Ook, maar leek mij meer z'n enkel die dubbelklapte. Wellicht door de impact met de verdediger.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij werd geraakt door die van Twente, toch?
Volgens mij ging die vol op zijn voet staan namelijk. Zal per ongeluk zijn geweest, maar volgens mij was dat het probleem.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook, maar leek mij meer z'n enkel die dubbelklapte. Wellicht door de impact met de verdediger.
Ja zo'n duel hoort erbij. Spoeling begint wel eng dun te worden zo, als Saibari er inderdaad een paar weken uit ligt. Til, Veerman en Tillman de enige middenvelders nog? Mauro zal wel doorschuiven.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens mij ging die vol op zijn voet staan namelijk. Zal per ongeluk zijn geweest, maar volgens mij was dat het probleem.
Land en Babadi genotquote:Op donderdag 24 april 2025 22:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja zo'n duel hoort erbij. Spoeling begint wel eng dun te worden zo, als Saibari er inderdaad een paar weken uit ligt. Til, Veerman en Tillman de enige middenvelders nog? Mauro zal wel doorschuiven.
nergens voor nodig..de volgende wedstrijd is pas over 10 wedstrijdenquote:Op donderdag 24 april 2025 22:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik snap niet dat er in zo'n wedstrijd en stand niet iets wordt geprobeerd qua alternatief voor de Jong.
Geef die gozer even rust bij een 1-3 stand en gooi iemand van Jong erin of zet desnoods Driouch centraal het laatste kwartier.
Dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
nergens voor nodig..de volgende wedstrijd is pas over 10 wedstrijden
Over 10 wedstrijden?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
nergens voor nodig..de volgende wedstrijd is pas over 10 wedstrijden
Was nog meer dan een half uur. Da's link zat met het PSV van de laatste maanden.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik snap niet dat er in zo'n wedstrijd en stand niet iets wordt geprobeerd qua alternatief voor de Jong.
Geef die gozer even rust bij een 1-3 stand en gooi iemand van Jong erin of zet desnoods Driouch centraal het laatste kwartier.
Eens.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Was nog meer dan een half uur. Da's link zat met het PSV van de laatste maanden.
Denk niet dat hij heel veel gaat schuiven eigenlijk. Als Saibari niet me kan doen (en dat zal wel niet), moet hij ook al met Mauro schuiven.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Eens.
Ik hoop wel echt dat Bosz tegen Feyenoord (als Dest niet fit is) iemand anders op rechtsback zet. Desnoods Flamingo en dan Nagalo centraal. Ledezma tegen hun beste speler wordt natuurlijk een pijnlijk verhaal
Tsja Malacia is het ook niet. Laten we hopen dat ie gewoon Dest en Mauro op de flanken kan smijten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk niet dat hij heel veel gaat schuiven eigenlijk. Als Saibari niet me kan doen (en dat zal wel niet), moet hij ook al met Mauro schuiven.
Zou zelf wel het zo doen dat Ledezma niet speelt. Die kerel komt echt schrijnend tekort.
Die heeft veel te weinig ritme, maar zou in principe een prima back voor PSV moeten kunnen zijn. Ledezma niet. Komt op zijn echte positie al te kort, laat staan als back.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja Malacia is het ook niet. Laten we hopen dat ie gewoon Dest en Mauro op de flanken kan smijten.
Ze hebben punten verloren..quote:Op zondag 27 april 2025 16:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, helaas. Dit had wel welkom puntverlies geweest, mochten we zelf in Rotterdam winnen.
NEC kan ook best lastig worden voor Ajax nu. Komen heel lastig tot scoren. En hoe langer het gelijk blijft, hoe nerveuzer ze gaan worden.quote:Op zondag 27 april 2025 16:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze hebben punten verloren..
Nec thuis winnen ze wel.
Groningen uit verlies. Twente thuis gelijk, die andere Steijn gaat het doen.
PSV verliest niks meer en wordt kampioen
Ja, maar dat extra punt had zeer welkom geweest. Nu gaan ze het wel over de streep trekken denk ik, als PSV daadwerkelijk alles wint had die laatste pot tegen Twente wat kunnen worden. NEC en Groningen winnen ze wel, en wij moeten eerst ook maar eens de punten pakken.quote:Op zondag 27 april 2025 16:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze hebben punten verloren..
Nec thuis winnen ze wel.
Groningen uit verlies. Twente thuis gelijk, die andere Steijn gaat het doen.
PSV verliest niks meer en wordt kampioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |