Ja gevraagd nuquote:Op maandag 24 maart 2025 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan Dotteke voor je veranderen in blues denk ik wel
Dacht ik ook even, want ze beginnen te "hangen"quote:Op maandag 24 maart 2025 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
in plaat de sliertjes van de kruiden te rangschikken mag ze ze wel eens water geven
Net zoals de bewonersquote:Op maandag 24 maart 2025 10:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht ik ook even, want ze beginnen te "hangen"
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk dat ik bleus verkeerd getypt heb
@:Dotteke kan jij aanpassen aub
Wat was er aan de hand dan?quote:Op maandag 24 maart 2025 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Gebeurd er een keer iets op zo'n dag, mogen we het weer niet zien.
Gebeurde er iets dan? Hahaquote:Op maandag 24 maart 2025 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Gebeurd er een keer iets op zo'n dag, mogen we het weer niet zien.
Ik vind dat ajaleelee helemaal drie keer niets en dat van de mannen ook nietquote:Op maandag 24 maart 2025 10:48 schreef zodeju het volgende:
Toch blijf ik erbij dat ik van al de drie stukken de winnaar op de derde plaats had en nu weer gekeken maar blijf erbij.....tussen 1 en 2 vind ik moeilijk kiezen.....de een had heel veel werk ervan gemaakt en de tweede heb ik echt dubbel gelegen van het lachen....en nummer drie tsja was serieus en niet bedoelt denk ik met mooie attributen en zangkunst maar met veel herhaling van zinnen.
Das waar je hoort het nu ook te veel alle drie.....toevallig dacht ik hetzelfde bij ajaleelee zo ook te veel herhaling maar toen had ik het al gepost.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat ajaleelee helemaal drie keer niets en dat van de mannen ook niet
Maar dat ajaleelee wordt je nu ook constant meer verveeld tijdens een SL
Team Poema hadden moeten winnenquote:Op maandag 24 maart 2025 10:48 schreef zodeju het volgende:
Toch blijf ik erbij dat ik van al de drie stukken de winnaar op de derde plaats had en nu weer gekeken maar blijf erbij.....tussen 1 en 2 vind ik moeilijk kiezen.....de een had heel veel werk ervan gemaakt en de tweede heb ik echt dubbel gelegen van het lachen....en nummer drie tsja was serieus en niet bedoelt denk ik met mooie attributen en zangkunst maar met veel herhaling van zinnen.
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : gewoon een kans he, om zo in de finale te geraken.
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : gewoon een kans he, om zo in de finale te geraken.
Hoop niet dat sharice die wint.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Vind vrijstelling bij de laatste eliminatie nooit zo geweldig.
wat ik begrijp van Jolienquote:Op maandag 24 maart 2025 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien heeft dus afgekeken bij Sharice ... slim ... soort van
Ahquote:Op maandag 24 maart 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik begrijp van Jolien
zag ze het toen Sharice vertrok
door haar weglopen en wegkijken kreeg ze een andere ingeving
niks over afkijken gehoord of begrepen
Maarja was vorige keer ook dat jordy halve finale ticket had.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom mag het publiek niet gewoon beslissen wie in de finale zit.
Mijn mening daarover is exact hetzelfde.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maarja was vorige keer ook dat jordy halve finale ticket had.
Met kans op finale.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
ze winnen een ticket voor een spel he
niet een ticket voor de finale
Dus 3 tickets waarvan 1 een finaleplek kan winnen als ik het goed begrijp.quote:
Hoop ik ergens dat Sharice het ticket wint, om te kijken in hoeveel bochten BB zich dan gaat wringen om nog enigszins spanning te houden en niet na vrijdag al met slechts 1 NL'er over te blijven.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
degene die het spel dan zal winnen
wint een ticket voor de finale
bizar
maar BB stuurt me veel te graag dit jaar
heel eerlijkquote:Op maandag 24 maart 2025 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoop ik ergens dat Sharice het ticket wint, om te kijken in hoeveel bochten BB zich dan gaat wringen om nog enigszins spanning te houden en niet na vrijdag al met slechts 1 NL'er over te blijven.
omdat anders Matti zou winnenquote:Op maandag 24 maart 2025 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom zijn het ook vrijwel allemaal puzzelspelletjes dit jaar ...
Ik gun het jane gewoon niet want ik heb gevoel dat die gevraagd is en daar gaat bb niet om mensen die al bekend zijn met programma's, zelfde heb ik bij matti al vind ik die als persoon aardig. Jordy en sharice zijn de 2 die geen ervaring hebben in tv enzoquote:Op maandag 24 maart 2025 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoop ik ergens dat Sharice het ticket wint, om te kijken in hoeveel bochten BB zich dan gaat wringen om nog enigszins spanning te houden en niet na vrijdag al met slechts 1 NL'er over te blijven.
Zo heeft iedereen z'n eigen favoriet en argumenten.....quote:Op maandag 24 maart 2025 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik gun het jane gewoon niet want ik heb gevoel dat die gevraagd is en daar gaat bb niet om mensen die al bekend zijn met programma's, zelfde heb ik bij matti al vind ik die als persoon aardig. Jordy en sharice zijn de 2 die geen ervaring hebben in tv enzo
tsjaaaaaaa........quote:Op maandag 24 maart 2025 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Of wellicht verbaast de gigantische achterban van Jane ons en gaat Jolien naar huis.
Jaquote:Op maandag 24 maart 2025 11:09 schreef Ireth het volgende:
Ze wachten nu op de 3e die gewonnen heeft begrijp ik?
dan is het helemaal voorspelbaarquote:Op maandag 24 maart 2025 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Er hebben dacht ik al twee belgische mannen achter elkaar gewonnen....quote:Op maandag 24 maart 2025 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
ik hoop dat BB eens een echte alles is anders dit jaar doet
en gewoon alle 2 nl-ers eruit
lol .. moet ze het sap eruit aaien?quote:Op maandag 24 maart 2025 11:11 schreef greysbones het volgende:
Sharice mishandelt de appels(denk ik ) met de staafmixer
jepquote:Op maandag 24 maart 2025 11:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er hebben dacht ik al twee belgische mannen achter elkaar gewonnen....Of kwam die militair niet uit Belgie twee jaar terug.
kokenquote:Op maandag 24 maart 2025 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
lol .. moet ze het sap eruit aaien?
Nee, want dat haalt tegen het einde heel mijn interesse weg.....en merk je inderdaad het gedraai , desnoods met oprotpremie.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
maar dat boeit me echt totaal niet
of de winnaar nu vlaams is of Nl
Ja dat snap ik dus ook niet, maar goed.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
neuhhhquote:Op maandag 24 maart 2025 11:17 schreef Ireth het volgende:
Jordy![]()
Matti nu in een "jordy-verliezers-vibe"
inderdaad komt zo wel weerquote:Op maandag 24 maart 2025 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattie moet het even verwerken .. even beetje zuur.
neinquote:Op maandag 24 maart 2025 11:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Je mag natuurlijk gewoon balen als iets je niet is gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
als er 4 op de bank komenquote:Op maandag 24 maart 2025 11:20 schreef Lrod01 het volgende:
Hopelijk pakt Sharice het ticket. Kan Jane lekker vlak voor de finale week naar huis want van het kartel wint ze het niet op de nominatiebank.
Komt moeilijk mijn strot uit maar ..........het is waar en dit is denk ik echt.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jane blijft maar Mattie moed in praten. Is lief.
Ligt eraan wie de vrijstelling pakt. Jordy vertegenwoordigt 45% van de stemnen. Als hij er niet op staat, zullen er veel daarvan naar Sharice gaan...quote:Op maandag 24 maart 2025 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er 4 op de bank komen
kan het best spannend worden
en zal ik niet zomaar zeggen dat Jane moet gaan
matti heeft spellen gewonnenquote:Op maandag 24 maart 2025 11:22 schreef Snensie het volgende:
Mattie zit te simmen. Hij heeft zoals verwacht ook dit spel verloren. Hij wil een spel dat iederen zou kunnen. Bb kan geen spel bedenken dat Mattie zou kunnen winnen. 😞
Qua populariteit stond ze vorige week in de meeste grote polls nog ver onder het kartel. Weet niet hoe het momenteel is maar het lijkt me sterk dat er veel veranderd is.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er 4 op de bank komen
kan het best spannend worden
en zal ik niet zomaar zeggen dat Jane moet gaan
Kans is ook groot dat de jordi-stemmers dan massaal Matti gaan steunen, aangezien hij en jordi bevriend zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de vrijstelling pakt. Jordy vertegenwoordigt 45% van de stemnen. Als hij er niet op staat, zullen er veel daarvan naar Sharice gaan...
Joker inzetten kost dan geld?quote:Op maandag 24 maart 2025 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien bespreekt de jokers met Matt .. ze weten niet waar het voor is. Mag van iemand iets afpakken of komt er een extra bij?
Matt : Vorige keer was het niet afpakken he, was het erbij. Boeit mij die 5K.
Matt : Ik wil gewoon spelen.
Huh? Volgens mij loop je iets achter?quote:Op maandag 24 maart 2025 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien bespreekt de jokers met Matt .. ze weten niet waar het voor is. Mag van iemand iets afpakken of komt er een extra bij?
Nee... typen kost tijdquote:Op maandag 24 maart 2025 11:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij loop je iets achter?
Of ik??
Ja, en zag een onhandige aai van Jordy wat er zo schattig uit zag.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien lekker kroelen in de haartjes van Mattie.
Hij kan goed met mensen omgaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
matti heeft spellen gewonnen
maar die waren niet belangrijk
maar prima hij kan niks
Ik las ik zet maar het was ik zie. Nja je hebt je antwoord iig. 😃quote:Op maandag 24 maart 2025 12:02 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ah oké. Bedankt, ik lees ze beter tegenwoordig.
dacht dat zij zo graag wilde strijden voor een vrijstelling en dat ze die niet zo zouden “kopen”quote:Op maandag 24 maart 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Sharice zegt dat ze niet nog een keer een vrijstelling laat liggen.
Het gaat een spel zijn.....quote:Op maandag 24 maart 2025 12:06 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dacht dat zij zo graag wilde strijden voor een vrijstelling en dat ze die niet zo zouden “kopen”principes zijn weer snel overboord gegooid
Schijnbaar. Het is nu denk ik verleiderlijker omdat het een ticket voor de finale isquote:Op maandag 24 maart 2025 12:06 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dacht dat zij zo graag wilde strijden voor een vrijstelling en dat ze die niet zo zouden “kopen”principes zijn weer snel overboord gegooid
maar er staat dat Sharice zegt geen vrijstelling meer te laten schieten, dus met andere woorden; hoe de vrijstelling ook wordt aangeboden zij wilt hem pakkenquote:
Dat zijn heel veel aannames .. maar sure.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar er staat dat Sharice zegt geen vrijstelling meer te laten schieten, dus met andere woorden; hoe de vrijstelling ook wordt aangeboden zij wilt hem pakkenof er nou strijd aan verbonden is of niet..
maar toen jordy hem pakte was het weer dat ze nooit zomaar een vrijstelling zouden pakken/kopen xD
Jammer dat ze dit dus voor de finale doen. Waarom niet gewoon met een spel beslissen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:06 schreef C.A.I het volgende:
Jolien en matheus hebben dus 5000 euro als dm en een joker x2 zet een van hen een joker in dan geen 5000 dan is dm wel een wapen en jolien nu dus extra kans vkor die finale omdat ze kan afkopen
Groot gelijk. Als zij hem niet pakt dan pakt Jordy hem weer. Ik gun het Sharice. Zeker na die naaistreek van Jordy met dat ticket.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar er staat dat Sharice zegt geen vrijstelling meer te laten schieten, dus met andere woorden; hoe de vrijstelling ook wordt aangeboden zij wilt hem pakkenof er nou strijd aan verbonden is of niet..
maar toen jordy hem pakte was het weer dat ze nooit zomaar een vrijstelling zouden pakken/kopen xD
ja natuurlijk meer dan logisch ook, daarom moeten ze ook dat soort uitspraken niet doen omdat ze niet weten hoe ze de week erop het spel moeten spelenquote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnbaar. Het is nu denk ik verleiderlijker omdat het een ticket voor de finale is
Nou ja, als je er zo dichtbij bent snap ik dat wel...quote:Op maandag 24 maart 2025 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolientje ziet zichzelf al in de finale geloof ik.
Hij noemde ook nog Sharice.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:11 schreef mazaru het volgende:
Jordy: Het is jij of ik. Een van ons staat straks in de finale
Yep en Jordy ook. Ik ben zo ontzettend voor Sharice!quote:Op maandag 24 maart 2025 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolientje ziet zichzelf al in de finale geloof ik.
Ohh oke dat hoorde ik niet. Ze zijn het dak aan het slopen hierquote:
Heel dichtbij inderdaad.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, als je er zo dichtbij bent snap ik dat wel...
naaistreek?quote:Op maandag 24 maart 2025 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Groot gelijk. Als zij hem niet pakt dan pakt Jordy hem weer. Ik gun het Sharice. Zeker na die naaistreek van Jordy met dat ticket.
Is nog onderweg vanuit Colombia, duurt nog even.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:13 schreef C.A.I het volgende:
Wanneer komt het vliegtuigje voor het kartel weet iemand dit al ?
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:02 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ah oké. Bedankt, ik lees ze beter tegenwoordig.
Ook dat was een spel en Sharice heeft gegokt en verloren in dat spel.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:14 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
naaistreek?
hij was toch echt meer dan duidelijk geweest dat hij het ticket ging pakken als hij naar voren zou stappen
het is Sharice haar eigen keuze geweest dat zij jordy niet wilde laten slapen in de game room
Het is Sharice haar schuld dat zij hecht aan afspraken en ervan uitging dat Jordy dat ook zou doen. Niemand zou in de GR slapen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:14 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
naaistreek?
hij was toch echt meer dan duidelijk geweest dat hij het ticket ging pakken als hij naar voren zou stappen
het is Sharice haar eigen keuze geweest dat zij jordy niet wilde laten slapen in de game room
Sharice jij of ik zei hij. Je vergeet een naamquote:Op maandag 24 maart 2025 12:11 schreef mazaru het volgende:
Jordy: Het is jij of ik. Een van ons staat straks in de finale
Duur vliegtuigje dan hele week vliegen omer te komen voor vrijdag 😆😅🤣😂quote:Op maandag 24 maart 2025 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is nog onderweg vanuit Colombia, duurt nog even.
Was al gecorrigeerd.. even verder lezen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sharice jij of ik zei hij. Je vergeet een naam
Klopt, maar er is niets zo veranderlijk als de mensquote:Op maandag 24 maart 2025 12:11 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja natuurlijk meer dan logisch ook, daarom moeten ze ook dat soort uitspraken niet doen omdat ze niet weten hoe ze de week erop het spel moeten spelen
Gun het haar ook wel, ze is heel erg aan het gunnen geweest naar andere toequote:Op maandag 24 maart 2025 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yep en Jordy ook. Ik ben zo ontzettend voor Sharice!
Dat maken ze er zelf van, tegelijkertijd, als straks iedereen het spel mag spelen, waarom doe je dan deze spellen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:20 schreef mazaru het volgende:
Dus omdat ze 1 spel hebben gewonnen hebben Mattheus en Jane geen kans meer. Of maken ze dat er zelf van.
Ik gun het haar en Jane allebei.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gun het haar ook wel, ze is heel erg aan het gunnen geweest naar andere toe
En Jordy had de ticket al voor de halve finale, nu mag de geluksbal wat mij b etreft wel eens naar iemand anders rollen
Dat lijkt mij ook. Het spel is nog niet gespeeld ondanks dat ze zichzelf al in de finale hebben geplaatst in gedachte.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat maken ze er zelf van, tegelijkertijd, als straks iedereen het spel mag spelen, waarom doe je dan deze spellen.
Volgens mij zijn ze er om aan het spelen?quote:Op maandag 24 maart 2025 12:12 schreef Snensie het volgende:
Ik denk dat diegenen die een vrijstelling kopen minder kans maken om BB echt te winnen.
Degene die gewonnen hebhen hebben een spel tocket gekregen dat zijn Sharice, Jolien en Jordyquote:Op maandag 24 maart 2025 12:20 schreef mazaru het volgende:
Dus omdat ze 1 spel hebben gewonnen hebben Mattheus en Jane geen kans meer. Of maken ze dat er zelf van.
Als dat zo is, dan kunnen ze wel direct naar huis.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:20 schreef mazaru het volgende:
Ik heb het nog altijd moeilijk met Sharice als ik terugdenk aan haar tijd met Milena…. En ook met Jane kan ze afzakken naar dat vieze roddelniveau.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:23 schreef Hznootje het volgende:
Sharice mag van mij winnen, en Jordy ook wel..Ik wil graag Jolien naar huis
Pakken wat je pakken kan anders pakt een ander wat jij pakken wilt..quote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, elk mens heeft goede en slechte kanten, maar die slechte kant heeft Sharice te lang laten zien. Zie ook haar lieve kant wel, maar kan haar valse gedrag moeilijk vergeten, komt soms weer terug en dan ga ik terug in de Milena tijd. Voor mij is ze zeker geen winnaar.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:26 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ik heb het nog altijd moeilijk met Sharice als ik terugdenk aan haar tijd met Milena…. En ook met Jane kan ze afzakken naar dat vieze roddelniveau.
ik heb die jokers niet meegekregen kan mijn iemand dat uitleggen?quote:Op maandag 24 maart 2025 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Wij weten niet veel meer, moet nog in de uitzending komen. Ze hebben allebei een joker en daar kunnen ze iets mee. Als ze die niet gebruiken krijgen ze blijkbaar 5000 euro (pp of samen).quote:Op maandag 24 maart 2025 12:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb die jokers niet meegekregen kan mijn iemand dat uitleggen?
Best wel een goede methode. Beter dan na 1x chocola en chips eten en dan denken...aaah weer mislukt nah ja wat eten we vanavond? Pizza patatje oorlog?quote:Op maandag 24 maart 2025 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : De hele dag lijnen en dan 1 of 2 keer per dag een pauze.
gaat vast lukken danquote:Op maandag 24 maart 2025 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Best wel een goede methode. Beter dan na 1x chocola en chips eten en dan denken...aaah weer mislukt nah ja wat eten we vanavond? Pizza patatje oorlog?
dat mag toch, je mag toch dromen als je nu zelfs al niet meer mag hopen en denk of je in de finale komt waar je vlak bij bent echt raarquote:Op maandag 24 maart 2025 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Het spel is nog niet gespeeld ondanks dat ze zichzelf al in de finale hebben geplaatst in gedachte.
Ja gun het op die manier JOlien ook, die heeft ook steeds erg veel mensen gegund en dingen weggegevenquote:Op maandag 24 maart 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gun het haar ook wel, ze is heel erg aan het gunnen geweest naar andere toe
En Jordy had de ticket al voor de halve finale, nu mag de geluksbal wat mij b etreft wel eens naar iemand anders rollen
Dat was inderdaad een afspraak, waar Jordi zich niet aan heeft gehouden.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is Sharice haar schuld dat zij hecht aan afspraken en ervan uitging dat Jordy dat ook zou doen. Niemand zou in de GR slapen.
Niemand doet het consequent daar maar Jordy is de boeman in deze....Heb gister na het behandelen van Jane haar brandwonden Charice ook haar handen niet wassen toen ze met het eten begonnenquote:Op maandag 24 maart 2025 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
Weer zeiken over handen wassen. Zelf deed sharice dit dus gister ook niet bij het bereiden van de rotiplaten. En zolang ze het niet tegen jordy zelf zeggen slaat het nergens op. Zolang hij niet weet dat ze dit beweren kan hij het ook niet veranderen.
Dat deed ze wel. Ze stonden met zijn drieën de handen te wassen voor ze aan het eten begonnen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
Weer zeiken over handen wassen. Zelf deed sharice dit dus gister ook niet bij het bereiden van de rotiplaten. En zolang ze het niet tegen jordy zelf zeggen slaat het nergens op. Zolang hij niet weet dat ze dit beweren kan hij het ook niet veranderen.
Deze drie mogen van mij ook in de finalequote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
De drie die ik graag in de finale zie doen nu een spel.![]()
Mens erger je niet.
Zelf gemaakt.
Deze drie gun ik het ook het meestquote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
Mens erger je niet.
Zelf gemaakt.
Toen de rotiplaten aan de beurt waren was er geen derde persoon in de keuken en die rotiplaten was best een hele tijd later....quote:Op maandag 24 maart 2025 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat deed ze wel. Ze stonden met zijn drieën de handen te wassen voor ze aan het eten begonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:50 schreef Ireth het volgende:
Er had iemand gevraagd over dat vliegtuigje??Oh, toch had liever geen vlietuigjes meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sja, als er 1 schaap vliegtuig over de dam arena is...quote:Op maandag 24 maart 2025 12:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, toch had liever geen vlietuigjes meer.
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
Mens erger je niet.
Zelf gemaakt.
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Deze drie mogen van mij ook in de finale![]()
2/3 is ook goed.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze drie gun ik het ook het meest
[ afbeelding ]
Klopt maar toen ze roti plaat maakte dus niet en had ze van alles al gedaan. Zelfde als wondverzorging bij jane een keer zonder handen te wassen en geen handschoenen aan. Ik vind als je iemand iets verwijt achter de rug om je ook op jezelf moet letten.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat deed ze wel. Ze stonden met zijn drieën de handen te wassen voor ze aan het eten begonnen.
Er is op de streams steeds minder te beleven, als mensen dan bij een foto zeggen wie ze wat gunnen wie in de finale zit is niet verboden. Er komen ihier ook steeds uitslagen van stemmingen te staan van elders.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen die iemand iets gunt hier, ga lekker stemmen vrijdag, wellicht komt het uit. Vanuit de CoS kunnen we verder niet zoveel doen.
Ik heb zo maar het idee dat dat niet gaat gebeuren. De laatste weken van een BB vind ik persoonlijk altijd erg saai.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:09 schreef Tascha071 het volgende:
Bb gooi er ff n spectaculair dag en stream vullend spannend spel in!
Zonder SL graagquote:Op maandag 24 maart 2025 13:09 schreef Tascha071 het volgende:
Bb gooi er ff n spectaculair dag en stream vullend spannend spel in!
Alle gespreksonderwerpen zijn inmiddels ook wel op.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het idee dat dat niet gaat gebeuren. De laatste weken van een BB vind ik persoonlijk altijd erg saai.
Ze zitten nu mooi met zijn 5en op een rij in het zonnetje, veel meer zullen we niet meer zien
Zonnen, slapen af en toe een spelletje, koken, eten afwassen.
Ja het is voor hun ook 'uitzitten' nu en wachten op wat komen gaat.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alle gespreksonderwerpen zijn inmiddels ook wel op.
Er had iemand gevraagd over dat vliegtuigje??Wie weet plaatselijk noodweer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er had iemand gevraagd over dat vliegtuigje??Danke 🌼🌷🪻SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das wat anders je inslapers en slaappillenquote:Op maandag 24 maart 2025 13:23 schreef Rhosyn het volgende:
Jane heeft slaappillen zelf mee genomen. Overigens zijn slaappillen alleen om in te slapen..
Weer niet-roti? Of... noti?quote:Op maandag 24 maart 2025 13:45 schreef Rhosyn het volgende:
De voorraadkamer is open.
Voor 2 dagen eten.
Hetzelfde als gisteren..
Nee dat is wel heel duidelijk gewordenquote:Op maandag 24 maart 2025 13:53 schreef Linnied het volgende:
Jolien zei tegen mattheus (toen ze weer ergens suiker in deed in de keuken) dat ze voor niemand in het huis op haar figuur hoefde te letten (zoiets). Hij reageerde niet en ze zei "toch?"...
Vervolgens lachend... en buiten het huis blijkbaar ook niet meer (zoiets hoor. Niet letterlijk..)
Ze lijkt er niet echt mee te zitten
In haar introductiefilmpje zei ze duidelijk dat ze ging mannen verleiden om vooruit te komen.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:53 schreef Linnied het volgende:
Jolien zei tegen mattheus (toen ze weer ergens suiker in deed in de keuken) dat ze voor niemand in het huis op haar figuur hoefde te letten (zoiets). Hij reageerde niet en ze zei "toch?"...
Vervolgens lachend... en buiten het huis blijkbaar ook niet meer (zoiets hoor. Niet letterlijk..)
Ze lijkt er niet echt mee te zitten
volgens mij zei hij dat hij Mattie riep als Matti zijn puzzel af hadquote:Op maandag 24 maart 2025 13:57 schreef zodeju het volgende:
BB neemt nog even Mattie op de hak.
Iedereen is bijna al bij BB geroepen maar Mattie nog niet .
Hij riep iedereen behalve ik.
Waarop BB zei.....ik zoek nog een puzzel en dan roep ik je.....![]()
![]()
volgens mijn zei BB dat Mattie eerst de puzzel af moest maken voor BB hem riepquote:Op maandag 24 maart 2025 13:57 schreef zodeju het volgende:
BB neemt nog even Mattie op de hak.
Iedereen is bijna al bij BB geroepen maar Mattie nog niet .
Hij riep iedereen behalve ik.
Waarop BB zei.....ik zoek nog een puzzel en dan roep ik je.....![]()
![]()
dat verstond ik ook net terug geluisterd en dat was het ookquote:Op maandag 24 maart 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij zei hij dat hij Mattie riep als Matti zijn puzzel af had
Oh dan heb ik het verkeerd verstaan....Die zin is nog veel leuker.....vandaar dat Jordy het jaartal 2026 zei.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn zei BB dat Mattie eerst de puzzel af moest maken voor BB hem riep
Ik kan dat ook niet hoor, zo zitten niksen in de zonquote:Op maandag 24 maart 2025 14:02 schreef greysbones het volgende:
zelfs met zijn ogen dicht zitten
zit Jordy nog niet stil
hij knippert met zijn ogen dicht nog met zijn ogenquote:Op maandag 24 maart 2025 14:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet hoor, zo zitten niksen in de zon
hij deed het nog netjes Jane gaf andere aanwijzing hahaquote:
Jordy deed het en de restquote:
Jane gaf nog de aanwijzing om hem zo in gezicht te gooienquote:Op maandag 24 maart 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy deed het en de rest
allemaal stonden erbij
en keken er naar
Ja uiteraard leuk dat goedpratenquote:Op maandag 24 maart 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy deed het en de rest
allemaal stonden erbij
en keken er naar
ik praat niks goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |