Hij gaat weg, dus daar zijn we vanaf.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het een prima speler maar dan op het middenveld. Hij moet ver uit de buurt van de verdediging blijven.
Lekker laten gaan, elke speler die we nu op het middenveld hebben is beter dan hem. Babadi en Land inclusief.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het een prima speler maar dan op het middenveld. Hij moet ver uit de buurt van de verdediging blijven.
Middenveld is 'ie toch ook alleen maar voor de breedte? Komt ook daar gewoon tekort voor een basisplaats. Tenminste, zo zou het moeten zijn.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zure is dat je het weggegooid hebt in een periode waarin je versterkingen kon halen. Gegokt en verloren.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef VEM2012 het volgende:
Godverdomme, als je vandaag weer ziet… wat heb je dit seizoen toch weggegooid. Na een kuthelft waarin je Feyenoord twee doelpunten kado heeft ben je in de tweede helft 3 klassen beter en had het ook 2-5 kunnen worden.
Die heel late gelijkmaker tegen Sparta gaat nog belangrijk zijnquote:
??quote:Op zondag 11 mei 2025 18:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die heel late gelijkmaker tegen Sparta gaat nog belangrijk zijn
Ja, die is vrij vervelend. Daardoor gaat Ajax het nog net redden vrees ik.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die heel late gelijkmaker tegen Sparta gaat nog belangrijk zijn
Jij denkt dat dit ajax uit bij Groningen en thuis tegen Twente wint?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, die is vrij vervelend. Daardoor gaat Ajax het nog net redden vrees ik.
Dit Ajax gaat in deze vorm nooit bij Groningen winnen laat staan thuis van Twente, dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit ajax uit bij Groningen en thuis tegen Twente wint?
Ik heb gekkere dingen gezien dit jaar.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit Ajax gaat in deze vorm nooit bij Groningen winnen laat staan thuis van Twente, dat weet jij ook wel.
Als je in eigen huis verliest van de nummer 13 waarom zou je dan een paar dagen later wel winnen van de nummer 11 in een uitwedstrijd?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:26 schreef GotenSSJ het volgende:
We gaan trouwens onze hoop vestigen op de nummer 11 die net met 3-0 op hun kloten krijgt van AZ? Dat lijkt me geen goed idee.
Omdat dat een nieuwe wedstrijd is?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je in eigen huis verliest van de nummer 13 waarom zou je dan een paar dagen later wel winnen van de nummer 11 in een uitwedstrijd?
Het gaat stormen in de Euroborg, dat is zeker.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je in eigen huis verliest van de nummer 13 waarom zou je dan een paar dagen later wel winnen van de nummer 11 in een uitwedstrijd?
In ieder geval is er nog niets beslist. Het blijft spannend. En we hebben al gekkere seizoenen meegemaakt waarbij PSV in de laatste wedstrijd alsnog kampioen werd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |