Malacia zal wel wat ritme nodig hebben. Als je die wat had laten spelen en dan Mauro op rechts, dat zou echt niet slechter zijn dan Ledezma.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Slechter dan dit kan niet inderdaad, maar die Malacia heeft ook nog geen minuut redelijk gespeeld in een PSV shirt.Maar beter dan Ledezma is die wel ja, echt van de gekke dat ze zijn contract nog willen verlengen ook.
Beetje lengte achterin, kan geen kwaadquote:Op donderdag 24 april 2025 21:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Malacia zal wel wat ritme nodig hebben. Als je die wat had laten spelen en dan Mauro op rechts, dat zou echt niet slechter zijn dan Ledezma.
Denk dat je zelfs Drommel beter kunt laten backen.
Dat die geen rechte lijn kan trekken.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen met deze foto?
Ik snap oprecht zijn punt niet.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat die geen rechte lijn kan trekken.
Als het al niet zo draait zoals zou moeten zit het meestal ook op die momenten tegen.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:49 schreef GotenSSJ het volgende:
mm werk, lat, paal, zit ook wel weer allemaal mee.
een duidelijk doelpunt onthouden door meneer dieperink, uit omgeving enschedequote:Op donderdag 24 april 2025 21:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen met deze foto?
Als deze foto één ding heel duidelijk laat zien dan is het dat de bal vanuit dit perspectief niet volledig over de lijn is.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
een duidelijk doelpunt onthouden door meneer dieperink, uit omgeving enschede
quote:Op donderdag 24 april 2025 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als deze foto één ding heel duidelijk laat zien dan is het dat de bal vanuit dit perspectief niet volledig over de lijn is.
Verder zegt de foto geen drol, want perspectief en zulks. Maar wat deze foto zeker niet laat zien is dat er sprake was van een goal.
In de ED zelfs. Geweldige speler.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoop zo dat Perisic blijft. Met afstand de beste speler in deze selectie
Mwah, Tillman is ook erg goed. Maar ik hoop dat die blijft ja, fantastische speler.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoop zo dat Perisic blijft. Met afstand de beste speler in deze selectie
O ja TIllman is ook belangrijk als hij niet geblesseerd is of gewoon op tijd komt..quote:Op donderdag 24 april 2025 22:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, Tillman is ook erg goed. Maar ik hoop dat die blijft ja, fantastische speler.
Ik had het idee dat hij werd geraakt door die van Twente, toch?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
En de volgende die we afschrijven voor het seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |