abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217282121
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 02:06 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Rotte paling appel Veerkutje wil gewoon niet meer voor PSV.

Hij zal het ontkennen, maar diep van binnen voelt hij zich veel te goed voor PSV. Nadat de Nederlandse Kroos z’n voorspelde wereldtransfer is misgelopen kan hij zich geen procentje meer opladen voor de potjes Willem 2 of NEC. Het was altijd al een vies ventje, maar eerder had hij tenminste nog een drive.

Hetzelfde geld eigenlijk voor die wannabe-Amsterdammer. Pfffrrt. Die is even teruggekomen om een lange neus te halen, maar denkt dat ie daadwerkelijk een heel goede voetballer is. Trap je die 2 debielen er in de zomer uit, ben je automatisch alweer 20% beter.
Waar komt dat 'Nederlandse Kroos' toch vandaan? Er is toch geen PSV-er (laat staan Veerman zelf) die dat ooit heeft geroepen?
  vrijdag 4 april 2025 @ 08:29:21 #177
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_217282133
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:27 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Waar komt dat 'Nederlandse Kroos' toch vandaan? Er is toch geen PSV-er (laat staan Veerman zelf) die dat ooit heeft geroepen?
De altijd vervelende Wytze van der Goot vroeg bij Ziggy in een videocall met Ancelotti naar Veerman. Echt heel cringe, net als zijn mutsje.
pi_217282216
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
De altijd vervelende Wytze van der Goot vroeg bij Ziggy in een videocall met Ancelotti naar Veerman. Echt heel cringe, net als zijn mutsje.
_O-

Dus omdat Wytze van der Goot het bij Ziggo vroeg doen mensen hier net alsof Veerman ooit heeft gedacht dat hij bij Madrid zou eindigen? Juist.
pi_217282218
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 02:06 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Rotte paling appel Veerkutje wil gewoon niet meer voor PSV.

Hij zal het ontkennen, maar diep van binnen voelt hij zich veel te goed voor PSV. Nadat de Nederlandse Kroos z’n voorspelde wereldtransfer is misgelopen kan hij zich geen procentje meer opladen voor de potjes Willem 2 of NEC. Het was altijd al een vies ventje, maar eerder had hij tenminste nog een drive.

Hetzelfde geld eigenlijk voor die wannabe-Amsterdammer. Pfffrrt. Die is even teruggekomen om een lange neus te halen, maar denkt dat ie daadwerkelijk een heel goede voetballer is. Trap je die 2 debielen er in de zomer uit, ben je automatisch alweer 20% beter.
Zo blij dat hij niet naar Feyenoord is gegaan

hij mist gewoon de winnaarsmentaliteit

steekt bijna nooit zijn benen uit om een overtreding te maken en mist gewoon agressiviteit om een echte topspeler te zijn
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_217282264
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 20:39 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Mee eens. Daarom is het veel te makkelijk om de schuld neer te leggen bij Bosz. Dat is de makkelijkste weg.
Er is dan maar 1 oplossing na het einde van het seizoen

PSV moet grote schoonmaak houden en bosz weer nieuwe spelers geven
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  vrijdag 4 april 2025 @ 08:45:51 #181
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_217282275
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:38 schreef Solispolar het volgende:

[..]
_O-

Dus omdat Wytze van der Goot het bij Ziggo vroeg doen mensen hier net alsof Veerman ooit heeft gedacht dat hij bij Madrid zou eindigen? Juist.
Nou ja hij vond zichzelf natuurlijk ook te goed voor de Brightons van deze wereld, dat is inmiddels wel een misvatting gebleken.
pi_217282314
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nou ja hij vond zichzelf natuurlijk ook te goed voor de Brightons van deze wereld, dat is inmiddels wel een misvatting gebleken.
Achja zoals gewoonlijk weer het ene uiterste met het andere uiterste. Al zie ik Veerman (juist bij een club als Brighton) ook totaal niet meekomen hoor. Die weet niet wat hem overkomt in het geweld van de Premier League _O- Ik denk dat hij ergens halverwege de Bundesliga/middenmoot Italië prima kan meedraaien. Beetje de lijnen uitzetten en spelers wegsteken op een redelijk niveau. Niks mis mee.
  vrijdag 4 april 2025 @ 08:53:49 #183
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_217282354
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:48 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Achja zoals gewoonlijk weer het ene uiterste met het andere uiterste. Al zie ik Veerman (juist bij een club als Brighton) ook totaal niet meekomen hoor. Die weet niet wat hem overkomt in het geweld van de Premier League _O- Ik denk dat hij ergens halverwege de Bundesliga/middenmoot Italië prima kan meedraaien. Beetje de lijnen uitzetten en spelers wegsteken op een redelijk niveau. Niks mis mee.
Ja, eens. Al is dat Bundesliga als ik soms kijk ook wel redelijk fullgass. Ik gun Joey wel een mooi clubje in Italië, lekker balletjes wegleggen.
  FOK!fotograaf vrijdag 4 april 2025 @ 09:00:18 #184
842 Zorro
Z
pi_217282394
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:53 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja, eens. Al is dat Bundesliga als ik soms kijk ook wel redelijk fullgass. Ik gun Joey wel een mooi clubje in Italië, lekker balletjes wegleggen.
Dan noemen we hem vanaf nu de Nederlandse Pirlo
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_217282676
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:53 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Italië, eventueel Spanje, in andere competities wordt ie fysiek zoekgespeeld en omver gelopen
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217282703
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:27 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nee dit hele topic stond niet dagelijks vol superlatieven, en de algemene tendens was niet dat hij naar een absolute topclub kon? :')
pi_217282719
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:39 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Nee dit hele topic stond niet dagelijks vol superlatieven, en de algemene tendens was niet dat hij naar een absolute topclub kon? :')
Nee, dat stond het inderdaad niet :)
pi_217282747
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:40 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nee, dat stond het inderdaad niet :)
Ok _O-

14.gif
pi_217282889
quote:
Van der Gijp bij Vandaag Inside: “In principe kan het helemaal niet in de Nederlandse competitie, wat PSV overkomen is. Het kan een keer misgaan tijdens FC Utrecht-uit en FC Groningen-thuis, maar dan krijg je FC Emmen-uit. En die win je. Dan krijg je daarna RKC-thuis en die win je ook. Maar bij hen niet. Dat is toch bizar?", vraagt de oud-voetballer zich hardop af.
pi_217282912
veerman moet lekker terug gaan naar heerenveen

dat is zijn niveau
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 10:55:36 #191
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217283342
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:38 schreef Solispolar het volgende:

[..]
_O-

Zo rollen we al jaren hier bij VBL.
What can change the nature of a man?
pi_217283856
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:26 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Enigszins gechargeerd natuurlijk ;) Maar het is wel vrij opmerkelijk dat je zo'n reeks heb gedraaid met (deel) Ledezma en Dams op de backs toch? Dat is echt niveau onderkant ED/linkerrijtje KKD.
Mwa bij feyenoord en Ajax loopt het toch ook niet over van kwaliteit.
Ajax speelt met baas en fitz jim die niet goed genoeg waren bij nec en excelsior. En Brobbey en gaaie worden regelmatig volkomen terecht uitgelachen.

Puur op kwaliteit heeft psv toch gewoon de beste selectie?
pi_217283933
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 11:55 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Mwa bij feyenoord en Ajax loopt het toch ook niet over van kwaliteit.
Ajax speelt met baas en fitz jim die niet goed genoeg waren bij nec en excelsior. En Brobbey en gaaie worden regelmatig volkomen terecht uitgelachen.

Puur op kwaliteit heeft psv toch gewoon de beste selectie?
Dat denk ik nog steeds ja. Maar goed; mentaliteit en eensgezindheid blijkt wederom belangrijker te zijn.

Of zoals je op de Herdgang zo mooi kunt zien:
pi_217285402
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Er is dan maar 1 oplossing na het einde van het seizoen

PSV moet grote schoonmaak houden en bosz weer nieuwe spelers geven
Veerman, Boscagli, zaten met hun hoofd al bij een andere club. Benitez wilde ook vertrekken. Hetzelfde geldt voor Baka. Noa Lang heeft voor onrust gezorgd. Allemaal belangrijke zaken die meespelen.

Van mij mag Bosz ook zijn contract uitdienen.
pi_217286400
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 12:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat denk ik nog steeds ja. Maar goed; mentaliteit en eensgezindheid blijkt wederom belangrijker te zijn.

Of zoals je op de Herdgang zo mooi kunt zien:
[ afbeelding ]
Kwa kwaliteit van de dubbele bezetting heeft psv inderdaad de sterkste selectie

hoe kan je die 12 punten weggeven na de winterstop met deze selectie en er waren niet eens veel spelers geblesseerd ten opzichte van feyenoord

ik denk oa de intensiteit van de CL wedstrijden en de bosz uitspraken
pi_217286475
Ben horse
U MAD?
pi_217286729
Sowieso triest dat jullie niet eens tweede kunnen worden met zo'n geweldige selectie. Ik zou mij echt zorgen maken.

@Bofjijff @Wotte
Groot fan van User Wotte
pi_217286737
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 17:42 schreef Tjacka het volgende:
Sowieso triest dat jullie niet eens tweede kunnen worden met zo'n geweldige selectie. Ik zou mij echt zorgen maken.

@:bofjijff @:wotte
Dat gaat nog wel fout idd ^O^
pi_217288184
Topic gekaapt door hasbara trollen
pi_217288221
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 17:02 schreef PSVCL het volgende:

Hopen dat [..] PSV weet te stunten in Groningen..
:X

Als je dat al als stunten moet gaan zien…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')