Dat lijkt Bosz nu ook (te laat) te snappen. Nog voor de rust gewisseld die kneus.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Het begint bijna zielig te worden om die Ledezma maar op te blijven stellen.
Ook alleen maar omdat ie geel had, anders was ie gewoon tot de rust blijven staanquote:Op zondag 11 mei 2025 15:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat lijkt Bosz nu ook (te laat) te snappen. Nog voor de rust gewisseld die kneus.
Ik heb ook het idee dat ie zonder concurrentie van Pepi helemaal niks meer klaarmaakt.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:25 schreef mitt het volgende:
Die Luuk de Jong he, heeft die het laatste half jaar nog enige waarde gehad? Eerlijke vraag, heb lang niet altijd PSV gezien maar elke keer dat ik wel kijk zie ik een schim...
Nope, sinds de blessure van Pepi is het eigenlijk helemaal niets meer.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:25 schreef mitt het volgende:
Die Luuk de Jong he, heeft die het laatste half jaar nog enige waarde gehad? Eerlijke vraag, heb lang niet altijd PSV gezien maar elke keer dat ik wel kijk zie ik een schim...
Bij verlies was je ook wel 2e gewordenquote:Op zondag 11 mei 2025 16:35 schreef GotenSSJ het volgende:
NoaGOD schiet even 50 miljoen binnen, erg mooi
Heerlijk om zo’n speler in je team te hebben.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:35 schreef GotenSSJ het volgende:
NoaGOD schiet even 50 miljoen binnen, erg mooi
Ik vind het een prima speler maar dan op het middenveld. Hij moet ver uit de buurt van de verdediging blijven.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Maar Ledezma moet nu echt afgelopen zijn, wat een dom gedoe is dat zeg. Die gozer kan er echt he-le-maal niets van. De ene idioot blijft hem maar opstellen, de andere idioot wil hem nog doodleuk een contractverlenging aanbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |