Dat kan toch ook gewoon?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oh oke man. In dat geval wint Heracles gewoon van PSV. Dus waar hebben we het over.
Ja precies. PSV-Heracles wordt een nulletje of 0-4. En Ajax wint met twee vingers in de neus in de euroborg.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat kan toch ook gewoon?
Doe niet zo dom joh, alsof het nu een gegeven is dat Ajax niet gaat winnen tegen de nummer 11 omdat ze nu verliezen van de nummer 13.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja precies. PSV-Heracles wordt een nulletje of 0-4. En Ajax wint met twee vingers in de neus in de euroborg.Jij bent echt niet goed wijs, beetje gefrustreerd door de uitslagen vandaag of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat kan toch ook gewoon?
Doe niet zo dom joh, alsof het nu een gegeven is dat Ajax niet gaat winnen tegen de nummer 11 omdat ze nu verliezen van de nummer 13.
Het is ook wel bizar. Binnen 10 min sta je met 2-0 achter. Een paar uur later is er nog hoop.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed wijs, beetje gefrustreerd door de uitslagen vandaag of wat?
PSV kan geen punten verliezen tegen Heracles?quote:
Nee, nu niet meerquote:Op zondag 11 mei 2025 18:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
PSV kan geen punten verliezen tegen Heracles?
Net als dat het niet mogelijk was tegen PEC, Willem 2, NEC, GAE etc?
Ja tuurlijk is er nu hoop, maar ik zou mijn hoop eerder op Twente vestigen dan Groningen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:41 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het is ook wel bizar. Binnen 10 min sta je met 2-0 achter. Een paar uur later is er nog hoop.
Uit sparta wel, thuis tegen almelo minimaal 3-0quote:Op zondag 11 mei 2025 18:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
PSV kan geen punten verliezen tegen Heracles?
Net als dat het niet mogelijk was tegen PEC, Willem 2, NEC, GAE etc?
Groningen heeft wel nog iets om voor te spelen. Maar je hebt natuurlijk gelijk. Je kunt ook zomaar tegen bijvoorbeeld Heracles of Sparta punten laten liggen. Maar nu is er hoop dat ik niet meer verwacht had. Bij 2-0 tegen Feyenoord had ik al verwacht dat Ajax het kampioenschap zou binnen hengelen. Bizarquote:Op zondag 11 mei 2025 18:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is er nu hoop, maar ik zou mijn hoop eerder op Twente vestigen dat Groningen eerlijk gezegd.
Sparta... Daar was ik op dat moment al nijdig overquote:Op zondag 11 mei 2025 18:51 schreef VEM2012 het volgende:
Ajax komt deze tik denk ik niet meer te boven. Uit tegen Groningen is helemaal niet simpel en sowieso op papier lastiger dan NEC thuis.
En fuck die goal tegen Sparta zeg... Had je verdomme al 1e gestaan.
Of tegen NEC waar je in blessure tijd 2 doelpunten weg geeft terwijl je 85% balbezit hebt en nog veel kansen miste. Tja dat blijft jammer. Maar je koopt er niets meer voorquote:Op zondag 11 mei 2025 18:51 schreef VEM2012 het volgende:
Ajax komt deze tik denk ik niet meer te boven. Uit tegen Groningen is helemaal niet simpel en sowieso op papier lastiger dan NEC thuis.
En fuck die goal tegen Sparta zeg... Had je verdomme al 1e gestaan.
Dat psv nog geen kampioen is met deze selectie... dat is pas dom.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:55 schreef PSVCL het volgende:
In groningen hebben ze een hekel aan ajax , die klappen er vol op met het publiek erachter. Mocht ajax daar weten te winnen komt het alsnog aan op de laatste speeldag.. daar hebben ze in amsterdam nog steeds traumas van.
PSV afschrijven is het domste wat je kan doen#26
Een dipje in 2 jaar tijd toplevel voetbal kan gebeuren. Gellukig niet het geval aan het eind van seizoen zoals bij ajaxquote:Op zondag 11 mei 2025 18:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat psv nog geen kampioen is met deze selectie... dat is pas dom.
De haat naar Ajax is bij alle clubs immens groot dus Groningen vliegt erop.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen is wel in vorm hoewel ze vandaag verloren bij AZ. Maar goed eerst zelf winnen en wat Ajax doet, daar heeft PSV toch geen invloed meer op
toplevel zelfs... nou nou.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een dipje in 2 jaar tijd toplevel voetbal kan gebeuren. Gellukig niet het geval aan het eind van seizoen zoals bij ajax
Rot nou eens op met je toplevel.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een dipje in 2 jaar tijd toplevel voetbal kan gebeuren. Gellukig niet het geval aan het eind van seizoen zoals bij ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |