abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217247544
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 17:48 schreef Nober het volgende:
Is Ten Hag al op de herdgang gespot?
Zouden ze daarna dan ook Mislintat aannemen?
pi_217248077
twitter
pi_217248489
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2025 12:30 schreef ISVV het volgende:
Lekker belangrijk wat triester is, kan mij heel dat Ajax van vorig jaar verder nou schelen. Zou dolgraag van trainer ruilen in ieder geval. Onbegrijpelijk dat het gister zo'n slappe hap was, zowel op het veld als op de tribune. Passiviteit in optima forma.
Dat boeit mij inderdaad ook niet zo hoor. En dat het bij PSV gelaten is dat irriteer inderdaad het meest; met gasten als Veerman en Lang dan voorop.

Maar als (nota bene een fan van Ajax) zegt dat hij 'nog nooit zo'n grote inzinking heeft gezien' dan twijfel ik inderdaad wel heel erg aan het (kortetermijns)geheugen van diegene ja.
pi_217248499
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 15:58 schreef Coco het volgende:

[..]
Het is dan ook een meme.
Achja, lekker in meegaan. Er is sowieso geen 'hel' in Nederland. Twente komt wellicht nog het meeste in de buurt. Ajax is ook bioscooppubliek en bij Feyenoord roepen ze alleen heel hard kanker. Nou, gezellig hoor.
  dinsdag 1 april 2025 @ 08:23:36 #125
378023 Wotte
wotte!?
pi_217248588
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 08:11 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat boeit mij inderdaad ook niet zo hoor. En dat het bij PSV gelaten is dat irriteer inderdaad het meest; met gasten als Veerman en Lang dan voorop.

Maar als (nota bene een fan van Ajax) zegt dat hij 'nog nooit zo'n grote inzinking heeft gezien' dan twijfel ik inderdaad wel heel erg aan het (kortetermijns)geheugen van diegene ja.
Ik denk dat ze bedoelen in de zin van dat PSV eerste seizoenshelft een goed spelende ploeg was en na de winterstop het spoor bijster was. De vrije val van Ajax over de twee seizoenen na Overmars heeft wel overeenkomsten met Peter Bosz.

ZE HADDEN BEIDE GEEN PLAN B HAHAHAHAHAHAHHAHA.

Ik blijf hopen boys :)
pi_217248669
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 08:23 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik denk dat ze bedoelen in de zin van dat PSV eerste seizoenshelft een goed spelende ploeg was en na de winterstop het spoor bijster was. De vrije val van Ajax over de twee seizoenen na Overmars heeft wel overeenkomsten met Peter Bosz.

ZE HADDEN BEIDE GEEN PLAN B HAHAHAHAHAHAHHAHA.

Ik blijf hopen boys :)
Ik vind van halve finale CL naar uitschakeling tegen Hercules nog wel net iets heftiger dan van plek 1 naar plek 2 en overwinteren in de CL. Maar goed, wie ben ik :)
  Moderator dinsdag 1 april 2025 @ 08:47:05 #127
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217248698
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 15:58 schreef Coco het volgende:

[..]
Het is dan ook een meme.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_217249234
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 23:26 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Klopt, dus precies wat ik aangaf: ''niet alles gewonnen''
'Bijvoorbeeld'
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Redactie Sport dinsdag 1 april 2025 @ 11:15:40 #129
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217249670
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 08:41 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik vind van halve finale CL naar uitschakeling tegen Hercules nog wel net iets heftiger dan van plek 1 naar plek 2 en overwinteren in de CL. Maar goed, wie ben ik :)
Kan ook nog P3 worden, wel mee eens verder maar je moet nu wel keuzes gaan maken, want als we volgend jaar met dezelfde rommel gaan aanmodderen hebben we een GROOT PROBLEEM.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217249736
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 08:12 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Achja, lekker in meegaan. Er is sowieso geen 'hel' in Nederland. Twente komt wellicht nog het meeste in de buurt. Ajax is ook bioscooppubliek en bij Feyenoord roepen ze alleen heel hard kanker. Nou, gezellig hoor.
Haha Twente :')

Zelden zo'n droevig publiek gezien. Ajax in de achterhoek. Grote muil hebben ze, verder niks.
pi_217250044
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 08:11 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Ging het ook niet gewoon om een inzinking binnen één seizoen? Van soeverein aan kop, compleet onverwachts naar een belachelijk aantal verliespunten. De implosie van PSV is op dat gebied natuurlijk van epische proporties.

Verder zullen weinigen beweren dat deze situatie net zo ernstig is als die van Ajax vorig seizoen. Dat moge duidelijk zijn. Maar bij Ajax was het eigenlijk vrijwel vanaf de start al een drama. (Al was dat ook weer niet zo extreem als vaak gesuggereerd wordt. Die laatste plaats was er puur vanwege uitgestelde en gestaakte wedstrijden en na geen enkele volledig afgeronde speelronde stond Ajax daadwerkelijk laatste).
pi_217250402
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Kan ook nog P3 worden, wel mee eens verder maar je moet nu wel keuzes gaan maken, want als we volgend jaar met dezelfde rommel gaan aanmodderen hebben we een GROOT PROBLEEM.
Klopt, dat is een andere kwestie natuurlijk. Vraag is of Bosz vooral weer wat pit in de ploeg kan krijgen; want vooral de gezapige wijze waarop we verliezen is schrijnend om te zien. Het heilige vuur is er bij sommige gasten gewoon compleet uit lijkt het wel.
pi_217250408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 11:19 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Haha Twente :')

Zelden zo'n droevig publiek gezien. Ajax in de achterhoek. Grote muil hebben ze, verder niks.
Tsjah. Toch een relatief grote club met een behoorlijke achterban. Ik ben zelf voor PSV, maar daar vind ik de sfeer altijd maar zo zo. Bij Ajax vind ik het ook niet veel en bij Feyenoord is het vooral heel veel schelden en boos doen.

En dan heb je de smaakjes in Nederland ook al wel gehad zo ongeveer :')
pi_217250426
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 11:46 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Ging het ook niet gewoon om een inzinking binnen één seizoen? Van soeverein aan kop, compleet onverwachts naar een belachelijk aantal verliespunten. De implosie van PSV is op dat gebied natuurlijk van epische proporties.

Verder zullen weinigen beweren dat deze situatie net zo ernstig is als die van Ajax vorig seizoen. Dat moge duidelijk zijn. Maar bij Ajax was het eigenlijk vrijwel vanaf de start al een drama. (Al was dat ook weer niet zo extreem als vaak gesuggereerd wordt. Die laatste plaats was er puur vanwege uitgestelde en gestaakte wedstrijden en na geen enkele volledig afgeronde speelronde stond Ajax daadwerkelijk laatste).
Dat is toch ook onzin :') Als het 'van epische proporties' is dan stond je nu toch geen 2de met 6 punten voor maar 11de ofzo? Jij wil zeggen dat het nog nooit is voorgekomen dat de nummer 1 een mindere fase heeft en vervolgens de nummer 2 wordt?

En als je het dan toch over 'episch' hebt: dat is toch 18de staan met Ajax en uitgeschakeld worden tegen stucadoors, loodgieters en bouwvakkers?

Houd op hoor. Sure, het is even helemaal kut op dit moment; maar mensen die dit soort krachttermen gebruiken :') Hopelijk hanteren ze bij PSV wel een soort nuchterheid en kijken ze gewoon kritisch naar hoe dit heeft kunnen gebeuren (en trekken ze daar vervolgens de conclusies uit).
pi_217250591
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 12:32 schreef Solispolar het volgende:

En als je het dan toch over 'episch' hebt: dat is toch 18de staan met Ajax en uitgeschakeld worden tegen stucadoors, loodgieters en bouwvakkers?
Natuurlijk is dat ook episch! Nog epischer zelfs...

Maar volgens mij begon dit hele verhaal simpelweg om de implosie van PSV binnen dit seizoen. Daarin is toch wel sprake van een bizar en onverwacht verval als je de eerste en tweede seizoenshelft tegen elkaar afzet, ook al is dat qua positie voorlopig maar een achteruitgang van plek 1 naar plek 2.

Dat jij dat vervolgens maar wilt blijven vergelijken met de nog veel belachelijkere situatie waarin Ajax vorig seizoen verkeerde (en die ook precies niemand ontkent), prima, maar ik denk dat we binnen een seizoen zelden zo'n ineenstorting hebben gezien van een totaal soevereine koploper. Dat is volgens mij waar mensen met die 'implosie' op doelen. En natuurlijk niet dat de algemene situatie net zo erg is als die van Ajax vorig seizoen.

[ Bericht 0% gewijzigd door NY_Giant op 01-04-2025 20:10:36 ]
  Moderator dinsdag 1 april 2025 @ 13:10:37 #136
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217250743
Je bent zelf episch.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 1 april 2025 @ 13:30:33 #137
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217250902
twitter

Snoeide ze Stewart er maar uit.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 1 april 2025 @ 18:59:11 #138
378023 Wotte
wotte!?
pi_217254327
Dat ze in Eindhoven verbaasd zijn dat Noa een Ajacied is, vind ik dan wel weer verbazingwekkend.
pi_217255265
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]

Snoeide ze Stewart er maar uit.
Dat snap ik wel. Afgelopen zondag heeft aangegeven dat jullie die stewards echt niet nodig hebben...

Oh wacht...
Groot fan van User Wotte
pi_217255270
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 12:53 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Maar volgens mij begon dit hele verhaal simpelweg om de implosie van PSV binnen dit seizoen. Daarin is toch wel sprake van een bizar en onverwacht verval als je de eerste en tweede seizoenshelft tegen elkaar afzet, ook al is dat qua positie voorlopig maar een achteruitgang van plek 1 naar plek 2.

Dat jij dat vervolgens maar wilt blijven vergelijken met de nog veel belachelijkere situatie waarin Ajax vorig seizoen verkeerde (en die ook precies niemand ontkent), prima, maar ik denk dat we binnen een seizoen zelden zo'n ineenstorting hebben gezien van een totaal soevereine koploper. Dat is volgens mij waar mensen met die 'implosie' op doelen. En natuurlijk niet dat de algemene situatie net zo erg is als die van Ajax vorig seizoen.
Precies. Ik bedoelde ook dit seizoen
Groot fan van User Wotte
pi_217257371
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 12:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat is toch ook onzin :') Als het 'van epische proporties' is dan stond je nu toch geen 2de met 6 punten voor maar 11de ofzo? Jij wil zeggen dat het nog nooit is voorgekomen dat de nummer 1 een mindere fase heeft en vervolgens de nummer 2 wordt?

Houd op hoor. Sure, het is even helemaal kut op dit moment; maar mensen die dit soort krachttermen gebruiken :') Hopelijk hanteren ze bij PSV wel een soort nuchterheid en kijken ze gewoon kritisch naar hoe dit heeft kunnen gebeuren (en trekken ze daar vervolgens de conclusies uit).
Wat loop je toch te miepen over de woordkeuze 'implosie'. Voor de winterstop 2,7 punten per wedstrijd, na de winterstop 1,2 punten. Dat is gewoon drama hoe je het ook wendt of keert. Vergelijking van Ajax 18/19 en vorig jaar slaat ook nergens op. Want dat waren totaal verschillende selecties.

En ja Feyenoord is ook drama blablabla
pi_217258237
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2025 22:49 schreef CR7 het volgende:

[..]

oor de winterstop 2,7 punten per wedstrijd, na de winterstop 1,2 punten.

Au :X

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Pel op 02-04-2025 08:34:25 ]
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217258261
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 18:59 schreef Wotte het volgende:
Dat ze in Eindhoven verbaasd zijn dat Noa een Ajacied is, vind ik dan wel weer verbazingwekkend.
Tja, z’n ene vader is een lowlife crimineel, z’n andere een Marokkaan die bij Sparta een minderwaardigheidscomplex heeft opgelopen. Dan kan het wel eens verkeerd aflopen mrt je.

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Pel op 02-04-2025 08:35:08 ]
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217259192
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 12:53 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Sterker nog, het is nog nooit voorgekomen dat een nummer 1 titelkandidaat zoveel punten verspeelde in zo weinig wedstrijden en zoals het er nu naar uitziet de titel mis gaat lopen.
pi_217259790
Het is nu dus een wedstrijdje verpissen over welke club het beroerdste seizoen ooit heeft gedraaid?

Mijn hemel. Kunnen we niet gewoon concluderen dat als PSV en Ajax niet op 1 en 2 eindigen, in welke volgorde dan ook, dat het dan een schande is?
  woensdag 2 april 2025 @ 09:39:52 #146
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_217259912
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 09:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is nu dus een wedstrijdje verpissen over welke club het beroerdste seizoen ooit heeft gedraaid?

Mijn hemel. Kunnen we niet gewoon concluderen dat als PSV en Ajax niet op 1 en 2 eindigen, in welke volgorde dan ook, dat het dan een schande is?
Dat is zeker waar
pi_217261758
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2025 22:49 schreef CR7 het volgende:

[..]
Wat loop je toch te miepen over de woordkeuze 'implosie'. Voor de winterstop 2,7 punten per wedstrijd, na de winterstop 1,2 punten. Dat is gewoon drama hoe je het ook wendt of keert. Vergelijking van Ajax 18/19 en vorig jaar slaat ook nergens op. Want dat waren totaal verschillende selecties.

En ja Feyenoord is ook drama blablabla
Niemand hier zegt toch ook dat het geen drama is? Alleen 'de grootste implosie ooit' en woorden als 'episch' zijn gewoon overdreven. Ja, je laat in korte tijd veel punten liggen en daardoor wordt je waarschijnlijk 2de i.p.v. eerste. Volgend seizoen weer nieuwe ronde nieuwe kansen, het is niet dat PSV ineens 12de staat a lá Dortmund bijvoorbeeld.

Het wordt gewoon ontzettend veel groter gemaakt dan het is.
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 13:50:57 #148
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217262730
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 09:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

Feyenoord in shambles.
What can change the nature of a man?
pi_217263660
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 13:50 schreef Coco het volgende:

[..]
Feyenoord in shambles.
Feyenoord is al vele decennia, op enige afstand, de derde club van Nederland. Het is niet anders. Dat ze af en toe in de top 2 landen is schandalig slecht van PSV en Ajax. Die hadden het verschil met Feyenoord al lang structureel moeten vergroten.
  woensdag 2 april 2025 @ 15:44:18 #150
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_217264221
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 15:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Feyenoord is al vele decennia, op enige afstand, de derde club van Nederland. Het is niet anders. Dat ze af en toe in de top 2 landen is schandalig slecht van PSV en Ajax. Die hadden het verschil met Feyenoord al lang structureel moeten vergroten.
Zou het juist andersom zien. Het is met de grootte en het achterland van Feyenoord eigenlijk bizar dat ze het zo weinig voor elkaar krijgen om in de top 2 te eindigen. Stukje non-stop wanbeleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')