Het is wel een bizarre implosie natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niemand hier zegt toch ook dat het geen drama is? Alleen 'de grootste implosie ooit' en woorden als 'episch' zijn gewoon overdreven. Ja, je laat in korte tijd veel punten liggen en daardoor wordt je waarschijnlijk 2de i.p.v. eerste. Volgend seizoen weer nieuwe ronde nieuwe kansen, het is niet dat PSV ineens 12de staat a lá Dortmund bijvoorbeeld.
Het wordt gewoon ontzettend veel groter gemaakt dan het is.
De kans is levensgroot dat je daar weer een tik krijgt. En dat er nog meerdere tikken gaan volgen. 4e kan ook gewoon nog hoor.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:40 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk hebben ze er zondag een beetje zin in anders ga je gewoon verliezen in Groningen
Ik heb liever dat ze er zaterdag zin in hebben.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:40 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk hebben ze er zondag een beetje zin in anders ga je gewoon verliezen in Groningen
Het meest bijzondere is dat er mensen zijn die dit geen implosie willen noemen, ook al is het de grootste ineenstorting door een titelkandidaat sinds de oprichting van de Eredivisie.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:31 schreef Elan het volgende:
Na 10 wedstrijden 30 punten en 13 punten na 10 wedstrijden na de winterstop.
Waar is het in hemelsnaam misgegaan jongens?
Je gaat er ook gewoon lekker in door héquote:Op donderdag 3 april 2025 11:41 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het meest bijzondere is dat er mensen zijn die dit geen implosie willen noemen, ook al is het de grootste ineenstorting door een titelkandidaat sinds de oprichting van de Eredivisie.
Sportief van jou dat je het alsnog toegeeftquote:Op donderdag 3 april 2025 14:38 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je gaat er ook gewoon lekker in door héNou speciaal voor jou William: dit is de grootste implosie OOIT EVER in de geschiedenis van de voetbal, misschien wel überhaupt in de geschiedenis van de mensheid. Even kijken.. ohja, EPISCH.
In januari, de gaten in de selectie (linksback, rechtsback, verdedigende middenvelder en (back-up) spits) zijn niet aangepakt. 4 van je 11 posities waar je tot aan nu mee hebt moeten kloten omdat Mauro, Dest, Schouten en Pepi niet fit waren of zijn.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:31 schreef Elan het volgende:
Het Plan Bquote:Op donderdag 3 april 2025 11:31 schreef Elan het volgende:
Ik leg het mijn Ajax vrienden ook graag juist andersom uit: het is een godswonder dat wij het afgelopen seizoen zo gepresteerd hebben met een middenvelder uit de jeugd op de rechtsback (Ledezma) en een Matteo Dams op de linksback. Daarvoor alleen al verdient Bosz eigenlijk een standbeeld.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In januari, de gaten in de selectie (linksback, rechtsback, verdedigende middenvelder en (back-up) spits) zijn niet aangepakt. 4 van je 11 posities waar je tot aan nu mee hebt moeten kloten omdat Mauro, Dest, Schouten en Pepi niet fit waren of zijn.
Ik hoop dat het het technische management waard is geweest om de hand op de knip te houden. Titel weg, en zeer waarschijnlijk CL kwalificatie weg. Tel uit je winst
Ah ok, het hoort natuurlijk precies te stoppen als jij je laatste zegje hebt gedaan... Daarna mag niemand er meer op reageren!quote:Op donderdag 3 april 2025 14:38 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je gaat er ook gewoon lekker in door hé![]()
Wel nee jullie worden gewoon 2de. Feyenoord is ook niet zo geweldigquote:Op donderdag 3 april 2025 14:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In januari, de gaten in de selectie (linksback, rechtsback, verdedigende middenvelder en (back-up) spits) zijn niet aangepakt. 4 van je 11 posities waar je tot aan nu mee hebt moeten kloten omdat Mauro, Dest, Schouten en Pepi niet fit waren of zijn.
Ik hoop dat het het technische management waard is geweest om de hand op de knip te houden. Titel weg, en zeer waarschijnlijk CL kwalificatie weg. Tel uit je winst
Het zal aan de pot tegen hen gaan liggen. Als je die niet wint zie ik het somber in, en Feyenoord begint beter in vorm te raken met spelers die terugkeren van blessures, terwijl het bij PSV juist minder en minder aan het worden is.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee jullie worden gewoon 2de. Feyenoord is ook niet zo geweldig
De randstadmedia die loopt te trollen bedoel jequote:Op donderdag 3 april 2025 07:42 schreef Document1 het volgende:
Die espn reclame heeft wel een voorspellende gave iig. Met die jankende psv supporter.
Bpsz was wat kritische over de spelersgroep voor de winterstopquote:Op donderdag 3 april 2025 17:02 schreef PSVCL het volgende:
Zodra ze er geen zin meer in hebben, wat na de winter het geval is, dan houdt het idd op, dan heeft het geen zin meer om nog vertrouwen te hebben als supporter.
Hopen dat AZ van feyenoord wint en PSV weet te stunten in Groningen.. anders gaat plek 2 nog moeilijk zat worden.
Sarcasme?quote:Op donderdag 3 april 2025 14:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik leg het mijn Ajax vrienden ook graag juist andersom uit: het is een godswonder dat wij het afgelopen seizoen zo gepresteerd hebben met een middenvelder uit de jeugd op de rechtsback (Ledezma) en een Matteo Dams op de linksback. Daarvoor alleen al verdient Bosz eigenlijk een standbeeld.
Mee eens. Daarom is het veel te makkelijk om de schuld neer te leggen bij Bosz. Dat is de makkelijkste weg.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bpsz was wat kritische over de spelersgroep voor de winterstop
Na de winterstop was het klaar.....
spelers horen die verhalen ook allemaal van hun zaakwaarnemers enzovoorts
Het is les 1 in voetbal
trainers zijn net zo goed als de spelers die voor hun trainer willen werken.....
Als die spelers niet meer voor hun trainer willen werken dan is het klaar
Het is niet alleen in het voetbal zo
Ook in het hedendaagse leven werkt het zo
heb je een kut manager
dan zal die kut manager het veel moeilijker hebben om bepaalde prestaties te bewerkstelligen
Rotte paling appel Veerkutje wil gewoon niet meer voor PSV.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als die spelers niet meer voor hun trainer willen werken dan is het klaar
Enigszins gechargeerd natuurlijkquote:
Waar komt dat 'Nederlandse Kroos' toch vandaan? Er is toch geen PSV-er (laat staan Veerman zelf) die dat ooit heeft geroepen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 02:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Rotte paling appel Veerkutje wil gewoon niet meer voor PSV.
Hij zal het ontkennen, maar diep van binnen voelt hij zich veel te goed voor PSV. Nadat de Nederlandse Kroos z’n voorspelde wereldtransfer is misgelopen kan hij zich geen procentje meer opladen voor de potjes Willem 2 of NEC. Het was altijd al een vies ventje, maar eerder had hij tenminste nog een drive.
Hetzelfde geld eigenlijk voor die wannabe-Amsterdammer. Pfffrrt. Die is even teruggekomen om een lange neus te halen, maar denkt dat ie daadwerkelijk een heel goede voetballer is. Trap je die 2 debielen er in de zomer uit, ben je automatisch alweer 20% beter.
De altijd vervelende Wytze van der Goot vroeg bij Ziggy in een videocall met Ancelotti naar Veerman. Echt heel cringe, net als zijn mutsje.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waar komt dat 'Nederlandse Kroos' toch vandaan? Er is toch geen PSV-er (laat staan Veerman zelf) die dat ooit heeft geroepen?
quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De altijd vervelende Wytze van der Goot vroeg bij Ziggy in een videocall met Ancelotti naar Veerman. Echt heel cringe, net als zijn mutsje.
Zo blij dat hij niet naar Feyenoord is gegaanquote:Op vrijdag 4 april 2025 02:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Rotte paling appel Veerkutje wil gewoon niet meer voor PSV.
Hij zal het ontkennen, maar diep van binnen voelt hij zich veel te goed voor PSV. Nadat de Nederlandse Kroos z’n voorspelde wereldtransfer is misgelopen kan hij zich geen procentje meer opladen voor de potjes Willem 2 of NEC. Het was altijd al een vies ventje, maar eerder had hij tenminste nog een drive.
Hetzelfde geld eigenlijk voor die wannabe-Amsterdammer. Pfffrrt. Die is even teruggekomen om een lange neus te halen, maar denkt dat ie daadwerkelijk een heel goede voetballer is. Trap je die 2 debielen er in de zomer uit, ben je automatisch alweer 20% beter.
Er is dan maar 1 oplossing na het einde van het seizoenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mee eens. Daarom is het veel te makkelijk om de schuld neer te leggen bij Bosz. Dat is de makkelijkste weg.
Nou ja hij vond zichzelf natuurlijk ook te goed voor de Brightons van deze wereld, dat is inmiddels wel een misvatting gebleken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:38 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Dus omdat Wytze van der Goot het bij Ziggo vroeg doen mensen hier net alsof Veerman ooit heeft gedacht dat hij bij Madrid zou eindigen? Juist.
Achja zoals gewoonlijk weer het ene uiterste met het andere uiterste. Al zie ik Veerman (juist bij een club als Brighton) ook totaal niet meekomen hoor. Die weet niet wat hem overkomt in het geweld van de Premier Leaguequote:Op vrijdag 4 april 2025 08:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja hij vond zichzelf natuurlijk ook te goed voor de Brightons van deze wereld, dat is inmiddels wel een misvatting gebleken.
Ja, eens. Al is dat Bundesliga als ik soms kijk ook wel redelijk fullgass. Ik gun Joey wel een mooi clubje in Italië, lekker balletjes wegleggen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Achja zoals gewoonlijk weer het ene uiterste met het andere uiterste. Al zie ik Veerman (juist bij een club als Brighton) ook totaal niet meekomen hoor. Die weet niet wat hem overkomt in het geweld van de Premier LeagueIk denk dat hij ergens halverwege de Bundesliga/middenmoot Italië prima kan meedraaien. Beetje de lijnen uitzetten en spelers wegsteken op een redelijk niveau. Niks mis mee.
Dan noemen we hem vanaf nu de Nederlandse Pirloquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, eens. Al is dat Bundesliga als ik soms kijk ook wel redelijk fullgass. Ik gun Joey wel een mooi clubje in Italië, lekker balletjes wegleggen.
Italië, eventueel Spanje, in andere competities wordt ie fysiek zoekgespeeld en omver gelopenquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, eens. Al is dat Bundesliga als ik soms kijk ook wel redelijk fullgass. Ik gun Joey wel een mooi clubje in Italië, lekker balletjes wegleggen.
Nee dit hele topic stond niet dagelijks vol superlatieven, en de algemene tendens was niet dat hij naar een absolute topclub kon?quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waar komt dat 'Nederlandse Kroos' toch vandaan? Er is toch geen PSV-er (laat staan Veerman zelf) die dat ooit heeft geroepen?
Nee, dat stond het inderdaad nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee dit hele topic stond niet dagelijks vol superlatieven, en de algemene tendens was niet dat hij naar een absolute topclub kon?
quote:Van der Gijp bij Vandaag Inside: “In principe kan het helemaal niet in de Nederlandse competitie, wat PSV overkomen is. Het kan een keer misgaan tijdens FC Utrecht-uit en FC Groningen-thuis, maar dan krijg je FC Emmen-uit. En die win je. Dan krijg je daarna RKC-thuis en die win je ook. Maar bij hen niet. Dat is toch bizar?", vraagt de oud-voetballer zich hardop af.
Zo rollen we al jaren hier bij VBL.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:38 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Dus omdat Wytze van der Goot het bij Ziggo vroeg doen mensen hier net alsof Veerman ooit heeft gedacht dat hij bij Madrid zou eindigen? Juist.
Mwa bij feyenoord en Ajax loopt het toch ook niet over van kwaliteit.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Enigszins gechargeerd natuurlijkMaar het is wel vrij opmerkelijk dat je zo'n reeks heb gedraaid met (deel) Ledezma en Dams op de backs toch? Dat is echt niveau onderkant ED/linkerrijtje KKD.
Dat denk ik nog steeds ja. Maar goed; mentaliteit en eensgezindheid blijkt wederom belangrijker te zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:55 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mwa bij feyenoord en Ajax loopt het toch ook niet over van kwaliteit.
Ajax speelt met baas en fitz jim die niet goed genoeg waren bij nec en excelsior. En Brobbey en gaaie worden regelmatig volkomen terecht uitgelachen.
Puur op kwaliteit heeft psv toch gewoon de beste selectie?
Veerman, Boscagli, zaten met hun hoofd al bij een andere club. Benitez wilde ook vertrekken. Hetzelfde geldt voor Baka. Noa Lang heeft voor onrust gezorgd. Allemaal belangrijke zaken die meespelen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er is dan maar 1 oplossing na het einde van het seizoen
PSV moet grote schoonmaak houden en bosz weer nieuwe spelers geven
Kwa kwaliteit van de dubbele bezetting heeft psv inderdaad de sterkste selectiequote:Op vrijdag 4 april 2025 12:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat denk ik nog steeds ja. Maar goed; mentaliteit en eensgezindheid blijkt wederom belangrijker te zijn.
Of zoals je op de Herdgang zo mooi kunt zien:
[ afbeelding ]
Dat gaat nog wel fout iddquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:42 schreef Tjacka het volgende:
Sowieso triest dat jullie niet eens tweede kunnen worden met zo'n geweldige selectie. Ik zou mij echt zorgen maken.
@:bofjijff @:wotte
quote:Op donderdag 3 april 2025 17:02 schreef PSVCL het volgende:
Hopen dat [..] PSV weet te stunten in Groningen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |