abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 1 april 2025 @ 13:10:37 #136
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217250743
Je bent zelf episch.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 1 april 2025 @ 13:30:33 #137
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217250902
twitter

Snoeide ze Stewart er maar uit.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 1 april 2025 @ 18:59:11 #138
378023 Wotte
wotte!?
pi_217254327
Dat ze in Eindhoven verbaasd zijn dat Noa een Ajacied is, vind ik dan wel weer verbazingwekkend.
pi_217255265
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]

Snoeide ze Stewart er maar uit.
Dat snap ik wel. Afgelopen zondag heeft aangegeven dat jullie die stewards echt niet nodig hebben...

Oh wacht...
Groot fan van User Wotte
pi_217255270
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 12:53 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat ook episch! Nog epischer zelfs...

Maar volgens mij begon dit hele verhaal simpelweg om de implosie van PSV binnen dit seizoen. Daarin is toch wel sprake van een bizar en onverwacht verval als je de eerste en tweede seizoenshelft tegen elkaar afzet, ook al is dat qua positie voorlopig maar een achteruitgang van plek 1 naar plek 2.

Dat jij dat vervolgens maar wilt blijven vergelijken met de nog veel belachelijkere situatie waarin Ajax vorig seizoen verkeerde (en die ook precies niemand ontkent), prima, maar ik denk dat we binnen een seizoen zelden zo'n ineenstorting hebben gezien van een totaal soevereine koploper. Dat is volgens mij waar mensen met die 'implosie' op doelen. En natuurlijk niet dat de algemene situatie net zo erg is als die van Ajax vorig seizoen.
Precies. Ik bedoelde ook dit seizoen
Groot fan van User Wotte
pi_217257371
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 12:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat is toch ook onzin :') Als het 'van epische proporties' is dan stond je nu toch geen 2de met 6 punten voor maar 11de ofzo? Jij wil zeggen dat het nog nooit is voorgekomen dat de nummer 1 een mindere fase heeft en vervolgens de nummer 2 wordt?

En als je het dan toch over 'episch' hebt: dat is toch 18de staan met Ajax en uitgeschakeld worden tegen stucadoors, loodgieters en bouwvakkers?

Houd op hoor. Sure, het is even helemaal kut op dit moment; maar mensen die dit soort krachttermen gebruiken :') Hopelijk hanteren ze bij PSV wel een soort nuchterheid en kijken ze gewoon kritisch naar hoe dit heeft kunnen gebeuren (en trekken ze daar vervolgens de conclusies uit).
Wat loop je toch te miepen over de woordkeuze 'implosie'. Voor de winterstop 2,7 punten per wedstrijd, na de winterstop 1,2 punten. Dat is gewoon drama hoe je het ook wendt of keert. Vergelijking van Ajax 18/19 en vorig jaar slaat ook nergens op. Want dat waren totaal verschillende selecties.

En ja Feyenoord is ook drama blablabla
pi_217258237
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2025 22:49 schreef CR7 het volgende:

[..]

oor de winterstop 2,7 punten per wedstrijd, na de winterstop 1,2 punten.

Au :X

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Pel op 02-04-2025 08:34:25 ]
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217258261
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 18:59 schreef Wotte het volgende:
Dat ze in Eindhoven verbaasd zijn dat Noa een Ajacied is, vind ik dan wel weer verbazingwekkend.
Tja, z’n ene vader is een lowlife crimineel, z’n andere een Marokkaan die bij Sparta een minderwaardigheidscomplex heeft opgelopen. Dan kan het wel eens verkeerd aflopen mrt je.

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Pel op 02-04-2025 08:35:08 ]
pi_217259192
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 12:53 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat ook episch! Nog epischer zelfs...

Maar volgens mij begon dit hele verhaal simpelweg om de implosie van PSV binnen dit seizoen. Daarin is toch wel sprake van een bizar en onverwacht verval als je de eerste en tweede seizoenshelft tegen elkaar afzet, ook al is dat qua positie voorlopig maar een achteruitgang van plek 1 naar plek 2.

Dat jij dat vervolgens maar wilt blijven vergelijken met de nog veel belachelijkere situatie waarin Ajax vorig seizoen verkeerde (en die ook precies niemand ontkent), prima, maar ik denk dat we binnen een seizoen zelden zo'n ineenstorting hebben gezien van een totaal soevereine koploper. Dat is volgens mij waar mensen met die 'implosie' op doelen. En natuurlijk niet dat de algemene situatie net zo erg is als die van Ajax vorig seizoen.
Sterker nog, het is nog nooit voorgekomen dat een nummer 1 titelkandidaat zoveel punten verspeelde in zo weinig wedstrijden en zoals het er nu naar uitziet de titel mis gaat lopen.
pi_217259790
Het is nu dus een wedstrijdje verpissen over welke club het beroerdste seizoen ooit heeft gedraaid?

Mijn hemel. Kunnen we niet gewoon concluderen dat als PSV en Ajax niet op 1 en 2 eindigen, in welke volgorde dan ook, dat het dan een schande is?
  woensdag 2 april 2025 @ 09:39:52 #146
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_217259912
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 09:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is nu dus een wedstrijdje verpissen over welke club het beroerdste seizoen ooit heeft gedraaid?

Mijn hemel. Kunnen we niet gewoon concluderen dat als PSV en Ajax niet op 1 en 2 eindigen, in welke volgorde dan ook, dat het dan een schande is?
Dat is zeker waar
pi_217261758
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2025 22:49 schreef CR7 het volgende:

[..]
Wat loop je toch te miepen over de woordkeuze 'implosie'. Voor de winterstop 2,7 punten per wedstrijd, na de winterstop 1,2 punten. Dat is gewoon drama hoe je het ook wendt of keert. Vergelijking van Ajax 18/19 en vorig jaar slaat ook nergens op. Want dat waren totaal verschillende selecties.

En ja Feyenoord is ook drama blablabla
Niemand hier zegt toch ook dat het geen drama is? Alleen 'de grootste implosie ooit' en woorden als 'episch' zijn gewoon overdreven. Ja, je laat in korte tijd veel punten liggen en daardoor wordt je waarschijnlijk 2de i.p.v. eerste. Volgend seizoen weer nieuwe ronde nieuwe kansen, het is niet dat PSV ineens 12de staat a lá Dortmund bijvoorbeeld.

Het wordt gewoon ontzettend veel groter gemaakt dan het is.
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 13:50:57 #148
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217262730
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 09:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

Feyenoord in shambles.
pi_217263660
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 13:50 schreef Coco het volgende:

[..]
Feyenoord in shambles.
Feyenoord is al vele decennia, op enige afstand, de derde club van Nederland. Het is niet anders. Dat ze af en toe in de top 2 landen is schandalig slecht van PSV en Ajax. Die hadden het verschil met Feyenoord al lang structureel moeten vergroten.
  woensdag 2 april 2025 @ 15:44:18 #150
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_217264221
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 15:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Feyenoord is al vele decennia, op enige afstand, de derde club van Nederland. Het is niet anders. Dat ze af en toe in de top 2 landen is schandalig slecht van PSV en Ajax. Die hadden het verschil met Feyenoord al lang structureel moeten vergroten.
Zou het juist andersom zien. Het is met de grootte en het achterland van Feyenoord eigenlijk bizar dat ze het zo weinig voor elkaar krijgen om in de top 2 te eindigen. Stukje non-stop wanbeleid.
pi_217268871
Hopelijk hebben ze er zondag een beetje zin in anders ga je gewoon verliezen in Groningen :)
pi_217270954
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 12:23 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Niemand hier zegt toch ook dat het geen drama is? Alleen 'de grootste implosie ooit' en woorden als 'episch' zijn gewoon overdreven. Ja, je laat in korte tijd veel punten liggen en daardoor wordt je waarschijnlijk 2de i.p.v. eerste. Volgend seizoen weer nieuwe ronde nieuwe kansen, het is niet dat PSV ineens 12de staat a lá Dortmund bijvoorbeeld.

Het wordt gewoon ontzettend veel groter gemaakt dan het is.
Het is wel een bizarre implosie natuurlijk.
pi_217271110
Die espn reclame heeft wel een voorspellende gave iig. Met die jankende psv supporter.
pi_217272023
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 21:40 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk hebben ze er zondag een beetje zin in anders ga je gewoon verliezen in Groningen :)
De kans is levensgroot dat je daar weer een tik krijgt. En dat er nog meerdere tikken gaan volgen. 4e kan ook gewoon nog hoor.
  Redactie Sport donderdag 3 april 2025 @ 09:21:21 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217272119
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 21:40 schreef PSVCL het volgende:
Ik heb liever dat ze er zaterdag zin in hebben.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217273691
Na 10 wedstrijden 30 punten en 13 punten na 10 wedstrijden na de winterstop.

Waar is het in hemelsnaam misgegaan jongens?
blablablabla
pi_217273743
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 11:31 schreef Elan het volgende:

Het meest bijzondere is dat er mensen zijn die dit geen implosie willen noemen, ook al is het de grootste ineenstorting door een titelkandidaat sinds de oprichting van de Eredivisie.
pi_217275116
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 11:41 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het meest bijzondere is dat er mensen zijn die dit geen implosie willen noemen, ook al is het de grootste ineenstorting door een titelkandidaat sinds de oprichting van de Eredivisie.
Je gaat er ook gewoon lekker in door hé _O- Nou speciaal voor jou William: dit is de grootste implosie OOIT EVER in de geschiedenis van de voetbal, misschien wel überhaupt in de geschiedenis van de mensheid. Even kijken.. ohja, EPISCH.
pi_217275163
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 14:38 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je gaat er ook gewoon lekker in door hé _O- Nou speciaal voor jou William: dit is de grootste implosie OOIT EVER in de geschiedenis van de voetbal, misschien wel überhaupt in de geschiedenis van de mensheid. Even kijken.. ohja, EPISCH.
Sportief van jou dat je het alsnog toegeeft :)
  donderdag 3 april 2025 @ 14:47:44 #160
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217275208
quote:

In januari, de gaten in de selectie (linksback, rechtsback, verdedigende middenvelder en (back-up) spits) zijn niet aangepakt. 4 van je 11 posities waar je tot aan nu mee hebt moeten kloten omdat Mauro, Dest, Schouten en Pepi niet fit waren of zijn.

Ik hoop dat het het technische management waard is geweest om de hand op de knip te houden. Titel weg, en zeer waarschijnlijk CL kwalificatie weg. Tel uit je winst :)
  Moderator donderdag 3 april 2025 @ 14:50:54 #161
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217275244
quote:

Het Plan B
pi_217275287
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 14:47 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
In januari, de gaten in de selectie (linksback, rechtsback, verdedigende middenvelder en (back-up) spits) zijn niet aangepakt. 4 van je 11 posities waar je tot aan nu mee hebt moeten kloten omdat Mauro, Dest, Schouten en Pepi niet fit waren of zijn.

Ik hoop dat het het technische management waard is geweest om de hand op de knip te houden. Titel weg, en zeer waarschijnlijk CL kwalificatie weg. Tel uit je winst :)
Ik leg het mijn Ajax vrienden ook graag juist andersom uit: het is een godswonder dat wij het afgelopen seizoen zo gepresteerd hebben met een middenvelder uit de jeugd op de rechtsback (Ledezma) en een Matteo Dams op de linksback. Daarvoor alleen al verdient Bosz eigenlijk een standbeeld.
pi_217275360
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 14:50 schreef Coco het volgende:

[..]
Het gebrek aan een Plan B
Gefixed
pi_217275399
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 14:38 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je gaat er ook gewoon lekker in door hé _O-
Ah ok, het hoort natuurlijk precies te stoppen als jij je laatste zegje hebt gedaan... Daarna mag niemand er meer op reageren! :')

Die reacties blijven waarschijnlijk komen omdat je een nogal opvallend standpunt inneemt. In de media heb ik ook gewoon meerdere keren gehoord dat men dit zag als een ineenstorting die ze bij de koploper van de eredivisie zelden of nooit gezien hebben. Dus zo bijzonder is het allemaal niet wat er hier gezegd wordt, zoals meerdere PSV-fans ook gewoon netjes erkennen.
  donderdag 3 april 2025 @ 15:18:48 #165
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_217275534
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 14:47 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Wel nee jullie worden gewoon 2de. Feyenoord is ook niet zo geweldig
  donderdag 3 april 2025 @ 15:30:26 #166
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217275623
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Wel nee jullie worden gewoon 2de. Feyenoord is ook niet zo geweldig
Het zal aan de pot tegen hen gaan liggen. Als je die niet wint zie ik het somber in, en Feyenoord begint beter in vorm te raken met spelers die terugkeren van blessures, terwijl het bij PSV juist minder en minder aan het worden is.
pi_217275695
Begin de hoop ook wel te verliezen, de heertjes kunnen het gewoon niet opbrengen en Bosz is tactisch niet capabel genoeg (en veel te eigenwijs) om flinke wijzigingen door te voeren. Ik ben een groot deel van deze groep echt helemaal zat, vind de reactie vanuit de supporters dan ook erg mild tot nu toe.
pi_217276567
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2025 07:42 schreef Document1 het volgende:
Die espn reclame heeft wel een voorspellende gave iig. Met die jankende psv supporter.
De randstadmedia die loopt te trollen bedoel je
pi_217276587
Zodra ze er geen zin meer in hebben, wat na de winter het geval is, dan houdt het idd op, dan heeft het geen zin meer om nog vertrouwen te hebben als supporter.

Hopen dat AZ van feyenoord wint en PSV weet te stunten in Groningen.. anders gaat plek 2 nog moeilijk zat worden.
pi_217276983
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 17:02 schreef PSVCL het volgende:
Zodra ze er geen zin meer in hebben, wat na de winter het geval is, dan houdt het idd op, dan heeft het geen zin meer om nog vertrouwen te hebben als supporter.

Hopen dat AZ van feyenoord wint en PSV weet te stunten in Groningen.. anders gaat plek 2 nog moeilijk zat worden.
Bpsz was wat kritische over de spelersgroep voor de winterstop

Na de winterstop was het klaar.....

spelers horen die verhalen ook allemaal van hun zaakwaarnemers enzovoorts

Het is les 1 in voetbal

trainers zijn net zo goed als de spelers die voor hun trainer willen werken.....

Als die spelers niet meer voor hun trainer willen werken dan is het klaar

Het is niet alleen in het voetbal zo

Ook in het hedendaagse leven werkt het zo

heb je een kut manager

dan zal die kut manager het veel moeilijker hebben om bepaalde prestaties te bewerkstelligen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_217277002
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 14:55 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik leg het mijn Ajax vrienden ook graag juist andersom uit: het is een godswonder dat wij het afgelopen seizoen zo gepresteerd hebben met een middenvelder uit de jeugd op de rechtsback (Ledezma) en een Matteo Dams op de linksback. Daarvoor alleen al verdient Bosz eigenlijk een standbeeld.
Sarcasme?
pi_217277612
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 18:05 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Sarcasme?
dat lijkt me wel, anders verplichte opname in de kliniek van psvcl
pi_217278885
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Bpsz was wat kritische over de spelersgroep voor de winterstop

Na de winterstop was het klaar.....

spelers horen die verhalen ook allemaal van hun zaakwaarnemers enzovoorts

Het is les 1 in voetbal

trainers zijn net zo goed als de spelers die voor hun trainer willen werken.....

Het is niet alleen in het voetbal zo

Ook in het hedendaagse leven werkt het zo

heb je een kut manager

dan zal die kut manager het veel moeilijker hebben om bepaalde prestaties te bewerkstelligen
Mee eens. Daarom is het veel te makkelijk om de schuld neer te leggen bij Bosz. Dat is de makkelijkste weg.
pi_217281444
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Rotte paling appel Veerkutje wil gewoon niet meer voor PSV.

Hij zal het ontkennen, maar diep van binnen voelt hij zich veel te goed voor PSV. Nadat de Nederlandse Kroos z’n voorspelde wereldtransfer is misgelopen kan hij zich geen procentje meer opladen voor de potjes Willem 2 of NEC. Het was altijd al een vies ventje, maar eerder had hij tenminste nog een drive.

Hetzelfde geld eigenlijk voor die wannabe-Amsterdammer. Pfffrrt. Die is even teruggekomen om een lange neus te halen, maar denkt dat ie daadwerkelijk een heel goede voetballer is. Trap je die 2 debielen er in de zomer uit, ben je automatisch alweer 20% beter.
pi_217282116
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 18:05 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Sarcasme?
Enigszins gechargeerd natuurlijk ;) Maar het is wel vrij opmerkelijk dat je zo'n reeks heb gedraaid met (deel) Ledezma en Dams op de backs toch? Dat is echt niveau onderkant ED/linkerrijtje KKD.
pi_217282121
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 02:06 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Hij zal het ontkennen, maar diep van binnen voelt hij zich veel te goed voor PSV. Nadat de Nederlandse Kroos z’n voorspelde wereldtransfer is misgelopen kan hij zich geen procentje meer opladen voor de potjes Willem 2 of NEC. Het was altijd al een vies ventje, maar eerder had hij tenminste nog een drive.

Hetzelfde geld eigenlijk voor die wannabe-Amsterdammer. Pfffrrt. Die is even teruggekomen om een lange neus te halen, maar denkt dat ie daadwerkelijk een heel goede voetballer is. Trap je die 2 debielen er in de zomer uit, ben je automatisch alweer 20% beter.
Waar komt dat 'Nederlandse Kroos' toch vandaan? Er is toch geen PSV-er (laat staan Veerman zelf) die dat ooit heeft geroepen?
  vrijdag 4 april 2025 @ 08:29:21 #177
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_217282133
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:27 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Waar komt dat 'Nederlandse Kroos' toch vandaan? Er is toch geen PSV-er (laat staan Veerman zelf) die dat ooit heeft geroepen?
De altijd vervelende Wytze van der Goot vroeg bij Ziggy in een videocall met Ancelotti naar Veerman. Echt heel cringe, net als zijn mutsje.
pi_217282216
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
De altijd vervelende Wytze van der Goot vroeg bij Ziggy in een videocall met Ancelotti naar Veerman. Echt heel cringe, net als zijn mutsje.
_O-

Dus omdat Wytze van der Goot het bij Ziggo vroeg doen mensen hier net alsof Veerman ooit heeft gedacht dat hij bij Madrid zou eindigen? Juist.
pi_217282218
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 02:06 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zo blij dat hij niet naar Feyenoord is gegaan

hij mist gewoon de winnaarsmentaliteit

steekt bijna nooit zijn benen uit om een overtreding te maken en mist gewoon agressiviteit om een echte topspeler te zijn
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_217282264
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 20:39 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Mee eens. Daarom is het veel te makkelijk om de schuld neer te leggen bij Bosz. Dat is de makkelijkste weg.
Er is dan maar 1 oplossing na het einde van het seizoen

PSV moet grote schoonmaak houden en bosz weer nieuwe spelers geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')