Ik ook. Kan wel ie wel leuk met gehandicapten omgaan (goh) maar zijn gedrag (en ja, ook zijn accent) ben ik wel beu. Als ie nou de pannen van het dak zou spelen kan ik het nog wel hebben, maar op af en toe een bevlieging na valt dat ook behoorlijk tegen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat is het toch een sneuneus. Zo blij als die opgebokt is binnenkort.
Mourinho-light. Met eyeliner.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar je blijft alsnog Ajax in de eredivisie. Farioli doet qua verdedigende organisatie en wedstrijdplan heel veel goed maar een gedegen aanvalsspel erin krijgen lukt nog steeds niet, het is geen Arne zullen we maar zeggen.
Hopelijk kijkt Earnie dit keer verder dan ex eredivisie spelers. Dat moet het plan b zijn, niet de eerste keus , of ze moeten van buitencategorie zijn , een Malen bijv.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:11 schreef ISVV het volgende:
Oh jee, Hateboer wil weg bij Stade Rennes. Earnie zal wel onderweg zijn!
Bord op schoot scouting, dus kan goed zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:11 schreef ISVV het volgende:
Oh jee, Hateboer wil weg bij Stade Rennes. Earnie zal wel onderweg zijn!
PSV heeft een betere selectie, dus normaliter winnen ze gewoon. Maar PSV heeft het altijd lastig in De Kuip als het thuispubliek vol achter de ploeg gaat staan. Dit is echter nog maar de vraag want een deel zit er toch echt met gemengde gevoelens, ze willen Ajax natuurlijk niet aan een kampioenschap helpen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:37 schreef PSVCL het volgende:
Vannacht gedroomd dat PSV met 2-4 van Feyenoord won, 1-3 bij rust.
De laatste jaren is De Kuip een soort 2e huis van PSV, ze verliezen daar eigenlijk nog zelden,en ook nog eens 2 bekerfinales gewonnen. PSV moet de storm in de beginfase zien te overleven dan zie ik het wel goed komen.quote:Op zondag 11 mei 2025 00:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft een betere selectie, dus normaliter winnen ze gewoon. Maar PSV heeft het altijd lastig in De Kuip als het thuispubliek vol achter de ploeg gaat staan. Dit is echter nog maar de vraag want een deel zit er toch echt met gemengde gevoelens, ze willen Ajax natuurlijk niet aan een kampioenschap helpen.
Ergens komt het goed uit dat Utrecht maar op drie punten staat en die wedstrijd tegen Twente tegelijkertijd wordt afgewerkt. Maar goed, het kan alle kanten op, een gelijkspel morgen vind ik ook prima.
Schijnt dat Ruperti de VAR is.quote:Op zondag 11 mei 2025 00:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De laatste jaren is De Kuip een soort 2e huis van PSV, ze verliezen daar eigenlijk nog zelden,en ook nog eens 2 bekerfinales gewonnen. PSV moet de storm in de beginfase zien te overleven dan zie ik het wel goed komen.
Ben verder niet onder de indruk van het Feyenoord onder Van Pesie,het oogt wel stabiel,maar aanvallend niet echt dreigend.. zie PSV dit wel redelijk gemakkelijk winnen eerlijk gezegd. De twee thuis wedstrijden, beker en competitie, wist PSV ook makkelijk te winnen.
Dat lijkt ook niet nodig.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zelfs de arbitrage kan feyenoord/ajax vandaag niet redden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |