abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zondag 30 maart 2025 @ 20:24:21 #51
842 Zorro
Z
pi_217236511
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat zou ik pas doen als je plek 2 kwijt bent, want dat is ook rommel.
Niet eens B-Rommel maar zelfs D-Rommel

Ok ok, ik hou alweer op
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_217236560
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat zou ik pas doen als je plek 2 kwijt bent, want dat is ook rommel.
Het enige waar Drommel minder in is ten opzichte van benitez zijn hoge voorzetten. Drommel pakt tenminste nog eens een afstandschot, dat kan je van benitez niet zeggen. Hij doet ook lastig over een contractverlening terwijl ie blij mag zijn dat hij voor PSV mag keepen
  Redactie Sport zondag 30 maart 2025 @ 20:30:34 #53
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217236576
Ik zou een nieuwe keeper zoeken ja, dat sowieso.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 30 maart 2025 @ 20:33:00 #54
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217236605
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou een nieuwe keeper zoeken ja, dat sowieso.
Loopt er nog een goede Amerikaan rond ergens? Of misschien een mislukte ex-eredivisionist (liefst Nederlands)?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_217236680
Bizot
pi_217236726
Ik weet niet wat ik van psv op dit moment moet vinden

9 punten voorsprong of meer voorsprong bij de winterstop en dit zo verneuken

dat is nog nooit vertoond denk ik

kapoet schamen

aan de andere kant denk ik dat het ook door de zware intensiteit voor de winterstop met de Champions L wedstrijden te maken heeft

dat heeft psv en feyenoord heeft veel kracht gekost....die wedstrijden gaan gewoon 3 tempootjes hoger

020 heeft heel veel de 2e elftallatjes opgesteld om de krachten te sparen dit seizoen

ik denk dat psv fysiek na de winterstop is ingestort

ik zie ook geen speler meer die individueel iets extraas brengt

het is alleen maar die bal heen en weer tikken

je zou zoiets van noa lang kunnen verwachten maar die kan het ook niet meer lijkt het wel

psv moet zich ernstig zorgen gaan maken over de restant van de competitie

maar 020 moet nog 21 punten halen

alles is nog mogelijk

waar hoop is zijn er nog altijd kansen

maar ik geef niet zoveel meer om de kansen die jullie hebben
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_217236778
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet niet wat ik van psv op dit moment moet vinden

9 punten voorsprong of meer voorsprong bij de winterstop en dit zo verneuken

dat is nog nooit vertoond denk ik

kapoet schamen

aan de andere kant denk ik dat het ook door de zware intensiteit voor de winterstop met de Champions L wedstrijden te maken heeft

dat heeft psv en feyenoord heeft veel kracht gekost....die wedstrijden gaan gewoon 3 tempootjes hoger

020 heeft heel veel de 2e elftallatjes opgesteld om de krachten te sparen dit seizoen

ik denk dat psv fysiek na de winterstop is ingestort

ik zie ook geen speler meer die individueel iets extraas brengt

het is alleen maar die bal heen en weer tikken

je zou zoiets van noa lang kunnen verwachten maar die kan het ook niet meer lijkt het wel

psv moet zich ernstig zorgen gaan maken over de restant van de competitie

maar 020 moet nog 21 punten halen

alles is nog mogelijk

waar hoop is zijn er nog altijd kansen

maar ik geef niet zoveel meer om de kansen die jullie hebben
Ajax moet er nog maar 13 halen.....
Groot fan van User Wotte
  FOK!fotograaf zondag 30 maart 2025 @ 20:51:49 #58
842 Zorro
Z
pi_217236822
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 20:47 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ajax moet er nog maar 13 halen.....
Het zou kunnen maar dan moet alles voor ze mis gaan. En PSV moet alles winnen.
Plekken waar ajax punten zou kunnen laten liggen in mijn ogen: verlies uit Utrecht en Groningen, gelijk thuis NEC en Twente.
Nou verwacht ik dat niet, en eentje daarvan kan best gebeuren, maar allemaal? 0,01 % kans of zo.
En dan moet PSV alles winnen, waaronder in de Kuip.

Dat is nog onwaarschijnlijker dan 2007
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_217236846
Ik geloof al sinds januari niet meer in titel prolongatie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_217237029
Ik vond die hoop en geloof in een goede afloop vandaag wel kneuterig.
  zondag 30 maart 2025 @ 21:21:34 #61
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217237195
Farioli heeft zijn selectie wel maximaal laten presteren en bij Bosz is het toch halverwege het seizoen weer ergens misgegaan.
pi_217237209
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:08 schreef Wotte het volgende:
Ik vond die hoop en geloof in een goede afloop vandaag wel kneuterig.
Waar zijn we zonder hoop en geloof, mijn waarde vrind?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217237245
quote:
6s.gif Op zondag 30 maart 2025 20:51 schreef Zorro het volgende:

[..]
Het zou kunnen maar dan moet alles voor ze mis gaan. En PSV moet alles winnen.
Plekken waar ajax punten zou kunnen laten liggen in mijn ogen: verlies uit Utrecht en Groningen, gelijk thuis NEC en Twente.
Nou verwacht ik dat niet, en eentje daarvan kan best gebeuren, maar allemaal? 0,01 % kans of zo.
En dan moet PSV alles winnen, waaronder in de Kuip.

Dat is nog onwaarschijnlijker dan 2007
Ik vind ajax helemaal niet overtuigend

zelfs tegen degradatie kandidaten hebben ze het moeilijk

uiteindelijk winnen ze wel iedere keer door wat mazzeltjes met de var of 1 of 2 echte kansen in een wedstrijd

ik zie ze nog wel 3 keer gelijkspelen, maar ze krijgen wel meer zelfvertrouwen denk ik door deze overwinning
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zondag 30 maart 2025 @ 21:28:31 #64
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217237286
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Farioli heeft zijn selectie wel maximaal laten presteren en bij Bosz is het toch halverwege het seizoen weer ergens misgegaan.
Nou heeft Bosz nog wel het excuus dat Veerman, Schouten, Dest, Pepi, Tillman en Mauro allemaal significant tijd hebben gemist tussen november en nu. Boscagli nog wat wedstrijden eruit. Dat is zowat 2/3de van je basis.

Stewart en Brands zijn imo meer verantwoordelijk, die zijn verantwoordelijk voor het halen van mislukte spelers als Karsdorp en Malacia, en het ontbreken van een linksback en ook een 2de spits na de blessure van Pepi. Dat je daarna een letterlijke teringlijer binnen haalt helpt ook niet.

Totale overhaul lijkt dan ook een prima optie.
  zondag 30 maart 2025 @ 21:31:11 #65
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217237319
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Nou heeft Bosz nog wel het excuus dat Veerman, Schouten, Dest, Pepi, Tillman en Mauro allemaal significant tijd hebben gemist tussen november en nu. Boscagli nog wat wedstrijden eruit. Dat is zowat 2/3de van je basis.

Stewart en Brands zijn imo meer verantwoordelijk, die zijn verantwoordelijk voor het halen van mislukte spelers als Karsdorp en Malacia, en het ontbreken van een linksback en ook een 2de spits na de blessure van Pepi. Dat je daarna een letterlijke teringlijer binnen haalt helpt ook niet.

Totale overhaul lijkt dan ook een prima optie.
Ook dan had PSV wedstrijden tegen bijvoorbeeld PEC, Willem II, NEC en Go Ahead gewoon over de streep moeten trekken. Het kan een keer gebeuren dat je het weggeeft (zie AZ gisteren), maar in die fase gebeurde het PSV week in, week uit.
pi_217237412
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik vind ajax helemaal niet overtuigend

zelfs tegen degradatie kandidaten hebben ze het moeilijk

uiteindelijk winnen ze wel iedere keer door wat mazzeltjes met de var of 1 of 2 echte kansen in een wedstrijd

ik zie ze nog wel 3 keer gelijkspelen, maar ze krijgen wel meer zelfvertrouwen denk ik door deze overwinning
Mee eens, alleen ik vind wel dat zowel PSV als Feyenoord, die beide een veel betere selectie hebben, de directe wedstrijden met Ajax erg arrogant zijn ingegaan. Ze lijken wel te denken alsof ze de wedstrijd op 80% ook wel kunnen winnen.

PSV vandaag nul gele kaarten, nauwelijks vechtlust, na de 70e minuut geen kans meer gehad, geen slotoffensief, niet vol op de aanval, het was één slappe hap, de handdoek was blijkbaar al gegooid.....hoe kan dat? Je speelt om het kampioenschap.

En mazzeltjes, de VAR mee, ja dat zal vast. Maar we staan niet 4 of 6 punten voor. We staan negen punten voor op PSV en 14 op Feyenoord (als ze hun inhaalwedstrijd winnen). Dat kan niet allemaal verklaart worden door geluk en arbitrage.

Maar terugkomend op de onderlinge ontmoetingen, in één seizoen twee keer terecht winnen van PSV en Feyenoord zegt natuurlijk veel. Wat het eigenlijk vooral zegt is dat PSV en Feyenoord zich kapot moeten schamen dat ze slechter presteren dan Ajax terwijl ze veel betere spelers hebben.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_217237543
Tegen Ajax lukte dat niet, maar Bosz sprak tegen dat Francesco Farioli hem tactisch heeft afgetroefd. 'Ik weet niet wat zij anders deden dan wat ze normaal doen? Niks. Het gaat erom dat zij hun manier van spelen beter hebben uitgevoerd dan wij onze manier van spelen, ik denk dat je het zo het beste kunt samenvatten.'

_O-.
pi_217237572
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Mee eens, alleen ik vind wel dat zowel PSV als Feyenoord, die beide een veel betere selectie hebben, de directe wedstrijden met Ajax erg arrogant zijn ingegaan. Ze lijken wel te denken alsof ze de wedstrijd op 80% ook wel kunnen winnen.

PSV vandaag nul gele kaarten, nauwelijks vechtlust, na de 70e minuut geen kans meer gehad, geen slotoffensief, niet vol op de aanval, het was één slappe hap, de handdoek was blijkbaar al gegooid.....hoe kan dat? Je speelt om het kampioenschap.

En mazzeltjes, de VAR mee, ja dat zal vast. Maar we staan niet 4 of 6 punten voor. We staan negen punten voor op PSV en 14 op Feyenoord (als ze hun inhaalwedstrijd winnen). Dat kan niet allemaal verklaart worden door geluk en arbitrage.

Maar terugkomend op de onderlinge ontmoetingen, in één seizoen twee keer terecht winnen van PSV en Feyenoord zegt natuurlijk veel. Wat het eigenlijk vooral zegt is dat PSV en Feyenoord zich kapot moeten schamen dat ze slechter presteren dan Ajax terwijl ze veel betere spelers hebben.
Zoals eerder gemeld, de CL heeft PSV en Feyenoord gesloopt. Je heb eigenlijk 22 volwaardige spelers nodig om dan ook in de competitie mee te kunnen doen. Zeker met de nieuwe opzet dat je tot maart eigenlijk mee heb gedaan.

Daarnaast heeft Feyenoord Gimenez verkocht. Dat was echt een hele grote aderlating waardoor je titel en de 2e plek heb weggeven.. Ueda en Carranza dat zijn geen spitsen voor Feyenoord niveau. Feyenoord speelt eigenlijk elke wedstrijd zonder spits.

Daarnaast heeft Feyenoord constant tegen de feiten aangelopen met de vele blessures.

Daarnaast heeft Feyenoord te maken gehad met een trainer die tactische alles had omgegooid waardoor Feyenoord in de competitie heleboel punten heeft verspeeld. zeker in de beginfase.

Als je alles van het bovenstaande optelt dan is het logische dat Feyenoord met 14 punten achterstaat op ajax op dit moment...

PSV denk ik ook dat de CL een hele grote invloed heeft gehad dat ze het niet meer hebben kunnen bijbenen.
  zondag 30 maart 2025 @ 22:02:44 #69
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217237580
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tegen Ajax lukte dat niet, maar Bosz sprak tegen dat Francesco Farioli hem tactisch heeft afgetroefd. 'Ik weet niet wat zij anders deden dan wat ze normaal doen? Niks. Het gaat erom dat zij hun manier van spelen beter hebben uitgevoerd dan wij onze manier van spelen, ik denk dat je het zo het beste kunt samenvatten.'

_O-.
Ach, Peter.
  zondag 30 maart 2025 @ 22:03:10 #70
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_217237582
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ook dan had PSV wedstrijden tegen bijvoorbeeld PEC, Willem II, NEC en Go Ahead gewoon over de streep moeten trekken. Het kan een keer gebeuren dat je het weggeeft (zie AZ gisteren), maar in die fase gebeurde het PSV week in, week uit.
Tuurlijk, maar de individuele fouten daar worden gemaakt door mislukte aankopen als Flamingo en Karsdorp of jeugdspelers die moeten spelen omdat er niets beter is zoals Kuhn. Daar verlies je al 4 punten (NEC, Willem 2). Nu gaat er vast iemand komen met dat Flamingo prima is, maar ook die valt veel te vaak door de mand.
pi_217237593
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ach, Peter.
Na PSV-ARS zei hij nog: "Met omzettingen hadden we geen ander resultaat behaald."

Echt bizarre teksten van die vent, allemaal.
pi_217237602
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 22:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Na PSV-ARS zei hij nog: "Met omzettingen hadden we geen ander resultaat behaald."

Echt bizarre teksten van die vent, allemaal.
Hij gelooft het gewoon oprecht. Dat kan toch?
pi_217237672
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 22:05 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Hij gelooft het gewoon oprecht. Dat kan toch?
Dat kan, maar dan ben je dus ongeschikt.
pi_217237725
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Zoals eerder gemeld, de CL heeft PSV en Feyenoord gesloopt. Je heb eigenlijk 22 volwaardige spelers nodig om dan ook in de competitie mee te kunnen doen. Zeker met de nieuwe opzet dat je tot maart eigenlijk mee heb gedaan.
Maar Ajax heeft toch ook geen 22 volwaardige spelers? Ajax heeft spelers in de selectie als Kaplan, Regeer, Mokio, Gaaei, Wijndal, Van den Boomen, Fitz-Jim, Rasmussen, Rijkhoff, Dies Janse, kom op zeg.

quote:
Daarnaast heeft Feyenoord Gimenez verkocht. Dat was echt een hele grote aderlating waardoor je titel en de 2e plek heb weggeven.. Ueda en Carranza dat zijn geen spitsen voor Feyenoord niveau. Feyenoord speelt eigenlijk elke wedstrijd zonder spits.
Alsof Ajax met Brobbey, Weghorst en voorheen Akpom een goede spits heeft. Weet jij hoeveel goals deze gasten samen hebben gemaakt? :D

quote:
Daarnaast heeft Feyenoord constant tegen de feiten aangelopen met de vele blessures.
Is dat niet ook te wijten aan de manier van trainen?

quote:
Daarnaast heeft Feyenoord te maken gehad met een trainer die tactische alles had omgegooid waardoor Feyenoord in de competitie heleboel punten heeft verspeeld. zeker in de beginfase.
Dat is toch echt eigen verantwoordelijkheid van de club(leiding).
quote:
Als je alles van het bovenstaande optelt dan is het logische dat Feyenoord met 14 punten achterstaat op ajax op dit moment...
Veel keuzes zijn dus door Feyenoord zelf gemaakt, Gimenez verkopen, trainerswissel op een onhandig moment en spelers onvoldoende voorbereiden om zowel Europees als in de competitie te kunnen spelen. Beslissingen waarvoor Feyenoord zich kapot moet schamen.

quote:
PSV denk ik ook dat de CL een hele grote invloed heeft gehad dat ze het niet meer hebben kunnen bijbenen.
Maar Ajax speelde ook Europees, weliswaar geen CL, maar de spelers hebben bijna net zoveel minuten in Europa gemaakt. En zeker ook qua intensiteit, of dacht je dat PSV meer dan 60% gaf in de 1-7 nederlaag tegen Arsenal?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Moderator zondag 30 maart 2025 @ 22:23:33 #75
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217237745
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:

_O-.
Bosz snapt het spelletje niet zo.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')