Dat is waar, maar ze ogen erg stoïcijns.quote:Op zondag 13 april 2025 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat je ze alle kans hebt gegeven om erin te geloven. Dat mentale aspect telt ook wel mee natuurlijk.
Ja, dus dan was het nu ook nog gewoon zweten geweest.quote:Op zondag 13 april 2025 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder implosie had je denk ik toch minimaal gewonnen van NEC, Willem II Kowet en Utrecht. Dan sta je een punt voor.
Jullie stonden 9 punten voor hé..quote:Op zondag 13 april 2025 19:01 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ze ogen erg stoïcijns.
[..]
Ja, dus dan was het nu ook nog gewoon zweten geweest.
Maar goed, het is allemaal hypothetisch. Ik hoop dat Dest weer even goed bij kan komen nu.
Ik denk dat dit wel meevalt, het wordt gewoon strikt wedstrijd voor wedstrijd bekeken, het vertrouwen komt door het winnen.quote:Op zondag 13 april 2025 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat je ze alle kans hebt gegeven om erin te geloven. Dat mentale aspect telt ook wel mee natuurlijk.
Dan had je ook niet zo’n slap PSV gehad in het thuispotje denk ik. Mijn hemel wat was dat inspiratieloos.quote:Op zondag 13 april 2025 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder implosie had je denk ik toch minimaal gewonnen van NEC, Willem II Kowet en Utrecht. Dan sta je een punt voor.
De laatste goeie wedstrijd van PSV in de eredivisie was tegen Feyenoord denk ik, toen speelden ze echt van hier valt niets te halen.quote:Op zondag 13 april 2025 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan had je ook niet zo’n slap PSV gehad in het thuispotje denk ik. Mijn hemel wat was dat inspiratieloos.
Altijd tegen ons.quote:Op zondag 13 april 2025 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
De laatste goeie wedstrijd van PSV in de eredivisie was tegen Feyenoord denk ik, toen speelden ze echt van hier valt niets te halen.
Thuis van Almere winnen zegt niet zo veel want die kunnen er weinig van.
Toen zagen ze Feyenoord nog als enige concurrent, denk ook dat ze erna dachten, het is al binnen en die verslapping is er nooit echt meer uit gegaan.quote:
ajax gewoon terecht kampioen, die hebben gedaan wat ze moesten doen. PSV heeft het zelf weggegeven en moeten naar zichzelf kijken.quote:Op zondag 13 april 2025 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ajax gaat eigenlijk vrij gemakkelijk een puntenaantal boven de 80 punten halen. Natuurlijk zit het ze dan wellicht mee dat ze PSV op het juiste moment treffen, maar dat puntenaantal is in de meeste gevallen gewoon goed voor een kampioenschap.
quote:Op maandag 21 april 2025 21:46 schreef PSVCL het volgende:
Donderdag winnen en ze beginnnen te bibberen in Amsterdam
Remember 2007 en 2016. (Nooit opgeven)
quote:Op zondag 13 april 2025 22:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ajax gewoon terecht kampioen, die hebben gedaan wat ze moesten doen. PSV heeft het zelf weggegeven en moeten naar zichzelf kijken.
Dat is inderdaad goed nieuws. Een van de weinigen die goed bleef presteren toen de meesten door het ijs zakten.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
Mauro tot 2029 bijgetekend. Geweldig nieuws!
De wedstrijd tegen utrecht heeft alles veranderd (mits PSV zelf weet te winnen donderdag)quote:
Erg mooi.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
Mauro tot 2029 bijgetekend. Geweldig nieuws!
Het heeft wat veranderd, maar niet alles natuurlijk, je kan van Ajax niet verwachten dat ze in de 2e seizoenshelft nog minder punten zouden verspelen dan in de 1e, nu pas pas 5 punten verspeeld, PSV al 17.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen utrecht heeft alles veranderd (mits PSV zelf weet te winnen donderdag)
En Maurice Steijn gaat zijn wraak pakken komend weekend.
Dit verlies was door iedereen allang ingecalculeerd.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen utrecht heeft alles veranderd (mits PSV zelf weet te winnen donderdag)
Het geluk van ajax is eindelijk op, voor jullie op het verkeerde moment. Voor PSV precies op tijdquote:Op dinsdag 22 april 2025 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft wat veranderd, maar niet alles natuurlijk, je kan van Ajax niet verwachten dat ze in de 2e seizoenshelft nog minder punten zouden verspelen dan in de 1e, nu pas pas 5 punten verspeeld, PSV al 17.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit verlies was door iedereen allang ingecalculeerd.
quote:Op woensdag 23 april 2025 00:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het geluk van ajax is eindelijk op, voor jullie op het verkeerde moment. Voor PSV precies op tijd
Als PSV donderdag wint voeren ze de druk maximaal op. Denk niet dat ajax daar mee om kan gaan.
Ze weten het niet meer..quote:
Ajax mag er rustig nog een verliezen zo. Alsof PSV alles wint.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verliezen sowieso in de Kuip.quote:Op woensdag 23 april 2025 08:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ajax mag er rustig nog een verliezen zo. Alsof PSV alles wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |