Ik ook. Kan wel ie wel leuk met gehandicapten omgaan (goh) maar zijn gedrag (en ja, ook zijn accent) ben ik wel beu. Als ie nou de pannen van het dak zou spelen kan ik het nog wel hebben, maar op af en toe een bevlieging na valt dat ook behoorlijk tegen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat is het toch een sneuneus. Zo blij als die opgebokt is binnenkort.
Mourinho-light. Met eyeliner.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar je blijft alsnog Ajax in de eredivisie. Farioli doet qua verdedigende organisatie en wedstrijdplan heel veel goed maar een gedegen aanvalsspel erin krijgen lukt nog steeds niet, het is geen Arne zullen we maar zeggen.
Hopelijk kijkt Earnie dit keer verder dan ex eredivisie spelers. Dat moet het plan b zijn, niet de eerste keus , of ze moeten van buitencategorie zijn , een Malen bijv.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:11 schreef ISVV het volgende:
Oh jee, Hateboer wil weg bij Stade Rennes. Earnie zal wel onderweg zijn!
Bord op schoot scouting, dus kan goed zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:11 schreef ISVV het volgende:
Oh jee, Hateboer wil weg bij Stade Rennes. Earnie zal wel onderweg zijn!
PSV heeft een betere selectie, dus normaliter winnen ze gewoon. Maar PSV heeft het altijd lastig in De Kuip als het thuispubliek vol achter de ploeg gaat staan. Dit is echter nog maar de vraag want een deel zit er toch echt met gemengde gevoelens, ze willen Ajax natuurlijk niet aan een kampioenschap helpen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:37 schreef PSVCL het volgende:
Vannacht gedroomd dat PSV met 2-4 van Feyenoord won, 1-3 bij rust.
De laatste jaren is De Kuip een soort 2e huis van PSV, ze verliezen daar eigenlijk nog zelden,en ook nog eens 2 bekerfinales gewonnen. PSV moet de storm in de beginfase zien te overleven dan zie ik het wel goed komen.quote:Op zondag 11 mei 2025 00:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft een betere selectie, dus normaliter winnen ze gewoon. Maar PSV heeft het altijd lastig in De Kuip als het thuispubliek vol achter de ploeg gaat staan. Dit is echter nog maar de vraag want een deel zit er toch echt met gemengde gevoelens, ze willen Ajax natuurlijk niet aan een kampioenschap helpen.
Ergens komt het goed uit dat Utrecht maar op drie punten staat en die wedstrijd tegen Twente tegelijkertijd wordt afgewerkt. Maar goed, het kan alle kanten op, een gelijkspel morgen vind ik ook prima.
Schijnt dat Ruperti de VAR is.quote:Op zondag 11 mei 2025 00:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De laatste jaren is De Kuip een soort 2e huis van PSV, ze verliezen daar eigenlijk nog zelden,en ook nog eens 2 bekerfinales gewonnen. PSV moet de storm in de beginfase zien te overleven dan zie ik het wel goed komen.
Ben verder niet onder de indruk van het Feyenoord onder Van Pesie,het oogt wel stabiel,maar aanvallend niet echt dreigend.. zie PSV dit wel redelijk gemakkelijk winnen eerlijk gezegd. De twee thuis wedstrijden, beker en competitie, wist PSV ook makkelijk te winnen.
Dat lijkt ook niet nodig.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zelfs de arbitrage kan feyenoord/ajax vandaag niet redden
Dat lijkt Bosz nu ook (te laat) te snappen. Nog voor de rust gewisseld die kneus.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Het begint bijna zielig te worden om die Ledezma maar op te blijven stellen.
Ook alleen maar omdat ie geel had, anders was ie gewoon tot de rust blijven staanquote:Op zondag 11 mei 2025 15:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat lijkt Bosz nu ook (te laat) te snappen. Nog voor de rust gewisseld die kneus.
Ik heb ook het idee dat ie zonder concurrentie van Pepi helemaal niks meer klaarmaakt.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:25 schreef mitt het volgende:
Die Luuk de Jong he, heeft die het laatste half jaar nog enige waarde gehad? Eerlijke vraag, heb lang niet altijd PSV gezien maar elke keer dat ik wel kijk zie ik een schim...
Nope, sinds de blessure van Pepi is het eigenlijk helemaal niets meer.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:25 schreef mitt het volgende:
Die Luuk de Jong he, heeft die het laatste half jaar nog enige waarde gehad? Eerlijke vraag, heb lang niet altijd PSV gezien maar elke keer dat ik wel kijk zie ik een schim...
Bij verlies was je ook wel 2e gewordenquote:Op zondag 11 mei 2025 16:35 schreef GotenSSJ het volgende:
NoaGOD schiet even 50 miljoen binnen, erg mooi
Heerlijk om zo’n speler in je team te hebben.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:35 schreef GotenSSJ het volgende:
NoaGOD schiet even 50 miljoen binnen, erg mooi
Ik vind het een prima speler maar dan op het middenveld. Hij moet ver uit de buurt van de verdediging blijven.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Maar Ledezma moet nu echt afgelopen zijn, wat een dom gedoe is dat zeg. Die gozer kan er echt he-le-maal niets van. De ene idioot blijft hem maar opstellen, de andere idioot wil hem nog doodleuk een contractverlenging aanbieden.
Hij gaat weg, dus daar zijn we vanaf.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het een prima speler maar dan op het middenveld. Hij moet ver uit de buurt van de verdediging blijven.
Lekker laten gaan, elke speler die we nu op het middenveld hebben is beter dan hem. Babadi en Land inclusief.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het een prima speler maar dan op het middenveld. Hij moet ver uit de buurt van de verdediging blijven.
Middenveld is 'ie toch ook alleen maar voor de breedte? Komt ook daar gewoon tekort voor een basisplaats. Tenminste, zo zou het moeten zijn.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zure is dat je het weggegooid hebt in een periode waarin je versterkingen kon halen. Gegokt en verloren.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef VEM2012 het volgende:
Godverdomme, als je vandaag weer ziet… wat heb je dit seizoen toch weggegooid. Na een kuthelft waarin je Feyenoord twee doelpunten kado heeft ben je in de tweede helft 3 klassen beter en had het ook 2-5 kunnen worden.
Die heel late gelijkmaker tegen Sparta gaat nog belangrijk zijnquote:
??quote:Op zondag 11 mei 2025 18:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die heel late gelijkmaker tegen Sparta gaat nog belangrijk zijn
Ja, die is vrij vervelend. Daardoor gaat Ajax het nog net redden vrees ik.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die heel late gelijkmaker tegen Sparta gaat nog belangrijk zijn
Jij denkt dat dit ajax uit bij Groningen en thuis tegen Twente wint?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, die is vrij vervelend. Daardoor gaat Ajax het nog net redden vrees ik.
Dit Ajax gaat in deze vorm nooit bij Groningen winnen laat staan thuis van Twente, dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit ajax uit bij Groningen en thuis tegen Twente wint?
Ik heb gekkere dingen gezien dit jaar.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit Ajax gaat in deze vorm nooit bij Groningen winnen laat staan thuis van Twente, dat weet jij ook wel.
Als je in eigen huis verliest van de nummer 13 waarom zou je dan een paar dagen later wel winnen van de nummer 11 in een uitwedstrijd?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:26 schreef GotenSSJ het volgende:
We gaan trouwens onze hoop vestigen op de nummer 11 die net met 3-0 op hun kloten krijgt van AZ? Dat lijkt me geen goed idee.
Omdat dat een nieuwe wedstrijd is?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je in eigen huis verliest van de nummer 13 waarom zou je dan een paar dagen later wel winnen van de nummer 11 in een uitwedstrijd?
Het gaat stormen in de Euroborg, dat is zeker.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je in eigen huis verliest van de nummer 13 waarom zou je dan een paar dagen later wel winnen van de nummer 11 in een uitwedstrijd?
In ieder geval is er nog niets beslist. Het blijft spannend. En we hebben al gekkere seizoenen meegemaakt waarbij PSV in de laatste wedstrijd alsnog kampioen werd.quote:
Dat kan toch ook gewoon?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oh oke man. In dat geval wint Heracles gewoon van PSV. Dus waar hebben we het over.
Ja precies. PSV-Heracles wordt een nulletje of 0-4. En Ajax wint met twee vingers in de neus in de euroborg.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat kan toch ook gewoon?
Doe niet zo dom joh, alsof het nu een gegeven is dat Ajax niet gaat winnen tegen de nummer 11 omdat ze nu verliezen van de nummer 13.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja precies. PSV-Heracles wordt een nulletje of 0-4. En Ajax wint met twee vingers in de neus in de euroborg.Jij bent echt niet goed wijs, beetje gefrustreerd door de uitslagen vandaag of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat kan toch ook gewoon?
Doe niet zo dom joh, alsof het nu een gegeven is dat Ajax niet gaat winnen tegen de nummer 11 omdat ze nu verliezen van de nummer 13.
Het is ook wel bizar. Binnen 10 min sta je met 2-0 achter. Een paar uur later is er nog hoop.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed wijs, beetje gefrustreerd door de uitslagen vandaag of wat?
PSV kan geen punten verliezen tegen Heracles?quote:
Nee, nu niet meerquote:Op zondag 11 mei 2025 18:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
PSV kan geen punten verliezen tegen Heracles?
Net als dat het niet mogelijk was tegen PEC, Willem 2, NEC, GAE etc?
Ja tuurlijk is er nu hoop, maar ik zou mijn hoop eerder op Twente vestigen dan Groningen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:41 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het is ook wel bizar. Binnen 10 min sta je met 2-0 achter. Een paar uur later is er nog hoop.
Uit sparta wel, thuis tegen almelo minimaal 3-0quote:Op zondag 11 mei 2025 18:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
PSV kan geen punten verliezen tegen Heracles?
Net als dat het niet mogelijk was tegen PEC, Willem 2, NEC, GAE etc?
Groningen heeft wel nog iets om voor te spelen. Maar je hebt natuurlijk gelijk. Je kunt ook zomaar tegen bijvoorbeeld Heracles of Sparta punten laten liggen. Maar nu is er hoop dat ik niet meer verwacht had. Bij 2-0 tegen Feyenoord had ik al verwacht dat Ajax het kampioenschap zou binnen hengelen. Bizarquote:Op zondag 11 mei 2025 18:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is er nu hoop, maar ik zou mijn hoop eerder op Twente vestigen dat Groningen eerlijk gezegd.
Sparta... Daar was ik op dat moment al nijdig overquote:Op zondag 11 mei 2025 18:51 schreef VEM2012 het volgende:
Ajax komt deze tik denk ik niet meer te boven. Uit tegen Groningen is helemaal niet simpel en sowieso op papier lastiger dan NEC thuis.
En fuck die goal tegen Sparta zeg... Had je verdomme al 1e gestaan.
Of tegen NEC waar je in blessure tijd 2 doelpunten weg geeft terwijl je 85% balbezit hebt en nog veel kansen miste. Tja dat blijft jammer. Maar je koopt er niets meer voorquote:Op zondag 11 mei 2025 18:51 schreef VEM2012 het volgende:
Ajax komt deze tik denk ik niet meer te boven. Uit tegen Groningen is helemaal niet simpel en sowieso op papier lastiger dan NEC thuis.
En fuck die goal tegen Sparta zeg... Had je verdomme al 1e gestaan.
Dat psv nog geen kampioen is met deze selectie... dat is pas dom.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:55 schreef PSVCL het volgende:
In groningen hebben ze een hekel aan ajax , die klappen er vol op met het publiek erachter. Mocht ajax daar weten te winnen komt het alsnog aan op de laatste speeldag.. daar hebben ze in amsterdam nog steeds traumas van.
PSV afschrijven is het domste wat je kan doen#26
Een dipje in 2 jaar tijd toplevel voetbal kan gebeuren. Gellukig niet het geval aan het eind van seizoen zoals bij ajaxquote:Op zondag 11 mei 2025 18:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat psv nog geen kampioen is met deze selectie... dat is pas dom.
De haat naar Ajax is bij alle clubs immens groot dus Groningen vliegt erop.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen is wel in vorm hoewel ze vandaag verloren bij AZ. Maar goed eerst zelf winnen en wat Ajax doet, daar heeft PSV toch geen invloed meer op
toplevel zelfs... nou nou.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een dipje in 2 jaar tijd toplevel voetbal kan gebeuren. Gellukig niet het geval aan het eind van seizoen zoals bij ajax
Rot nou eens op met je toplevel.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een dipje in 2 jaar tijd toplevel voetbal kan gebeuren. Gellukig niet het geval aan het eind van seizoen zoals bij ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |