Dat heb ik nooit gezegdquote:Op dinsdag 8 april 2025 11:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laat @:Solispolar nou toch lekker geloven dat Real en PSG straks op de stoep staan voor Lang en Veerman met 50 miljoen.
Niet voor Veerman in ieder geval, Lang lijkt me wel.quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegdIk verwacht misschien wel een Benfica, Frankfürt of Roma die met een miljoen of 20 á 25 komen.
Nouja meltdown.. Lang is gewoon geen speler (a lá Perisic) die de uitzondering gaat zijn in zo'n slechte fase. Hetzelfde geldt voor gasten als Bakayoko en Veerman, die hebben gewoon niet het karakter om zoiets om te buigen en wat meer uit zichzelf te halen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de winter een vervanger halen is natuurlijk lastig en op dat moment was de meltdown nog niet zo duidelijk.
Jij met je geld elke keer. Maakt dat geld deze enorme meltdown dit seizoen voor jou nou goed? Tuurlijk helpt het, maar als iets heeft uitgewezen is dat veel geld hebben allesbehalve een garantie is voor succes in de toekomst.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nouja meltdown.. Lang is gewoon geen speler (a lá Perisic) die de uitzondering gaat zijn in zo'n slechte fase. Hetzelfde geldt voor gasten als Bakayoko en Veerman, die hebben gewoon niet het karakter om zoiets om te buigen en wat meer uit zichzelf te halen.
Dit jaar behoorlijk wat geld geharkt en wederom CL voetbal veilig gesteld voor vorig jaar, dan is het al met al nog een 'redelijk' seizoen (meer financieel dan sportief wellicht). Volgend seizoen zaak om eens flink de bezem door de selectie te halen en afscheid te nemen van jongens als Veerman, Bakayoko, Lang, Boscagli etc.
Als supporter heb ik liever een sportief mooi/succesvol seizoen (zoals vorig jaar) dan een jaar waarin je wel geld pakt maar geen prijzen. Wat ik bedoel te zeggen is dat je ook nog kut kunt spelen, daardoor 3de kunt worden en vervolgens ook nog eens naast CL voetbal grijpt. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij met je geld elke keer. Maakt dat geld deze enorme meltdown dit seizoen voor jou nou goed? Tuurlijk helpt het, maar als iets heeft uitgewezen is dat veel geld hebben allesbehalve een garantie is voor succes in de toekomst.
Begrijp ik, maar tot aan de winterstop bracht hij toch ook niet wat van je van zo'n speler zou verwachten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de winter een vervanger halen is natuurlijk lastig en op dat moment was de meltdown nog niet zo duidelijk.
Lozano ging natuurlijk ook al weg en Tillman en Pepi raakten ook nog eens geblesseerd. Ik vind die keuze wel te verdedigen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar tot aan de winterstop bracht hij toch ook niet wat van je van zo'n speler zou verwachten.
Wel eens hoor, je kan dan tenminste nog hetzelfde financiële beleid blijven voeren, maar CL is toch nog niet veilig gesteld?quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nouja meltdown.. Lang is gewoon geen speler (a lá Perisic) die de uitzondering gaat zijn in zo'n slechte fase. Hetzelfde geldt voor gasten als Bakayoko en Veerman, die hebben gewoon niet het karakter om zoiets om te buigen en wat meer uit zichzelf te halen.
Dit jaar behoorlijk wat geld geharkt en wederom CL voetbal veilig gesteld voor vorig jaar, dan is het al met al nog een 'redelijk' seizoen (meer financieel dan sportief wellicht). Volgend seizoen zaak om eens flink de bezem door de selectie te halen en afscheid te nemen van jongens als Veerman, Bakayoko, Lang, Boscagli etc.
Ik ook. En (inclusief wat blessures) was het ook niet heel slecht natuurlijk. Of anders gezegd: een beter alternatief zou je zo snel niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lozano ging natuurlijk ook al weg en Tillman en Pepi raakten ook nog eens geblesseerd. Ik vind die keuze wel te verdedigen.
O ja Lozano was ik al vergeten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lozano ging natuurlijk ook al weg en Tillman en Pepi raakten ook nog eens geblesseerd. Ik vind die keuze wel te verdedigen.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:00 schreef Solispolar het volgende:
CL voetbal veilig gesteld voor vorig jaar,
Achja. Er zijn ook mensen die Pasveer de beste doelman van de Eredivisie vinden, iedere gek z'n gebrek!quote:Op woensdag 9 april 2025 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hem heel goed vinden.
Omdat de rest nog slechter is, je zal mij niet horen zeggen dat het een topper is.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Achja. Er zijn ook mensen die Pasveer de beste doelman van de Eredivisie vinden, iedere gek z'n gebrek!
Beste keeper van de Eredivisie zelfs! Raar dat je die laat gaan. Misschien dat ze het bij PSV zelf tóch iets anders zienquote:Op woensdag 9 april 2025 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Middelmatig vind ik hem, Okoye van Udinese (ex-Sparta) schijnt ook in beeld te zijn, vond ik toen wel een goede keeper met potentie.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kan ik me niet echt herinneren.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Middelmatig vind ik hem, Okoye van Udinese (ex-Sparta) schijnt ook in beeld te zijn, vond ik toen wel een goede keeper met potentie.
Ik vind die van AZ wel beter eigenlijk. Olij ook wel. Maar het loopt in de Eredivisie niet over van kwaliteit als we het over keepers hebben.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat de rest nog slechter is, je zal mij niet horen zeggen dat het een topper is.
Die moeten het eerst ook maar eens laten zien onder de druk van een topploeg, de enige die de potentie had was Bijlow, maar met krukken keepen kan ook niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind die van AZ wel beter eigenlijk. Olij ook wel. Maar het loopt in de Eredivisie niet over van kwaliteit als we het over keepers hebben.
Ja, zonde wel van Bijlow. Maar dat lijkt me nu wel klaar.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die moeten het eerst ook maar eens laten zien onder de druk van een topploeg, de enige die de potentie had was Bijlow, maar met krukken keepen kan ook niet.
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 9 april 2025 20:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ik zou Drommel volgend jaar de kans geven.
Heeft nooit een eerlijke kans gehad. En de keren dat ie mocht keepen deed ie het altijd wel aardig.quote:
Zoet?quote:
niks mis mee, er is vers bloed nodig. Kan ook goed uitpakken als pepi weer terug is, tilman fit blijft , nagalo zijn kans pakt etc etcquote:Op woensdag 9 april 2025 22:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Dus even opsommen: Benitez, Karsdorp en Boscagli gaan sowieso transfervrij weg. Perez ook, maar dat boeit vrij weinig.
Mauro, Perisic, De Jong en Ledezma hebben aflopend contract maar daar is het nog niet zeker van of ze bijtekenen of niet.
Til en Bakayoko moeten verkocht worden, want contract tot 2026.
Lang en Drommel hebben een transferverzoek ingediend.
Volgend seizoen gaat erg lang worden vrees ik
Met een beetje pech raak je met Benitez, Boscagli, Mauro, De Jong, Lang en Perisic 6 basisspelers kwijt die je mag gaan vervangen. Til en Bakayoko hebben ook veel wedstrijden mee gepakt.quote:Op woensdag 9 april 2025 23:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
niks mis mee, er is vers bloed nodig. Kan ook goed uitpakken als pepi weer terug is, tilman fit blijft , nagalo zijn kans pakt etc etc
Benitez en Boscagli mis je niks aan,dat is juist een zegen dat die eindelijk vertrekken. Mauro was een prima 12e man maar komt uiteindelijk net te kort voor de basis, begrijpelijk wel dat ie ergens anders zekerheid zoekt om als basisspeler te spelen. Voor PSV wel jammer dat ie vertrekt, had hem er graag bijgehouden. Luukinho is de ideale pinchitter komend seizoen, maar is nog even afwachten of ie daar zin in heeft. Noa Lang mag opflikkeren, nooit meer over praten. Perisic is nog even afwachten wat daar mee gebeurd..quote:Op donderdag 10 april 2025 00:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met een beetje pech raak je met Benitez, Boscagli, Mauro, De Jong, Lang en Perisic 6 basisspelers kwijt die je mag gaan vervangen. Til en Bakayoko hebben ook veel wedstrijden mee gepakt.
Met de PSV scouting en TD heb ik daar weinig vertrouwen in. Pepi, Tillman, Dest en Schouten zullen dan echt moeten blijven, anders kan je het al bijna schriftelijk af gaan doen.
"We hebben een kut selectie, ze kunnen er allemaal niks van"quote:Op woensdag 9 april 2025 22:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Dus even opsommen: Benitez, Karsdorp en Boscagli gaan sowieso transfervrij weg. Perez ook, maar dat boeit vrij weinig.
Mauro, Perisic, De Jong en Ledezma hebben aflopend contract maar daar is het nog niet zeker van of ze bijtekenen of niet.
Het streepje op het woordje 'toch' is mooi; dat geeft nét wat meer sjeu aan het punt wat je wil maken.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Beste keeper van de Eredivisie zelfs! Raar dat je die laat gaan. Misschien dat ze het bij PSV zelf tóch iets anders zien
Nou vrees jij sowieso nogal snel hé.. Zoals hierboven iemand al zegt: als ze blijven dan sta je te schreeuwen dat het niks is en als ze vertrekken dan wordt het 'volgend seizoen een lang seizoen'.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Meer dan de helft van je basis vervangen is inderdaad een prima idee. Vreemd dat andere teams daar nou nooit opgekomen zijn. Maar goed, jij vond het ook allemaal wel lekker gaan en zag geen nut in doorselecteren of versterkingen.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
"We hebben een kut selectie, ze kunnen er allemaal niks van"
Selectie vertrekt.
"Ow nee, ze gaan allemaal weg, dit komt nooit meer goed."
Vertel er ook even bij wie er gelijk bleek te hebbenquote:Op donderdag 10 april 2025 10:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou vrees jij sowieso nogal snel hé.. Zoals hierboven iemand al zegt: als ze blijven dan sta je te schreeuwen dat het niks is en als ze vertrekken dan wordt het 'volgend seizoen een lang seizoen'.
Wanneer zou het in jouw ogen wel goed zijn dan?
Gelijk in wat precies? Jij roeptoetert zoveel negativiteit dat je altijd wel op 1 punt gelijk krijgt. Mijn kapotte klok geeft ook 2x per dag de juiste tijd aan, dat maakt het nog geen goede klok.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vertel er ook even bij wie er gelijk bleek te hebben![]()
Als je de goede spelers weet te houden en laat renderen (Lang, Perisic) aangevuld met degene die nog altijd van waarde kunnen zijn (Luuk, Mauro). 6/7 man van je basis moeten vervangen en dan ook nog Til en Bakayoko moeten verkopen. Dan speel je dus nagenoeg met een compleet nieuwe selectie. Erg benieuwd wanneer dat goed is gegaan, misschien PSV 04/05?
Gezien hoe het nu gaat, zul je toch iets moeten.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Mja. Alternatief is doorgaan met iets wat nu niet meer blijkt te werken. Zou dat dan beter gaan?quote:Op donderdag 10 april 2025 10:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vertel er ook even bij wie er gelijk bleek te hebben![]()
Als je de goede spelers weet te houden en laat renderen (Lang, Perisic) aangevuld met degene die nog altijd van waarde kunnen zijn (Luuk, Mauro). 6/7 man van je basis moeten vervangen en dan ook nog Til en Bakayoko moeten verkopen. Dan speel je dus nagenoeg met een compleet nieuwe selectie. Erg benieuwd wanneer dat goed is gegaan, misschien PSV 04/05?
Goed argument. De negativiteit die ik ‘roeptoeter’ is al maandsn gericht op 1 ding. Dat Stewart in 3 transferperiodes een gigantische voorsprong qua selectie en ook geld op de concurrenten heeft weten te laten verdampen omdat die er geen flikker van kan. Dat mag nu toch wel overduidelijk zijn, en daar mag je me best gelijk in geven hoor, doet geen zeer.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Gelijk in wat precies? Jij roeptoetert zoveel negativiteit dat je altijd wel op 1 punt gelijk krijgt. Mijn kapotte klok geeft ook 2x per dag de juiste tijd aan, dat maakt het nog geen goede klok.
Ik vind dat PSV vooral verdedigend steken heeft laten vallen. Normaal gesproken wordt je met deze selectie ook gewon kampioen en overwinter je in de CL; dat je dan spelers moet vervangen is niet meer dan normaal. Door de situatie wil een Noa Lang ook weg, maar daar ben ik persoonlijk niet rouwig om. Een jongen als Veerman moet je ook gewoon vervangen nu.
En ja, dan heb je ongewoon veel transfers/wisselingen in de selectie. Maar veel minder presteren dan de afgelopen 4 maanden zal sowieso een kunst zijn toch? Ik heb wel zin in de komende transferzomerEr staat veel te gebeuren.
Ik denk dat als je de juiste poppetjes had gehad in de verdediging en CVM dit seizoen heel anders had gelopen ja.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja. Alternatief is doorgaan met iets wat nu niet meer blijkt te werken. Zou dat dan beter gaan?
Het is alleen een beetje makkelijk om nu je gelijk te komen halen, aangezien we vorig jaar alles en iedereen kapot speelden met exact dezelfde selectie. Waar was je toen dan?quote:Op donderdag 10 april 2025 15:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goed argument. De negativiteit die ik ‘roeptoeter’ is al maandsn gericht op 1 ding. Dat Stewart in 3 transferperiodes een gigantische voorsprong qua selectie en ook geld op de concurrenten heeft weten te laten verdampen omdat die er geen flikker van kan. Dat mag nu toch wel overduidelijk zijn, en daar mag je me best gelijk in geven hoor, doet geen zeer.
Als...quote:Op donderdag 10 april 2025 15:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de juiste poppetjes had gehad in de verdediging en CVM dit seizoen heel anders had gelopen ja.
Schouten heeft nagenoeg het hele jaar of eruit gelegen of met pijntjes gespeeld, en daar is na 1,5 jaar nog geen back-up voor. De verdediging ga ik geeneens woorden aan vuil maken meer, staat er 1 met enig niveau in en die is net een paar weken terug van blessure. Mauro kan ook nog wel, maar toch vooral als 12de man imo.
Dat blijkt jaquote:Op donderdag 10 april 2025 15:37 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje makkelijk om nu je gelijk te komen halen, aangezien we vorig jaar alles en iedereen kapot speelden met exact dezelfde selectie. Waar was je toen dan?
Iemand gelijk geven heb ik geen moeite mee, maar mensen die afwachten tot hun negativiteit een keer waarheid wordt heb ik wat meer moeite mee
Klopt, daarom noemde ik die ook niet in de spelers die ik graag behouden zou zien (Luuk, Lang, Perisic en ook Mauro). Ik denk dat 50-60% van je basis, plus veel van de eerste invallers (Til, Bakayoko), vervangen teveel van het goede gaat zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als...
Dat is het toch niet zo'n ramp dat bijvoorbeeld Karsdop, Benitez en Boscagli weg gaan? Of dat Ledezma niet verlengt?
Ja, als ze allemaal weg gaan, maar dat zal waarschijnlijk wel niet. Deel zal wel blijven.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, daarom noemde ik die ook niet in de spelers die ik graag behouden zou zien (Luuk, Lang, Perisic en ook Mauro). Ik denk dat 50-60% van je basis, plus veel van de eerste invallers (Til, Bakayoko), vervangen teveel van het goede gaat zijn.
Buiten dat ik me afvraag of er uberhaupt geld is voor fatsoenlijke vervangers voor al deze spelers. Dan is een contractverlenging wat makkelijker denk ik. En uiteindelijk verwacht ik dat Luuk en Mauro wel zullen blijven, de rest vertrouw ik niet zo zeer op.
Blijkbaar is dit een heel belangrijk ding voor je, maar waar wil je dan precies gelijk in hebben? In het feit dat je 1 jaar in een hol leeft om vervolgens naar buiten te komen en te schreeuwen 'ik zei het toch'?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |