Dat is de vergelijking alsnog niet kloppend natuurlijk. Een seizoen waarin PSV 2de wordt (en dus CL haalt) en dit seizoen nota bene overwinterd heeft in de CL tegenover een seizoen waar Ajax 5de wordt en door amateurs werd uitgeschakeld.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:54 schreef Marius95 het volgende:
[..]
De uitschakeling door amateurs is natuurlijk een afgang. Die 18e plaats was optisch dan wel waar, maar op dat moment had Ajax wel 3 wedstrijden minder gespeeld dan de meeste clubs en als je niet speelt kun je geen punten halen. Die positie was weliswaar niet best natuurlijk maar wel zwaar vertekend.
@PSVCLquote:Op maandag 31 maart 2025 11:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De hel van Eindhoven viel ook weer erg tegen, de sfeer was al erg gelaten voor de wedstrijd
Ook even een herinnering. De uitslag aan het eind van het seizoen telt. Het maakt dus helemaal niet zoveel uit als je in het begin van het seizoen 18e staat. Dan vind ik van 8 punten voorsprong naar 9 punten achterstand een stuk treuriger. Van een gegarandeerde titel naar de 3e plek waarbij je nog geluk heb dat je vCL mag spelen.... Ook was dat van Ajax gewoon totale mismanagement door Mislintat en hebben jullie nagenoeg en misschien nog wel een sterker selectie dan vorig seizoen.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:54 schreef Marius95 het volgende:
[..]
De uitschakeling door amateurs is natuurlijk een afgang. Die 18e plaats was optisch dan wel waar, maar op dat moment had Ajax wel 3 wedstrijden minder gespeeld dan de meeste clubs en als je niet speelt kun je geen punten halen. Die positie was weliswaar niet best natuurlijk maar wel zwaar vertekend.
Man die niet naar de wedstrijd is geweest beticht andere man die niet bij de wedstrijd is geweest ervan dat er geen sfeer was.quote:
Wat zeg jij?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Man die niet naar de wedstrijd is geweest beticht andere man die niet bij de wedstrijd is geweest ervan dat er geen sfeer was.
ik heb nog liever Ueda dan Broebyquote:Op maandag 31 maart 2025 10:48 schreef Solispolar het volgende:
Even los van het verdere verloop was die Brobbey gisteren wel moeilijk irritant héEen beer van een gast en hij kleunt zelf overal als een bouwvakker in, maar als hij zelf ook maar een zuchtje wind voelt dan is de wereld te klein. Ja, daar vind ik wel wat van.
Heel veel 'als, maar, dit en dat'. Onderaan de streep staat PSV wel gewoon 2de en is er behoorlijk wat geld geharkt en is er dus ook alweer de garantie op veel geld voor volgend seizoen. Vorig seizoen eindigde Ajax als 5de en dat telt (zoals je zelf aan aangaf).quote:Op maandag 31 maart 2025 11:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook even een herinnering. De uitslag aan het eind van het seizoen telt. Het maakt dus helemaal niet zoveel uit als je in het begin van het seizoen 18e staat. Dan vind ik van 8 punten voorsprong naar 9 punten achterstand een stuk treuriger. Van een gegarandeerde titel naar de 3e plek waarbij je nog geluk heb dat je vCL mag spelen.... Ook was dat van Ajax gewoon totale mismanagement door Mislintat en hebben jullie nagenoeg en misschien nog wel een sterker selectie dan vorig seizoen.
Ik zie helemaal nergens 'als, maar, dit en dat'quote:Op maandag 31 maart 2025 11:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heel veel 'als, maar, dit en dat'. Onderaan de streep staat PSV wel gewoon 2de en is er behoorlijk wat geld geharkt en is er dus ook alweer de garantie op veel geld voor volgend seizoen. Vorig seizoen eindigde Ajax als 5de en dat telt (zoals je zelf aan aangaf).
Ik vind Bosz helemaal geen type trainer die die slappe instelling tolereert. Maar toch moet je bekennen dat hij al weken lang het niet voor elkaar krijgt dit team te motiveren. Best bijzonder.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:30 schreef ISVV het volgende:
Lekker belangrijk wat triester is, kan mij heel dat Ajax van vorig jaar verder nou schelen. Zou dolgraag van trainer ruilen in ieder geval. Onbegrijpelijk dat het gister zo'n slappe hap was, zowel op het veld als op de tribune. Passiviteit in optima forma.
Denk dat het vooral stoere praatjes zijn. Saibari mocht toch ook meer dan vijf keer te laat komen voordat ie echt gestraft werd?quote:Op maandag 31 maart 2025 12:38 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik vind Bosz helemaal geen type trainer die die slappe instelling tolereert. Maar toch moet je bekennen dat hij al weken lang het niet voor elkaar krijgt dit team te motiveren. Best bijzonder.
Dan heel de selectie ontslaan. Absurd dat een trainer je moet motiveren.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:38 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik vind Bosz helemaal geen type trainer die die slappe instelling tolereert. Maar toch moet je bekennen dat hij al weken lang het niet voor elkaar krijgt dit team te motiveren. Best bijzonder.
Het is dan ook een meme.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De hel van Eindhoven viel ook weer erg tegen, de sfeer was al erg gelaten voor de wedstrijd
Klopt, dus precies wat ik aangaf: ''niet alles gewonnen''quote:Op maandag 31 maart 2025 09:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Letterlijk de enige wedstrijd die niet gewonnen is.
Dat boeit mij inderdaad ook niet zo hoor. En dat het bij PSV gelaten is dat irriteer inderdaad het meest; met gasten als Veerman en Lang dan voorop.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:30 schreef ISVV het volgende:
Lekker belangrijk wat triester is, kan mij heel dat Ajax van vorig jaar verder nou schelen. Zou dolgraag van trainer ruilen in ieder geval. Onbegrijpelijk dat het gister zo'n slappe hap was, zowel op het veld als op de tribune. Passiviteit in optima forma.
Achja, lekker in meegaan. Er is sowieso geen 'hel' in Nederland. Twente komt wellicht nog het meeste in de buurt. Ajax is ook bioscooppubliek en bij Feyenoord roepen ze alleen heel hard kanker. Nou, gezellig hoor.quote:
Ik denk dat ze bedoelen in de zin van dat PSV eerste seizoenshelft een goed spelende ploeg was en na de winterstop het spoor bijster was. De vrije val van Ajax over de twee seizoenen na Overmars heeft wel overeenkomsten met Peter Bosz.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat boeit mij inderdaad ook niet zo hoor. En dat het bij PSV gelaten is dat irriteer inderdaad het meest; met gasten als Veerman en Lang dan voorop.
Maar als (nota bene een fan van Ajax) zegt dat hij 'nog nooit zo'n grote inzinking heeft gezien' dan twijfel ik inderdaad wel heel erg aan het (kortetermijns)geheugen van diegene ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |