abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 april 2025 @ 21:07:56 #226
393053 De_Pel
Is weg.
pi_217308006
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 19:11 schreef PSVCL het volgende:
Domste aankoop ooit die noa lang
Hmm… ik twijfel, maar neig naar Brubbie, al heeft dat ook met zijn transfersom na transfervrij vertrek te maken.

Of heb je het daadwerkelijk over hun (gebrek aan) intelligentie? Denk dat ze elkaar daarin ook niet veel ontlopen, maar dat Brubbie opnieuw de verliezer is.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217308960
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2025 21:07 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Hmm… ik twijfel, maar neig naar Brubbie, al heeft dat ook met zijn transfersom na transfervrij vertrek te maken.

Of heb je het daadwerkelijk over hun (gebrek aan) intelligentie? Denk dat ze elkaar daarin ook niet veel ontlopen, maar dat Brubbie opnieuw de verliezer is.
Zijn ivloed op de selectie/club.
Die gozer past niet bij PSV , niet vawege het feit dat het een ajacied is maar alles eromheen. Heeft ook niks met PSV, dan weet je bij voorbaat als dat een mislukking wordt.

Van de winter had je de kans om de fout alsnog te herstellen door hem te verkopen aan Napoli voor 35 miljoen. :')
pi_217309120
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2025 00:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Zijn ivloed op de selectie/club.
Die gozer past niet bij PSV , niet vawege het feit dat het een ajacied is maar alles eromheen. Heeft ook niks met PSV, dan weet je bij voorbaat als dat een mislukking wordt.
Klopt, maar de invloed van die eigen jeugdspeler a 17 miljoen - mama’s zoete aardappelpuree met kip - was ook geen succes.

quote:
Van de winter had je de kans om de fout alsnog te herstellen door hem te verkopen aan Napoli voor 35 miljoen. :')
Geloof er echt geen kut van
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217309796
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 06:54 schreef CR7 het volgende:

[..]
En dus overschat Veerman zichzelf inderdaad door zulke clubs onderuit te halen. Wat wil je nu zeggen dan? :')
Dat jij poep praat? Veerman benoemt een feit en jij vertaalt dat naar ‘hij overschat zichzelf’. In welke deel van dit stukje zit volgens jou dan logica?
  Moderator maandag 7 april 2025 @ 10:34:38 #230
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217310583
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 19:11 schreef PSVCL het volgende:
Domste aankoop ooit die noa lang
Gelukkig hebben jullie Malacia nu. Beste aankoop.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 7 april 2025 @ 10:42:57 #231
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_217310619
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 10:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]
God die staat te schutteren. Die heeft een paar jasjes uitgedaan sinds zijn blessure.
pi_217311295
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 08:40 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat jij poep praat? Veerman benoemt een feit en jij vertaalt dat naar ‘hij overschat zichzelf’. In welke deel van dit stukje zit volgens jou dan logica?
Echt hoe achterlijk ben jij? Hij adviseert een medespeler om niet naar Brighton te gaan. Daarmee impliceert hij toch dat hij die club te min vindt? Ben je nou echt zo dom? _O-
pi_217311323
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 12:18 schreef CR7 het volgende:

[..]
Echt hoe achterlijk ben jij? Hij adviseert een medespeler om niet naar Brighton te gaan. Daarmee impliceert hij toch dat hij die club te min vindt? Ben je nou echt zo dom? _O-
Je kan toch even normaal reageren in plaats van meteen zo agressief te gaan doen?

Veerman zei destijds dat hij vond dat Boscagli niet naar Brighton moest gaan omdat ze niet om de prijzen spelen (feit). Nou schat ik zo in dat Veerman zelf ook wel weet dat hij zowel hijzelf als Boscagli niet naar Liverpool of City gaan. Maar in andere landen heb je toch ook zat ploegen op een niveau daaronder waar je wél om de prijzen kunt spelen?

Misschien willen zij niet in een regenachtige omgeving in de middenmoot spelen. Dat kan toch? Ik zie ze bijvoorbeeld bij een Benfica best allebei spelen; dan speel je in een mooi klimaat om de prijzen.
  Forum Admin maandag 7 april 2025 @ 12:31:25 #234
35723 crew  GGMM
pi_217311360
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 10:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Altijd een baggerspeler geweest

Maar nu komt het door de blessure lol
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator maandag 7 april 2025 @ 12:45:20 #235
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217311428
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 12:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Toen ik het 5 jaar geleden zei, werd ik door het Feyenoord topic uitgelachen door de @Scrummie 's @fetX 's en @Slobeend 's van deze wereld.

'Ik schreef een speler te vroeg af' :')

De Melaats kan er gewoon he-le-maal niks van.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 7 april 2025 @ 13:14:39 #236
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_217311631
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 12:23 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je kan toch even normaal reageren in plaats van meteen zo agressief te gaan doen?

Veerman zei destijds dat hij vond dat Boscagli niet naar Brighton moest gaan omdat ze niet om de prijzen spelen (feit). Nou schat ik zo in dat Veerman zelf ook wel weet dat hij zowel hijzelf als Boscagli niet naar Liverpool of City gaan. Maar in andere landen heb je toch ook zat ploegen op een niveau daaronder waar je wél om de prijzen kunt spelen?

Misschien willen zij niet in een regenachtige omgeving in de middenmoot spelen. Dat kan toch? Ik zie ze bijvoorbeeld bij een Benfica best allebei spelen; dan speel je in een mooi klimaat om de prijzen.
Veerman bij Benfica? Optimistisch
pi_217311775
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 12:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Was verdedigend wel een goede back. Soort pitbull die je niet af kon schudden. Hoe Traoré er zomaar langs wandelde was hem een paar jaar geleden niet overkomen denk ik.
pi_217311779
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Why? Als een Kökcu/Aursnes daar kunnen spelen dan kan Veerman dat toch ook?

Veerman is niet zo goed als sommige mensen eerder wellicht beweerden (al zat ik daar niet bij), maar ook zeker niet zo slecht als sommige lieden nu beweren.
pi_217311790
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 01:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Klopt, maar de invloed van die eigen jeugdspeler a 17 miljoen - mama’s zoete aardappelpuree met kip - was ook geen succes.
[..]
Geloof er echt geen kut van
Een Feyenoorder in het PSV topic met een obsessie voor een Ajacied.
  maandag 7 april 2025 @ 13:43:31 #240
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_217311842
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 13:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Veerman is niet zo goed als sommige mensen eerder wellicht beweerden (al zat ik daar niet bij), maar ook zeker niet zo slecht als sommige lieden nu beweren.
Kökcu is toch wel een klasse of twee beter dan Veerman. Hij is ook zeker niet zo slecht maar die zit wel redelijk aan zijn top nu, dat zag je ook wel op het EK
pi_217311938
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Kökcu is toch wel een klasse of twee beter dan Veerman. Hij is ook zeker niet zo slecht maar die zit wel redelijk aan zijn top nu, dat zag je ook wel op het EK
Dat mag jij uiteraard vinden, ik vind dat die 2 aardig bij elkaar in de buurt zitten qua niveau. Kökcu beter in de duels;Veerman wat beter qua passing. Als die beide in een goed lopende ploeg zitten dan scheelt het elkaar niet veel. Kökcu zou op dit moment bij PSV ook geen verschil maken.

Verder eens dat hij nu aardig aan zijn plafond zit, maar het gaat er meer om dat mensen hier net doen alsof hij zichzelf naar Barcelona/Madrid/Bayern heeft geschreven en zelf de krant heeft gebeld met het bericht dat hij de nieuwe Kroos zou zijn.
  maandag 7 april 2025 @ 14:02:47 #242
268491 fetX
pi_217311941
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 13:31 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Was verdedigend wel een goede back. Soort pitbull die je niet af kon schudden. Hoe Traoré er zomaar langs wandelde was hem een paar jaar geleden niet overkomen denk ik.
Voor de Eredivisie en niveau EL was dat toen gewoon een goede back inderdaad, maar daar is dit seizoen in ieder geval weinig van over.
  maandag 7 april 2025 @ 14:09:15 #243
268491 fetX
pi_217311980
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 13:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Andere spelers en allebei bovendien veel constanter. Zijn allebei wel een stapje verder.
pi_217312222
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 14:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat mag jij uiteraard vinden, ik vind dat die 2 aardig bij elkaar in de buurt zitten qua niveau.
Doe dan op zijn minst moeite om te doen alsof je geen troll bent. Veerman evengoed als Kokcu.. _O-
pi_217312442
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Benfica is natuurlijk wel altijd beter dan de tegenstander in de Portugese competitie. In die zin zou een type Veerman daar wel beter renderen dan bij bv. Brighton of zo.
  Redactie Sport maandag 7 april 2025 @ 15:22:43 #246
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217312534
Het is tijd om Veerman en Lang te lozen, maar daar zul je geen 200 miljoen voor krijgen samen zullen we maar zeggen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217317664
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is tijd om Veerman en Lang te lozen, maar daar zul je geen 200 miljoen voor krijgen samen zullen we maar zeggen.
Nee geen 200 miljoen, maar alsnog wel behoorlijk wat knaken denk ik.

Het project Noa Lang is wel behoorlijk gefaald hé. Ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat hij ongeveer 10 goede potten in 2 jaar heeft gespeeld. Ik lees nu ook dat hij op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Tip voor Noano: probeer eens een seizoen lang constant te presteren.
  dinsdag 8 april 2025 @ 11:07:45 #248
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217317707
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 11:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nee geen 200 miljoen, maar alsnog wel behoorlijk wat knaken denk ik.

Het project Noa Lang is wel behoorlijk gefaald hé. Ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat hij ongeveer 10 goede potten in 2 jaar heeft gespeeld. Ik lees nu ook dat hij op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Tip voor Noano: probeer eens een seizoen lang constant te presteren.
Lang valt mij ook wat tegen, heeft alles wat een moderne linksbuiten moet hebben, maar laat het het veel te weinig zien voor een 25 jarige. Ik begrijp ook niet dat PSV hem niet naar Napoli liet gaan, nu moet je van de zomer weer afwachten of er nog een gek komt die de hoofdprijs betaalt.
Veerman heeft al te vaak laten zien dat hij te kort komt als het tempo wat omhoog moet, lijkt me heel stug dat je daar nog een aardig bedrag voor gaat ontvangen.
pi_217317745
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 11:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
Lang valt mij ook wat tegen, heeft alles wat een moderne linksbuiten moet hebben, maar laat het het veel te weinig zien voor een 25 jarige. Ik begrijp ook niet dat PSV hem niet naar Napoli liet gaan, nu moet je van de zomer weer afwachten of er nog een gek komt die de hoofdprijs betaalt.
Veerman heeft al te vaak laten zien dat hij te kort komt als het tempo wat omhoog moet, lijkt me heel stug dat je daar nog een aardig bedrag voor gaat ontvangen.
Laat @Solispolar nou toch lekker geloven dat Real en PSG straks op de stoep staan voor Lang en Veerman met 50 miljoen.
  Redactie Sport dinsdag 8 april 2025 @ 11:20:32 #250
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217317765
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 11:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
In de winter een vervanger halen is natuurlijk lastig en op dat moment was de meltdown nog niet zo duidelijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')