Nu nog denken dat PSV betere spelers heeftquote:Op zondag 30 maart 2025 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mee eens, alleen ik vind wel dat zowel PSV als Feyenoord, die beide een veel betere selectie hebben, de directe wedstrijden met Ajax erg arrogant zijn ingegaan. Ze lijken wel te denken alsof ze de wedstrijd op 80% ook wel kunnen winnen.
PSV vandaag nul gele kaarten, nauwelijks vechtlust, na de 70e minuut geen kans meer gehad, geen slotoffensief, niet vol op de aanval, het was één slappe hap, de handdoek was blijkbaar al gegooid.....hoe kan dat? Je speelt om het kampioenschap.
En mazzeltjes, de VAR mee, ja dat zal vast. Maar we staan niet 4 of 6 punten voor. We staan negen punten voor op PSV en 14 op Feyenoord (als ze hun inhaalwedstrijd winnen). Dat kan niet allemaal verklaart worden door geluk en arbitrage.
Maar terugkomend op de onderlinge ontmoetingen, in één seizoen twee keer terecht winnen van PSV en Feyenoord zegt natuurlijk veel. Wat het eigenlijk vooral zegt is dat PSV en Feyenoord zich kapot moeten schamen dat ze slechter presteren dan Ajax terwijl ze veel betere spelers hebben.
Feyenoord sowieso niet in elk geval.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Nu nog denken dat PSV betere spelers heeft
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waar zijn we zonder hoop en geloof, mijn waarde vrind?Altijd blijven hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er lopen natuurlijk wel een paar die overal in de Eredivisie in de basis zouden staan. Bakayoko, Tillman en Schouten in mindere mate Boscagli, Lang en Dest.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Bakayoko en Schouten in de vorm van de afgelopen maanden echt niet. Tillman en Dest wel ja, Lang en Boscagli kunnen we over discussiëren.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er lopen natuurlijk wel een paar die overal in de Eredivisie in de basis zouden staan. Bakayoko, Tillman en Schouten in mindere mate Boscagli, Lang en Dest.
Opportunisme ten top. PSV stond voor de winterstop 8 punten voor en iedereen riep dat PSV met afstand de beste selectie heeft.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als je als Trainer maar 1 keer kampioen bent geworden. En dat in 20 jaar.... Ok ook nog 1 eerste divisie kampioenschap.quote:
Voor iemand die aan Harvard gestudeerd heeft kun je bijzonder slecht rekenen.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet niet wat ik van psv op dit moment moet vinden
9 punten voorsprong of meer voorsprong bij de winterstop en dit zo verneuken
dat is nog nooit vertoond denk ik
kapoet schamen
aan de andere kant denk ik dat het ook door de zware intensiteit voor de winterstop met de Champions L wedstrijden te maken heeft
dat heeft psv en feyenoord heeft veel kracht gekost....die wedstrijden gaan gewoon 3 tempootjes hoger
020 heeft heel veel de 2e elftallatjes opgesteld om de krachten te sparen dit seizoen
ik denk dat psv fysiek na de winterstop is ingestort
ik zie ook geen speler meer die individueel iets extraas brengt
het is alleen maar die bal heen en weer tikken
je zou zoiets van noa lang kunnen verwachten maar die kan het ook niet meer lijkt het wel
psv moet zich ernstig zorgen gaan maken over de restant van de competitie
maar 020 moet nog 21 punten halen
alles is nog mogelijk
waar hoop is zijn er nog altijd kansen
maar ik geef niet zoveel meer om de kansen die jullie hebben
Ik vind het echt een gozer van niks qua houding en als ie nou kampioen wordt dan gedoog ik dat, maar als het niet loopt wordt het heel snel heel irritant.quote:
quote:
Ik kan heel goed rekenenquote:Op maandag 31 maart 2025 08:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor iemand die aan Harvard gestudeerd heeft kun je bijzonder slecht rekenen.
Veerkutjequote:Hoe Taylor steeds wegliep van Joey Veerman, wiens lopen leek op flaneren op de Dijk in Volendam, met kermis wel te verstaan.
Ik vind dat eerlijk gezegd ook, het is in theorie gewoon het sterkste van de competitie maar bepaalde factoren hebben het gemaakt dat het dit seizoen anders liep dan vorig jaarquote:Op zondag 30 maart 2025 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn nog 7 speelrondes, Ajax staat 5 punten voor dus 21-4 = 17quote:Op maandag 31 maart 2025 09:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Ik kan heel goed rekenen![]()
Als 020 de komende 3 wedstrijden verliest dan wordt het rekensommetje heel anders
Het kan zelfs zo zijn dat ajax nog maar 9 punten nodig heeft......of zelfs minder afhankelijk van de resultaten van de andere clubs
Je zegt bijvoorbeeld, maar AZ is de enige competitiewedstrijd die we niet gewonnen hebben na de winterstop.quote:Op maandag 31 maart 2025 00:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Opportunisme ten top. PSV stond voor de winterstop 8 punten voor en iedereen riep dat PSV met afstand de beste selectie heeft.
Nu staat PSV 9 punten achter (en Ajax heeft ook niet alles gewonnen hè, vorige speelronde gelijk tegen AZ bijvoorbeeld).
Maar nu heeft PSV ineens geen betere spelers meer?
Mwah. Er zijn toch maar weinig spelers van Ajax die ik bij Feyenoord zou willen zien spelen - mits de eigen spelers fit zijn uiteraard. Hato en Sutalo misschien, dan houdt het wel redelijk op.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Feyenoord sowieso niet in elk geval.
Ik zou wel graag Farioli hebben in plaats van De Pers.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mwah. Er zijn toch maar weinig spelers van Ajax die ik bij Feyenoord zou willen zien spelen - mits de eigen spelers fit zijn uiteraard. Hato en Sutalo misschien, dan houdt het wel redelijk op.
clownquote:Op maandag 31 maart 2025 09:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn nog 7 speelrondes, Ajax staat 5 punten voor dus 21-4 = 17
Letterlijk de enige wedstrijd die niet gewonnen isquote:Op maandag 31 maart 2025 00:05 schreef Shreyas het volgende:
Nu staat PSV 9 punten achter (en Ajax heeft ook niet alles gewonnen hè, vorige speelronde gelijk tegen AZ bijvoorbeeld).
quote:Op maandag 31 maart 2025 09:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Ik kan heel goed rekenen![]()
Als 020 de komende 3 wedstrijden verliest dan wordt het rekensommetje heel anders
Het kan zelfs zo zijn dat ajax nog maar 9 punten nodig heeft......of zelfs minder afhankelijk van de resultaten van de andere clubs
De uitschakeling door amateurs is natuurlijk een afgang. Die 18e plaats was optisch dan wel waar, maar op dat moment had Ajax wel 3 wedstrijden minder gespeeld dan de meeste clubs en als je niet speelt kun je geen punten halen. Die positie was weliswaar niet best natuurlijk maar wel zwaar vertekend.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Correct. Maar nog steeds wel voldoende om niet uitgeschakeld te worden door amateurs en 18de te staan na 10 potjes toch?
Anyway; onzinnige discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |