Ja maar ja maar Perefiets, nu werkt ineens iedereen hard toch, aldus Noa-Pffrt-Noquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat denk ik nog steeds ja. Maar goed; mentaliteit en eensgezindheid blijkt wederom belangrijker te zijn.
Of zoals je op de Herdgang zo mooi kunt zien:
[ afbeelding ]
Stunten is overdreven maar het gaat wel lastig worden. Als Groningen geen midweekse wedstrijd had gespeeld zou ik mijn geld hebben gezet op Groningen. Nu ga ik voor een 2-2.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je dat al als stunten moet gaan zien…
Schaam jij je soms niet na weer een post vol naam grapjes?quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja maar ja maar Perefiets, nu werkt ineens iedereen hard toch, aldus Noa-Pffrt-No
Bescheidenheid staat je niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Stunten is overdreven maar het gaat wel lastig worden. Als Groningen geen midweekse wedstrijd had gespeeld zou ik mijn geld hebben gezet op Groningen. Nu ga ik voor een 2-2.
Ligt er aan wat ik gedronken heb.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Schaam jij je soms niet na weer een post vol naam grapjes?
Voor zelfreflectie heb je een IQ boven de 60 nodig..quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Schaam jij je soms niet na weer een post vol naam grapjes?
https://www.voetbalprimeu(...)-kroos-bij-real.htmlquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:38 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Dus omdat Wytze van der Goot het bij Ziggo vroeg doen mensen hier net alsof Veerman ooit heeft gedacht dat hij bij Madrid zou eindigen? Juist.
quote:“Wat kan Kroos, wat Veerman niet kan? De passes die Kroos geeft, geeft Veerman ook. Wat Kroos meer heeft, is ervaring. Laat Veerman maar schuiven. Crossballetjes, diepteballetjes, passes tussen de linies door; hij weet ze wel te vinden”, besloot Mühren.
En wat heeft Veerman hier zelf precies aan bijgedragen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)-kroos-bij-real.html
https://www.fcupdate.nl/v(...)wee-maanden-de-beste
https://nos.nl/artikel/25(...)roos-bij-real-madrid
Mühren, Mulder en Jack Tuyp vonden het ook.
[..]![]()
![]()
![]()
Sommigen genieten gewoon extra van dat misplaatste hoogmoed van Veerman. "Ja we scoren toch wel". "Ja, maar Brighton speelt niet voor de prijzen". En dan wordt er door supporters van andere clubs extra hard gelachen als er berichten over Real voorbij komen en dikken het af en toe nog even wat aan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En wat heeft Veerman hier zelf precies aan bijgedragen?
Beetje alsof we nu gaan zeggen dat Hancko de nieuwe Maldini is en we vervolgens gaan lachen omdat het niet zo is?
Nu ben jij ook BoszEDquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:25 schreef ISVV het volgende:
Ik kan mezelf er nauwelijks toe bewegen om het te gaan kijken. Ben toch al even supporter, maar als die mietjes het niet op kunnen brengen ben ik er eigenlijk wel klaar mee.
Sowieso lopen er 7 contracten af bij de spelers die nu in de basis staan. Dan weet je het wel. Die zijn met war anders in hun hoofd bezig. Bizar slecht en slap weer. Vandaag dan effectief en dat is het dan ook.quote:
Dat geloof ik niet per se bij figuren als Perisic, De Jong en ook een Ledezma, die of professioneel genoeg zijn of zich in de picture moeten spelen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:01 schreef Cherni het volgende:
[..]
Sowieso lopen er 7 contracten af bij de spelers die nu in de basis staan. Dan weet je het wel. Die zijn met war anders in hun hoofd bezig. Bizar slecht en slap weer. Vandaag dan effectief en dat is het dan ook.
Maar Brighton speelt toch ook niet voor de prijzen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sommigen genieten gewoon extra van dat misplaatste hoogmoed van Veerman. "Ja we scoren toch wel". "Ja, maar Brighton speelt niet voor de prijzen". En dan wordt er door supporters van andere clubs extra hard gelachen als er berichten over Real voorbij komen en dikken het af en toe nog even wat aan.
Hier selectief verontwaardigd over doen. Doe nou niet alsof jij heel anders bent dan de gemiddelde supporter. Beetje boter op je hoofd.
En dan verliest PSV punten in Rotterdam en is ajax nog steeds kampioenquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:09 schreef PSVCL het volgende:
Driouch lekker laten staan de rest van het seizoen
NAC gaat morgen stunten in amsterdam,wordt een gelijkspel.
Ajax verliest in Utrecht, speelt gelijk in Groningen en tegen Twente.
En dus overschat Veerman zichzelf inderdaad door zulke clubs onderuit te halen. Wat wil je nu zeggen dan?quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Maar Brighton speelt toch ook niet voor de prijzen?
Dat waren geen wegwerpgebaren (van Lang, red.), maar dat was een voetbaldiscussie die ze kregen, die kunnen weleens fel zijn.quote:Op zondag 6 april 2025 07:52 schreef ISVV het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)uuk-had-groot-gelijk
Noa moet echt ie-de-re week op geforceerde wijze het enfant terrible uithangen hè. Wat een ontzettende kneus is het ook, je kan ook een keer naar je aanvoerder luisteren. Zo klaar met die vent, vanavond weer de posts van Ajax liken en de cirkel is weer rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |