf of wat? :')
pi_217339877
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 10:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Uneken vind ik niet echt PSV-niveau. Verschil tussen de Jong / Pepi en Uneken is wel heel groot. Je gaat geen Pepi vinden zo snel, zeker niet als je er niet de hoofdprijs voor wilt betalen (wat terecht is)....
Nee maar weinig clubs hebben op elke positie een waardige vervanger; dat geldt net zo goed voor Feyenoord en Ajax. Als je de Jong hebt met daarachter Pepi en in andere gevallen nog Til, Saibari/Uneken dan ben je alsnog aardig goed voorzien vind ik. Dus nogmaals: ik snap die keuze wel. Pepi is binnenkort weer terug en dan zit je dus met 3 spitsen die allemaal 1ste spits willen zijn (als je er 1 had gekocht).

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 10:58 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Is dit het account van Earnie zelf of wat? :')
Heeft Earnie je ook al beticht van negativisme ja? _O- Je mag best kritisch zijn hoor, maar zeiken om het zeiken is zo vermoeiend. Werkelijk 0,0 credits voor alle moois wat je het afgelopen jaar hebt gezien, maar meteen vooraan staan te schreeuwen (kijk maar, ik heb toch gelijk!) als het minder gaat. Dan ben je ook geen echte hoor. :W
  vrijdag 11 april 2025 @ 11:54:53 #15
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217340370
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 11:05 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nee maar weinig clubs hebben op elke positie een waardige vervanger; dat geldt net zo goed voor Feyenoord en Ajax. Als je de Jong hebt met daarachter Pepi en in andere gevallen nog Til, Saibari/Uneken dan ben je alsnog aardig goed voorzien vind ik. Dus nogmaals: ik snap die keuze wel. Pepi is binnenkort weer terug en dan zit je dus met 3 spitsen die allemaal 1ste spits willen zijn (als je er 1 had gekocht).
[..]
Heeft Earnie je ook al beticht van negativisme ja? _O- Je mag best kritisch zijn hoor, maar zeiken om het zeiken is zo vermoeiend. Werkelijk 0,0 credits voor alle moois wat je het afgelopen jaar hebt gezien, maar meteen vooraan staan te schreeuwen (kijk maar, ik heb toch gelijk!) als het minder gaat. Dan ben je ook geen echte hoor. :W
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd. 1 goede transferperiode uit de 4 die hij tot nu heeft gedaan :) Ik hoop van harte dat de echte fans een stuk kritischer zijn.
pi_217340397
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 11:05 schreef Solispolar het volgende:

[..]
[..]

Dat klopt, maar dan moet je dus iemand halen of huren.

Malaise is uiteraard niet op te hangen aan de blessure van Pepi.
pi_217341217
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd. 1 goede transferperiode uit de 4 die hij tot nu heeft gedaan :) Ik hoop van harte dat de echte fans een stuk kritischer zijn.
Die 1 uit 4 bepaal jij gelukkig niet; ik vind dat het een stuk beter gaat dan dat :) Wél mogen ze vanaf nu eens serieus de knip gaan trekken voor verdedigers; dat is (i.t.t. andere posities) al jaren een ondergeschoven kindje.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 11:58 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat klopt, maar dan moet je dus iemand halen of huren.

Malaise is uiteraard niet op te hangen aan de blessure van Pepi.
Maar wie moet je dan halen of huren? Hoeveel spitsen van het niveau top Eredivisie/onderkant Europa denk jij dat er op huurbasis 6 maanden naar Eindhoven willen komen om 2de viool te spelen achter de Jong? Ik snap de keuze wel om het op deze manier te doen hoor. Over 2 maanden is Pepi er weer bij en heb je voldoende bezetting.
pi_217342220
Als PSV nou écht wil doorpakken dan bellen ze vandaag nog even richting Girona voor een gesprek met Donny van de Beek. Die beste man valt daar wekelijks door de mand met zijn gekke fratsen, maar ik denk dat hij voor PSV nog wel van ontzettend toegevoegde waarde kan zijn. Die kan je voor een appel en een ei halen denk ik.
pi_217342893
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 13:30 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Die 1 uit 4 bepaal jij gelukkig niet; ik vind dat het een stuk beter gaat dan dat :) Wél mogen ze vanaf nu eens serieus de knip gaan trekken voor verdedigers; dat is (i.t.t. andere posities) al jaren een ondergeschoven kindje.
[..]
Maar wie moet je dan halen of huren? Hoeveel spitsen van het niveau top Eredivisie/onderkant Europa denk jij dat er op huurbasis 6 maanden naar Eindhoven willen komen om 2de viool te spelen achter de Jong? Ik snap de keuze wel om het op deze manier te doen hoor. Over 2 maanden is Pepi er weer bij en heb je voldoende bezetting.
Geen idee. Dat moet Ernie natuurlijk weten.
  vrijdag 11 april 2025 @ 17:43:14 #20
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217343250
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 16:58 schreef Halcon het volgende:

[..]
Geen idee. Dat moet Ernie natuurlijk weten.
Als er geen Amerikaan of mislukte (Nederlandse) ex-Eredivisie speler op te halen valt ergens heeft Earnie geen flauw idee meer joh.
pi_217343263
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 13:30 schreef Solispolar het volgende:

[..]

[..]
Ik snap de keuze wel om het op deze manier te doen hoor. Over 2 maanden is Pepi er weer bij en heb je voldoende bezetting.
Ja dat jij in de aars van Ernie zit dat is wel duidelijk ja.
pi_217343283
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 17:43 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Als er geen Amerikaan of mislukte (Nederlandse) ex-Eredivisie speler op te halen valt ergens heeft Earnie geen flauw idee meer joh.
Dat is wel waar, ja.
pi_217349494
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 15:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Als PSV nou écht wil doorpakken dan bellen ze vandaag nog even richting Girona voor een gesprek met Donny van de Beek. Die beste man valt daar wekelijks door de mand met zijn gekke fratsen, maar ik denk dat hij voor PSV nog wel van ontzettend toegevoegde waarde kan zijn. Die kan je voor een appel en een ei halen denk ik.
_O- ^O^
pi_217349511
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 17:45 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja dat jij in de aars van Ernie zit dat is wel duidelijk ja.
Ik vind dat hij doorgaans prima werk levert :) En nee, niet alles was foutloos inderdaad.

De vraag is dan: zitten we in deze huidige situatie omdat Ernie destijds geen dure 3de spits heeft gekocht? Volgens mij niet. Derhalve vind ik die vraag ook niet zo relevant. Dan vraag ik me liever af waarom PSV al 10 jaar lang structureel weigert te investeren in goede verdedigers.
pi_217349513
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 17:43 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Nare Tillman inderdaad. Matige speler :)
  zaterdag 12 april 2025 @ 16:32:30 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217349856
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 15:46 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat is toch een Amerikaan, beste speler van de eredivisie denk ik, maar hij heeft wel gelijk dat buiten interessante Amerikanen Earnie alleen maar met losse flodders schiet. Denk ook dat Malacia en Karsdorp uit de koker van Marcel komen en we weten dat die qua verdedigers echt geen idee heeft.
  zaterdag 12 april 2025 @ 20:08:28 #27
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217351826
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 15:46 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Die cursus begrijpend lezen is zo'n gek idee nog niet. Allemachtig.
pi_217360467
Ik vind het wel opmerkelijk dat ik op social media nog veel medesupporters hoor roepen dat wij zonder onze implosie makkelijk kampioen waren geworden. Dan hadden we toch nog steeds veel last van dit Ajax gehad? Die blijven maar winnen joh.
  zondag 13 april 2025 @ 18:46:24 #29
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_217360522
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 18:44 schreef ISVV het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat ik op social media nog veel medesupporters hoor roepen dat wij zonder onze implosie makkelijk kampioen waren geworden. Dan hadden we toch nog steeds veel last van dit Ajax gehad? Die blijven maar winnen joh.
Dat komt ook omdat je ze alle kans hebt gegeven om erin te geloven. Dat mentale aspect telt ook wel mee natuurlijk.
  Redactie Sport zondag 13 april 2025 @ 18:53:32 #30
pi_217360613
Zonder implosie had je denk ik toch minimaal gewonnen van NEC, Willem II Kowet en Utrecht. Dan sta je een punt voor.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mexicanobakker op 13-04-2025 19:00:05 ]
pi_217360697
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 18:46 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat komt ook omdat je ze alle kans hebt gegeven om erin te geloven. Dat mentale aspect telt ook wel mee natuurlijk.
Dat is waar, maar ze ogen erg stoïcijns.
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder implosie had je denk ik toch minimaal gewonnen van NEC, Willem II Kowet en Utrecht. Dan sta je een punt voor.
Ja, dus dan was het nu ook nog gewoon zweten geweest.

Maar goed, het is allemaal hypothetisch. Ik hoop dat Dest weer even goed bij kan komen nu.
pi_217360918
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 19:01 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dat is waar, maar ze ogen erg stoïcijns.
[..]
Ja, dus dan was het nu ook nog gewoon zweten geweest.

Maar goed, het is allemaal hypothetisch. Ik hoop dat Dest weer even goed bij kan komen nu.
Jullie stonden 9 punten voor hé..
  zondag 13 april 2025 @ 19:44:06 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217361187
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 18:46 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik denk dat dit wel meevalt, het wordt gewoon strikt wedstrijd voor wedstrijd bekeken, het vertrouwen komt door het winnen.
  zondag 13 april 2025 @ 19:49:21 #34
268491 fetX
pi_217361239
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan had je ook niet zo’n slap PSV gehad in het thuispotje denk ik. Mijn hemel wat was dat inspiratieloos.
pi_217361283
Ajax gaat eigenlijk vrij gemakkelijk een puntenaantal boven de 80 punten halen. Natuurlijk zit het ze dan wellicht mee dat ze PSV op het juiste moment treffen, maar dat puntenaantal is in de meeste gevallen gewoon goed voor een kampioenschap.
  zondag 13 april 2025 @ 20:27:52 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217361609
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 19:49 schreef fetX het volgende:

[..]
Dan had je ook niet zo’n slap PSV gehad in het thuispotje denk ik. Mijn hemel wat was dat inspiratieloos.
De laatste goeie wedstrijd van PSV in de eredivisie was tegen Feyenoord denk ik, toen speelden ze echt van hier valt niets te halen.
Thuis van Almere winnen zegt niet zo veel want die kunnen er weinig van.
  zondag 13 april 2025 @ 20:38:35 #37
268491 fetX
pi_217361698
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 20:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
De laatste goeie wedstrijd van PSV in de eredivisie was tegen Feyenoord denk ik, toen speelden ze echt van hier valt niets te halen.
Thuis van Almere winnen zegt niet zo veel want die kunnen er weinig van.
Altijd tegen ons.
pi_217361720
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 20:38 schreef fetX het volgende:

[..]
Altijd tegen ons.
Normaliter is het altijd andersom.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 13 april 2025 @ 20:42:46 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217361730
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 20:38 schreef fetX het volgende:

[..]
Altijd tegen ons.
Toen zagen ze Feyenoord nog als enige concurrent, denk ook dat ze erna dachten, het is al binnen en die verslapping is er nooit echt meer uit gegaan.
pi_217362524
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ajax gaat eigenlijk vrij gemakkelijk een puntenaantal boven de 80 punten halen. Natuurlijk zit het ze dan wellicht mee dat ze PSV op het juiste moment treffen, maar dat puntenaantal is in de meeste gevallen gewoon goed voor een kampioenschap.
ajax gewoon terecht kampioen, die hebben gedaan wat ze moesten doen. PSV heeft het zelf weggegeven en moeten naar zichzelf kijken.
pi_217389904
twitter

@maxi-mus
  donderdag 17 april 2025 @ 08:05:46 #42
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_217390724
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]

@:maxi-mus
Kevin die elke keer de jonge talentjes van PSV voor de bus gooit, lachen man.
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 10:11:19 #43
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217391371
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]

@:maxi-mus
Het houdt niet op.
What can change the nature of a man?
pi_217435296
Donderdag winnen en ze beginnnen te bibberen in Amsterdam :)

Remember 2007 en 2016. (Nooit opgeven)
  dinsdag 22 april 2025 @ 06:07:26 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217436244
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 21:46 schreef PSVCL het volgende:
Donderdag winnen en ze beginnnen te bibberen in Amsterdam :)

Remember 2007 en 2016. (Nooit opgeven)
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 22:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]
ajax gewoon terecht kampioen, die hebben gedaan wat ze moesten doen. PSV heeft het zelf weggegeven en moeten naar zichzelf kijken.
pi_217439086
Mauro tot 2029 bijgetekend. Geweldig nieuws!
pi_217439147
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
Dat is inderdaad goed nieuws. Een van de weinigen die goed bleef presteren toen de meesten door het ijs zakten.
pi_217439458
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 06:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
[..]

De wedstrijd tegen utrecht heeft alles veranderd (mits PSV zelf weet te winnen donderdag)

En Maurice Steijn gaat zijn wraak pakken komend weekend.
pi_217439515
Maurogod. Goed zo!
  Moderator dinsdag 22 april 2025 @ 15:59:01 #50
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217439661
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
Erg mooi.
  dinsdag 22 april 2025 @ 17:48:23 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217440267
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 15:25 schreef PSVCL het volgende:

[..]
De wedstrijd tegen utrecht heeft alles veranderd (mits PSV zelf weet te winnen donderdag)

Het heeft wat veranderd, maar niet alles natuurlijk, je kan van Ajax niet verwachten dat ze in de 2e seizoenshelft nog minder punten zouden verspelen dan in de 1e, nu pas pas 5 punten verspeeld, PSV al 17.
pi_217440281
quote:

[..]

Dit verlies was door iedereen allang ingecalculeerd.
pi_217443477
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 17:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het heeft wat veranderd, maar niet alles natuurlijk, je kan van Ajax niet verwachten dat ze in de 2e seizoenshelft nog minder punten zouden verspelen dan in de 1e, nu pas pas 5 punten verspeeld, PSV al 17.
Het geluk van ajax is eindelijk op, voor jullie op het verkeerde moment. Voor PSV precies op tijd :)
Als PSV donderdag wint voeren ze de druk maximaal op. Denk niet dat ajax daar mee om kan gaan.
pi_217443478
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 17:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dit verlies was door iedereen allang ingecalculeerd.
:D
pi_217443627
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 00:13 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Het geluk van ajax is eindelijk op, voor jullie op het verkeerde moment. Voor PSV precies op tijd :)
Als PSV donderdag wint voeren ze de druk maximaal op. Denk niet dat ajax daar mee om kan gaan.
:')

Wat channant dit
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217443654
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 01:35 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Wat channant dit
Ze weten het niet meer..

twitter

Vergeet de traumas van 2007 en 2016 niet. Ze beginnen te bibberen in amsterdam..
pi_217443767
@PSVCL voert een psychologische strijd met zichzelf.
pi_217443996
quote:

[..]

Ajax mag er rustig nog een verliezen zo. Alsof PSV alles wint.
  woensdag 23 april 2025 @ 08:31:14 #59
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217444001
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 08:29 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ajax mag er rustig nog een verliezen zo. Alsof PSV alles wint.
Verliezen sowieso in de Kuip.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217444011
quote:
6s.gif Op woensdag 23 april 2025 08:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Grote kans inderdaad. En moet het morgen ook nog maar zien.
pi_217444050
quote:
6s.gif Op woensdag 23 april 2025 08:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat moet ik nog maar zien. Het is niet alsof Feyenoord ineens veel beter is geworden.
  woensdag 23 april 2025 @ 08:59:17 #62
268491 fetX
pi_217444139
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 08:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat moet ik nog maar zien. Het is niet alsof Feyenoord ineens veel beter is geworden.
In ieder geval een stuk stabieler.
pi_217444858
Wat vinden we hier van de verlenging van Mauro? An sich een aardige speler die je niet gratis wil laten lopen, maar lijkt me nou ook niet de speler die je een van de topcontracten in je selectie wil geven.
pi_217444905
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 08:59 schreef fetX het volgende:

[..]
In ieder geval een stuk stabieler.
Ja die staan inmiddels alweer een hele poos stabiel op die 3de plek inderdaad.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 10:54 schreef De_Pel het volgende:
Wat vinden we hier van de verlenging van Mauro? An sich een aardige speler die je niet gratis wil laten lopen, maar lijkt me nou ook niet de speler die je een van de topcontracten in je selectie wil geven.
Top. Laatste zin: in de basis mee eens. Aan de andere kant: verwende jongens als Lang en Veerman diezelfde contracten wél geven is ook geen goede boodschap vind ik. Verder zit Mauro volgens mij niet bij de top 3 van bestverdienende spelers hoor.
pi_217445412
quote:
Geen top contract, lijkt me. Dan moet je als back wel exceptioneel zijn. Toch was hij dit seizoen meermaals de beste man op het veld en was hij de enige die zich vrij structureel aan de malaise wist te onttrekken.
pi_217445606
Mauro _O_

Kampioenschap geloof ik ook niet meer in, zie Ajax nog wel verliezen van Sparta maar ik heb weinig vertrouwen in onze meiden.
pi_217446074
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Top. Laatste zin: in de basis mee eens. Aan de andere kant: verwende jongens als Lang en Veerman diezelfde contracten wél geven is ook geen goede boodschap vind ik. Verder zit Mauro volgens mij niet bij de top 3 van bestverdienende spelers hoor.
Voor mijn gevoel is Mauro een leuke 12e-15e man in je selectie, maar op basis van de toon in berichtgeving klinkt het een beetje alsof hij bij wijze van een 5e salaris gaat pakken.

Edit: even gegoogled, mocht dit waar zijn dan zou het zeker netjes gedaan zijn:

Kan het me alleen nauwelijks voorstellen met zijn transfervrije status, terwijl er geschermd wordt met grote contracten in andere competities.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 23 april 2025 @ 13:33:42 #68
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_217446339
SchOUTen

twitter
pi_217446386
Schouten alweer out, Dest alweer Out.

Netjes.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_217446389
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:33 schreef Pino112 het volgende:
SchOUTen

[ x ]
Die zat er al niet hele lekker in de afgelopen potten die hij heeft gespeeld :D

Misschien wel de speler die t.a.v. vorig seizoen het grootste verval heeft doorgemaakt.
pi_217446411
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:38 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Die zat er al niet hele lekker in de afgelopen potten die hij heeft gespeeld :D

Misschien wel de speler die t.a.v. vorig seizoen het grootste verval heeft doorgemaakt.
Sinds januari mee laten spelen met een niet volledig herstelde blessure. Om vervolgens alsnog aan die blessure geopereerd te moeten worden. Klinkt wel als een goed uitgepakt beleid.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_217446464
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Sinds januari mee laten spelen met een niet volledig herstelde blessure. Om vervolgens alsnog aan die blessure geopereerd te moeten worden. Klinkt wel als een goed uitgepakt beleid.
Daar is hij zelf bij natuurlijk, hij is geen 13 meer.

Maar ik hoop van harte dat dat het was en dat hij volgend seizoen weer de Schouten van afgelopen seizoen gaat zijn :)
  woensdag 23 april 2025 @ 14:12:26 #73
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217446737
Nice, de zoveelste flater van de medische staf. Het is echt treurig om te zien wat voor ‘beleid’ gevoerd wordt bij PSV.

Hopen maar dat die volgend jaar weer terug op niveau is.
  FOK!fotograaf woensdag 23 april 2025 @ 14:16:41 #74
842 Zorro
Z
pi_217446790
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 14:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Nice, de zoveelste flater van de medische staf. Het is echt treurig om te zien wat voor ‘beleid’ gevoerd wordt bij PSV.

Hopen maar dat die volgend jaar weer terug op niveau is.
Nou ik hoop eigenlijk dit jaar nog :P
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 23 april 2025 @ 14:19:43 #75
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217446832
quote:
6s.gif Op woensdag 23 april 2025 14:16 schreef Zorro het volgende:

[..]
Nou ik hoop eigenlijk dit jaar nog :P
Volgend seizoen inderdaad, scherp :P
pi_217447146
quote:
Doet het toch al jaren goed zat? Dat zegt misschien meer over PSV dan over Mauro, maar prima speler om erbij te hebben.

PSV kennende zal hij als verdediger ook geen topcontract hebben.
pi_217449398
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 14:57 schreef Halcon het volgende:

[..]
Doet het toch al jaren goed zat? Dat zegt misschien meer over PSV dan over Mauro, maar prima speler om erbij te hebben.

PSV kennende zal hij als verdediger ook geen topcontract hebben.
Speler die het al jaren best ok doet, maar tegelijkertijd toch niet de speler waar je begin september ooit hoopt in de basis, toch?
pi_217449614
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 18:26 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Speler die het al jaren best ok doet, maar tegelijkertijd toch niet de speler waar je begin september ooit hoopt in de basis, toch?
Klopt. Je hoopt elke keer weer dat ze 'n betere vinden, maar dat blijkt toch allemaal niet zo mee te vallen.
pi_217449659
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 18:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Klopt. Je hoopt elke keer weer dat ze 'n betere vinden, maar dat blijkt toch allemaal niet zo mee te vallen.
Vandaar mijn initiële vraag. Als je hem echt voor 8 ton langdurig vastlegt terwijl hij transfervrij was, dan heb je een goede slag geslagen. Maar als hij 2,5 miljoen tekenbonus krijgt en een (sub)top salaris dan is het een heel ander verhaal.
pi_217449852
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 18:50 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Vandaar mijn initiële vraag. Als je hem echt voor 8 ton langdurig vastlegt terwijl hij transfervrij was, dan heb je een goede slag geslagen. Maar als hij 2,5 miljoen tekenbonus krijgt en een (sub)top salaris dan is het een heel ander verhaal.
Hij zal nog wel een tekenbonus krijgen. En al is dat ¤ 2,5 mio. Wat haal je voor ¤ 2,5 mio terug? En die ¤ 2,5 mio tekenbonus krijgen andere figuren, die minder presteren, misschien ook wel?

Denk overigens niet dat hij ¤ 2.5m tekenbonus heeft gekregen.
  woensdag 23 april 2025 @ 19:20:37 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217449918
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 19:12 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hij zal nog wel een tekenbonus krijgen. En al is dat ¤ 2,5 mio. Wat haal je voor ¤ 2,5 mio terug? En die ¤ 2,5 mio tekenbonus krijgen andere figuren, die minder presteren, misschien ook wel?

Denk overigens niet dat hij ¤ 2.5m tekenbonus heeft gekregen.
Lijkt me ook stug, wel de ideale 12e man, blinkt op geen enkele positie echt uit maar is altijd een redelijke vervanger van de beste optie op die positie.
pi_217449943
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 19:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
Lijkt me ook stug, wel de ideale 12e man, blinkt op geen enkele positie echt uit maar is altijd een redelijke vervanger van de beste optie op die positie.
Eens. Kan op diverse posities uit de voeten en valt nooit echt heel erg tegen. Dat kan allemaal niet gezegd worden van een hoop figuren die we door de jaren heen op zijn posities hebben zien stuntelen.

Zou het zonde vinden als hij transfervrij de deur uit zou zijn gelopen.
  FOK!fotograaf woensdag 23 april 2025 @ 19:23:16 #83
842 Zorro
Z
pi_217449947
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 19:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
En wat nog belangrijker is: Een nuttige 12e man die ook nog eens nooit zeurt.
  woensdag 23 april 2025 @ 19:25:02 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217449965
quote:
6s.gif Op woensdag 23 april 2025 19:23 schreef Zorro het volgende:

[..]
En wat nog belangrijker is: Een nuttige 12e man die ook nog eens nooit zeurt.
Inderdaad, het is aan Marcel en Earnie te wijten dat hij het nog vaak beter deed dan de 1e optie.
pi_217458784
Wat een k*t opstelling

3-1 twente
pi_217458794
Geen Dest, Boscagli, Schouten, Tillman.

Wel Obispo, Til, Ledezma en Luuk. Pfff.
  donderdag 24 april 2025 @ 20:00:57 #87
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217458904
Cooking _O_

Dit gaat weer heerlijk worden.
pi_217458959
Tillman lag weer eens de vrouw van luijckx aan te duwen dat die te laat kwam?
  Redactie Sport donderdag 24 april 2025 @ 20:08:27 #89
pi_217458992
Ja zonder Tillman op het middenveld ga je deze niet winnen
  donderdag 24 april 2025 @ 20:12:12 #90
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217459029
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:05 schreef RipCity het volgende:
Tillman lag weer eens de vrouw van luijckx aan te duwen dat die te laat kwam?
Ik snap best dat je niet kan tolereren dat iemand weer eens te laat komt, maar het is wel echt kut timing om je beste speler op de bank te gaan zetten met zo'n 50 miljoen op het spel omdat je principieel bent.
pi_217459091
Tillman is al uitgecheckt, heb je geen reet meer aan.
  Redactie Sport donderdag 24 april 2025 @ 20:20:47 #92
pi_217459130
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:18 schreef T3hTommay het volgende:
Vorige twee potjes de beste man
  donderdag 24 april 2025 @ 20:22:08 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217459141
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:12 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik snap best dat je niet kan tolereren dat iemand weer eens te laat komt, maar het is wel echt kut timing om je beste speler op de bank te gaan zetten met zo'n 50 miljoen op het spel omdat je principieel bent.
Hem van het begin laten spelen is wel de oplossing? Dan heb je een man of 15 die denken dat hij alles mag, ik vind hem echt de beste speler van de eredivisie maar dit soort dingen kan je als coach niet accepteren.
pi_217459173
Geen toplevel mentaliteit deze selectiegroep
pi_217459177
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:18 schreef T3hTommay het volgende:
  donderdag 24 april 2025 @ 21:01:24 #96
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217459554
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hem van het begin laten spelen is wel de oplossing? Dan heb je een man of 15 die denken dat hij alles mag, ik vind hem echt de beste speler van de eredivisie maar dit soort dingen kan je als coach niet accepteren.
Tja, tuurlijk heb je in principe gelijk. Wel pijnlijk dat het je straks 50 miljoen kan gaan kosten omdat je na de zaak Saibari ineens principieel gaat lopen doen. Ik lees nergens uit dat Tillman vaak te laat komt, en als je dan leest dat Saibari meerdere keren te laat was voor hij een interne straf kreeg, vind ik het nogal een risico om je beste speler niet te laten starten.

Edit: Plus dat '15 man ineens denkt dat ze alles mogen' zal ook wel meevallen. Er is echt wel een hierarchie in een team.
  donderdag 24 april 2025 @ 21:02:46 #97
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217459574
Kansloos dit.

Bedankt Earnie, lekker met Ledezma en Obispo spelen dankzij jouw kut beleid _O_
pi_217459579
Snel dat contract van Ledezma verlengen :)
pi_217459627
Wat een kneus toch die Bosz, blijft die Ledezma maar opstellen. Zet gewoon Mauro op rechts en Malacia links, ook die is niet geweldig maar wel beter dan die mislukte aanvallende middenvelder op de back.
  donderdag 24 april 2025 @ 21:07:06 #100
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217459647
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:05 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een kneus toch die Bosz, blijft die Ledezma maar opstellen. Zet gewoon Mauro op rechts en Malacia links, ook die is niet geweldig maar wel beter dan die mislukte aanvallende middenvelder op de back.
Slechter dan dit kan niet inderdaad, maar die Malacia heeft ook nog geen minuut redelijk gespeeld in een PSV shirt. :') Maar beter dan Ledezma is die wel ja, echt van de gekke dat ze zijn contract nog willen verlengen ook.
pi_217459666
Rapper Noa Lang :)
  donderdag 24 april 2025 @ 21:09:32 #102
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217459679
Tyf die Ledezma er alsjeblieft uit, wat een lichtgewicht _O-
pi_217459719
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Slechter dan dit kan niet inderdaad, maar die Malacia heeft ook nog geen minuut redelijk gespeeld in een PSV shirt. :') Maar beter dan Ledezma is die wel ja, echt van de gekke dat ze zijn contract nog willen verlengen ook.
Malacia zal wel wat ritme nodig hebben. Als je die wat had laten spelen en dan Mauro op rechts, dat zou echt niet slechter zijn dan Ledezma.

Denk dat je zelfs Drommel beter kunt laten backen.
pi_217459737
Peresic _O_
pi_217459741
Perisic wel verlengen. Een van de weinige spelers die de laatste maanden in positieve zin opvalt.
  donderdag 24 april 2025 @ 21:13:45 #106
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217459747
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:12 schreef Halcon het volgende:

[..]
Malacia zal wel wat ritme nodig hebben. Als je die wat had laten spelen en dan Mauro op rechts, dat zou echt niet slechter zijn dan Ledezma.

Denk dat je zelfs Drommel beter kunt laten backen.
Beetje lengte achterin, kan geen kwaad :P
pi_217459880
weer genaaid
pi_217459997

_O- _O- _O- _O-
  donderdag 24 april 2025 @ 21:49:08 #109
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217460184
mm werk, lat, paal, zit ook wel weer allemaal mee.
pi_217460244
Baka voor Noa , die komt al maanden geen speler voorbij
pi_217460270
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:33 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

_O- _O- _O- _O-
Wat wil je zeggen met deze foto?
pi_217460299
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat die geen rechte lijn kan trekken.
No bitch to me
pi_217460316
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:58 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Dat die geen rechte lijn kan trekken.
Ik snap oprecht zijn punt niet.
pi_217460332
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:49 schreef GotenSSJ het volgende:
mm werk, lat, paal, zit ook wel weer allemaal mee.
Als het al niet zo draait zoals zou moeten zit het meestal ook op die momenten tegen.
pi_217460369
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
een duidelijk doelpunt onthouden door meneer dieperink, uit omgeving enschede
pi_217460401
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]
een duidelijk doelpunt onthouden door meneer dieperink, uit omgeving enschede
Als deze foto één ding heel duidelijk laat zien dan is het dat de bal vanuit dit perspectief niet volledig over de lijn is.

Verder zegt de foto geen drol, want perspectief en zulks. Maar wat deze foto zeker niet laat zien is dat er sprake was van een goal.
pi_217460456
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als deze foto één ding heel duidelijk laat zien dan is het dat de bal vanuit dit perspectief niet volledig over de lijn is.

Verder zegt de foto geen drol, want perspectief en zulks. Maar wat deze foto zeker niet laat zien is dat er sprake was van een goal.
pi_217460469
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:13 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Je bent toch niet blind of wel?
pi_217460474
Ik hoop zo dat Perisic blijft. Met afstand de beste speler in deze selectie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_217460502
quote:
88s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de ED zelfs. Geweldige speler.
  donderdag 24 april 2025 @ 22:18:09 #121
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217460506
quote:
88s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mwah, Tillman is ook erg goed. Maar ik hoop dat die blijft ja, fantastische speler.
pi_217460520
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:18 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Mwah, Tillman is ook erg goed. Maar ik hoop dat die blijft ja, fantastische speler.
O ja TIllman is ook belangrijk als hij niet geblesseerd is of gewoon op tijd komt..
pi_217460546
Op die eerste 5 minuten na met Ledezma, spelen ze eigenlijk een van de beste wedstrijden van dit seizoen. 1-3 is nog mager met de paal, lat en een goal die onterecht is afgekeurd.
  donderdag 24 april 2025 @ 22:28:59 #124
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217460626
En de volgende die we afschrijven voor het seizoen
pi_217460663
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
En de volgende die we afschrijven voor het seizoen
Ik had het idee dat hij werd geraakt door die van Twente, toch?
  donderdag 24 april 2025 @ 22:31:59 #126
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217460672
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik had het idee dat hij werd geraakt door die van Twente, toch?
Ook, maar leek mij meer z'n enkel die dubbelklapte. Wellicht door de impact met de verdediger.
pi_217460688
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:31 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ook, maar leek mij meer z'n enkel die dubbelklapte. Wellicht door de impact met de verdediger.
Volgens mij ging die vol op zijn voet staan namelijk. Zal per ongeluk zijn geweest, maar volgens mij was dat het probleem.
  donderdag 24 april 2025 @ 22:34:17 #128
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217460704
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Volgens mij ging die vol op zijn voet staan namelijk. Zal per ongeluk zijn geweest, maar volgens mij was dat het probleem.
Ja zo'n duel hoort erbij. Spoeling begint wel eng dun te worden zo, als Saibari er inderdaad een paar weken uit ligt. Til, Veerman en Tillman de enige middenvelders nog? Mauro zal wel doorschuiven.
pi_217460813
Ik snap niet dat er in zo'n wedstrijd en stand niet iets wordt geprobeerd qua alternatief voor de Jong.

Geef die gozer even rust bij een 1-3 stand en gooi iemand van Jong erin of zet desnoods Driouch centraal het laatste kwartier.
pi_217460814
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:34 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ja zo'n duel hoort erbij. Spoeling begint wel eng dun te worden zo, als Saibari er inderdaad een paar weken uit ligt. Til, Veerman en Tillman de enige middenvelders nog? Mauro zal wel doorschuiven.
Land en Babadi genot
pi_217460844
Veerman :')
pi_217460856
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik snap niet dat er in zo'n wedstrijd en stand niet iets wordt geprobeerd qua alternatief voor de Jong.

Geef die gozer even rust bij een 1-3 stand en gooi iemand van Jong erin of zet desnoods Driouch centraal het laatste kwartier.
nergens voor nodig..de volgende wedstrijd is pas over 10 wedstrijden
pi_217460864
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dit slaat nergens op.
pi_217460876
Met Tilman waren we gewoon kampioen geworden.
  donderdag 24 april 2025 @ 22:57:00 #135
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217460943
Punten binnen, mooi.
pi_217460946
Drie punten ingelopen!
pi_217460954
Hup Maurice Steijn
pi_217461678
Als je nou niet zo’n offday had gehad tegen Ajax was je alsnog gewoon kampioen geworden…

Feyenoord zal het inmiddels wel weer dun door de broek hebben lopen.
pi_217461679
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Over 10 wedstrijden?
pi_217462633
Wat zijn wij tering goed zeg _O_
pi_217463383
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

Was nog meer dan een half uur. Da's link zat met het PSV van de laatste maanden.
pi_217463432
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 12:18 schreef Halcon het volgende:

[..]
Was nog meer dan een half uur. Da's link zat met het PSV van de laatste maanden.
Eens.

Ik hoop wel echt dat Bosz tegen Feyenoord (als Dest niet fit is) iemand anders op rechtsback zet. Desnoods Flamingo en dan Nagalo centraal. Ledezma tegen hun beste speler wordt natuurlijk een pijnlijk verhaal :+
pi_217463527
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 12:24 schreef ISVV het volgende:

[..]
Eens.

Ik hoop wel echt dat Bosz tegen Feyenoord (als Dest niet fit is) iemand anders op rechtsback zet. Desnoods Flamingo en dan Nagalo centraal. Ledezma tegen hun beste speler wordt natuurlijk een pijnlijk verhaal :+
Denk niet dat hij heel veel gaat schuiven eigenlijk. Als Saibari niet me kan doen (en dat zal wel niet), moet hij ook al met Mauro schuiven.

Zou zelf wel het zo doen dat Ledezma niet speelt. Die kerel komt echt schrijnend tekort.
  Redactie Sport vrijdag 25 april 2025 @ 12:43:24 #144
pi_217463556
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 12:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk niet dat hij heel veel gaat schuiven eigenlijk. Als Saibari niet me kan doen (en dat zal wel niet), moet hij ook al met Mauro schuiven.

Zou zelf wel het zo doen dat Ledezma niet speelt. Die kerel komt echt schrijnend tekort.
Tsja Malacia is het ook niet. Laten we hopen dat ie gewoon Dest en Mauro op de flanken kan smijten.
pi_217463572
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tsja Malacia is het ook niet. Laten we hopen dat ie gewoon Dest en Mauro op de flanken kan smijten.
Die heeft veel te weinig ritme, maar zou in principe een prima back voor PSV moeten kunnen zijn. Ledezma niet. Komt op zijn echte positie al te kort, laat staan als back.
  zondag 27 april 2025 @ 16:44:52 #146
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217480742
Ja, helaas. Dit had wel welkom puntverlies geweest, mochten we zelf in Rotterdam winnen.
pi_217480782
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 16:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, helaas. Dit had wel welkom puntverlies geweest, mochten we zelf in Rotterdam winnen.
Ze hebben punten verloren..
Nec thuis winnen ze wel.

Groningen uit verlies. Twente thuis gelijk, die andere Steijn gaat het doen.

PSV verliest niks meer en wordt kampioen
pi_217480848
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 16:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Nec thuis winnen ze wel.

NEC kan ook best lastig worden voor Ajax nu. Komen heel lastig tot scoren. En hoe langer het gelijk blijft, hoe nerveuzer ze gaan worden.

Laten we wel zijn: het is een wonder dat Ajax een tijd zo goed heeft gepresteerd met zo’n gemankeerde selectie. Waar het kwartje steeds precies goed viel kan het nu ook gewoon een aantal wedstrijden de verkeerde kant opvallen. Sowieso komen ze al extreem goed weg met een gelijkspel vandaag.
  zondag 27 april 2025 @ 17:00:10 #149
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217480852
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 16:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Nec thuis winnen ze wel.

Ja, maar dat extra punt had zeer welkom geweest. Nu gaan ze het wel over de streep trekken denk ik, als PSV daadwerkelijk alles wint had die laatste pot tegen Twente wat kunnen worden. NEC en Groningen winnen ze wel, en wij moeten eerst ook maar eens de punten pakken.
pi_217481134
Tja, vooraf teken je voor een 1-1 daar (ik althans). Toch een wrange nasmaak omdat ik nog in extase was door de goal van Sparta en toen lag ie alweer in het mandje.
  Trouwste user 2022 zondag 27 april 2025 @ 18:09:52 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_217481551
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2025 17:34 schreef ISVV het volgende:
Tja, vooraf teken je voor een 1-1 daar (ik althans). Toch een wrange nasmaak omdat ik nog in extase was door de goal van Sparta en toen lag ie alweer in het mandje.
Dat ene puntje kan cruciaal worden. Zie het als een achterstand van 4 op het eind van een basketbalwedstrijd.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217481747
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 18:09 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dat ene puntje kan cruciaal worden. Zie het als een achterstand van 4 op het eind van een basketbalwedstrijd.

:T
Kan. Aan de andere kant, ze lijden weer puntverlies daar dus er lijkt toch iets in de koppies te sluipen :Y
  zondag 27 april 2025 @ 18:42:01 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217481766
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2025 18:38 schreef ISVV het volgende:

[..]
Kan. Aan de andere kant, ze lijden weer puntverlies daar dus er lijkt toch iets in de koppies te sluipen :Y
Dan heb je de wedstrijd niet gezien denk ik.
pi_217482089
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 18:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dan heb je de wedstrijd niet gezien denk ik.
Laat me raden. Ajax was heer en meester?
pi_217482094
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2025 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ja, maar dat extra punt had zeer welkom geweest. Nu gaan ze het wel over de streep trekken denk ik, als PSV daadwerkelijk alles wint had die laatste pot tegen Twente wat kunnen worden. NEC en Groningen winnen ze wel, en wij moeten eerst ook maar eens de punten pakken.
Groningen uit zie ik ze niet zomaar winnen. PSV moet er voor zorgen dat ze winnen in Rotterdam, dan sta je virtueel maar een puntje achter en ligt de druk er vol op bij ajax tegen NEC.
  zondag 27 april 2025 @ 19:38:05 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217482145
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 19:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Laat me raden. Ajax was heer en meester?
jazeker, schlemielige 0-1 in de blessuretijd, het was snel weer 1-1, maar helaas te laat om nog te winnen.
  Redactie Sport zondag 27 april 2025 @ 19:41:03 #157
pi_217482178
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 19:38 schreef Tarado het volgende:

[..]
jazeker, schlemielige 0-1 in de blessuretijd, het was snel weer 1-1, maar helaas te laat om nog te winnen.
Eerste helft was wel totaal ruk begreep ik, maar tweede helft Ajax ruim beter.
  zondag 27 april 2025 @ 19:42:15 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217482185
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Eerste helft was wel totaal ruk begreep ik, maar tweede helft Ajax ruim beter.
klopt, wel overwicht maar weinig kansen, 2e helft was het onbegrijpelijk dat het zo lang 0-0 bleef.
  zondag 27 april 2025 @ 20:14:26 #159
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217482607
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 19:32 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Groningen uit zie ik ze niet zomaar winnen. PSV moet er voor zorgen dat ze winnen in Rotterdam, dan sta je virtueel maar een puntje achter en ligt de druk er vol op bij ajax tegen NEC.
Dan weet je dus al hoe die wedstrijd af gaat lopen met deze selectie :')
  maandag 28 april 2025 @ 08:38:19 #160
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217484564
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 19:32 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Win maar even in Rotterdam :D
Dit, dus.
pi_217484604
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 08:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ja, dat lijkt me lastiger dan Groningen uit. Al denk ik niet dat het veel uitmaakt. Dit jaar zal Ajax de titel wel pakken, ook als PSV alles wint.

Had Ajax wel verloren van Sparta dan had ik het nog wel een kans gegeven, ook vanwege het doelsaldo. Nu wordt het wel heel ingewikkeld.

Edit: nog twee keer puntverlies in 3 wedstrijden voor Ajax en PSV moet dan alles winnen. Gaat hem niet worden, lijkt me. Al heeft Ajax ook een lastig programma.

[ Bericht 9% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 28-04-2025 09:05:41 ]
pi_217484818
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 19:38 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dit is gewoon het beeld van de hele competitie van Ajax tot dusver met 1 verschil: nu was er geen kutgoal in de 88ste minuut om het allemaal een beetje te verbloemen.

Maar hé; als dit het niveau is wat je graag na wil streven :)
  FOK!fotograaf maandag 28 april 2025 @ 09:36:01 #163
842 Zorro
Z
pi_217484842
Ik ben wel erg groot fan van Brobbey geworden.
Ik hoop dat die volgende keer weer in de basis staat :)
  maandag 28 april 2025 @ 10:01:31 #164
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217484964
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 09:30 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dit is gewoon het beeld van de hele competitie van Ajax tot dusver met 1 verschil: nu was er geen kutgoal in de 88ste minuut om het allemaal een beetje te verbloemen.

Nou, ik denk dat wij met onze selectie van verslapers en laatkomers de laatste zijn die iets moeten aanmerken op het niveau van anderen.
Dit, dus.
pi_217484980
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 10:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nou, ik denk dat wij met onze selectie van verslapers en laatkomers de laatste zijn die iets moeten aanmerken op het niveau van anderen.
Je hoort mij dan ook nergens zeggen dat PSV lekker speelt.
  maandag 28 april 2025 @ 14:11:37 #166
268491 fetX
pi_217486461
quote:

[..]

Eerste helft was wel een klein wondertje dat Sparta niet op voorsprong kwam, maar Ajax had er in de tweede helft wel 3 moeten maken.
pi_217486686
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 08:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]
2021 voor het laatst verloren daar. En ook dit seizoen 2 keer zonder moeite van gewonnen :) of bedoel je Sparta uit? Dat lijkt me een lastigere uitwedstrijd dan feyenoord
pi_217487044
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 14:11 schreef fetX het volgende:

[..]
Eerste helft was wel een klein wondertje dat Sparta niet op voorsprong kwam, maar Ajax had er in de tweede helft wel 3 moeten maken.
Dat maakt toch geen zak uit? Net alsof doelpunten maken geen kwaliteit is. 'We hadden meer doelpunten moeten maken'. Doe dat dan godverdomme ook.
  maandag 28 april 2025 @ 17:47:00 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217488068
quote:

[..]

Wat moet er verbloemd worden? Met jouw achterlijkheid gaat dat niet lukken, ondertussen staat Ajax met Philip Cocu voetbal bovenaan en heb jij praatjes omdat er 1 seizoen leuk voetbal gespeeld is onder Bosz, dus wat is de uitzondering, Ajax dat resultaat voetbal speelt of PSV dat het niet doet en een keer voor aantrekkelijk gaat?
pi_217488142
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2025 10:05 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je hoort mij dan ook nergens zeggen dat PSV lekker speelt.
Maar wel lekker wijzen en wild om je heen slaan
  maandag 28 april 2025 @ 22:10:57 #171
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217490210
Bakayoko en Driouech die het tegen Eindhoven moeilijk hebben.

Wat een kansloze puinzooi hebben wij in de selectie zeg _O-

Toppers als Nagalo, Bajraktarevic, Babadi en Land laten ook wel zien waarom ze niet tot weinig spelen.

[ Bericht 19% gewijzigd door GotenSSJ op 28-04-2025 22:18:27 ]
  Redactie Sport maandag 28 april 2025 @ 22:35:49 #172
pi_217490393
Ach Jong PSV

Dat wordt volgend jaar nog pittig bij de lichtstadderby
pi_217491383
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 17:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat moet er verbloemd worden? Met jouw achterlijkheid gaat dat niet lukken, ondertussen staat Ajax met Philip Cocu voetbal bovenaan en heb jij praatjes omdat er 1 seizoen leuk voetbal gespeeld is onder Bosz, dus wat is de uitzondering, Ajax dat resultaat voetbal speelt of PSV dat het niet doet en een keer voor aantrekkelijk gaat?
Je hoeft niet boos te worden hoor Tarado :) Wat er verbloemd moet worden is het slechte spel van Ajax. Ik weet dat jij een roze brilletje draagt, maar dit had je zelf ook nog wel in kunnen vullen toch?

quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 17:54 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Maar wel lekker wijzen en wild om je heen slaan
:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Solispolar op 29-04-2025 08:51:31 ]
  dinsdag 29 april 2025 @ 17:34:12 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217494504
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 08:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je hoeft niet boos te worden hoor Tarado :) Wat er verbloemd moet worden is het slechte spel van Ajax. Ik weet dat jij een roze brilletje draagt, maar dit had je zelf ook nog wel in kunnen vullen toch?
[..]
:)
Jij begrijpt het verschil niet tussen goed en aantrekkelijk, dat Ajax dit seizoen niet aantrekkelijk voetbalt, is iedereen het wel over eens denk ik, maar dat maakt het natuurlijk niet slecht.

PSV en Feyenoord werden uit en thuis door dit Ajax afgetroefd, ook met slecht spel natuurlijk.

Kortom, je begrijpt er minder dan weinig van.
  Redactie Sport dinsdag 29 april 2025 @ 17:42:01 #175
pi_217494547
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 17:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
Jij begrijpt het verschil niet tussen goed en aantrekkelijk, dat Ajax dit seizoen niet aantrekkelijk voetbalt, is iedereen het wel over eens denk ik, maar dat maakt het natuurlijk niet slecht.

PSV en Feyenoord werden uit en thuis door dit Ajax afgetroefd, ook met slecht spel natuurlijk.

Eerste seizoenshelft zat er soms wel wat geluk bij voor Ajax, in de tweede seizoenshelft is er gewoon heel degelijk gespeeld
  dinsdag 29 april 2025 @ 17:45:58 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217494571
quote:

[..]

Dat is wel meteen het vreemde (of eigenlijk niet) van dit Ajax, zo ongeveer elke topper meer dan terecht gewonnen terwijl het tegen de kneuzenteams heel vaak een coinflip was die 9 van de 10 keer de goede kant op viel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 29 april 2025 @ 17:49:07 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217494587
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 17:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is wel meteen het vreemde (of eigenlijk niet) van dit Ajax, zo ongeveer elke topper meer dan terecht gewonnen terwijl het tegen de kneuzenteams heel vaak een coinflip was die 9 van de 10 keer de goede kant op viel.
Niet zo heel vreemd omdat de kleine clubs spelen om niet te verliezen, de grote om te winnen, al werden deze vooral tactisch voor lul gezet.
  dinsdag 29 april 2025 @ 17:50:54 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217494603
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 17:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Niet zo heel vreemd omdat de kleine clubs spelen om niet te verliezen, de grote om te winnen, al werden deze vooral tactisch voor lul gezet.
Dat is waar, daarom is het eigenlijk ook niet vreemd. Maar dat een club als Ajax zelfs tegen de Almere City's van deze wereld aanvallend nauwelijks iets uit wist te richten heeft ook niet alleen maar met het gebrek aan kwaliteit te maken natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217494633
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 17:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is waar, daarom is het eigenlijk ook niet vreemd. Maar dat een club als Ajax zelfs tegen de Almere City's van deze wereld aanvallend nauwelijks iets uit wist te richten heeft ook niet alleen maar met het gebrek aan kwaliteit te maken natuurlijk.
Begin dit seizoen tegen Jagiellonia-uit zeiden spelers dat ze toch iets makkelijker loopjes gingen maken als bijvoorbeeld Berghuis een bal zou geven. Spelers die zowel sturen met het hoofd, als met de benen, mist dit Ajax wel echt. Tegen NAC-thuis (zelf niet gezien) was de conclusie ook dat Farioli er actief op moest wijzen dat Ajax veel meer diepteacties moest maken om gevaarlijk te worden.
  dinsdag 29 april 2025 @ 17:56:30 #180
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217494639
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 17:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Zijn verschillende factoren, maar heeft zeker met de mensen achter de bal te maken, verder heb je individueel wat te weinig of eigenlijk geen mensen die iemand regelmatig uit kunnen spelen, dus je moet het van de loopacties van de middenvelders hebben, dat gaat best wel goed als je zowel Klaassen als Taylor hebt die dat doen.
  dinsdag 29 april 2025 @ 17:57:39 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217494648
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 17:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Begin dit seizoen tegen Jagiellonia-uit zeiden spelers dat ze toch iets makkelijker loopjes gingen maken als bijvoorbeeld Berghuis een bal zou geven. Spelers die zowel sturen met het hoofd, als met de benen, mist dit Ajax wel echt. Tegen NAC-thuis (zelf niet gezien) was de conclusie ook dat Farioli er actief op moest wijzen dat Ajax veel meer diepteacties moest maken om gevaarlijk te worden.
Ja, maar je blijft alsnog Ajax in de eredivisie. Farioli doet qua verdedigende organisatie en wedstrijdplan heel veel goed maar een gedegen aanvalsspel erin krijgen lukt nog steeds niet, het is geen Arne zullen we maar zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 29 april 2025 @ 17:58:55 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217494664
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 17:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, maar je blijft alsnog Ajax in de eredivisie. Farioli doet qua verdedigende organisatie en wedstrijdplan heel veel goed maar een gedegen aanvalsspel erin krijgen lukt nog steeds niet, het is geen Arne zullen we maar zeggen.
Ik denk niet dat hij dat uberhaupt geprobeerd heeft.
  dinsdag 29 april 2025 @ 17:59:35 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217494667
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 17:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
Fair enough.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217494669
quote:

[..]
Ligt er maar aan wat je wil verwachten.
  dinsdag 29 april 2025 @ 18:09:21 #185
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_217494728
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 17:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
Daar mist ook een bepaald type speler voor, eigenlijk enkel Berghuis.

Feyenoord en PSV liepen vooral zelf in het mes tegen Ajax, met domme tactische keuzes en keepersblunders.
Met pijn en moeite derde
  dinsdag 29 april 2025 @ 18:13:17 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217494752
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Daar mist ook een bepaald type speler voor, eigenlijk enkel Berghuis.

Feyenoord en PSV liepen vooral zelf in het mes tegen Ajax, met domme tactische keuzes en keepersblunders.
Die laatste tegen PSV was natuurlijk lachwekkend omdat Bosz z'n verdedigers niet 1 tegen 1 wilde laten staan, hadden ze continue een man te weinig op het middenveld.
Dan kan je wel een aanvallende coach zijn, maar uiteindelijke verlies je de wedstrijd door schijterigheid.
pi_217494774
quote:

[..]

Dus Ajax speelt goed voetbal? Dat is wat jij hier probeert te zeggen? Vriend, denk aan je lever. Het is nog maar dinsdag.
pi_217495137
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 18:19 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dus Ajax speelt goed voetbal? Dat is wat jij hier probeert te zeggen? Vriend, denk aan je lever. Het is nog maar dinsdag.
Wat is 'goed voetbal'?
pi_217495308
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 18:19 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dit neemt mij terug naar de tijd dat zodra Barcelona verloor je overal las "het voetbal heeft verloren" terwijl een Inter vervolgens gewoon een fantastische wedstrijd had gespeeld binnen hun eigen spel opvatting en kunnen.
  FOK!fotograaf dinsdag 29 april 2025 @ 20:25:50 #190
842 Zorro
Z
pi_217495741
En ik maar denken dat ik het PSV topic had geopend
pi_217496018
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:25 schreef Zorro het volgende:
En ik maar denken dat ik het PSV topic had geopend
Dat was tarado, gaat het goed verder?
pi_217496210
Graag weer over PSV inderdaad.
pi_217497802
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 19:34 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dit neemt mij terug naar de tijd dat zodra Barcelona verloor je overal las "het voetbal heeft verloren" terwijl een Inter vervolgens gewoon een fantastische wedstrijd had gespeeld binnen hun eigen spel opvatting en kunnen.
Dan zou ik toch maar vrij acuut een keer naar Hans Anders gaan als je dit Ajax gaat vergelijken met het Inter van Mourinho met Sneijder, Milito en Eto'o.

Maar een ieder recht op zijn eigen mening natuurlijk, als dit is hoe de Ajacieden hier kijken naar dit Ajax dan is dat zo natuurlijk :)
pi_217505530
Aan alle mensen die een jaar geleden stonden te schreeuwen dat Frimpong ten faveure van Dumfries in Oranje moest: kijk eens dom? Ja, ho maar.
  Redactie Sport donderdag 1 mei 2025 @ 09:21:05 #195
pi_217505673
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2025 09:04 schreef Solispolar het volgende:
Aan alle mensen die een jaar geleden stonden te schreeuwen dat Frimpong ten faveure van Dumfries in Oranje moest: kijk eens dom? Ja, ho maar.
Luxeprobleem. Probleem is ook dat ze allebei beter renderen in een draversysteem waar ze de hele rechterkant mogen bestrijken.
pi_217505705
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Luxeprobleem. Probleem is ook dat ze allebei beter renderen in een draversysteem waar ze de hele rechterkant mogen bestrijken.
Volgens mij helemaal geen probleem (voor de rechtsback). In het Nederlands elftal hebben we geen echte leiders, alleen wat swaggerboys. Dumfries is dan weer wél een gast die met teksten komt en in het veld ook voorop gaat in de strijd, eigenlijk moet je hem alleen om die reden al koesteren. Of Frimpong wel of niet voor hem mag staan (op de half of buiten) moeten ze dan zelf maar weten.

Maar Dumfries moet je altijd laten spelen als hij fit is.
  Redactie Sport donderdag 1 mei 2025 @ 09:25:59 #197
pi_217505715
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 09:24 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Volgens mij helemaal geen probleem (voor de rechtsback). In het Nederlands elftal hebben we geen echte leiders, alleen wat swaggerboys. Dumfries is dan weer wél een gast die met teksten komt en in het veld ook voorop gaat in de strijd, eigenlijk moet je hem alleen om die reden al koesteren. Of Frimpong wel of niet voor hem mag staan (op de half of buiten) moeten ze dan zelf maar weten.

Maar Dumfries moet je altijd laten spelen als hij fit is.
Ik zou ze allebei opstellen als je een 4-3-3 achtig systeem speelt, als je werkelijk weer 3-5-2/5-3-2 probeert zou ik wel voor Dumfries gaan ja
  donderdag 1 mei 2025 @ 13:32:20 #198
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_217507680
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2025 09:04 schreef Solispolar het volgende:
Als Dumfries de ruimte krijgt is hij absolute wereldklasse. Maar dat hij zoveel ruimte kreeg mag je ook de tactische keuzes van de tegenstander aanrekenen.
pi_217517437

Fear godenzonen
  vrijdag 2 mei 2025 @ 16:57:11 #200
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_217518965
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]

Fear godenzonen
Wat is het toch een sneuneus. Zo blij als die opgebokt is binnenkort.
pi_217520262
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 16:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wat is het toch een sneuneus. Zo blij als die opgebokt is binnenkort.
Ik ook. Kan wel ie wel leuk met gehandicapten omgaan (goh) maar zijn gedrag (en ja, ook zijn accent) ben ik wel beu. Als ie nou de pannen van het dak zou spelen kan ik het nog wel hebben, maar op af en toe een bevlieging na valt dat ook behoorlijk tegen.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 21:17:18 #202
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217529246
Fenomeen Ivan.
pi_217529272
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Fenomeen Ivan.
_O_
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:33:21 #204
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_217530184
Hattrick vandaag die geweldenaar
  zondag 4 mei 2025 @ 14:57:13 #205
393053 De_Pel
Is weg.
pi_217535064
quote:

[..]
Mourinho-light. Met eyeliner.
pi_217542555
twitter

Lekker blijven kijken :) Om vervolgens het seizoen weer met Obispo te starten :)

[ Bericht 11% gewijzigd door PSVCL op 05-05-2025 01:03:31 ]
pi_217593519
Oh jee, Hateboer wil weg bij Stade Rennes. Earnie zal wel onderweg zijn!
pi_217593966
Vannacht gedroomd dat PSV met 2-4 van Feyenoord won, 1-3 bij rust. :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 14:11 schreef ISVV het volgende:
Hopelijk kijkt Earnie dit keer verder dan ex eredivisie spelers. Dat moet het plan b zijn, niet de eerste keus , of ze moeten van buitencategorie zijn , een Malen bijv.
pi_217594895
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 14:11 schreef ISVV het volgende:
Bord op schoot scouting, dus kan goed zijn.
pi_217597361
twitter

The Goat _O_
  zondag 11 mei 2025 @ 00:08:44 #211
88831 Shreyas
De beste
pi_217597384
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 15:37 schreef PSVCL het volgende:
Vannacht gedroomd dat PSV met 2-4 van Feyenoord won, 1-3 bij rust. :)

PSV heeft een betere selectie, dus normaliter winnen ze gewoon. Maar PSV heeft het altijd lastig in De Kuip als het thuispubliek vol achter de ploeg gaat staan. Dit is echter nog maar de vraag want een deel zit er toch echt met gemengde gevoelens, ze willen Ajax natuurlijk niet aan een kampioenschap helpen.

Ergens komt het goed uit dat Utrecht maar op drie punten staat en die wedstrijd tegen Twente tegelijkertijd wordt afgewerkt. Maar goed, het kan alle kanten op, een gelijkspel morgen vind ik ook prima.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_217597417
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 00:08 schreef Shreyas het volgende:

[..]
PSV heeft een betere selectie, dus normaliter winnen ze gewoon. Maar PSV heeft het altijd lastig in De Kuip als het thuispubliek vol achter de ploeg gaat staan. Dit is echter nog maar de vraag want een deel zit er toch echt met gemengde gevoelens, ze willen Ajax natuurlijk niet aan een kampioenschap helpen.

Ergens komt het goed uit dat Utrecht maar op drie punten staat en die wedstrijd tegen Twente tegelijkertijd wordt afgewerkt. Maar goed, het kan alle kanten op, een gelijkspel morgen vind ik ook prima.
De laatste jaren is De Kuip een soort 2e huis van PSV, ze verliezen daar eigenlijk nog zelden,en ook nog eens 2 bekerfinales gewonnen. PSV moet de storm in de beginfase zien te overleven dan zie ik het wel goed komen.

Ben verder niet onder de indruk van het Feyenoord onder Van Pesie,het oogt wel stabiel,maar aanvallend niet echt dreigend.. zie PSV dit wel redelijk gemakkelijk winnen eerlijk gezegd. De twee thuis wedstrijden, beker en competitie, wist PSV ook makkelijk te winnen.
pi_217597748
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 00:19 schreef PSVCL het volgende:

[..]
De laatste jaren is De Kuip een soort 2e huis van PSV, ze verliezen daar eigenlijk nog zelden,en ook nog eens 2 bekerfinales gewonnen. PSV moet de storm in de beginfase zien te overleven dan zie ik het wel goed komen.

Ben verder niet onder de indruk van het Feyenoord onder Van Pesie,het oogt wel stabiel,maar aanvallend niet echt dreigend.. zie PSV dit wel redelijk gemakkelijk winnen eerlijk gezegd. De twee thuis wedstrijden, beker en competitie, wist PSV ook makkelijk te winnen.
Schijnt dat Ruperti de VAR is.
pi_217597907
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]

The Goat _O_
Goed kapsel ook weer :')
pi_217599796
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 06:51 schreef CR7 het volgende:

[..]
Zelfs de arbitrage kan feyenoord/ajax vandaag niet redden
  zondag 11 mei 2025 @ 14:30:14 #216
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217600383
Ledezma, dit gaat weer genieten worden.
pi_217600415
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 06:51 schreef CR7 het volgende:

[..]
De KNVB zal vast een ‘dream team’ gestuurd hebben.
  zondag 11 mei 2025 @ 14:39:01 #218
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217600552
Circus PSV verdediging _O_

Lachwekkend.
  FOK!fotograaf zondag 11 mei 2025 @ 14:39:41 #219
842 Zorro
Z
pi_217600565
Ik heb nog geen camerastandpunt gezien waar je kon zien of het buitenspel was
  Redactie Sport zondag 11 mei 2025 @ 14:45:03 #220
pi_217600637
Ach
  Forum Admin zondag 11 mei 2025 @ 14:47:54 #221
35723 crew  GGMM
pi_217600666
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 13:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Zelfs de arbitrage kan feyenoord/ajax vandaag niet redden
Dat lijkt ook niet nodig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_217600681
_O-, typisch dit. Het ging namelijk weer ergens om.
pi_217600707
Psvcl nog in leven?
  zondag 11 mei 2025 @ 14:59:41 #224
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217600793
Het begint bijna zielig te worden om die Ledezma maar op te blijven stellen.
pi_217600846
Maar we hebben geen Plan B nodig, aldus Bosz.
  zondag 11 mei 2025 @ 15:03:25 #226
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217600856
O
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 15:02 schreef ISVV het volgende:
Maar we hebben geen Plan B nodig, aldus Bosz.
Ook geen backs of verdedigende middenvelders, aldus Earnie.
pi_217600890
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 14:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Het begint bijna zielig te worden om die Ledezma maar op te blijven stellen.
Dat lijkt Bosz nu ook (te laat) te snappen. Nog voor de rust gewisseld die kneus.
  FOK!fotograaf zondag 11 mei 2025 @ 15:13:28 #228
842 Zorro
Z
pi_217600979
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 15:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat lijkt Bosz nu ook (te laat) te snappen. Nog voor de rust gewisseld die kneus.
Ook alleen maar omdat ie geel had, anders was ie gewoon tot de rust blijven staan
pi_217601014
Nou, ondanks dat ik denk dat het een gelopen race is zou ik graag zien dat Driouech en Babadi erin komen.
  FOK!fotograaf zondag 11 mei 2025 @ 15:19:51 #230
842 Zorro
Z
pi_217601041
2 doelpunten, een wissel en een blessurebehandeling bij Feyenoord.

+1
  zondag 11 mei 2025 @ 15:21:55 #231
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_217601064
Toch wel sneu om te zien dat PSV heel graag een penalty wil hebben door zo'n momentje. Dit was ook nog eens duidelijk de arm langs het lichaam. Beschamend..
  zondag 11 mei 2025 @ 15:25:02 #232
30919 mitt
Michael Corleone
pi_217601093
Die Luuk de Jong he, heeft die het laatste half jaar nog enige waarde gehad? Eerlijke vraag, heb lang niet altijd PSV gezien maar elke keer dat ik wel kijk zie ik een schim...
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  FOK!fotograaf zondag 11 mei 2025 @ 15:29:05 #233
842 Zorro
Z
pi_217601124
quote:
12s.gif Op zondag 11 mei 2025 15:25 schreef mitt het volgende:
Die Luuk de Jong he, heeft die het laatste half jaar nog enige waarde gehad? Eerlijke vraag, heb lang niet altijd PSV gezien maar elke keer dat ik wel kijk zie ik een schim...
Ik heb ook het idee dat ie zonder concurrentie van Pepi helemaal niks meer klaarmaakt.
  zondag 11 mei 2025 @ 15:30:34 #234
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217601134
quote:
12s.gif Op zondag 11 mei 2025 15:25 schreef mitt het volgende:
Nope, sinds de blessure van Pepi is het eigenlijk helemaal niets meer.

Denk dat die het aantal wedstrijden simpelweg niet meer aan kan, maar nu moet hij alles spelen omdat Pepi geblesseerd is, en onze Amerikaanse vriend geen back-up spits heeft weten te regelen. Ja, OK, een daadwerkelijke teringlijer die niets toevoegt.
pi_217601143
Hij had met dest moeten starten
pi_217601186
Lang kwam goed weg! had geel moeten krijgen. Aan de andere kant werd PSV naarmate de rust dichterbij kwam steeds sterker.
pi_217601687
Als je zoveel kansen mist in de tweede helft zul je net zien dat Feyenoord dit nog gaat winnen.
  zondag 11 mei 2025 @ 16:35:07 #238
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217602019
NoaGOD schiet even 50 miljoen binnen, erg mooi _O_
  zondag 11 mei 2025 @ 16:39:21 #239
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_217602116
Champions League *O* *O*
  Redactie Sport / Supervogel zondag 11 mei 2025 @ 16:39:57 #240
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_217602130
Noano op je feestje
pi_217602133
*O* geen voorronde
pi_217602136
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 16:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Bij verlies was je ook wel 2e geworden
  zondag 11 mei 2025 @ 16:40:24 #243
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_217602138
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 16:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Heerlijk om zo’n speler in je team te hebben.
pi_217602140
Hup NEC
  zondag 11 mei 2025 @ 16:41:08 #245
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217602153
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 16:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Bij verlies was je ook wel 2e geworden
Ik heb toch liever de zekerheid dan het geloof.
pi_217602158
Mijn hemel.
pi_217602175
Gefeliciteerd, uiteindelijk terecht gewonnen. Vanaf 05 minuten voor rust groeiden jullie in de wedstrijd en de winst was uiteindelijk niet onverdiend.
  zondag 11 mei 2025 @ 16:43:00 #248
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217602186
Maar Ledezma moet nu echt afgelopen zijn, wat een dom gedoe is dat zeg. Die gozer kan er echt he-le-maal niets van. De ene idioot blijft hem maar opstellen, de andere idioot wil hem nog doodleuk een contractverlenging aanbieden.
  FOK!fotograaf zondag 11 mei 2025 @ 16:44:07 #249
842 Zorro
Z
pi_217602200
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Maar Ledezma moet nu echt afgelopen zijn, wat een dom gedoe is dat zeg. Die gozer kan er echt he-le-maal niets van. De ene idioot blijft hem maar opstellen, de andere idioot wil hem nog doodleuk een contractverlenging aanbieden.
Ik vind het een prima speler maar dan op het middenveld. Hij moet ver uit de buurt van de verdediging blijven.
pi_217602208
Godverdomme, als je vandaag weer ziet… wat heb je dit seizoen toch weggegooid. Na een kuthelft waarin je Feyenoord twee doelpunten kado heeft ben je in de tweede helft 3 klassen beter en had het ook 2-5 kunnen worden.
pi_217602220
quote:
6s.gif Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik vind het een prima speler maar dan op het middenveld. Hij moet ver uit de buurt van de verdediging blijven.
Hij gaat weg, dus daar zijn we vanaf.

Het leek in het begin even wat te worden, maar verdedigend is het gewoon veel te zwak.
  zondag 11 mei 2025 @ 16:46:17 #252
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217602225
Noa de allerheerlijkste troll ooit.
Dit, dus.
  zondag 11 mei 2025 @ 16:46:23 #253
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217602226
quote:

[..]
Lekker laten gaan, elke speler die we nu op het middenveld hebben is beter dan hem. Babadi en Land inclusief.
pi_217602241
quote:

[..]
Middenveld is 'ie toch ook alleen maar voor de breedte? Komt ook daar gewoon tekort voor een basisplaats. Tenminste, zo zou het moeten zijn.
  zondag 11 mei 2025 @ 16:48:14 #255
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217602266
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef VEM2012 het volgende:
Godverdomme, als je vandaag weer ziet… wat heb je dit seizoen toch weggegooid. Na een kuthelft waarin je Feyenoord twee doelpunten kado heeft ben je in de tweede helft 3 klassen beter en had het ook 2-5 kunnen worden.
Het zure is dat je het weggegooid hebt in een periode waarin je versterkingen kon halen. Gegokt en verloren.
  zondag 11 mei 2025 @ 18:06:12 #256
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217603011
Het kan nog
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  FOK!fotograaf zondag 11 mei 2025 @ 18:07:33 #257
842 Zorro
Z
pi_217603024
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:06 schreef Parafernalia het volgende:
Het kan nog
Die heel late gelijkmaker tegen Sparta gaat nog belangrijk zijn
pi_217603093
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:06 schreef Parafernalia het volgende:
Het kan nog
Roep dat al weken
pi_217603098
quote:
6s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:07 schreef Zorro het volgende:

[..]
??

Alsof ajax wint in groningen.. woensdag sta je eerste
  zondag 11 mei 2025 @ 18:15:50 #260
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217603123
quote:
6s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:07 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ja, die is vrij vervelend. Daardoor gaat Ajax het nog net redden vrees ik.
pi_217603125
We feliciteren PSV met de titel. Over het hele seizoen gezien gewoon terecht. Ajax met een dip aan het einde. PSV na de winterstop.
pi_217603144
Bedank Noah maar jongens....ajax gaat dit verspelen.
pi_217603153
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:15 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Jij denkt dat dit ajax uit bij Groningen en thuis tegen Twente wint?
  zondag 11 mei 2025 @ 18:18:50 #264
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217603162
quote:

[..]
Dit Ajax gaat in deze vorm nooit bij Groningen winnen laat staan thuis van Twente, dat weet jij ook wel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217603169
quote:

[..]
_O-
pi_217603176
Als ajax bij groningen verliest heb je genoeg een een punt tegen sparta
  zondag 11 mei 2025 @ 18:21:14 #267
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217603184
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Jij denkt dat dit ajax uit bij Groningen en thuis tegen Twente wint?
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit Ajax gaat in deze vorm nooit bij Groningen winnen laat staan thuis van Twente, dat weet jij ook wel.
Ik heb gekkere dingen gezien dit jaar.
pi_217603221
Wel bizar als NEC dit over de streep trekt als je bedenkt dat NEC ook PSV in de blessure tijd een loer draaide met 2 doelpunten en gelijk speelde.
  zondag 11 mei 2025 @ 18:26:22 #269
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217603222
We gaan trouwens onze hoop vestigen op de nummer 11 die net met 3-0 op hun kloten krijgt van AZ? Dat lijkt me geen goed idee.
  zondag 11 mei 2025 @ 18:28:46 #270
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217603259
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:26 schreef GotenSSJ het volgende:
We gaan trouwens onze hoop vestigen op de nummer 11 die net met 3-0 op hun kloten krijgt van AZ? Dat lijkt me geen goed idee.
Als je in eigen huis verliest van de nummer 13 waarom zou je dan een paar dagen later wel winnen van de nummer 11 in een uitwedstrijd?
  zondag 11 mei 2025 @ 18:30:39 #271
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217603296
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:28 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Als je in eigen huis verliest van de nummer 13 waarom zou je dan een paar dagen later wel winnen van de nummer 11 in een uitwedstrijd?
Omdat dat een nieuwe wedstrijd is? :')
  zondag 11 mei 2025 @ 18:31:02 #272
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_217603307
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:28 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het gaat stormen in de Euroborg, dat is zeker.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_217603318
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 14:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Psvcl nog in leven?
Zeker.. jij ook
pi_217603331
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:30 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
In ieder geval is er nog niets beslist. Het blijft spannend. En we hebben al gekkere seizoenen meegemaakt waarbij PSV in de laatste wedstrijd alsnog kampioen werd.
  zondag 11 mei 2025 @ 18:33:09 #275
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217603342
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:30 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Oh oke man. In dat geval wint Heracles gewoon van PSV. Dus waar hebben we het over.
  zondag 11 mei 2025 @ 18:35:00 #276
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217603364
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:33 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Oh oke man. In dat geval wint Heracles gewoon van PSV. Dus waar hebben we het over.
Dat kan toch ook gewoon?

Doe niet zo dom joh, alsof het nu een gegeven is dat Ajax niet gaat winnen tegen de nummer 11 omdat ze nu verliezen van de nummer 13. _O-
  zondag 11 mei 2025 @ 18:39:50 #277
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217603418
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:35 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dat kan toch ook gewoon?

Doe niet zo dom joh, alsof het nu een gegeven is dat Ajax niet gaat winnen tegen de nummer 11 omdat ze nu verliezen van de nummer 13. _O-
Ja precies. PSV-Heracles wordt een nulletje of 0-4. En Ajax wint met twee vingers in de neus in de euroborg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217603422
Spannend hoor.
  zondag 11 mei 2025 @ 18:40:29 #279
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217603427
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:39 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ja precies. PSV-Heracles wordt een nulletje of 0-4. En Ajax wint met twee vingers in de neus in de euroborg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent echt niet goed wijs, beetje gefrustreerd door de uitslagen vandaag of wat?
pi_217603433
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:35 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dat kan toch ook gewoon?

_O-
  Moderator zondag 11 mei 2025 @ 18:41:42 #281
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217603443
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:40 schreef RipCity het volgende:
Spannend hoor.
Billenknijpen!
pi_217603449
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:40 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Jij bent echt niet goed wijs, beetje gefrustreerd door de uitslagen vandaag of wat?
Het is ook wel bizar. Binnen 10 min sta je met 2-0 achter. Een paar uur later is er nog hoop.
  zondag 11 mei 2025 @ 18:42:17 #283
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217603452
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]
_O-
PSV kan geen punten verliezen tegen Heracles?

Net als dat het niet mogelijk was tegen PEC, Willem 2, NEC, GAE etc?
pi_217603464
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Nee, nu niet meer
  zondag 11 mei 2025 @ 18:43:17 #285
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217603469
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:41 schreef Cherni het volgende:

[..]
Het is ook wel bizar. Binnen 10 min sta je met 2-0 achter. Een paar uur later is er nog hoop.
Ja tuurlijk is er nu hoop, maar ik zou mijn hoop eerder op Twente vestigen dan Groningen eerlijk gezegd.
pi_217603487
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Uit sparta wel, thuis tegen almelo minimaal 3-0
  zondag 11 mei 2025 @ 18:44:47 #287
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217603493
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:43 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Nee, nu niet meer
Ik help het je hopen :) Nu nog kampioen worden zou bizar zijn.
pi_217603510
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:43 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ja tuurlijk is er nu hoop, maar ik zou mijn hoop eerder op Twente vestigen dat Groningen eerlijk gezegd.
Groningen heeft wel nog iets om voor te spelen. Maar je hebt natuurlijk gelijk. Je kunt ook zomaar tegen bijvoorbeeld Heracles of Sparta punten laten liggen. Maar nu is er hoop dat ik niet meer verwacht had. Bij 2-0 tegen Feyenoord had ik al verwacht dat Ajax het kampioenschap zou binnen hengelen. Bizar
pi_217603563
Ajax komt deze tik denk ik niet meer te boven. Uit tegen Groningen is helemaal niet simpel en sowieso op papier lastiger dan NEC thuis.

En fuck die goal tegen Sparta zeg... Had je verdomme al 1e gestaan.
  FOK!fotograaf zondag 11 mei 2025 @ 18:53:13 #290
842 Zorro
Z
pi_217603579
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:51 schreef VEM2012 het volgende:
Ajax komt deze tik denk ik niet meer te boven. Uit tegen Groningen is helemaal niet simpel en sowieso op papier lastiger dan NEC thuis.

Sparta... Daar was ik op dat moment al nijdig over :D
pi_217603588
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:51 schreef VEM2012 het volgende:

Of tegen NEC waar je in blessure tijd 2 doelpunten weg geeft terwijl je 85% balbezit hebt en nog veel kansen miste. Tja dat blijft jammer. Maar je koopt er niets meer voor
  zondag 11 mei 2025 @ 18:54:40 #292
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_217603593
Gefeliciteerd allemaal.
pi_217603603
In groningen hebben ze een hekel aan ajax , die klappen er vol op met het publiek erachter. Mocht ajax daar weten te winnen komt het alsnog aan op de laatste speeldag.. daar hebben ze in amsterdam nog steeds traumas van.

PSV afschrijven is het domste wat je kan doen _O_ #26
  zondag 11 mei 2025 @ 18:56:21 #294
268491 fetX
pi_217603612
Dit kan weer een ontknoping worden hoor. Tijd om Koert als commentator weer van stal te halen _O-
  zondag 11 mei 2025 @ 18:56:41 #295
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_217603617
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:55 schreef PSVCL het volgende:
In groningen hebben ze een hekel aan ajax , die klappen er vol op met het publiek erachter. Mocht ajax daar weten te winnen komt het alsnog aan op de laatste speeldag.. daar hebben ze in amsterdam nog steeds traumas van.

PSV afschrijven is het domste wat je kan doen _O_ #26
Dat psv nog geen kampioen is met deze selectie... dat is pas dom.
  Redactie Sport zondag 11 mei 2025 @ 18:57:34 #296
pi_217603626
Groningen is wel in vorm hoewel ze vandaag verloren bij AZ. Maar goed eerst zelf winnen en wat Ajax doet, daar heeft PSV toch geen invloed meer op
pi_217603636
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:56 schreef peaceman het volgende:

[..]
Dat psv nog geen kampioen is met deze selectie... dat is pas dom.
Een dipje in 2 jaar tijd toplevel voetbal kan gebeuren. Gellukig niet het geval aan het eind van seizoen zoals bij ajax
pi_217603649
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen is wel in vorm hoewel ze vandaag verloren bij AZ. Maar goed eerst zelf winnen en wat Ajax doet, daar heeft PSV toch geen invloed meer op
De haat naar Ajax is bij alle clubs immens groot dus Groningen vliegt erop.
  zondag 11 mei 2025 @ 19:00:11 #299
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_217603660
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Een dipje in 2 jaar tijd toplevel voetbal kan gebeuren. Gellukig niet het geval aan het eind van seizoen zoals bij ajax
toplevel zelfs... nou nou.
Vorig seizoen zat ons Ajax het hele seizoen in een dip. ;)
pi_217603681
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Rot nou eens op met je toplevel.

Ongekende calimero.
pi_217603810
quote:
10s.gif Op zondag 11 mei 2025 19:04 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Rot nou eens op met je toplevel.

Ongekende calimero.
Mad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: