In ieder geval een stuk stabieler.quote:Op woensdag 23 april 2025 08:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar zien. Het is niet alsof Feyenoord ineens veel beter is geworden.
Ja die staan inmiddels alweer een hele poos stabiel op die 3de plek inderdaad.quote:
Top. Laatste zin: in de basis mee eens. Aan de andere kant: verwende jongens als Lang en Veerman diezelfde contracten wél geven is ook geen goede boodschap vind ik. Verder zit Mauro volgens mij niet bij de top 3 van bestverdienende spelers hoor.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:54 schreef De_Pel het volgende:
Wat vinden we hier van de verlenging van Mauro? An sich een aardige speler die je niet gratis wil laten lopen, maar lijkt me nou ook niet de speler die je een van de topcontracten in je selectie wil geven.
Geen top contract, lijkt me. Dan moet je als back wel exceptioneel zijn. Toch was hij dit seizoen meermaals de beste man op het veld en was hij de enige die zich vrij structureel aan de malaise wist te onttrekken.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:54 schreef De_Pel het volgende:
Wat vinden we hier van de verlenging van Mauro? An sich een aardige speler die je niet gratis wil laten lopen, maar lijkt me nou ook niet de speler die je een van de topcontracten in je selectie wil geven.
Voor mijn gevoel is Mauro een leuke 12e-15e man in je selectie, maar op basis van de toon in berichtgeving klinkt het een beetje alsof hij bij wijze van een 5e salaris gaat pakken.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Top. Laatste zin: in de basis mee eens. Aan de andere kant: verwende jongens als Lang en Veerman diezelfde contracten wél geven is ook geen goede boodschap vind ik. Verder zit Mauro volgens mij niet bij de top 3 van bestverdienende spelers hoor.
Die zat er al niet hele lekker in de afgelopen potten die hij heeft gespeeldquote:
Sinds januari mee laten spelen met een niet volledig herstelde blessure. Om vervolgens alsnog aan die blessure geopereerd te moeten worden. Klinkt wel als een goed uitgepakt beleid.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:38 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die zat er al niet hele lekker in de afgelopen potten die hij heeft gespeeld![]()
Misschien wel de speler die t.a.v. vorig seizoen het grootste verval heeft doorgemaakt.
Daar is hij zelf bij natuurlijk, hij is geen 13 meer.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sinds januari mee laten spelen met een niet volledig herstelde blessure. Om vervolgens alsnog aan die blessure geopereerd te moeten worden. Klinkt wel als een goed uitgepakt beleid.
Nou ik hoop eigenlijk dit jaar nogquote:Op woensdag 23 april 2025 14:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Nice, de zoveelste flater van de medische staf. Het is echt treurig om te zien wat voor ‘beleid’ gevoerd wordt bij PSV.
Hopen maar dat die volgend jaar weer terug op niveau is.
Doet het toch al jaren goed zat? Dat zegt misschien meer over PSV dan over Mauro, maar prima speler om erbij te hebben.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:54 schreef De_Pel het volgende:
Speler die het al jaren best ok doet, maar tegelijkertijd toch niet de speler waar je begin september ooit hoopt in de basis, toch?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doet het toch al jaren goed zat? Dat zegt misschien meer over PSV dan over Mauro, maar prima speler om erbij te hebben.
PSV kennende zal hij als verdediger ook geen topcontract hebben.
Klopt. Je hoopt elke keer weer dat ze 'n betere vinden, maar dat blijkt toch allemaal niet zo mee te vallen.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Speler die het al jaren best ok doet, maar tegelijkertijd toch niet de speler waar je begin september ooit hoopt in de basis, toch?
Vandaar mijn initiële vraag. Als je hem echt voor 8 ton langdurig vastlegt terwijl hij transfervrij was, dan heb je een goede slag geslagen. Maar als hij 2,5 miljoen tekenbonus krijgt en een (sub)top salaris dan is het een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Je hoopt elke keer weer dat ze 'n betere vinden, maar dat blijkt toch allemaal niet zo mee te vallen.
Hij zal nog wel een tekenbonus krijgen. En al is dat ¤ 2,5 mio. Wat haal je voor ¤ 2,5 mio terug? En die ¤ 2,5 mio tekenbonus krijgen andere figuren, die minder presteren, misschien ook wel?quote:Op woensdag 23 april 2025 18:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vandaar mijn initiële vraag. Als je hem echt voor 8 ton langdurig vastlegt terwijl hij transfervrij was, dan heb je een goede slag geslagen. Maar als hij 2,5 miljoen tekenbonus krijgt en een (sub)top salaris dan is het een heel ander verhaal.
Lijkt me ook stug, wel de ideale 12e man, blinkt op geen enkele positie echt uit maar is altijd een redelijke vervanger van de beste optie op die positie.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij zal nog wel een tekenbonus krijgen. En al is dat ¤ 2,5 mio. Wat haal je voor ¤ 2,5 mio terug? En die ¤ 2,5 mio tekenbonus krijgen andere figuren, die minder presteren, misschien ook wel?
Denk overigens niet dat hij ¤ 2.5m tekenbonus heeft gekregen.
Eens. Kan op diverse posities uit de voeten en valt nooit echt heel erg tegen. Dat kan allemaal niet gezegd worden van een hoop figuren die we door de jaren heen op zijn posities hebben zien stuntelen.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook stug, wel de ideale 12e man, blinkt op geen enkele positie echt uit maar is altijd een redelijke vervanger van de beste optie op die positie.
En wat nog belangrijker is: Een nuttige 12e man die ook nog eens nooit zeurt.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook stug, wel de ideale 12e man, blinkt op geen enkele positie echt uit maar is altijd een redelijke vervanger van de beste optie op die positie.
Inderdaad, het is aan Marcel en Earnie te wijten dat hij het nog vaak beter deed dan de 1e optie.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
En wat nog belangrijker is: Een nuttige 12e man die ook nog eens nooit zeurt.
Ik snap best dat je niet kan tolereren dat iemand weer eens te laat komt, maar het is wel echt kut timing om je beste speler op de bank te gaan zetten met zo'n 50 miljoen op het spel omdat je principieel bent.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:05 schreef RipCity het volgende:
Tillman lag weer eens de vrouw van luijckx aan te duwen dat die te laat kwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |